1

Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT – абсолютно новий рівень електричного gran turismo

Новий Audi e-tron GT доводить, що електромобілі здатні бути захопливо динамічними. Чотиридверне купе, яке буде одночасно представлено на ринку в версії RS, є переосмисленням класичної ідеї gran turismo: його дизайн дуже емоційний, а технології – революційні. Два потужні електродвигуни забезпечують надійний електричний повний привід і приголомшливі ходові якості. Високовольтна батарея з енергоємністю 85 кВтг забезпечує дальність дії до 487 км (для Audi e-tron GT quattro) і швидко заряджається завдяки технології 800 вольт. Підвіска, фари, управління, підключення і спортивний звук e-tron – Audi e-tron GT quattro і RS e-tron GT демонструють технічний досвід і пристрасть бренду Audi до деталей.

Нові пропозиції

  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    11 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    199 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S560 4MATIC

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    33 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    165 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • BMW-Alpina XB7

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4.4 Бензин
    Привід:
    Повний
    250 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi RS 6 Avant

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    6 тис.
    Двигун:
    4.0 Бензин
    Привід:
    Повний
    155 555$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Новий Audi e-tron GT – електричний, спортивний і прогресивний

З е-Tron GT німецька компанія демонструє, наскільки захопливою стала електрична мобільність. Чотиридверне купе поєднує в собі емоційний дизайн із потужним приводом і динамічною керованістю. Це початок нової ери, gran turismo майбутнього.

Audi e-tron – це Audi, якого світ ніколи раніше не бачив. З e-tron GT бренд демонструє свої плани щодо формування емоційного і цікавого майбутнього електромобільності. Попередні продажі двох моделей gran turismo з повністю електричним приводом почнуться одночасно в лютому 2021 року: e-tron GT quattro і RS e-tron GT. Обидві моделі потужні, швидкі і динамічні, і в обох відсутні локальні викиди. Разом ці якості представляють переосмислення ідеї gran turismo.

Зовнішній вигляд Audi e-tron GT – динамічний витвір мистецтва. Кожна поверхня і кожна лінія гармонійні, від фар, які можуть бути встановлені з технологією Audi laser light за запитом, до великого дифузора в задній частині. У поєднанні деталі створюють скульптуру, наче автомобіль створив вітер. Лінія кузова надзвичайно аеродинамічна, а коефіцієнт лобового опору складає всього 0,24. Інтер'єр також відповідає класичному gran turismo: сидіння водія і переднього пасажира встановлені в спортивному низькому положенні і розділені широкою центральною консоллю, а на задніх сидіннях досить місця навіть для дорослих. Прогресивна елегантність внутрішнього дизайну підкреслює характер автомобіля.

Новий Audi e-tron GT

Gran turismo – це спортивний туристичний автомобіль з відмінною динамічною керованістю. Audi e-tron GT розділяє цей характер. Залежно від моделі його електродвигуни розвивають потужність 350 кВт (476 к.с.) або 440 кВт (598 к.с.), що дозволяє робити динамічні ривки. Запас ходу складає до 487 км (відповідно до WLTP), що стало можливим завдяки ємності акумулятора 85 кВтг. Його 800-вольтова технологія забезпечує швидку зарядку постійним струмом потужністю до 270 кВт. Підвіска також заснована на балансі динамізму і комфорту завдяки таким технологіям, як Audi drive select, рульове управління всіма колесами, кероване демпфірування, трикамерна пневмопідвіска, електричний повний привід і блокування диференціала заднього моста. Розміри коліс складають до 21 дюйма, а гальмівні диски, які доступні в вуглецево-керамічному виконанні як опція, мають діаметр до 420 мм.

В e-tron GT використовується найновіша інформаційно-розважальна система, онлайн-сервіси Audi connect і допоміжні системи. А оскільки динамічний витвір мистецтва також має добре звучати, Audi створила унікальний звук для e-tron GT. Новий електромобіль звучить потужно і прогресивно – як і належить Audi.

Характеристики Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT 2021

Audi e-tron GT являє собою переосмислення філософії gran turismo: чотиридверне купе з елегантним, динамічним дизайном і потужним електроприводом, впевненість на великих відстанях і в повсякденній їзді. RS e-tron GT Audi представила як лідера електричного напряму компанії та Audi Sport GmbH.

Екстер'єр, аеродинаміка і кузов

  • Дизайн gran turismo отримав подальший розвиток в електромобільності – спортивність і комфорт поєднуються з екологічністю.
  • Спортивні пропорції: великі колеса, широка колія, плоский силует, довга колісна база.
  • Плавні лінії як нова особливість дизайну – естетика виникає з ефективності.
  • Скульптурний дизайн: низька перевернута решітка Singleframe в колір автомобіля, яскраво виражені блістери quattro, плоскі бічні стекла з похилою лінією даху, задня частина з заглибленнями.
  • Низький коефіцієнт лобового опору – всього 0,24, що забезпечує високу ефективність і великий запас ходу. Активна аеродинаміка з повітрозабірниками, що перемикаються, для гальм і радіаторів, а також багатоступінчастий задній спойлер, закрите днище і широкий дифузор.
  • Висока жорсткість і безпека при зіткненні завдяки надміцній сталі в пасажирській частині і посиленому корпусу акумуляторної батареї; алюмінієва зовнішня обшивка.
  • Габарити: довжина 4,99 м, ширина 1,96 м, висота всього 1,41 м. Об’єм багажного відділення 405 л ззаду і 366 л в моделі RS.
Передні фари Audi e-tron GT

Передні фари і покажчики

  • Матричні світлодіодні фари входять у стандартну комплектацію RS e-tron GT і доступні як опція для e-tron GT quattro.
  • Матричні світлодіодні фари з технологією Audi laser light, які подвоюють потужність дальнього світла, доступні як опція для обох моделей.
  • Задні ліхтарі зі світловою лінією, динамічна світлова анімація, яка відображає повернення додому і виїзд з дому в поєднанні з першокласними фарами.

Дизайн інтер'єру

  • Панель приладів з орієнтацією на водія і характером monoposto, відчуття відкритого простору.
  • Низьке положення сидіння і широка центральна консоль. Сидіння для пасажирів ззаду також підходять для дорослих.
  • Екологічність поєднується зі спортивністю і комфортом: салон без використання шкіри, оббивка з високим відсотком перероблених матеріалів.
  • Пропонуються 3 варіанти сидіння і на вибір декілька дизайнерських пакетів.

Привід і рекуперація

  • Електричний повний привід з одним синхронним двигуном із постійними магнітами (PSM) на передній і задній осі; двоступенева коробка передач на задній осі.
  • Audi e-tron GT quattro має загальну потужність 350 кВт (476 к.с.) і 630 Нм крутного моменту (в режимі наддуву 640 Нм), а RS e-tron GT видає 440 кВт (598 к.с.) і 830 Нм крутного моменту. Система управління запуском забезпечує форсовану потужність 390 кВт (530 к.с.) або 475 кВт (646 к.с.) відповідно протягом максимум 2,5 секунди.
  • Розгін 0-100 км/год за 4,1 або 3,3 секунди (модель RS) відповідно.
  • Максимальна швидкість 245 км/год в e-tron GT quattro і 250 км/год з моделлю RS.
  • Інтелектуальне управління накатом і рекуперацією, рекуперативне гальмування до 265 кВт.
Рекуперація Audi e-tron GT

Акумулятор і управління температурою

  • Літій-іонний акумулятор з корисною енергоємністю 85 кВтг (93 кВтг брутто) і рівнем напруги 800 вольт; складається з 396 комірок у 33 модулях.
  • Зарядка змінним струмом потужністю 11 кВт у стандартній комплектації й опційно потужністю 22 кВт. Зарядка постійним струмом потужністю до 270 кВт у стандартній комплектації.
  • Запас ходу до 487 км з однією зарядкою в WLTP (Audi e-tron GT quattro). Дуже короткий час зарядки: всього 5 хвилин для відстані приблизно 100 км.
  • Продумане управління температурою з 4 контурами охолодження, ефективний тепловий насос у стандартній комплектації; попередня підготовка для швидкої зарядки постійним струмом у дорозі.
  • Служба зарядки e-tron з близько 200000 точок зарядки в Європі і привабливими тарифами.
Акумулятор Audi e-tron GT

Підвіска

  • Низький центр ваги і відмінний розподіл навантаження на вісь завдяки монтажному положенню акумуляторної батареї і розташуванню електродвигунів.
  • У базовій комплектації: кероване демпфірування, блокування диференціала заднього моста, система динамічного управління Audi drive select.
  • Додатково (серійно для моделі RS): кероване блокування диференціала заднього моста і трикамерна пневматична підвіска з адаптивною пневмопідвіскою. Додатково для обох моделей – рульове управління всіма колесами.
  • Гальмівні диски з покриттям з карбіду вольфраму як опція (серійно для моделі RS) і керамічні гальмівні диски з вуглецевого волокна опційно для обох моделей.
  • Колеса розміром від 19 до 21 дюйма, більшість із яких мають аеродинамічний дизайн; 20- і 21-дюймові колеса з аеродинамічними лопатями.

Системи допомоги водієві

Системи безпеки Audi pre sense серійні. Опційні пакети «Tour», «City» і «Park». Адаптивний круїз-асистент і асистент паркування plus (віддалений) як основні функції.

Спортивний звук e-tron

Спортивний звук e-tron доступний за запитом для додаткового зовнішнього і внутрішнього звучання (входить у стандартну комплектацію RS e-tron GT), регулюється залежно від настройки Audi drive select.

Елементи управління і дисплеї

Audi virtual cockpit plus (12,3 дюйма) і сенсорний дисплей MMI (10,1 дюйма) у стандартній комплектації, а також природне голосове управління з онлайн-підключенням. Проекційний дисплей доступний за бажанням. Персоналізація з індивідуальними профілями і пам'яттю налаштувань є у стандартній комплектації.

Новий автомобіль Audi e-tron GT

Інформаційно-розважальна система й Audi connect

  • MMI Navigation plus з точкою доступу Wi-Fi у стандартній комплектації, інтелектуальна навігація зі спеціальними функціями e-tron.
  • Великий перелік послуг Audi connect і планер маршруту e-tron для розрахунку найшвидшого шляху з найкоротшими зупинками для зарядки.
  • Audi phone box і аудіосистема преміум-класу Bang & Olufsen (стандартна для версії RS) доступні як опції.

Поєднання майстерності й інтелектуального виробництва

  • Виробництво e-tron GT на Audi Böllinger Höfe в Неккарзульмі (Німеччина) як поєднання технологій інтелектуального сучасного заводу і майстерності.
  • Виробництво з нульовим викидом вуглецю, використання екоелектрики і біогазу.
  • Незалежний інноваційний кузовний цех, загальна складальна лінія з Audi R8.

Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT – вартість і значення для бренду

Повністю електричний кросовер Audi e-tron і купеподібний кросовер e-tron Sportback стали першими електричними моделями, з якими Audi почала свій успішний шлях до електромобільності. Тепер бренд робить другий крок. Чотиридверне купе e-tron GT – це gran turismo з динамічною елегантністю і представник Audi, якого світ ніколи раніше не бачив. Е-Tron GT є потужним, спортивним, впевненим і емоційним. Він відображає всю пристрасть, з якою Audi розробляє і створює автомобілі.

RS e-tron GT і e-tron GT quattro спроектовані як потужні, надійні автомобілі з відмінним рівнем комфорту для повсякденних поїздок і здатністю долати великі відстані. Вони поєднують у собі досконалість, чарівність та інновації, утворюючи технічний витвір мистецтва: їхні ходові якості засновані на прогресивній інженерній майстерності, водіння – це чиста чарівність, а дизайн – результат властивій Audi пристрасті до краси і досконалості.

Спортивний, новаторський e-tron GT – електричний вигляд бренду. Audi e-tron GT являє собою ще одну главу в історії Audi: це вищий gran turismo, а версія RS відрізняється особливо яскраво вираженою динамікою. Він поєднує в собі виразну мову дизайну з електричною потужністю, високою ефективністю і зручністю. Ці властивості роблять його основоположною моделлю, що має характер, який формує майбутнє бренду. Е-Tron GT втілює «перевагу високих технологій» на дорозі і підкреслює стандарт Audi.

Audi e-tron GT націлений, зокрема, на досвідчених, орієнтованих на продуктивність автолюбителів, які надають велике значення екологічності, дизайну і високим технологіям.

У лютому 2021 року в Європі стартують попередні продажі двох версій повністю електричного gran turismo: Audi e-tron GT quattro за базовою ціною від 99 800 євро і RS e-tron quattro від 138 200 євро. Модель RS – динамічна вершина електромобільності Audi: потужність системи 440 кВт (598 к.с.), розгін до 100 км/год за 3,3 секунди в режимі overboost, а також високотехнологічна підвіска.

Audi e-tron GT 2021 екстер'єр

Неперевершений дизайн екстер'єру й аеродинаміка Audi e-tron GT 2021

Е-Tron GT являє собою хвилююче чотиридверне купе і новий фірмовий стиль від бренду Audi. Передня частина кузова електромобіля вирізняється виразністю, яка підкреслює стандарт Audi як інноваційного бренду автомобільного дизайну, що уособлює спортивний і прогресивний характер.br />
Е-Tron GT має значення емоційного фірмового автомобіля. Після показу дизайну Audi, на якому був представлений попередній варіант мови дизайну наступних повнорозмірних моделей як шоу-кара у 2014 році, e-tron GT представляє наступний етап еволюції мови дизайну Audi. Як gran turismo, він зачаровує своїм скульптурним зовнішнім виглядом. Те, що може бути застосовано до нинішніх моделей повнорозмірного класу, можна застосувати і для цього електромобіля: пропорції – основа гарного дизайну. Іншими словами, довга колісна база, широка колія, великі колеса і плоский силует. Е-Tron GT має саме такі ідеальні пропорції. Його мова дизайну стане відправною точкою при розробці майбутніх електричних моделей Audi: вони матимуть значно більш плавний зовнішній вигляд, ніж сучасні моделі.

Як завжди в Audi, дизайн – це не самоціль, а швидше зв'язок між формою і функцією. Дизайн e-tron GT забезпечує продуману аеродинаміку, й естетика таким чином також є результатом ефективності. В e-tron GT свідомо використовуються традиційні елементи дизайну e-tron, першого електромобіля Audi, цілеспрямовано вдосконалені. Ці елементи включають сильно модифіковану вставку над накладками порогів, яка підкреслює акумуляторну батарею в центрі транспортного засобу як двигун автомобіля.

Electric gran turismo – класичні принципи і нова перспектива

Спортивність і комфорт – це два класичні принципи дизайну gran turismo. У дизайні Audi e-tron GT ця ідея втілена в новому ракурсі, оскільки екологічність відіграє важливу роль. Ця ідея виражається і в дизайні. Оптимізована аеродинаміка e-tron GT – наочний доказ прагнення до екологічності. Його низький коефіцієнт лобового опору, рівний 0,24, збільшує ефективність і дальність.

Ці основні ідеї також можна знайти в інтер'єрі e-tron GT. Наприклад, приладова панель, яка повернена до водія, як це характерно для спортивних моделей Audi, розташована в просторому салоні, характерному для комфортного і динамічного туристичного спортивного автомобіля. Водночас e-tron GT демонструє своїм дизайном без використання шкіри, який складається переважно з перероблених матеріалів, що екологічність є важливим аспектом електричного gran turismo.

Зовнішній вигляд нового електромобіля представляє динамічну скульптуру з ідеальними пропорціями. Це стало можливим зокрема завдяки поглибленню в акумуляторному блоці.

Пасажири ззаду можуть вільно поставити ноги, що дозволяє їм сидіти в нижчому положенні і насолоджуватися великим простором над головою, незважаючи на похилу лінію даху. У поєднанні з колісними арками з ободами діаметром до 21 дюйма і колісною базою 2,9 м це рішення створює ідеальні пропорції і надає високопродуктивному GT незвичайне розташування на дорозі.

З перевернутою колірною схемою, Singleframe з кільцями Audi на виразно оформленій передній частині e-tron GT є явним показником електроприводу. Решітка радіатора, з якою бренд переосмислив класичний стільниковий малюнок, пофарбована у світлий сірий колір Heckla або вперше в Audi в колір кузова. Решітка і бічні повітрозабірники обрамлені панеллю в темно-сірому кольорі Manhattan. Основна мета Singleframe на моделях з двигуном внутрішнього згоряння – охолодження двигуна, а в e-tron GT вона приховує більшість датчиків. Тільки нижній з шести кутів має відкриті секції для подачі повітря.

Капот електромобіля обрамлений сильно вигнутими крилами по обидва боки. Ця незвичайна перспектива і динамізм водіння створюють враження, які значною мірою формують характер електричного gran turismo.

Новий Audi e-tron GT 2021

Плавність ліній e-tron GT

Плавність дизайну особливо очевидна при погляді збоку. Подовжений капот і плоске лобове скло переходять у похилу лінію даху. Таким чином, бічні стекла щільно прилягають до потужного кузова, який різко схиляється до задньої частини, а м'яко нахилені С-стійки в задній частині елегантно переходять у м'язисті плечі кузова.

Гострі краї проходять через великі колісні арки – ці блістери quattro з яскраво вираженими рельєфними колісними арками символізують електричний повний привід. Вони є стилістичною особливістю багатьох моделей Audi, але ніде більше не виражені так яскраво, як тут. Привід quattro додатково підкреслюється поєднанням низького центру ваги в основній частині кузова і вираженого звуження в середній частині автомобіля.

Фари ззаду з'єднані плоскою світловою лінією. Візуально зміщений дифузор додає e-tron GT неповторний вигляд в лінійці Audi. Спойлер із вбудованою кромкою проходить паралельно світловій смузі і завершує спортивний вид.

Диски розміром від 19 до 21 дюйма підкреслюють потужний дизайн і натякають на спортивні можливості e-tron GT, навіть коли електромобіль нерухомий.

Нова палітра кольорів

На вибір пропонується 9 кольорів, включно з новим зеленим кольором tactical. За запитом Audi може надати два варіанти пакета Black styling. Перший варіант включає Singleframe, панельну решітку, зону порогів і дверних вставок, а також дифузор. Пакет Black styling package plus додатково включає кільця і ​​значки в чорному глянці. Три різні карбонові пакети ще більш ексклюзивні. За запитом Audi також може надати корпуси зовнішніх дзеркал і весь дах з полімеру, армованого вуглецевим волокном (CFRP). У стандартній комплектації дах виготовляється з теплоізоляційного скла.

Ефективне поєднання дизайну з аеродинамікою нового e-tron

Аеродинаміка – це важлива особливість дизайну в e-tron GT. Конструкція з коефіцієнтом лобового опору 0,24 виглядає так, наче вона була створена вітром. Вона була розроблена у тісній співпраці дизайнерів та інженерів з аеродинаміки.

Повітрозабірники в нижній передній частині відіграють важливу роль. Зовнішні вертикальні повітряні завіси направляють повітря в колісні арки таким чином, щоби повітря проходило близько до колеса, а потім з боків. Деякі з 20- і 21-дюймових дисків мають легкі аеродинамічні лопаті товщиною всього від 2 до 3 мм, що додатково збільшує аеродинамічну ефективність.

За великими ребрами під фарами і за отворами в кутах Singleframe є по одному керованому повітрозабірнику, що забезпечує активну аеродинаміку. Для ефективності 2 регульовані впускні отвори для холодного повітря залишаються закритими, наскільки це можливо. Коли вони відкриваються в режимі водіння Dynamic, Y-подібні канали направляють повітря в охолоджувачі і в арки передніх коліс для охолодження гальм.

Другий важливий фактор в концепції активної аеродинаміки – задній спойлер, який електрично висувається в два різні положення залежно від швидкості. Він працює разом із гладкою нижньою частиною, яка закінчується широким дифузором. Таким чином повітря відводитися від задньої частини, а підіймальна сила, що виникає на задній осі на високих швидкостях, майже повністю компенсується. Коли адаптивна пневмопідвіска опускає кузов, це підсилює ефект, додатково покращуючи повітряний потік і керованість, а також знижуючи підіймальну силу.

Аероакустика в e-tron GT також досягла вищого рівня. Лобове скло в стандартній комплектації виготовлено з шумоізоляційного скла, а бічні вікна і заднє скло доступні з цим типом матеріалу опційно. Деталі, виготовлені з гарячекатаної сталі надвисокої міцності утворюють міцну основу пасажирського відсіку. Корпус акумулятора складається з алюмінієвих профілів, а зовнішня обшивка повністю виготовлена з алюмінієвих листів.

Audi e-tron GT аеродинаміка

Система освітлення Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT

Світлодіодні світлові індикатори спереду і ззаду з яскраво вираженим тривимірним моделюванням підкреслюють емоційний вигляд e-tron GT. Денні ходові вогні створюють яскравий світловий стиль разом із характерним синім дизайнерським оздобленням опціональної технології Audi laser light, яка вперше перебуває в центрі фар Audi. Скульптурна світлова лінія ззаду охоплює всю ширину автомобіля, динамічно змінюючись від тонкої смуги в центрі до все більших сегментів у напрямку до зовнішньої сторони, що робить вигляд e-tron GT ще потужнішим.

Для e-tron GT доступні три варіанти фар. Audi постачає їх у стандартній комплектації зі світлодіодною технологією і динамічними покажчиками поворотів. Як альтернатива доступні світлодіодні фари Matrix. Їх безперервне дальнє світло може працювати з максимальною яскравістю, не викликаючи засліплення інших учасників дорожнього руху. Вони входять у стандартну комплектацію RS e-tron GT. Замикають лінійку світлодіодні фари Matrix з Audi laser light. Лазерна точка встановлена ​​поруч з модулем ближнього світла. Лазерна точка активується при швидкості 70 км/год і подвоює дистанцію дії дальнього світла.

Найсучасніші фари мають ще одну характерну особливість: анімація, яка вказує на повернення додому і виїзд з дому спереду і ззаду. Послідовність виїзду з дому натхненна силою звукової хвилі: освітлення окремих елементів наростає швидко і сильно, потім ненадовго відступає, перш ніж повністю зникнути вдруге. Усі види анімацій в моделі RS ще більш динамічні.

Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT – сучасний дизайн інтер'єру

єр e-tron GT передає відчуття gran turismo, випромінюючи в рівній мірі спортивність, комфорт і простір. Екологічно чисті матеріали також відіграють важливу роль у створенні спортивних електромобілів.

Сильний акцент у салоні на водія, натхненний ідеєю monoposto, характерний для спортивних моделей Audi і, зокрема, для e-tron GT. Центральна панель приладів злегка нахилена вліво, а яскраво виражена тривимірна панель приладів виглядає легкою і простою. Її верхня частина відділена від водія великою елегантною дугою. Дисплей Audi virtual cockpit plus вільно розташований у цьому просторі, а сенсорний монітор MMI оточений чорною рамкою з глянцевим оздобленням, яка, здається, лине над панеллю приладів. Якщо в салоні встановлений пакет зовнішнього освітлення Plus (стандартний для моделі RS), автомобіль має лазерний значок з підсвічуванням e-tron у правій частині.

У нижній частині розташована панель управління стандартною тризонною автоматичною системою кондиціонування повітря. Плоскі бічні дефлектори мають технологічний вигляд і підкреслюють ширину салону з алюмінієвими опорами по їх кінцях. Довга дуга під лобовим склом проходить від одних дверей до інших.

Водій і пасажир спереду розташовуються у спортивному низькому положенні, розділені широкою центральною консоллю. Компактний перемикач передач розташований на центральній консолі.

Компактний дизайн e-tron GT підкреслює легкість простору і забезпечує високоточне тактильне управління. На задніх сидіннях досить місця навіть для дорослих. Безкомпромісно висока якість і обробка матеріалів відображає увагу до деталей, з якою Audi розробляє і виробляє автомобілі.

Спортивність і екологічність не суперечать один одному в новому електромобілі. Разом вони характеризують розуміння розкоші в електромобільності Audi Е-Tron GT. Доказ тому – дизайн-пакет без шкіри. Спортивні сидіння Plus з регулюванням по 14 параметрам оббиті або комбінацією штучної шкіри і матеріалу Kaskade, або сумішшю штучної шкіри і мікрофібри Dinamica. В обох випадках використовуються перероблені матеріали, наприклад, поліефірні волокна, зроблені зі старих пластикових пляшок, або текстиль, або залишкові волокна від кромок. У кожному наборі оббивки Kaskade є 119 перероблених пластикових пляшок. Матеріал Dinamica схожий на Alcantara, а матеріал Kaskade, дизайн швів якого заснований на зовнішньому вигляді Singleframe, нагадує натуральні волокна, такі як шерсть.

Оббивка спортивних сидінь Pro виготовлена з комбінації двох видів шкіри. Пакет дизайну RS включає мікрофібру на капоті власника приладової панелі, кермі й оздобленні центральної консолі з червоною або сірою строчкою, додає акценти. Підлогове покриття і килимки в обох моделях виготовлені з матеріалу Econyl. Цей матеріал на 100% складається з перероблених нейлонових волокон із виробничих відходів, залишків тканини і килимів або старих рибальських сіток.

Передні сидіння доступні в трьох варіантах. В e-tron GT quattro в стандартній комплектації встановлені спортивні сидіння з електричним регулюванням у 8 напрямках і чохли зі штучної шкіри / pearl Nappa. RS e-tron GT оснащений спортивними сидіннями Plus з 14-позиційним регулюванням і підігрівом сидінь. Спортивні сидіння Pro з 18-позиційним регулюванням, пневматично регульованими бічними валиками, клімат-контролем і (на вимогу) функцією масажу доступні як опції для обох моделей.

Новий автомобіль Audi e-tron GT інтер'єр

Потужний привід і рекуперація в Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT

Повністю електричний gran turismo від Audi пропонує динамічні характеристики в обох версіях двигуна: e-tron GT quattro розганяється з нуля до 100 км/год за 4,1 секунди, а модель RS – за 3,3 секунди (в режимі прискорення). Максимальна швидкість становить 245 км/год і 250 км / год (регульована) відповідно.

В e-tron GT quattro передній електродвигун видає 175 кВт (238 к.с.), а задній двигун – 320 кВт (435 к.с.). Обидва електродвигуни мають резерви для екстремальних ситуацій водіння, тому сума їхніх індивідуальних потужностей значно перевищує загальну потужність приводу в 350 кВт (476 к.с.). До 390 кВт (530 к.с.) є для приблизно 2,5 секунди в режимі прискорення за допомогою управління запуском. Загальний крутний момент становить 630 Нм, в режимі наддуву 640 Нм. В RS e-tron GT електродвигун на передній осі також видає 175 кВт (238 к.с.), а двигун на задній осі – 335 кВт (456 к.с.). Загальна потужність становить 440 кВт (598 к.с.), а загальний крутний момент становить 830 Нм. У режимі наддуву потужність на короткий час збільшується до 475 кВт (646 к.с.).

Двигуни PSM (синхронні двигуни з постійними магнітами) в e-tron GT працюють із більшим ККД. Електродвигун, його силова електроніка і трансмісія утворюють компактний блок на обох осях. Задній електродвигун передає крутний момент на двоступеневу коробку передач. Перша передача з близьким передавальним числом забезпечує різке прискорення зі старту, за бажанням водія. Якщо водій вирішує не використовувати першу передачу, e-tron GT рушає з місця на 2 передачі. Друга передача з великим передавальним числом підвищує ефективність, а також забезпечує великий запас потужності.

У режимі Audi drive select система динамічного управління має в пріоритеті передній привід. У разі слизького дорожнього покриття, високих вимог до потужності або швидкого проходження поворотів, більший крутний момент може передаватися на задні колеса і приблизно в 5 разів швидше, ніж із механічною трансмісією quattro. Електричний повний привід регулює розподіл крутного моменту між осями – безперервно, повністю регулюється протягом декількох тисячних часток секунди. Принцип повного приводу quattro, який Audi представила на ринку понад 40 років тому вийшов на новий, захопливий технологічний рівень.

Коли водій відпускає праву педаль, привід зазвичай перемикається на рух накатом, дозволяючи gran turismo плавно й ефективно ковзати. На відміну від цього, автомобіль відновлює потужність у режимі розгону в «динамічному» режимі Audi drive select. Незалежно від режиму, водій може за допомогою перемикачів на рульовому колесі налаштувати два рівні рекуперації вручну або вибрати автоматичний рівень у системі MMI. У такому разі система прогнозування ефективності регулює рух за інерцією і рекуперацію на основі даних із навігаційного маршруту і бортових датчиків.

Під час гальмування електродвигуни самостійно знижують швидкість до 0,3 g – переважна більшість усіх гальмувань при щоденному водінні. Це дозволяє рекуперувати до 265 кВт потужності. Гідравлічні гальма коліс активуються тільки тоді, коли водій дуже сильно гальмує, а рекуперація залишається активною майже до доти, доки автомобіль не зупиниться. У всіх дорожніх ситуаціях – чи то швидке прискорення, динамічне управління, рух накатом або рекуперація – gran turismo залишається стабільним, тому що його системи управління гальмами, підвіскою, приводом і силовою електронікою тісно пов'язані і злагоджено працюю разом.

Новий автомобіль Audi e-tron GT диски

Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT – акумулятор і управління температурою

Система літій-іонних акумуляторів Audi e-tron GT quattro і RS e-tron GT розташована між осями, у найнижчій точці автомобіля. Це забезпечує низький центр ваги, що підходить для спортивного автомобіля, і розподіл ваги між передньою і задньою осями, близьке до ідеального 50:50.

Високовольтна батарея має ємність 85 кВтг енергії нетто (93 кВтг брутто) в обох моделях. Системна напруга 800 вольт забезпечує високу безперервну вихідну потужність і скорочує тривалість зарядки. Крім того, це зменшує вагу і місце, необхідне для проводки.

Внутрішня структура батареї, в якій розміщені модулі, а також рама навколо неї виготовлені з легкого алюмінію. Акумуляторна система значно підвищує жорсткість і безпеку кузова, до якого вона кріпиться 28 гвинтами. Комфортна температура акумулятора складає від 30 до 35 градусів Цельсія.

Чотири окремі контури охолоджувальної рідини регулюють температуру у високовольтних компонентах і в салоні, кожен на своєму рівні температури. За необхідності їх можна гнучко з'єднувати між собою. Якщо привід вимагає високої потужності кілька разів поспіль, клапани з'єднують контур холодоагенту батареї з контуром холодоагенту системи кондиціонування повітря – інтенсивне охолодження підтримує продуктивність приводу на стабільно високому рівні. Контур холодоагенту також допомагає охолоджувати під час швидкої зарядки постійним струмом, яка може нагрівати акумулятор до 50 градусів Цельсія.

У стандартну комплектацію e-tron GT входить тепловий насос, який нагріває внутрішню частину завдяки відпрацьованому теплу високовольтних компонентів. Це може значно скоротити втрати запасу ходу, особливо взимку, коли замінюється термоелектричний нагрівальний елемент. Як опція e-tron GT оснащується розкішною системою кондиціонування повітря, яка також містить зовнішні дзеркала заднього виду і заднє скло.

Audi e-tron GT поставляється з двома зарядними кабелями: один кабель Mode 3 для громадських терміналів і компактна зарядна система для гаража. Як альтернатива тут доступна інтелектуальна система зарядки Connect. Підключення до Інтернету дозволяє управляти через додаток myAudi і оновлювати функції.

У циклі NEDC Audi e-tron GT quattro споживає в середньому 19,6-18,8 кВтг енергії на 100 км, а модель RS 20,2-19,3 кВтг. Завдяки цьому запас ходу в середньому становить до 487 км або 472 км (відповідно до методики вимірювання WLTP) відповідно.

Audi e-tron GT підвіска

Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT – підвіска і гальмівна система

Майже всі деталі підвіски e-tron GT, включно з ланками і підрамниками, викувані або відлиті з алюмінію. Електромеханічне рульове управління має пряме спортивне передавальне число, але не є різким. Audi пропонує як опцію повнопривідне рульове управління. Задні колеса повертаються максимум на 2,8 градуса – у протилежному напрямку на швидкості близько 70 км/год, щоби підвищити маневреність і керованість і зменшити радіус повороту, а також трохи в тому ж напрямку на швидкості близько 80 км/год для стабільності.

Розмір легкосплавних дисків починається з 19-дюймового формату Audi e-tron GT quattro і (для обох моделей) закінчується 21-дюймовим форматом. Диски розміром 20 дюймів (стандартні для RS e-tron GT) доступні в 3 варіантах виконання. Новий процес виробництва алюмінію, з якого виготовлені ці колеса, значно знижує чисті викиди CO2. Майже всі шини оптимізовані з точки зору опору розгойдування, а для 21-дюймового формату як альтернатива доступні шини, орієнтовані на продуктивність.

Також існують відмінності між гальмами двох моделей. Сталеві диски входять у стандартну комплектацію e-tron GT quattro, а модель RS оснащена чавунними дисками з покриттям з карбіду вольфраму (опція для e-tron GT quattro). Це збільшує ефективність гальмування, знижує знос і, отже, гальмівний пил. Водночас він запобігає утворенню іржі – типове явище, яке спостерігається в багатьох електромобілях, які не дуже часто використовують свої колісні гальма. Як опція для обох моделей доступні гальмівні диски з вуглецевої кераміки, які є особливо легкими, потужними і довговічними. Вони мають діаметр 420 мм на передній осі. Їх десятипоршневі супорти стандартно пофарбовані в сірий колір, а як опція – у червоний або синій.

У той час як адаптивна підвіска є опцією Audi e-tron GT quattro, вона входить у стандартну комплектацію моделі RS. Його трикамерна пневмопідвіска забезпечує зручну базову підвіску і дозволяє регулювати висоту кузова – 22 мм вниз і 20 мм вгору. Камери в кожній пружині можна активувати і деактивувати індивідуально залежно від дорожньої ситуації, і вони працюють в тісній взаємодії з керованими амортизаторами (стандарт). Обидві системи управляються центральним блоком управління, електронною платформою шасі (ECP).

У системі динамічного управління Audi drive select (серійно) водій може вказати, як будуть працювати пневматична підвіска, амортизатори, електродвигуни, двоступенева трансмісія і кероване блокування диференціала заднього моста (стандартне для моделі RS). Вони можуть перемикатися між режимами «comfort», «efficiency», «dynamic» і «individual» за допомогою перемикача. У режимі «efficiency» кузов опускається до нижнього рівня, щоби забезпечити кращий повітряний потік, а максимальна швидкість обмежується 140 км/год. У режимі «dynamic» електричний повний привід, системи підвіски та активна аеродинаміка переведені в спортивний режим.

Audi e-tron GT quattro у стандартній комплектації поставляється з блокуванням диференціалу з фіксованими значеннями блокування при тяговому зусиллі. Покращує тягу і стійкість, знижує реакцію на зміну навантаження, а невелике втручання в гальма і рульове управління завершують його роботу. Кероване блокування диференціала заднього моста доступне як опція і входить у стандартну комплектацію RS e-tron GT. Основним елементом цієї системи є багатодискове зчеплення. Його можна приводити в дію повністю, а діапазон блокування становить від 0 до 100%. Водій може відчути це на слизькому дорожньому покритті і, зокрема, під час максимального гальмування з повною зупинкою: у такому разі замок повністю відкривається, дозволяючи електронному контролю стабілізації (ESC) гальмувати кожне колесо з великою точністю.

Новий автомобіль Audi e-tron GT вид спереду

Нові Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT – системи допомоги водієві

Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT виходять на ринок із широким спектром систем допомоги водієві. Основні системи безпеки Audi pre sense front і Audi pre sense Audi є стандартними, а також система попередження про виїзд зі смуги руху і круїз-контроль. Додаткові системи розділені на пакети «Tour», «City» і «Park». Пакет допомоги plus об'єднує всі три з них. Додатково доступні асистент нічного бачення і камери кругового огляду (також доступні в пакеті «Park»). Усі системи використовують центральний контролер допомоги водієві (zFAS), який застосовує дані датчиків для безперервного розрахунку точної моделі навколишнього середовища транспортного засобу.

Адаптивний круїз-асистент, який допомагає водієві з поздовжнім і бічним управлінням у багатьох ситуаціях є найбільш важливою системою в пакеті «Tour». Коли інтелектуальний асистент ефективності (стандарт) активний, адаптивний круїз-асистент уповільнює і прискорює gran turismo таким чином, щоби споживати якомога менше енергії.

Дистанційна система допомоги при паркуванні plus – одна з головних у пакеті «Park». Вона направляє Audi e-tron GT на паралельну стоянку або місце на парковці в глухому куті одним натисканням кнопки. Маневр контролює водій. Він може залишитися в автомобілі або вийти – у такому разі він контролює процес через додаток myAudi на своєму смартфоні.

Новий автомобіль Audi e-tron GT у профіль

Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT 2021 – елементи управління

Що стосується елементів управління і дисплеїв, то e-tron GT quattro і RS e-tron GT відповідають сучасній концепції Audi: уся інформація відображається на двох великих дисплеях. Водій управляє Audi virtual cockpit plus (12,3 дюйма) за допомогою багатофункціонального керма і керує центральним сенсорним дисплеєм MMI (10,1 дюйма) за допомогою дотиків. За функціями управління і відображення в e-tron GT quattro і RS e-tron GT стоїть сучасна модульна інформаційно-розважальна платформа третього покоління (MIB 3).

Віртуальний робочий простір Audi virtual cockpit plus за рулем із плоскою нижньою частиною забезпечує високу роздільну здатність 1920 x 720 пікселів і дозволяє водієві перемикатися між трьома екранами: класичним, спортивним і e-tron. Основна увага приділяється великим вимірнику потужності, який відображає стан приводу і всю важливу інформацію про водіння. Водій керує інформаційно-розважальною системою, навігацією, функціями комфорту і введенням тексту за допомогою сенсорного дисплея MMI, що забезпечує акустичний зворотний зв'язок.

Третій рівень управління – це природне голосове керування, яке визначає багато висловів повсякденної мови. Голосовий контролер використовує як бортову інформацію, так і дані з хмари. Додатковий проекційний дисплей може відображати важливу інформацію на лобовому склі в полі зору водія.

Персоналізація є зручною функцією Audi е-Tron GT. До 6 користувачів можуть зберігати свої бажані налаштування в індивідуальних профілях. Дані зберігаються в обліковому записі myAudi клієнта. Автомобіль регулює індивідуальні настройки при відкритті дверей водія.

Інформаційно-розважальна система Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT

Audi e-tron GT має 11 антен, які підтримують зв'язок із зовнішнім світом. Вони приймають і передають аудіосигнали, сигнали LTE, Bluetooth і GPS, тим самим поєднуючи електричний gran turismo з навколишнім середовищем і її власником безліччю різних способів. Клієнт може керувати багатьма функціями через безкоштовний додаток myAudi на своєму смартфоні.

Медіацентр MMI Navigation plus входить у стандартну комплектацію обох моделей e-tron GT. Він підтримує стандарт швидкої передачі даних LTE Advanced із вбудованою точкою доступу Wi-Fi для пристроїв пасажирів. Система навігації пропонує варіанти пунктів призначення, ґрунтуючись на раніше прокладених маршрутах. Для цього система використовує дані в реальному часі про всю дорожню ситуацію.

Онлайн-сервіси Audi connect розділені на 2 пакети. Модуль екстреного виклику і обслуговування Audi connect з блоком дистанційного керування і управління Audi connect дозволяє дистанційно керувати системою блокування, зарядкою і клімат-контролем. Пакет Audi connect для навігації та інформаційно-розважальної системи включає такі послуги, як онлайн-інформація про дорожній рух, навігація за допомогою Google Earth™ і Amazon Alexa. Служби Car-to-X виводять попередження про небезпеки і допомагають знайти вільні місця для паркування на узбіччі дороги або дозволяють водієві потрапляти в «зелену хвилю».

Е-Tron планер маршруту, подальше обслуговування від Audi Connect, розрахує найшвидший маршрут із найкоротшою підзарядкою. При цьому також враховуються дані про трафік і профіль водіння водія. Е-Tron route planner пов'язаний із управлінням температурним режимом. Це забезпечує високошвидкісну зарядку, якщо водій вибрав потужну станцію з постійним струмом як кінцеву точку маршруту в навігаційній системі. Приблизно за півгодини до прибуття система терморегулювання підсилює охолодження акумулятора, щоби він міг заряджатися якомога швидше. Якщо акумулятор усе ще залишається дуже холодним незабаром після запуску автомобіля взимку, система нагріває його для швидкої зарядки.

ПриПривабливі модулі доповнюють портфоліо інформаційно-розважальної системи. Audi phone box, підключає смартфон до антени автомобіля і заряджає його індуктивно.

Акустична система преміум-класу Bang & Olufsen, яка входить у стандартну комплектацію моделі RS, забезпечує вихідну потужність 710 Вт. Серед 16 динаміків є два 3D-динаміки в передніх стійках.

Новий автомобіль Audi e-tron GT задні фари

Audi e-tron GT quattro і Audi RS e-tron GT – інтелектуальне виробництво

Е-Tron GT є першим повністю електричним автомобілем від Audi і буде побудований у Німеччині на заводі Audi Böllinger Höfe в Неккарзульмі. Виробництво було доповнено цифровими процесами й інтелектуальними технологіями. Під час розширення розробники використовували нові віртуальні методи. Виробництво e-tron GT було спроектовано без фізичних прототипів – уперше на Audi.

У кузовному цеху майстерність співробітників поєднується з повним потенціалом автоматизованих виробничих технологій. Завод об'єднує всі етапи виробництва для з'єднання бічних панелей в єдину систему – таким чином, відбувається виробництво Audi e-tron. Процедура вимірювання тіл без кореляції також нова. Це гарантує ще більшу точність і швидку реакцію на незначні відхилення. У кінці конвеєра досвідчені робітники встановлюють додаткові деталі і перевіряють готовий кузов.

Audi e-tron GT quattro і RS e-tron GT в Böllinger Höfe виробляються з нульовим викидом вуглецю. Як і на всьому підприємстві в Неккарзульмі, у виробництві використовується 100% екологічно чиста електрика, а теплова електростанція, що працює на біогазі, забезпечує необхідне тепло для Böllinger Höfe. Викиди, яких поки не можна уникнути, компенсуються вуглецевими кредитами від сертифікованих проектів із захисту клімату.

Audi також робить ставку на ресурсозберігаюче виробництво автомобілів. Таким чином, завод у Böllinger Höfe уникає використання паперу і пакування, а замість цього застосовуються системи зі зворотним зв'язком. Відходи алюмінієвого листа, які накопичуються в пресовому цеху, наприклад, під час виробництва каркаса бічної стінки, повертаються постачальнику, де вони відновлюються, а потім повторно використовуються в Audi. Audi запустила пілотний проект із перероблення пластику. Пластикові відходи переробляються в волокна, які потім використовуються в 3D-принтерах для виготовлення інструментів для виробничого процесу.