Audi e-tron S і e-tron S Sportback - спортивні модифікації електричних позашляховиків
Більше ефективності і продуктивності пропонує своїм клієнтам Audi. Німецький бренд презентував перші серійні моделі, які використовують три електричні двигуни. Детальніше про потужність та інші характеристики Audi e-tron S і e-tron S Sportback в нашому матеріалі.
Нові пропозиції
-
Lamborghini Urus
- Рiк:
- 2020
- Пробіг:
- 0 тис.
- Двигун:
- 4,0 Бензин
- Привід:
- Повний
338 000€Лізинг від 0,01% -
Mercedes Maybach S650 Guard Klassen
- Рiк:
- 2018
- Пробіг:
- 14 тис.
- Двигун:
- 6,0 Бензин
- Привід:
- Повний
499 999$Лізинг від 0,01% -
Rolls Royce Cullinan
- Рiк:
- 2019
- Пробіг:
- 14 тис.
- Двигун:
- 6,75 Бензин
- Привід:
- Повний
490 000$Лізинг від 0,01%
Ще більше потужності в нових e-tron S і e-tron S Sportback

Нові моделі Audi e-tron S і Audi e-tron S Sportback стали першими серійними електрокарами, що використовують три електродвигуни - два встановлені на задній осі і один спереду.
В результаті, автомобілі пропонують потужність 496 к.с. і вражаючий крутний момент 718 Нм. Також, електричні позашляховики здатні розігнатися від 0 до 100 км / год всього за 4.5 секунди і мають максимальну швидкість 210 км / год.
Система з трьох потужних агрегатів не тільки підвищує стійкість моделей, але також використовуються для забезпечення функції адаптивної настройки крутного моменту. У стандартних режимах руху працюють лише задні двигуни, і крутний момент передається на кожне колесо через одношвидкісну коробку передач.
У динамічних режимах руху або за потреби повної потужності вмикається передній двигун. Він також може використовуватися в разі виявлення прослизання і сповільнювати внутрішнє переднє колесо на повороті, щоб запобігти втратам тяги. Audi стверджує, що моделі S можуть виконувати «керовані заноси» завдяки більшій потужності заднього ходу, в порівнянні зі звичайними моделями.
Ефективність і оснащення Audi e-tron S і e-tron S Sportback
Audi e-tron S і e-tron S Sportback живляться від батареї ємністю 95 кВт / год, з відповідними заявленими діапазонами 360 км і 365 км в циклі WLTP.
Audi також пропонує адаптивну пневматичну підвіску спеціально для S-моделей. Висота дорожнього просвіту може варіюватися до 76 мм в залежності від дорожньої ситуації або режиму водіння, а прогресивне рульове управління може збільшити точність керування.
Обидві моделі можуть бути оснащені додатковими світлодіодними фарами Digital Matrix LED. Щоб поліпшити аеродинаміку, Audi встановила оптимізовані розширювачі колісних арок, що дозволило e-tron S досягти коефіцієнта опору 0,28 і всього 0,26 на Sportback. Також є регульований повітрозабірник для охолодження гальм, який відкривається лише при необхідності.

Лаконічний дизайн моделей e-tron S і e-tron S Sportback
Нові колісні арки, розширені на 5 см, а також передній і задній бампери прагнуть створити динамічну естетику гоночного спорту. Срібляста обробка і алюмінієвий корпус дзеркал, а також 21-дюймові або 22-дюймові варіанти коліс, роблять моделі ще більш ексклюзивними. В інтер'єрі представлені спортивні сидіння з електричним регулюванням, оброблені тонкою шкірою Nappa, з можливістю додавання карбонових вставок.
Візуально, e-tron S і e-tron S Sportback на п'ять сантиметрів ширше, ніж їх стандартні аналоги, завдяки колісним аркам шириною 2,2 сантиметри. Передній і задній бампери виглядають більш агресивно з яскраво вираженими контурами і помітними впускними отворами, а задній дифузор охоплює майже всю ширину кузова і таким чином, створює центральний акцент.
Також, моделі e-tron S оснащені цифровою системою управління MMI з сенсорним функціоналом і двома великими центральними дисплеями, Audi virtual cockpit, навігаційною системою MMI plus, інформаційно-розважальною системою і головним дисплеєм.
Ознайомитися з моделями Audi e-tron в наявності або замовити електричний позашляховик Audi з доставкою із Європи в мережі салонів AutoMaximum ви можете на нашому сайті.Детально про актуальні моделі та замовлення автомобіля умови на сторінках
