Audi Q5 PHEV 2021 – огляд потужного плагін-гібрида

Audi здійснила оновлення Q5 у середині циклу серійного випуску. Модифікації мають на меті поліпшення дизайну передньої і задньої панелі з новими фарами і задніми ліхтарями, оновлені технології та, що найцікавіше, більший акцент на новітньому представникові лінійки – Audi Q5 55 TFSI E Quattro 2021 року, який ще називають плагін-гібрид Q5. Audi Q5 уже був хорошим вибором у своєму класі, а підключний електропривід робить його ще більш розкішним і привабливим.

Бензиновий двигун і електропривід Audi Q5 PHEV 2021

У лінійці Q5 PHEV перебуває між базовим Q5 45 TFSI і високопродуктивним SQ5, пропонуючи гнучкий баланс потужності, економічності та вишуканості.

Як і базовий Q5, PHEV має 2-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 248 к.с. Він оснащується тією ж багатоважільною незалежною підвіскою, що і стандартна модель, хоча його компоненти трохи по-іншому налаштовані, щоби компенсувати додаткову вагу гібридної системи. Крім 2 люків (один для бензину на стороні пасажира і один для порту електричної зарядки на стороні водія) PHEV візуально майже неможливо відрізнити від традиційних версій.

Двигун внутрішнього згоряння плагін-гібрида поєднується з електричним двигуном 141 к.с., завдяки якому загальна потужність збільшується до 362 к.с., випереджаючи V6 SQ5 із 349 к.с. і роблячи PHEV найпотужнішим варіантом Q5 у лінійці. Однак його споряджена маса 2095 кг приблизно на 150 кг більше, ніж у SQ5. Це означає, що Q5 PHEV 2021 менш маневрений, ніж модель S, і, отже, повільніший у розгоні. PHEV набирає швидкість за 5 секунд у порівнянні з 4,7 с у SQ5. Буксирувальна здатність PHEV в 907 кг також нижча, ніж в інших моделей Q5, які можуть тягнути 1996 кг. Також у Q5 PHEV використовуються більші 13,8-дюймові гальма від SQ5, щоби компенсувати зайву вагу при зупинці.

Коробка передач із 7 ступенями і подвійним зчепленням передає 500 Нм крутного моменту PHEV через Quattro з системою повного приводу Ultra в Q5 (для переднього приводу AWD задня вісь включається на вимогу). Механізм урівноважує тягу, коли вам необхідно, але економить пальне, хоча ви цього і не вимагаєте. Для засніжених і ґрунтових доріг система Quattro має можливість вибору програми руху по бездоріжжю, яка вільніше задіює задній міст.

Новий автомобіль Audi Q5 PHEV 2021 двигун

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    145 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    135 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Audi Q5 2021 із опцією плагін-гібрида

При підключенні Q5 PHEV до зарядного пристрою 2-го рівня (240 вольт) його акумуляторна батарея на 14,1 кВт год заряджається приблизно за 2,5 години. Від звичайної розетки на 110 вольт заряджання триває всю ніч. Із повністю зарядженою батареєю Q5 може похвалитися запасом ходу 31 км.

На відміну від багатьох плагін-гібридних кросоверів цього класу, акумулятор Q5 PHEV не займає місце у вантажному відсіку: всі 7,9 куб. м позаду задніх сидінь цілі. Однак бензобак розробникам довелося зменшити, щоби звільнити місце для гібридних компонентів, тому тепер він вміщує 54 л проти 70 л в інших моделях Q5.

Менший обсяг бака у Q5 PHEV компенсується через значне поліпшення економії пального в порівнянні з версіями з тієї ж лінійки. Витрата пального для гібридної версії Audi оцінює як 5,47 л/100 км в місті, 3,67 л/100 км на шосе і 4,7 л/100 км у комбінованому циклі. Це у понад 2 рази кращий показник, ніж 9,4 комбінованих л/100 км для базової моделі і 11,76 л/100 км для SQ5.

Зі 100% зарядом батареї в режимі EV по шосе можна проїхати 32 км на електриці, керуючи автомобілем плавно, навіть якщо на маршруті доведеться подолати пару крутих пагорбів. У режимі EV Q5 PHEV працює дуже тихо, від трансмісії чути лише легкий гул, який стає більш помітним під час рекуперативного уповільнення. У режимі електромобіля достатньо потужності для виконання завдань, а електричне прискорення сильне і плавне.

Як і у будь-якого хорошого гібрида, бензиновий двигун відключається під час руху накатом і на холостому ходу для економії пального. При включенні дросельної заслінки електродвигун виконує перші кілька футів прискорення, поки запускається двигун внутрішнього згоряння, а потім два двигуни без проблем працюють разом. Поки ви натискаєте на педаль газу плавно, ви цього не помітите.

Новий автомобіль Audi Q5 2021 вигляд спереду

Натискання на педаль газу в гібридному режимі викликає повний стрибок електричного крутного моменту під час прискорення, за яким іде короткочасне падіння потужності, поки бензиновий двигун досягає того ж показника. При повторенні цього експерименту в режимі Sport бензиновий двигун залишається включеним більшу частину часу, і при перемиканні електродвигуна немає переходу – позашляховик запускається просто.

Цей перехідний збій помітний тільки під час розгону з повним навантаженням на педаль. Решта 99% часу гібридний позашляховик поводиться ідеально плавно і прискорюється впевнено. Можна водити автомобіль у звичайному режимі, а перед активним прискоренням перемикатися на спортивний режим – і таким чином ви, ймовірно, уникнете цієї проблеми. Крім того, режим Sport дещо нівелює найбільшу перевагу Q5 PHEV перед його спорідненими версіями – економію пального.

Якщо порівнювати заявлені на папері показники, 4,7 л/100 км Audi виглядає менш ефективним, ніж 3,9 л/100 км BMW X3 xDrive30e і 3,46 л/100 км Mercedes GLC350e. Насправді Q5 PHEV 2020 модельного року з точно такою самою трансмісією міг похвалитися оціненими EPA 3,6 л/100 км, що досить близько до показників GLC, але Audi оголосила, що розробники скорегували свої оцінки економії пального для оновленого 2021 року. За словами компанії, нові цифри повинні бути більш реалістичними, і це добре, тому що зазвичай показники PHEV для позашляховиків виробники в будь-якому випадку трохи прикрашають.

Як часто буває зі PHEV, пробіг буде змінюватися залежно від того, як часто ви заряджаєте акумулятор і як далеко їдете. Наприклад, у більш коротких поїздках із повністю зарядженою батареєю можна досягти понад 2,35 л/100 км. Однак у більш тривалих поїздках, які розряджають акумулятор, в середньому виходить близько 7.8 л/100 км. Загалом виходить близько 5,7 л/100 км, включно з великою кількістю часу в спортивному режимі на горбистих дорогах. Ви можете виявитися де завгодно в цьому діапазоні, але можна припустити, що більшість покупців Q5 PHEV, які щодня проїжджають близько 24-48 км на день, у кінцевому підсумку будуть більш-менш відповідати оцінці Audi 4,7 л/100 км.

Новий автомобіль Audi Q5 2021 вигляд ззаду

Audi Q5 PHEV 2021 – оновлена ​​кабіна і функції безпеки

Інформаційно-розважальна панель приладів MMI Touch отримала новий 10,1-дюймовий центральний екран і тепер має спеціальні меню для моніторингу та налаштування графіка підзарядки PHEV. У цілому оновлена ​​кабіна стала швидшою і чутливішою, ніж раніше, завдяки новому поколінню кремнію, що живить продуманий інтерфейс Audi. Водії можуть використовувати вбудоване навігаційне програмне забезпечення Audi або підключати свій телефон через USB для Android Auto, а також бездротовою мережею для Apple CarPlay.

Новий Q5 також доступний із 12,3-дюймовою повністю цифровою панеллю приладів Audi Virtual Cockpit Plus, яка надає бортову навігацію, інформацію про джерела звуку і розширений моніторинг бортового комп'ютера. Також доступний повноколірний проекційний дисплей.

Новий автомобіль Audi Q5 2021 салон

Що стосується безпеки, система запобігання зіткненню Audi Pre Sense City входить у стандартну комплектацію всіх моделей Q5, як і виявлення заднього поперечного руху з автоматичним гальмуванням, попередження про виїзд зі смуги руху, автоматичне дальнє світло і датчики паркувальної відстані. Також для Audi Q5 PHEV доступні опціональний адаптивний круїз-контроль з асистентом руху в заторах, асистент управління рухом по смузі з ручним розпізнаванням колеса і система відеоспостереження зверху, яка допомагає з безпечним і точним паркуванням.

Новий автомобіль Audi Q5 2021 кермо

Audi Q5 55 TFSI E Quattro 2021 – вартість моделі

Q5 PHEV з 362 к.с. більш потужний, ніж BMW X3 PHEV з 288 к.с. і Mercedes GLC PHEV 315 к.с., але при цьому доступний за ціною. У наступному році з'являться й інші плагін-гібридні альтернативи, включно з Lincoln Corsair Grand Touring, а також велика кількість повністю електричних кросоверів преміум-класу для водіїв, готових повністю освоїти водіння електромобіля, наприклад E-Tron від Audi.

Вартість Audi Q5 45 TFSI 2021 року починатиметься від 44 395 доларів за базову модель Premium. Плагін-гібрид Q5 55 піднімається до 52 995 доларів на тому ж рівні оздоблення салону, що на 8600 доларів вище. Якщо додати деякі опції, наприклад, варіант Navarra Blue Metallic Prestige з усіма покращеними технологіями салону, допоміжними функціями для водія, аудіосистемою преміум-класу Bang & Olufsen та багатьом іншим буде коштувати 63 190 доларів. Це приблизно на 3000 доларів більше, ніж у X3 PHEV із таким самим обладнанням, але на рівні вартості модуля GLC350e.

Audi Q5 завжди був надійним вибором серед компактних кросоверів, а поновлення 2021 модельного року роблять його більш привабливим. Підключний електропривід робить Q5 PHEV більш розкішним, додаючи легкості і плавності відчуттям від водіння.

Новий автомобіль Audi Q5 2021 екстер'єр