Audi Q4 Sportback e-tron - новий електричний концепт

Audi представив Q4 e-tron Sportback в якості електричного концепт-кара. Технологічна ефективність майбутнього позашляховика гарантує більш 500 км запасу ходу. Модель стане сьомою в лінійці електричних автомобілів e-tron.

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz EQC 400

    106 100$

    Mercedes-Benz EQC 400

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    Докладніше
  • McLaren 720S

    333 333$

    McLaren 720S

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    10 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Задній
    Докладніше
  • Rolls-Royce Phantom

    360 000$

    Rolls-Royce Phantom

    Рiк:
    2014
    Пробіг:
    0 км
    Двигун:
    6,8 Бензин
    Привід:
    Задній
    Докладніше
  • Lamborghini Gallardo

    100 000$

    Lamborghini Gallardo

    Рiк:
    2004
    Пробіг:
    12 тис.
    Двигун:
    5,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    Докладніше

Прем'єра концепт-кара Audi Q4 Sportback e-tron

Audi представив Q4 Sportback e-tron Automaximum

З технічної точки зору, Audi Q4 e-tron і Audi Q4 Sportback e-tron це ідентичні моделі, але з точки зору дизайну вони мають свої безпомилково впізнавані і характерні особливості: концепт Q4 e-tron показав яким буде новий компактний електричний позашляховик. У той час як Q4 Sportback e-tron є другою модель лінійки і надійде в серійне виробництво вже в 2021 році.

Таким чином, потенційним клієнтам буде наданий вибір між універсальністю і надійністю класичного позашляховика або динамічною елегантністю варіанту купе. Розміри моделей Q4 практично ідентичні: з довжиною кузова 4,60 метра і висотою 1,60 метра Sportback на один сантиметр довше. Ширина 1,90 м і колісна база 2,77 метри точно однакова для обох моделей.

Концептуальні автомобілі, також мають однакову технологію приводу. Два електромотора гарантують 225 кВт потужності системи в концептах Q4 і Q4 Sportback e-tron. Як це характерно для Audi, потужність поставляється з повним приводом quattro. Завдяки відмінній тязі обидві версії Q4 розганяються від нуля до 100 км / год всього за 6,3 секунди. Максимальна швидкість обмежена до 180 км / год.

Велика батарея ємністю 82 кіловат-години займає майже весь простір в нижній частині кузова між осями. Дальність понад 450 кілометрів - відповідно до стандарту WLTP - встановлює високий стандарт в своєму класі. Версії з заднім приводом пропонують запас ходу понад 500 кілометрів відповідно до WLTP.

Екстер'єр Q4 Sportback e-tron ще більш футуристичний

Силует Sportback нахилений донизу у вигляді тонкої і динамічної кривої. Лінія даху переходить в D-стійки і закінчується горизонтальним спойлером на рівні нижньої кромки вікна.

Яскрава широка світлова смуга, що з'єднує два світлових блоки в задній частині Audi Q4 Sportback e-tron, була створена для відображення концепції Audi Q4 e-tron. У той же час яскравий дизайн дифузора з горизонтальними планками і логотипом e-tron в центрі є унікальною рисою нового концепту.

Решітка Singleframe з логотипом культового бренду ідентифікує концепт Q4 Sportback e-tron як автомобіль Audi. Як і перший серійний Audi з електричним приводом, новий концептуальний автомобіль також має структуровану закриту поверхню в широкій, майже вертикальній восьмикутній рамі замість традиційної решітки радіатора. Великі 22-дюймові колеса не залишають сумнівів щодо потенціалу найновішого представника сімейства Audi.

Концепт Q4 Sportback e-tron може бути пофарбований в ексклюзивний сірий колір металік з ефектом перламутру, який набуває унікального зеленуватого відтінку в залежності від кута освітлення. Навпаки, нижні ділянки автомобіля пофарбовані в темно-сірий колір. Така сегментація підкреслює ширину і горизонтальну орієнтацію архітектури електричного позашляховика.

Audi Q4 Sportback e-tron Automaximum

Функціональність і розкіш в інтер'єрі Audi Q4 Sportback e-tron

Завдяки своїм габаритам концепт Audi Q4 Sportback e-tron по праву займає своє місце в сегменті компактних позашляховиків. Щодо інтер'єру, його колісна база в 2,77 метра ставить його як мінімум на один клас вище.

Оскільки трансмісійний тунель, який обмежує простір, відсутній, концепція Q4 Sportback e-tron пропонує вражаючу місткість і комфорт, особливо з точки зору простору для ніг спереду і ще більше ззаду.

Гамма кольорів підкреслює відчуття простору. У той час як світлі теплі кольори переважають у верхній частині кабіни, темне покриття в секції підлоги забезпечує лаконічний контраст. Обшивка стелі, віконні стійки, верхня частина дверей і панелі приладів оздоблені білими і бежевими тканинами з мікрофібри.

Крім того, стійкість є головним пріоритетом не лише з точки зору електричного приводу в Audi Q4 і Q4 Sportback: підлогове покриття виготовлене з перероблених матеріалів. Замість хромованих металевих декоративних рам поверхні покриті високоякісною багатошаровою фарбою. Забарвлене матове оргскло створює інтенсивний ефект глибини. Чотири сидіння з вбудованими підголівниками оббиті алькантарою виняткової якості.

Дисплей Audi virtual cockpit з елементами відображення швидкості, рівня заряду і навігації розташований за кермом. Широкоформатний дисплей з функцією доповненої реальності є новою функцією. Він може відображати важливу графічну інформацію, таку як динамічні покажчики повороту.

Панелі управління, виконані у вигляді сенсорних елементів на спицях рульового колеса, можуть використовуватися для вибору часто використовуваних функцій. Посередині над центральною консоллю розташований 12,3-дюймовий сенсорний екран, де відображаються функції інформаційно-розважальної системи і автомобіля. Він нахилений в сторону водія для більшого комфорту використання.

Інтерьер Audi Q4 Sportback e-tron Automaximum

Система приводу і підвіска електрокара Q4 Sportback e-tron

Модульна платформа електрифікації (MEB) пропонує широкий спектр варіантів приводу і рівнів потужності. Передній і задній мости Q4 Sportback e-tron приводяться в дію електродвигуном quattro.

Між осями немає механічного з'єднання. Замість цього електронне управління забезпечує оптимальне узгодження розподілу крутного моменту за долі секунди для оптимального зчеплення за будь-яких погодних умов і на будь-якій поверхні.

У більшості випадків концепція Q4 Sportback e-tron в основному використовує задній електродвигун. Якщо водій вимагає більшої потужності, ніж може забезпечити задній привід, електричний повний привід використовує передній асинхронний двигун для перерозподілу крутного моменту, необхідного для передньої осі.

Електродвигун в задній частині має потужність 150 кВт і крутний момент 310 ньютон-метрів. Передній двигун забезпечує передні колеса потужністю до 75 кВт і 150 Нм крутного моменту. Потужність системи становить 225 кВт. Акумулятор заряджається максимум на 125 кіловат. Тому для досягнення 80 відсотків загальної ємності потрібно трохи більше 30 хвилин.

Як і перший член сімейства, концепт Audi Q4 e-tron, Audi Q4 Sportback також є зразком ефективності, починаючи з низького аеродинамічного опору кузова, у якого коефіцієнт опору дорівнює 0,26 і, отже, на 0,01 нижче, ніж у позашляховика Q4 e-tron. Складне теплове управління приводу і батареї, яке включає в себе тепловий насос CO2, також сприяє стійкості.

Ключовим фактором спортивного характеру та видатної поперечної динаміки є низьке центральне положення, в якому встановлені компоненти приводу. Система високовольтних акумуляторів оптимально відповідає розмірам Audi Q4 Sportback і розташована між осями у вигляді плоского широкого блоку під пасажирським салоном.

Розподіл навантаження на осі ідеально збалансовано майже на 50:50. Передні колеса концепту Q4 Sportback e-tron орієнтовані на вісь MacPherson з адаптивними амортизаторами. У задній частині знаходиться багатоланкова вісь з окремими пружинами і адаптивними амортизаторами.

Audi Q4 Sportback e-tron Automaximum

Q4 Sportback e-tron на базі нової модульної платформи

Audi Q4 Sportback e-tron

Нова платформа електрифікації MEB була розроблена спеціально і виключно для автомобілів з системами електроприводу. Осі, приводи, колісні бази і взаємодія між усіма компонентами підбирається і адаптується спеціально для електронної мобільності.

Тому розміщення акумуляторних блоків великого обсягу і їх геометрія можуть бути оптимізовані без необхідності йти на поступки іншим концепціям приводу. У той же час, MEB відкриває величезний синергетичний потенціал і служить основою в першу чергу для електромобілів в сегменті великогабаритних автомобілів.

Електрична стратегія Audi

До 2025 року Audi планує випустити більше 20 автомобілів з повністю електричним приводом і покрити приблизно 40 відсотків своїх продажів за допомогою електрифікованих моделей. Позашляховики в цій стратегії представлені моделями e-tron і e-tron Sportback. Крім того, планується ряд моделей з класичним компонуванням кузова, таких як Avant і Sportback.

Audi Q4 Sportback e tron