Audi Q4 e-tron 2021 — новий сімейний електричний кросовер

Місткість нового електричного компактного кросовера Audi Q4 e-tron перевершує наявні кордони класу і надає простір, що можна порівняти з тим, який пропонується у повнорозмірному класі. Концепція екрана також досягла нового виміру: проекційний дисплей із доповненою реальністю об'єднує реальний і віртуальний світи, а дисплей MMI має діагональ до 29,5 см (опція буде доступна приблизно в кінці року). Що стосується відділень для речей, Audi Q4 e-tron має загальний об’єм близько 25 л, а тримачі для пляшок у верхній частині дверей — ще одна особливість. Просторий і прогресивний дизайн інтер'єру дозволяє клієнтам зануритися в епоху нових технологій.

Комфортний і просторий салон нового електромобіля Audi Q4 e-tron

Audi Q4 e-tron є справжнім універсальним автомобілем — він надійний супутник у повсякденному житті і на відпочинку, який в усіх відношеннях підходить як основний сімейний транспортний засіб. При довжині 4590 мм, ширині 1865 мм і висоті 1613 мм зовнішній вигляд Q4 e-tron відносить його до більшого сегменту компактних позашляховиків. Архітектура модульної платформи для електромобілів (MEB), на якій заснований компактний електричний позашляховик Audi, дозволяє по-новому сегментувати простір. У той час як передній звис становить усього 86 см, колісна база становить значні 2,76 м — навіть більше, ніж у класі середньорозмірних позашляховиків. У результаті внутрішній простір має довжину 1,83 м, що можна порівняти з великим повнорозмірним позашляховиком.

Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Audi Q4 e-tron має зручний вхід: двері широко відкриваються, а сидіння розташовані високо. Водій і до чотирьох пасажирів можуть насолоджуватися дуже просторим салоном, що частково стало можливим завдяки тому, що замість центрального тунелю використовується тільки плоска сходинка. Положення сидіння у другому ряді майже на 7 см вище, ніж у передньому, але при цьому забезпечується достатньо місця для голови, а простір для колін справді розкішний. За місткістю компактний електричний позашляховик Audi перевершує своїх прямих конкурентів у преміальному сегменті.

Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 задній ряд

Багажний простір Audi Q4 e-tron 2021 — універсальний кросовер

Audi Q4 e-tron — справжній універсальний сімейний автомобіль. В електричному кросовері є безліч відділень для зберігання речей, загальним об'ємом 24,8 л, включно з бардачком. Центральна консоль містить 2 підстаканники, відділення для речей із кришкою об'ємом 4,4 л, 2 (або 4 як опція) роз'єми USB type-C і Audi phone box для мобільного телефону за запитом. На всіх 4 дверях є тримачі для пляшок ємністю до 1 літра, які розташовані вгорі в передній частині підлокітника, завдяки чому до них дуже легко дістатися. Верхні тримачі для пляшок були розроблені в тісній співпраці дизайнерів та інженерів, оскільки знайти для них місце в обмеженому дверному просторі було справжнім викликом.

У багажному відділенні Audi Q4 e-tron є 520 л місця для багажу. При складанні спинок, розділених у співвідношенні 40:20:40, створюється практично рівна поверхня. Разом із завантаженим багажним простором на даху об’єм багажного відділення становить 1490 л. Це відповідає рівню наступного вищого сегмента позашляховиків. За запитом Audi також надає сітку-перегородку і пакет багажного відділення. Він включає вантажну підлогу, яка, наприклад, може бути встановлена на двох рівнях висоти.

Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 багажне відділення

Концепція управління нового Audi Q4 e-tron

Як і у всіх своїх моделях, Audi Q4 e-tron використовує повністю цифрову концепцію управління і відображення з плоскою структурою меню. Структура управління складається з 4 рівнів: цифрової приладової панелі або віртуального робочого простору Audi для водія, центрального сенсорного дисплея MMI, голосового управління природною мовою й опційного проекційного дисплея з доповненою реальністю — нової передової технології.

Проекційний дисплей із доповненою реальністю Audi

З опційним проекційним дисплеєм із доповненою реальністю в Q4 e-tron Audi робить величезний крок уперед в галузі технологій відображення. Він показує важливу інформацію через лобове скло на двох окремих рівнях: у розділі статусу і в розділі доповненої реальності (AR). Інформація, що надається деякими допоміжними системами і стрілками повороту навігаційної системи, а також її початкові точки і пункти призначення візуально накладаються у відповідному місці реального світу як вміст розділу AR і відображаються динамічно. Вони з'являються на фізичній відстані приблизно в 10 м до водія. Залежно від ситуації у деяких випадках покажчики виявляються значно далі попереду. Дисплеї легкі для сприйняття і надзвичайно корисні в умовах поганої видимості, водій може дуже швидко розібратися у їхній роботі, не гублячись і не відволікаючись на них.

Поле зору для контенту AR відповідає діагоналі близько 177,8 см. Під ним розташоване плоске вікно ближньої зони, відоме як розділ статусу. Цей розділ відображає швидкість руху і дорожні знаки, а також допоміжну систему і символи навігації у вигляді статичних дисплеїв, які, здається, пливуть приблизно на 3 м перед водієм.

Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 проекційний дисплей із доповненою реальністю

Блок генерації зображень проекційного дисплея

Технічним серцем проекційного дисплея з доповненою реальністю є блок генерації зображення (PGU), який розташований глибоко всередині довгої приладової панелі. Яскравий рідкокристалічний дисплей (LCD) генерує і направляє світлові промені на два дзеркальні рівні, а спеціальні оптичні компоненти поділяють частини для ближнього і далекого поля. Дзеркальні рівні направляють промені на велике увігнуте дзеркало, яке можна регулювати електрично. Потім вони досягають лобового скла, яке відображає їх у так званий eyebox, таким чином, в поле зору водія. З видимої відстані в 10 м або навіть далі, залежно від ситуації, водій бачить символи так само ясно, як і їх реальне оточення.

Audi Q4 e-tron 2021: генератор прогнозованих зображень AR Creator

AR Creator є генератором зображень з боку програмного забезпечення. Це блок обробки в модульній інформаційно-розважальній платформі (MIB 3), що складається з декількох окремих модулів. AR Creator відображає символи дисплея зі швидкістю 60 кадрів на секунду і адаптує їх до геометрії проекційної оптики. Водночас він обчислює їх розташування стосовно навколишнього середовища, про яке він отримує інформацію через необроблені дані передньої камери, радарного датчика і GPS-навігації. Його програмне забезпечення складається приблизно з 600 000 рядків програмного коду, що приблизно на 50% більше, ніж уся система управління першої версії Space Shuttle.

AR Creator працює з урахуванням того, що між ідентифікацією об'єкта датчиками і виведенням графічного контенту завжди є декілька доль секунди. За ці короткі проміжки часу Q4 e-tron може значно змінити своє розташування, чи то через гальмування, чи через вибоїни. Множинні обчислення виконуються безперервно для гарантії того, що дисплей в eyebox не переміститься в неправильне положення. Одне з них відбувається в програмному забезпеченні камери. Також AR Creator використовує найостанніші дані для прогнозування подальшого руху автомобіля вперед. У подальшому обчисленні він оцінює вертикальний рух на основі даних, наданих камерою, радаром і датчиками системи стабілізації (ESC). Ці пункти включені в «компенсацію коливань», яка має місце за кілька мілісекунд до виведення зображення і чиє завдання — запобігти будь-якому руйнівному тремтінню дисплея.

Новий Audi Q4 e-tron — навігація

Проекційний дисплей із доповненою реальністю особливо вражаюче демонструє свої сильні сторони в контексті навігації. У дорозі так званий дрон (плаваюча стрілка) показує наступну точку дії на маршруті. Навігація динамічна: наприклад, при наближенні до перехрестя плаваюча стрілка спочатку повідомляє про маневр повороту, перш ніж анімована стрілка точно виведе водія на дорогу. Якщо після цього маршрут триває прямо, стрілка летить вперед і зникає, щоби потім знову з'явитися з достатнім часом до наступної точки дії. Відстань до точки повороту відображається в метрах в нижньому вікні.

Навіть якщо водій активує адаптивний круїз-асистент, який утримує автомобіль у центрі смуги руху, проекційний дисплей доповнює його візуальними підказками. Щойно Audi Q4 e-tron наближається до розмітки смуги руху без включення покажчика повороту, попередження про виїзд зі смуги руху накладається червоною лінією на реальну розмітку смуги. Інший приклад стосується автомобіля, що рухається попереду: якщо він активний, автомобіль позначається на дисплеї кольоровою смугою. Це дозволяє водієві зрозуміти стан адаптивного круїз-асистента або адаптивного круїз-контролю, не відволікаючись. Червона позначка і застережливий символ з'являються, якщо адаптивний круїз-асистент пропонує водієві переконатися, що він звернув увагу на попередження.

 Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 навігація

Цифровий робочий простір нового Audi Q4 e-tron

Стандартна цифрова комбінація приладів має діагональ 26 см і управляється за допомогою багатофункціонального керма. Вимірювач потужності, розташований поруч зі спідометром на дисплеї, підсумовує всю важливу інформацію про привід, починаючи з потужності і рівня заряду акумулятора у відсотках, і аж до рекуперації. Віртуальний робочий простір Audi — це перший рівень опцій. Він об'єднує навігаційну карту, управління інформаційно-розважальною системою і може перемикатися між двома видами. Audi virtual cockpit plus — це топова версія. Вона пропонує макети classic, sport і e-tron, в яких вимірювач потужності відіграє основну роль. У цьому варіанті можна вільно налаштувати багато дисплеїв через MMI.

 Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 кокпіт

Центральний сенсорний дисплей MMI

Сенсорний дисплей MMI з акустичним зворотним зв'язком має діагональ 25,7 см і роздільною здатністю 1540х720 пікселів. Він налаштований як MMI Radio plus із прийомом DAB у стандартній комплектації і використовується для управління інформаційно-розважальною системою, а також рядом функцій комфорту. Крім того, дисплей MMI дозволяє вводити текст вручну. В опційній великій версії дисплей має діагональ 27,9 см і роздільну здатність 1764x824 пікселів. На сьогодні це найбільший дисплей у портфоліо Audi, який буде доступний у кінці року.

 Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 центральний дисплей

Голосове управління Audi Q4 e-tron

Управління голосом природною мовою, яке активується з ключовими словами «Привіт, Ауді» — це третій рівень управління в Audi Q4 e-tron. Голосове управління сприймає багато запитів повсякденню мовою, наприклад: «Де найближча зарядна станція?» Якщо в салоні є розширена навігаційна система MMI, вона в багатьох випадках виконує онлайн-порівняння.

Прогресивний дизайн інтер'єру Audi Q4 e-tron 2021

Нова ера технологій, в яку увійшла Audi, також відображена в інтер'єрі Q4 e-tron. Панель приладів відрізняється прогресивною елегантністю і підкреслює відчуття легкості і простору. Робочий простір відрізняється тривимірним дизайном, а її геометричні об'єми взаємопов'язані між собою.

У Audi Q4 e-tron блоки управління й індикації більше, ніж будь-коли, беруть на себе функції елементів дизайну. Робочий діджитал-простір простягається до дверей переднього пасажира і містить додаткові вентиляційні отвори. Лаконічний центральний сенсорний дисплей MMI займає простір перед ним. Він нахилений до водія для зручності доступу.

Тонка вставка, відома як технічний шар, розташована над дисплеєм і з'єднує його з панеллю приладів. Вибір матеріалів поверхні для панелі включає деревину липи, алюміній у двох різних виконаннях і пластик. Технічна гібридна тканина, частково зроблена з переробленого матеріалу, буде доступна для оздоблення інтер'єру S line незабаром після виходу на ринок.

Залежно від комплектації додаткові контури приладової панелі, які називаються акцентними поверхнями, виконані в різних сріблястих і сірих тонах, щоби відповідати вставці. Найяскравіший із цих контурів проходить по горизонталі, поділяючи приладову панель на дві зони, і прикрашений характерним значком e-tron. Відразу під ним розташований блок управління клімат-контролю. Під ним у простір простягається велика чорна панель управління. Вона містить компактний важіль перемикання передач, ємнісний поворотний регулятор гучності, кнопку запуску/зупинки, вимикач аварійної світлової сигналізації і кнопку вибору приводу Audi. Крім того, є кнопки для інших функцій, які виконані у вигляді цілісних сенсорних поверхонь чорної панелі з білим підсвічуванням.

 Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 передній ряд

Майбутнє у наших руках — кермо з сенсорним управлінням Audi Q4 e-tron

Кермо Audi Q4 e-tron також задає курс на електромобільність майбутнього. Завдяки своїй конструкції з подвійними спицями воно належить до нового покоління. Чотири кільця на амортизаторі мають плоску конструкцію, а на нижню спицю нанесено логотип e-tron. Верхні спиці мають сенсорні поверхні у вигляді чорних панелей, функціональні області яких також підсвічуються для позначення відповідних активних кнопок. Невеликі виступи відокремлюють їх один від одного, що спрощує використання, а кнопки забезпечують м'який тактильний зворотний зв'язок при натисканні. Як і на смартфоні, є не тільки сенсорні жести, а й жести змахування, наприклад, для прокрутки списків.

Кермо доступне в різних версіях. Топова версія оснащена перемикачами на кермі для управління рекуперацією при русі накатом, а також має двокомпонентне оздоблення на спицях. Обід керма, що обігрівається, має плоску верхню і нижню частини — рішення, яке робить інтер'єр електромобіля ще більш футуристичним. Будь то зовнішній вигляд, функціональність або відчуття — нове рульове колесо чітко відображає прогресивний характер Q4 e-tron.

 Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 кермо з сенсорним управлінням

Відмінна безпека і персоналізація інтер'єру Audi Q4 e-tron 2021

Передні сидіння в Q4 e-tron представляють найсучасніші технології безпеки. У разі бічного удару центральна подушка безпеки розгортається з правої подушки сидіння водія на додаток до бічних подушок безпеки для гарантії того, що водій і передній пасажир не зіткнуться один із одним. Підігрів сидіння, електричне регулювання та електрична опора для поперека доступні як опції. Сидіння доступні в базовій і спортивній версії з інтегрованими підголівниками, а також опційно з ромбоподібним малюнком.

 Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 передні сидіння

Що стосується кольорів інтер'єру, покупці можуть вибирати між чорним, сталевим сірим, коричневим або пергаментно-бежевим. У дев'ять комплектів обладнання також входить пакет строчки. П'ять пакетів доступні для базової версії, а інші чотири доступні для інтер'єру S line. Вони розрізняються декоративними накладками на пороги, кольором акцентних поверхонь, матеріалом підлокітників і оббивкою стелі. Усі пакети додаткового обладнання для салону включають біле світлодіодне освітлення або, як альтернатива, пакет додаткового багатоколірного зовнішнього освітлення. Деякі особливості призначені виключно для салону S line: алюмінієві накладки на пороги з підсвічуванням, педалі з опорами з нержавіючої сталі, чорна оббивка стелі, тиснення S на спинках сидінь, обід керма з перфорованої шкіри з контрастною строчкою і значки S.

 Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 задні сидіння

Dinamica і Puls — оббивка сидінь із переробленого поліестеру

Інтер'єр S line також може багато чого запропонувати з точки зору матеріалів для оббивки. Покупці, які віддають перевагу традиційним матеріали, можуть вибирати між сумішшю шкіри і штучної шкіри або високоякісною шкірою Nappa. Комбінація штучної шкіри і мікрофібри Dinamica — ще один новий варіант. Dinamica виглядає і відчувається як замша, але на 45% складається з переробленого поліестеру, який отримують, наприклад, із текстилю та ПЕТ-пляшок.

Оббивка Puls, також у поєднанні зі штучною шкірою, є додатковим варіантом для S line. Тут також використовується вторинна сировина: до 50% використовуваного текстилю складається з перероблених ПЕТ-пляшок, які за допомогою складної процедури перетворюються в пряжу. ‘у результаті виходить матеріал, що має ті самі стандарти якості з точки зору зовнішнього вигляду, що і звичайна текстильна оббивка. У комплекті сидінь для Q4 e-tron використовувалося 26 1,5-літрових пластикових пляшок.

Audi продовжує розвивати електричний напрям. Q4 e-tron 2021 слідує за великими моделями позашляховиків e-tron і e-tron Sportback, а також за спортивним e-tron GT. Audi Q4 e-tron грає ключову роль у стратегії електрифікації бренду. Він запускається в особливо привабливому і швидко зростаючому сегменті ринку — класі компактних кросоверів. Для клієнтів Audi він є привабливою пропозицією з сегмента електромобілів преміум-класу.

 Новий автомобіль Audi Q4 e-tron 2021 вигляд ззаду