Audi e-Tron S 2021: продуктивність e-quattro

Audi презентував новий електричний позашляховик e-Tron S з вдосконаленим повним приводом e-quattro. Читайте всі подробиці модифікацій, продуктивності та спортивної функціональності.

Тест-драйв спортивного Audi e-Tron S

Через сорок років після дебюту системи повного приводу Quattro, Audi заново винайшла її для нової ери високопродуктивних електрокарів. Оновлена ​​система здвоєних електродвигунів на задній осі та одним двигуном на передній в e-Tron S гарантує ще більше продуктивності. Як стандартний e-Tron, так і його версія Sportback доступні з новою потужною трансмісією.

Новий e-Tron дебютував в минулому році як перший повністю електричний автомобіль Audi і він дійсно оснащений повним приводом. Тим часом Audi заявляє, що більш потужний e-Tron S є першим масовим автомобілем з двома електродвигунами на задній осі.

Новий автомобіль Audi e-Tron S 2021 вигляд спереду

Поряд з цим, e-Tron S оснащений батареєю 95 кВт / год - такої ж ємності, як і у e-Tron 55, але ці додаткові двигуни забезпечують в цілому 496 к.с., 972 Нм і розгін до 100 км / год всього за 4,5 секунди.

Не тільки це, але і більш вражаючий досвід водіння, який включає в себе додаткову динамічну точність і здатність миттєво передавати крутний момент з одного колеса, якщо, скажімо, воно опинилося в багні, на інше, яке на сухому асфальті.

Новий автомобіль Audi e-Tron S 2021 вигляд ззаду

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    145 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    135 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Спортивна потужність нового e-Tron S

Як і всі e-Tron, нова модель має більшу потужність на задній осі, ніж на передній. Але є одна особливість: для моделі S був узятий задній електродвигун 55-го і переставлений на передній, потім два з передніх електродвигунів 55-го переставлені на задню вісь. Місце для установки цих двох двигунів було вільне, тому що все це було заплановано з самого початку, п'ять років тому.

При стандартному навантаженні передній електродвигун вимикається і вмикається лише тоді, коли водій вимагає більшого прискорення. Це називається векторизацією електричного крутного моменту і працює як механічний диференціал підвищеного тертя, за винятком того, що між двома двигунами немає нічого, крім програмного забезпечення.

Новий автомобіль Audi e-Tron S 2021 передня частина

Він також реагує на 25 відсотків швидше, ніж звичайна система і може точно і плавно передавати крутний момент до необхідного колеса. А оскільки він електричний, то при повній зупинці прикладається більший крутний момент.

Тим часом, на передній осі селективне управління крутним моментом коліс використовує диски і колодки для м'якого гальмування внутрішнього переднього колеса. Все це допомагає повернути автомобіль в поворот, як це роблять системи з двигунами внутрішнього згоряння, диференціалами і карданними валами.

Всі двигуни і програмне забезпечення розроблені власними силами Audi, при цьому на кожен електродвигун подається трифазний струм від силової електроніки. Все координує електронна платформа шасі, що гарантує, що система з трьома двигунами працює правильно.

Новий автомобіль Audi e-Tron S 2021 задня частина

Audi e-Tron S: враження від водіння

Перейдіть на Dynamic та послабте контроль стійкості, і e-Tron S зробить те, що не робить жоден інший Quattro - неймовірно екстремальні повороти і маневри разом з елегантним комфортом. Це вражаюча безтурботність. Неможливо приховати той факт, що це 2,6-тонний позашляховик, але управління його габаритами заслуговує високої похвали.

Круїзи по автомагістралях бездоганно тихі - неймовірно для електромобілів, які можуть не мати шуму двигуна, але зазвичай приховують подразники, такі як ревіння шин та вітру. Здається, що e-Tron S може знизити частоту пульсу в стані спокою настільки, що ви чуєте тільки звук комфорту і насолоди поїздкою.

Витончені переваги, перенесені зі звичайного e-Tron, включають адаптивну регенерацію гальм, яка активується коли автомобіль дізнається про майбутні перехрестя за допомогою навігаційних даних. Згідно з даними WLTP, Audi заявляє до 360 км електричного діапазону.

Новий автомобіль Audi e-Tron S 2021 салон

Підсумки тест-драйву: Audi e-Tron S

Через сорок років після дебюту системи Quattro e-Tron S демонструє переваги наявності електродвигуна на передній осі і двох на задній. Це не тільки чудові характеристики і відмінне зчеплення з дорогою, але і дуже тонкий рівень контролю. Нова модель все ще може бути зручним і вишуканим автомобілем для всієї родини, але безумовно буде відмінним напарником в драйвових поїздках.

Новий автомобіль Audi e-Tron S 2021 зарядка