1

Audi Q5 TFSI e quattro і Q5 Sportback TFSI e quattro — елегантні плагін-гібриди з оновленим електродвигуном

Audi розширює лінійку плагін-гібридних моделей і відкрила продажу Q5 Sportback TFSI e quattro на європейському ринку. Елегантний кросовер-купе виробляється у двох варіантах потужності: Q5 Sportback 50 TFSI e quattro забезпечує 220 кВт (279 к.с.) і Q5 Sportback 55 TFSI e quattro забезпечує 270 кВт (367 к.с.). На обох моделях літій-іонний акумулятор може зберігати 14,4 кВтг чистої енергії — цього достатньо для електричного запасу ходу до 61 км відповідно до WLTP і 71 км відповідно до NEDC. Споріднена модель Audi Q5 TFSI e quattro, яка присутня на ринку з 2019 року, тепер оснащується ще більш потужним акумулятором.

Audi Q5 TFSI e quattro і Q5 Sportback TFSI e quattro — технічне оснащення

Q5 TFSI e quattro і Q5 Sportback TFSI e quattro оснащуються трансмісією з однаковою конструкцією — на обох рівнях продуктивності. Бензиновий двигун 2,0 TFSI потужністю 195 кВт (265 к.с.) і крутний момент 370 Нм працює в поєднанні з електродвигуном. Синхронний двигун із постійними магнітами (PSM) досягає максимальної потужності 105 кВт і максимального крутного моменту 350 Нм. Разом із розділовою муфтою він інтегрований у семиступінчасту коробку передач S tronic, яка передає крутний момент на трансмісію quattro із застосуванням ультратехнологій. У звичайному режимі рух здійснюється тільки через передні колеса для ефективності. За необхідності задній міст підключається миттєво. Таким чином, система повного приводу quattro завжди готова до роботи в разі потреби.

Літій-іонний акумулятор може зберігати 14,4 кВтг чистої енергії з напругою 381 вольт. Для ефективного контролю температури його охолоджувальна система підключена як до контуру охолоджувальної рідини для кондиціонування повітря, так і до низькотемпературного контуру, який живить електродвигун і силову електроніку. У стандартну комплектацію системи кондиціонування повітря входить вбудований дієвий тепловий насос, який збирає напрацьоване тепло від високовольтних компонентів.

Він може генерувати теплову потужність до 3 кВт з 1 кВт електроенергії, що підвищує енергоефективність автомобіля і забезпечує комфортніший клімат для пасажирів.

Новий автомобіль Audi Q5 TFSI e quattro вигляд спереду

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz GLS 63 AMG 4MATIC +

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    210 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche 911 Turbo S

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    2.6 тис.
    Двигун:
    3.7 Бензин
    Привід:
    Повний
    340 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    870 км
    Двигун:
    4 Бензин
    Привід:
    Повний
    380 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi A8L quattro

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    3,0 Дизель
    Привід:
    Повний
    107 777$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Два рівні потужності електродвигунів Audi Q5 Sportback TFSI e quattro

Оскільки дві лінійки двигунів розрізняються наддувом, вони мають різну потужність системи і крутний момент. Q5 Sportback 50 TFSI e quattro видає 220 кВт (299 к.с.) і 450 Нм і розганяється від 0 до 100 км/год за 6,1 секунди. Q5 Sportback 55 TFSI e quattro виробляє 270 кВт (367 к.с.) і 500 Нм, чого достатньо для стандартного спринту за 5,3 секунди.

В обох моделях двигунів максимальний крутний момент уже доступний трохи вище холостого ходу. Це також сприяє чудовому загальному враженню від плагін-гібридного приводу. Максимальна швидкість із електронним управлінням становить 239 км/год, а електрична потужність і витрата пального ідентичні на обох рівнях. При роботі виключно від акумулятора підключні гібриди можуть проїхати до 61 км (WLTP) зі швидкістю до 135 км/год.

Новий автомобіль Audi Q5 Sportback TFSI e quattro вигляд спереду

Audi Q5 TFSI e quattro і Q5 Sportback TFSI e quattro — інтелектуальні режими руху

Тихий і з нульовим рівнем викидів у місті, з великим запасом ходу для далеких поїздок або спортивний і динамічний з об'єднаною потужністю TFSI і електродвигуна — режими руху для плагін-гібридів у лінійці продуктів Q5 універсальні й інтелектуальні. Концепція розроблена таким чином, щоби водій міг долати більшість своїх щоденних маршрутів на електроенергії. Водії можуть вільно вирішувати, чи хочуть і як хочуть втручатися у взаємодію між двома двигунами, для чого вони можуть вибирати між 4 режимами роботи.

Новий автомобіль Audi Q5 TFSI e quattro вигляд ззаду

Гібридний режим активується автоматично з зазначенням маршруту в навігаційній системі, але його також можна вибрати вручну за допомогою кнопки робочого режиму. У цьому режимі заряд акумулятора оптимально розподіляється по маршруту, щоби знизити енергоспоживання до мінімуму. У центрі міста і в заторах Q5 і Q5 Sportback TFSI e quattro працюють в основному від акумулятора. Функція управління приводом двох підключних гібридів заснована на великій кількості даних. Вона містить інформацію про дорожній рух у режимі онлайн, відстань до пункту призначення, профіль обраного маршруту, точну інформацію про найближче оточення з навігаційних даних (обмеження швидкості, типи доріг, підйоми і спуски, а також останні дані від бортових датчиків). Асистент у прогнозуванні ефективності використовує дані навігаційної системи MMI таким чином: якщо ведення по маршруту активне, система зробить розрахунок так, щоби проїхати останній міський сегмент маршруту повністю на електриці і прибути в пункт призначення або на зарядну станцію з майже розрядженим акумулятором.

 Новий автомобіль Audi Q5 Sportback TFSI e quattro вигляд ззаду

Ефективність систем Audi Q5 TFSI e quattro і Q5 Sportback TFSI e quattro

При ослабленні педалі газу Audi Q5 або Q5 Sportback TFSI e quattro, система управління рухом залежно від ситуації визначає, чи вибрати вибіг при вимкненому двигуні або рекуперацію потужності, тобто відновлення кінетичної енергії і її перетворення в електроенергію. Електродвигун виконує всі легкі уповільнення до 0,1 g і може генерувати потужність до 25 кВт. Рекуперативне гальмування розширюється до 0,2 g і може відновлювати до 80 кВт електроенергії. Гідравлічні дискові гальма спрацьовують тільки при сильнішому уповільненні.

Асистент прогнозування ефективності (PEA) регулює режим рекуперації накатом залежно від ситуації. Асистент використовує дані прогнозованого маршруту з навігаційної бази даних і відстежує відстань до транспортного засобу попереду за допомогою сигналів з камери і радара. Коли адаптивний круїз-контроль (ACC) активний, PEA підтримує водія, автоматично здійснюючи гальмування і прискорення для ще більшого підвищення ефективності і комфорту.

Новий автомобіль Audi Q5 TFSI e quattro салон

Коли водій не використовує ACC, то отримує підказки із зазначенням відповідного часу, щоби відпустити праву педаль. Підказки можуть подаватися в формі тактильного імпульсу від активної педалі акселератора, а також візуальних дисплеїв робочого простору і додаткового проекційного дисплея. При цьому символи вказують на причину зниження швидкості. Відображаються обмеження швидкості, міські знаки, повороти і спуски, кільцеві розв'язки, перехрестя, з'їзди з шосе і рух попереду.

Крім гібридного режиму роботи, водій може вибрати один із 3 додаткових режимів. У режимі EV (базова настройка при кожному запуску автомобіля) автомобіль працює тільки від електроенергії до того моменту, поки водій не натисне на педаль акселератора вище точки перемінного тиску. У режимі Hold ємність акумулятора підтримується на поточному рівні. У новому режимі Charge система управління приводом збільшує кількість енергії в акумуляторній батареї за допомогою двигуна внутрішнього згоряння. Як і під час рекуперації, електродвигун потім працює як генератор, заряджаючи акумуляторну батарею.

Новий автомобіль Audi Q5 Sportback TFSI e quattro салон

Зручна і швидка зарядка акумулятора Audi Q5 TFSI e quattro і Q5 Sportback TFSI e quattro

Усе плагін-гібридні моделі сімейства Q5 стандартно оснащуються компактною системою зарядки. При промисловому електричному з'єднанні з напругою 400 вольт і 16 ампер повна зарядка займає приблизно 2,5 години при потужності 7,4 кВтг. Від побутової розетки на 230 В зарядка займає приблизно 8 годині 15 хвилин. Перебуваючи в дорозі, водій також може заряджати акумулятор за допомогою стандартного кабелю Mode 3 з вилкою типу 2.

Запатентована Audi служба зарядки Audi e-tron Charging Service робить зарядку в дорозі зручною, забезпечуючи доступ приблизно до 200 000 зарядних станцій в 26 європейських країнах.

Новий автомобіль Audi Q5 Sportback TFSI e quattro вигляд збоку

Вартість Audi Q5 TFSI e quattro і Q5 Sportback TFSI e quattro

Плагін-ібриди в лінійці продуктів Q5 мають обширний список оснащення. Моделі включають спортивні сидіння, тризонну автоматичну систему кондиціонування повітря, зручний ключ і дисплеї для гібридних автомобілів, а також вимірювач потужності у стандартній комплектації. Задні сидіння можна зрушувати в поздовжньому напрямку і регулювати кут нахилу спинки. Вартість починається від 56 500 євро.

Попередні продажі Audi Q5 Sportback TFSI e quattro недавно почалися в Європі. Версія 50 TFSI e доступна в комплектаціях Advanced і S line за ціною від 60 000 євро (Німеччина). Версія 55 TFSI e доступна виключно в комплектації S line — від 65 050 євро.

Новий автомобіль Audi Q5 Sportback TFSI e quattro екстер'єр

Вартість Q5 TFSI e quattro становить 56 500 євро за базову версію (Advanced і S line доступні як опції) або 62 900 євро за лінійку двигунів вищого класу з обладнанням S line. Моделі включають спортивні сидіння, тризонну автоматичну систему кондиціонування повітря, зручний ключ і дисплеї для гібридних автомобілів, а також вимірювач потужності у стандартній комплектації.

Новий автомобіль Audi Q5 TFSI e quattro екстер'єр

Плагін-гібриди Audi Q5, A6 та A7 отримали оновлення акумулятора

Плагін-гібриди Audi Q5 TFSI e і Audi Q5 Sportback TFSI e, а також A6 Sedan, A6 Avant і A7 Sportback тепер оснащуються літій-іонною акумуляторною батареєю 14,4 кВтг нетто (17,9 кВтг брутто) ззаду замість їх колишньої повної ємності 14 , 1 кВтг. Таким чином, запас ходу від електрики розширився до 91 км (A6 Sedan 50 TFSI e) в NEDC і 73 км відповідно до WLTP, залежно від версії. Максимальна зарядна потужність становить 7,4 кВт. Це дозволяє повністю заряджати моделі Audi PHEV приблизно за 2,5 години при підключенні до досить потужного джерела живлення. Літій-іонний акумулятор не змінився в розмірі, хоча енергоємність підвищилася.

Збільшення запасу ходу не вплинуло на комфортність інтер'єру

Місткість і комфортність залишилися колишніми: обсяг багажу становить від 405 л (A6 Avant) до 465 л (Q5) — залежить від моделі. Якщо скласти заднє багатомісне сидіння, простір для багажу можна збільшити максимально до 1535 л (A6 Avant) і 1405 л (Q5) відповідно. Підлога багажного відділення, як і раніше, рівна — виконана без сходинки у всіх моделях.

Новий робочий режим плагін-гібридів Audi Q5, A6 і A7

У п'яти плагін-гібридів Audi Q5 TFSI e і Audi Q5 Sportback TFSI e, а також A6 Sedan, A6 Avant і A7 Sportback тепер є ще одна нова функція: на додаток до знайомих режимів роботи EV, Auto і Hold з’явився четвертий робочий режим Charge. Це дозволяє за необхідності заряджати акумулятор двигуном внутрішнього згоряння під час руху, наприклад, перед поїздкою в зони з екологічними обмеженнями.

З оновленням батареї для моделей PHEV Q5, A6 і A7, а також нової моделі A6 Avant 50 TFSI e quattro Audi продовжує розвивати лінійку електромобілів. Компактні моделі A3 Sportback, Q3 і Q3 Sportback, а також повнорозмірні і розкішні моделі Q7, Q8 і A8 доступні у вигляді плагін-гібридів.

Новий автомобіль Audi Q5 вигляд ззаду