Audi E-Tron GT quattro 2022 — перший тест-драйв розкішного електромобіля

На автосалоні в Лос-Анджелесі 2018 року Audi представила прототип електромобіля, який мав величезний успіх — концепт Audi E-Tron GT. Після понад двох років очікування автовиробник представив готову до серійного виробництва модель Audi E-Tron GT 2022, яка з'явиться на наших дорогах із невеликими змінами в порівнянні з концептом. Автомобіль побудований на тій самій платформі, що Porsche Taycan, але чи справді E-Tron GT абсолютно інакший, як стверджує Audi?

Аеродинамічний дизайн Audi E-Tron GT quattro 2022

Audi E-Tron GT миттєво вражає своїм ефектним дизайном і незвичайними деталями. Хоча він виглядає набагато солідніше, ніж Taycan 4S, насправді вони мають однакову площу основи, з ідентичною колісною базою 2,9 м і лише незначними відмінностями в довжині і ширині. Taycan 4S простягається на 4,96 м у довжину і 1,96 м у ширину, тоді як специфікації E-Tron: довжина 4,99 м, ширина 1,96 м, висота всього 1,41 м.

Хоча порівняння з Porsche неминучі, слід зауважити, що E-Tron також виглядає набагато динамічніше, ніж S7 Sportback аналогічного розміру, завдяки зниженій на 0,5 см лінії даху і деякому поступовому збільшенню довжини і ширини. Покупці в цьому сегменті гарантовано позитивно відреагують на позицію E-Tron GT, а коефіцієнт лобового опору 0,24 (трохи вищий, ніж у більш плавного Taycan 0,22) забезпечить динамічність на шосе.

Новий автомобіль Audi E-Tron GT quattro 2022

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    145 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    135 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Як і зовнішній вигляд, салон є не просто копією Porsche EV, а являє істинний інтер'єр Audi. У той час як Taycan має до 4 екранів, E-Tron GT обходиться двома — 12,3-дюймовою панеллю приладів Audi Virtual Cockpit і 10,1-дюймовою інформаційно-розважальною системою. Це більш ергономічно, зокрема, завдяки наявності фізичних кнопок для певних ярликів. З іншого боку, як і у випадку з Taycan, робочий простір трохи перевантажений навіть без додаткового центрального дисплея MMI Touch.

Audi E-Tron GT 2022 року також ще не є найкращим із точки зору місткості салону з досить тісними задніми сидіннями. А через виступаючий дверний поріг (функція підлогових акумуляторів) доведеться нахилятися, щоби сісти в салон. Принаймні місце для багажу не повинно бути проблемою. Новий E-Tron GT має 405-літровий вантажний відсік під заднім люком і 81-літровий багажник, що надає 4,36 куб. м і 0,88 куб. м відповідно.

Новий автомобіль Audi E-Tron GT quattro 2022 салон

Технічні характеристики Audi E-Tron GT 2022

Цей спортивний (хоча і не дуже, оскільки скоро з'явиться версія RS) електромобіль має два електромотори: один, встановлений на передній осі, сам по собі видає 235 к.с., а задній двигун — 429 к.с. Загалом E-Tron GT управляє 476 к.с. і виробляє 630 Нм. Крім того, функція overboost (турбонаддуву) вивільняє 522 к.с. і 640 Нм, що корисно для швидких передач. Audi заявляє, що розгін 0-100 км/год складає 4,1 с, а максимальна швидкість — 245 км/год.

Як і Taycan, але на відміну від деяких інших електромобілів, E-Tron GT має двоступеневу коробку передач, що забезпечує швидшу реакцію у ширшому діапазоні швидкостей. Крім того, блокування заднього диференціала забезпечує краще зчеплення з дорогою при виїзді з поворотів або в погану погоду. Примітно, що трансмісія Audi більше відповідає Taycan 4S з Performance Battery Plus, перевершуючи як стандартний Taycan 4S, так і базовий Taycan з точки зору потужності і швидкості. Однак Porsche не збирається поступатися флагманською продуктивністю: і Taycan Turbo, і Turbo S випереджають прийдешній Audi RS E-Tron GT.

Новий автомобіль Audi E-Tron GT quattro 2022 передній бампер

Що стосується зарядки, Audi стверджує, що для заряду батареї з 5% до 80% буде потрібно 22,5 хвилини при максимальній потужності зарядки 270 кВт. Від стандартної домашньої розетки для зарядки від 0% до 100% буде потрібно близько 9 годин.

Батарея складається з 33 окремих модулів по 12 осередків в кожному і містить 396 осередків загальною ємністю 93,4 кВт год. Кожен модуль має внутрішній блок управління для контролю напруги і температури. Акумулятор, інтегрований в охолоджувальний контур автомобіля за допомогою теплового насоса, може охолоджуватися або нагріватися для постійного перебування в ідеальному температурному діапазоні, зводячи до мінімуму погіршення робочого діапазону і продовжуючи термін служби акумулятора.

Новий автомобіль Audi E-Tron GT quattro 2022 зарядка

Audi E-Tron GT quattro 2022 — керованість електромобіля

Audi заявляє, що запас ходу згідно з рейтингом EPA становить 383 км (487 км відповідно до WLTP). Щоби по-справжньому оцінити вимоги до діапазону E-Tron GT, необхідно набагато більше часу, ніж пару годин водіння і 1 годину фотозйомки, тому варто максимально сконцентруватися на динаміці електромобіля і манері водіння.

Від найпершого повороту ви б могли очікувати, що E-Tron буде ідеальною копією Porsche Taycan, що було б відмінним результатом для бренду з чотирма кільцями. Але краще прислухатися до слів представників компанії, які акцентують увагу на тому, що Audi бере за основу Porsche, але застосовує до них іншу філософію. Спочатку ви можете відчути, що відповідно до своєї назви E-Tron більше схожий на автомобіль GT із м'якшою підвіскою і більш тонко налаштованим рульовим управлінням.

Однак цього недостатньо, щоби зробити його «м'яким» автомобілем — якраз навпаки, Audi 476 к.с. досить швидкий. Але коли Taycan притискає вас до сидіння під час спринту, E-Tron GT трохи більш слухняний і має менш різке прискорення. Хоча це не заважає йому пропонувати водієві високу динамічність і захопливий досвід водіння.

Двоступенева коробка передач хороша, а динаміка краща. Під час поганих погодних умов, коли заміська дорога особливо слизька, ви можете не турбуватися, тому що з E-Tron GT тільки закони фізики можуть зупинити ваш ентузіазм. Очевидно, шини відіграють тут ключову роль. З гумою Goodyear Eagle F1 надмірно амбітне прискорення на виході з повороту може призвести до чудової контрольованої надлишкової керованості.

 Новий автомобіль Audi E-Tron GT quattro 2022 вигляд спереду

Ще з часів R8 RWD із середнім розташуванням двигуна Audi не була такою спортивною і грайливою. Що ще дивовижніше, E-Tron GT особливо веселий на звивистих дорогах, більше, ніж базовий Porsche Taycan, який віддає перевагу упору на ефективність. Рульове управління Audi менш різке, а підвіска м'якша, але в результаті автомобіль парадоксальним чином відчувається більш жвавим і приємним. І все це можливо без відчутних поштовхів при найменшому ударі, що може бути відмінною рисою справжнього автомобіля GT — комфортне подолання великих відстаней, не жертвуючи радістю від приємного проведення часу на звивистій, горбистій дорозі.

Звичайно, важко боротися з законами фізики, коли ви керуєте електромобілем вагою 2290 кг. Для цього Audi робить усе можливе, використовуючи рульове управління заднім мостом, настройку Audi Sport для заднього диференціала і повний привід E-quattro, який може приводити автомобіль у рух тільки в режимі заднього приводу. Але вся ця маса спричиняє велику інерцію, тому передбачити подальший шлях критично важливо.

Гальмування E-Tron — це не те, що найбільше буде вас радувати. У той час як Audi RS E-Tron GT стандартно поставляється з гальмами, обробленими карбідом вольфраму, з 41,4 см роторами і 10-поршневими супортами спереду (гальма, які були представлені на Porsche), стандартна версія quattro має 35,8 см сталеві гальмівні диски і шестипоршневі супорти. Ці, здавалося б, масивні гальма здаються трохи меншими в розмірі в порівнянні з габаритами автомобіля (принаймні для спортивного використання). Хоча водночас вони підходять для більшості ситуацій.

Ще одна претензія, притаманна практично всім електромобілям, — це перехід від рекуперативного гальмування до фрикційного. Стандартна гальмівна система потрібна тільки після уповільнення понад 0,39 g. Це дуже складна операція, тому на початку натискання педалі майже нічого не відбувається, поки не спрацьовує гідравлічне гальмування, яке раптово захоплює диски. Спочатку це здається дуже несподіваною поведінкою, а відсутність прогресивності перешкоджає динамічному водінню.

 Новий автомобіль Audi E-Tron GT quattro 2022 вигляд зверху

Вартість Audi E-Tron GT quattro 2022

Audi оголосила, що вартість базового E-Tron GT 2022 в Європі буде починатися від 99 800 євро. Представлений у цьому огляді екземпляр французької специфікації дуже добре обладнаний: стартова ціна в 100 500 євро підкріплена пакетом Dynamic за 5400 євро (диференціал quattro на задній осі, керовані задні колеса й адаптивна пневматична підвіска) і дахом з вуглецевого волокна за 4600 євро, що може бути несуттєвим, оскільки центр ваги стандартного E-Tron GT вже нижчий, ніж у суперкара R8.

Що стосується гальм, то вищезгадані диски з вольфрамовим покриттям коштують додатково 4150 євро, і вони набагато більше підходять для динамічного використання. Якщо сталь вам не підходить, Audi, як і раніше, пропонує керамічні гальма як опцію за 10 500 євро, але вони мають більше сенсу на високопродуктивному RS E-Tron GT, ніж на менш агресивній моделі quattro.

 Новий автомобіль Audi E-Tron GT quattro 2022 кокпіт

Якщо ви справді хочете отримати максимальну продуктивність електромобіля Audi, вам доведеться почекати модель RS. При стартовій ціні 138 200 євро в Європі RS E-Tron GT отримує 598 к.с. (або 637 к.с. при розгоні) і 830 Нм, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 3,3 секунди і розвивати максимальну швидкість 250 км/год. RS також поставляється у стандартній комплектації з дахом із вуглецевого волокна, рульовим управлінням задньою віссю і спортивним диференціалом.

E-Tron GT виробляється на заводі Audi Böllinger Höfe у місті Неккарзульм у Німеччині: на тому ж заводі, що і R8. Конкретні ціни і комплектації Audi EV будуть розкриті ближче до дати надходження у продаж моделей, яка поки що точно не визначена. Але відомо, що Audi планує пропонувати E-Tron у формах Premium Plus за 83 890 євро і Prestige за 89 937 євро, а RS E-Tron буде продаватися в єдиному топовому рівні оздоблення салону. Porsche пропонує свої автомобілі за ціною: задньопривідний Taycan від 77 049 євро, Taycan 4S від 97 917 євро, Taycan Turbo від 138 825 євро і Taycan Turbo S Від 168 332 євро.

Комусь E-Tron GT принесе трохи більше емоцій, ніж орієнтований на ефективність Porsche, а помірніша Audi також ідеально підходить для повсякденного використання (звичайно, як і більшість електромобілів, зручність використання Audi залежить від того, яка зарядна установка є у вас вдома). У будь-якому випадку, E-Tron GT — це хороший сюрприз 2022 модельного року.

 Новий автомобіль Audi E-Tron GT quattro 2022 вигляд ззаду