Audi e-tron GT надійшов у серійне виробництво

Завод в Неккарзульмі, де буде проводиться повністю електричний спортивний автомобіль Audi, є першим повністю екологічним виробництвом з системою переробки сировини і збереження ресурсів. Новий Audi e-tron GT був створений без використання будь-яких фізичних прототипів, а лише за допомогою віртуальних моделей.

Новий Audi e-tron GT будуть виробляти в Неккарзульмі

У Böllinger Höfe пристрасть поєднується з точністю, інноваціями і екологічністю: тут починається серійне виробництво повністю електричного Audi e-tron GT, де висока продуктивність і турбота про навколишнє середовище йдуть пліч о пліч.

Завдяки 100-відсотковому екологічно чистому виробництву електроенергії і тепла з відновлюваних джерел, виробництво є чистим і вуглецево-нейтральним. Ресурсозберігаючий процес виробництва автомобілів також виключає використання паперу і упаковки, використовує алюмінієві і полімерні замкнуті контури, і вперше нова модель Audi планувалася без будь-яких фізичних прототипів.

На заводі в Неккарзульмі запускається серійне виробництво Audi e-tron GT, найпотужнішого електромобіля марки. Виробничий процес Audi Böllinger Höfe так само унікальний, як і сам автомобіль. Жоден автомобіль бренду ще ніколи не готувався до серійного виробництва так швидко. «Будучи електричним і спортивним лідером продуктового портфеля Audi, e-tron GT також ідеально підходить для заводу в Неккарзульмі, особливо для заводу з виробництва спортивних автомобілів Böllinger Höfe», - говорить директор заводу Хельмут Штеттнер.

Новий автомобіль Audi e-tron GT вигляд спереду

Нові пропозиції

  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    1 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    235 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    338 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Rolls Royce Cullinan

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,75 Бензин
    Привід:
    Повний
    490 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Перший повністю екологічний завод - Böllinger Höfe

Екологічна не тільки концепція приводу нового e-tron GT: весь виробничий процес в Böllinger Höfe є чистим з нульовим викидом вуглецю. На початку 2020 року весь об'єкт Неккарзульм почав використовувати виключно еко-електрику. Комбінована теплоелектроцентраль, яка працює на біогазі, забезпечує тепло, необхідне для виробництва. Audi використовує вуглецеві кредити в рамках сертифікованих проектів із захисту клімату, щоб компенсувати викиди, яких в даний час неможливо уникнути за допомогою поновлюваних джерел енергії.

«Слідуючи по стопах заводів в Брюсселі і Дьйорі, Böllinger Höfe тепер є першим виробничим підприємством Audi в Німеччині, де виробничі операції є чистими з нульовим викидом вуглецю. Це важлива віха для підприємства в Неккарзульмі і ще один крок на нашому шляху до створення вуглецево-нейтральних виробничих майданчиків по всьому світу до 2025 року», - говорить Петер Кесслер, член правління Audi з виробництва і логістики.

Екологічний завод - Böllinger Höfe

Програма скорочення викидів включає в себе ряд заходів в області виробництва і логістики, спрямованих на ефективне та стійке скорочення впливу на навколишнє середовище. Основні напрямки включають декарбонізацію, ефективність використання ресурсів, біорізноманіття та інноваційні рішення для використання води.

На шляху до виробництва з нульовим викидом вуглецю Audi дотримується послідовного підходу і враховує весь ланцюжок створення. Таким чином, логістика так само важлива, як і саме виробництво автомобілів. Всі залізничні перевезення в районі Неккарзульмі кліматично нейтральні.

З ініціативи експертів Audi ключовий перевізник також використовує вантажні автомобілі, що працюють на біометані, для автомобільного перевезення своїх вантажів. А дві вантажівки, які працюють на ЗПГ (зрідженому природному газі), вже використовуються для доставки запчастин на об'єкт на великі відстані.

Завод - Böllinger Höfe

Переробка сировини і збереження ресурсів під час виробництва Audi e-tron GT

На виробництві також зберігаються важливі ресурси і переробляється сировина. Кращим прикладом цього є «алюмінієвий замкнутий контур». Йдеться про замкнутий ланцюжок переробки обрізків алюмінієвого листа, вироблених в пресовому цеху на заводі в Неккарзульмі, наприклад, під час виробництва рами боковини для Audi e-tron GT.

Для цього використовуються всі останні технічні можливості в складній обробці алюмінію. Завдяки алюмінієвому замкнутому циклу підприємство щорічно скорочує викиди CO2 на кілька тисяч метричних тонн за рахунок повернення однорідних обрізків алюмінієвого листа постачальнику, де вони переробляються і в кінцевому підсумку повторно використовуються в Audi.

Перший екологічний завод - Böllinger Höfe

Переробка сировини і збереження ресурсів під час виробництва Audi e-tron GT

На виробництві також зберігаються важливі ресурси і переробляється сировина. Кращим прикладом цього є «алюмінієвий замкнутий контур». Йдеться про замкнутий ланцюжок переробки обрізків алюмінієвого листа, вироблених в пресовому цеху на заводі в Неккарзульмі, наприклад, під час виробництва рами боковини для Audi e-tron GT.

Для цього використовуються всі останні технічні можливості в складній обробці алюмінію. Завдяки алюмінієвому замкнутому циклу підприємство щорічно скорочує викиди CO2 на кілька тисяч метричних тонн за рахунок повернення однорідних обрізків алюмінієвого листа постачальнику, де вони переробляються і в кінцевому підсумку повторно використовуються в Audi.

Але екологічне мислення не обмежується алюмінієм. Девіз утилізації полімерів: «перетворювати старе в нове». У поточному проекті полімерні відходи від збірки A6 і A7 однорідно упорядковуються, подрібнюються і потім переробляються в спеціальні волокна. Ці нитки потім використовуються в 3D-принтерах для виробничого процесу.

Замкнені контури - не єдиний підхід до економії сировини. Новий e-tron GT - перша Audi, виробництво якої планувалося без використання будь-яких фізичних прототипів. Усі послідовності складання були протестовані віртуально з використанням програмного забезпечення, розробленого власними силами, і додатків віртуальної реальності, і тепер успішно використовуються на практиці в серійному виробництві.

Нові проекти, такі як додаток для внутрішнього користування співробітників, що усуває необхідність в звичайних письмових звітах, також економлять папір. Логістика в даний час тестує цифрові етикетки, які повинні внести свій внесок: електронні етикетки замінять паперові наклейки на полицях із запчастинами. Вони не тільки надзвичайно енергоефективні, але також можуть бути легко перепрограмовані в разі змін. Це ключова перевага перед звичайними одноразовими етикетками.

Новий автомобіль Audi e-tron GT