Audi Q8 TFSI e quattro – виняткова ефективність і комфорт гібрида

Audi представила Q8 TFSI e quattro – підключний гібрид, який закрив лінійку Q8, забезпечивши новаторське поєднання ефективності й потужності. Купеподібний кросовер доступний у двох версіях: Q8 55 TFSI e quattro розвиває потужність 280 кВт (381 к. с.), а Q8 60 TFSI e quattro досягає потужності в 340 кВт (462 к. с.).

Audi Q8 TFSI e quattro

Ефективність гібридного двигуна Audi Q8 TFSI e quattro

Audi продовжує розвивати серію гібридів із Q8 TFSI e quattro: це вже сьома модель із підключним гібридним приводом, яка недавно була представлена ​​на ринку. Німецька компанія робить усе для зручності клієнтів із цією технологією: вона забезпечує клієнтам впевнене водіння, просту зарядку і максимальний комфорт у повсякденному використанні.

В Audi Q8 TFSI e quattro поєднуються сильні сторони двох технологій: високооктановий TFSI і потужний електродвигун. Двигун внутрішнього згоряння 3.0 TFSI розвиває потужність 250 кВт (340 к. с.) і крутний момент 450 Нм, при цьому V6 відповідає останньому стандарту викидів забруднюючих речовин Euro 6 AP.

Audi Q8 TFSI e quattro двигун

Компактний електродвигун має пікову потужність 100 кВт. Він вбудовується в корпус коробки передач tiptronic із 8 ступенями. Муфта з'єднує 3.0 TFSI із трансмісією, і разом з електродвигуном вони утворюють гібридний модуль.

Літій-іонний акумулятор встановлюється під багажником і містить 104 сучасні елементи, які об'єднані в 13 модулів. Кожен елемент забезпечує електричну ємність 48 Ач, а акумуляторна система має енергоємність 17,8 кВт. Це на 0,5 кВт більше, ніж батарея попередника Q7 TFSI e quattro.

Електричний двигун і 3.0 TFSI передають свої зусилля на восьмиступеневу коробку передач tiptronic, яка перемикає швидкості легко й швидко. За допомогою її електричного масляного насоса подача палива забезпечується навіть коли бензиновий двигун V6 відключений. У звичайному режимі руху міжосьовий диференціал із механічним регулюванням, що використовується в системі повного приводу quattro, розподіляє 40% крутного моменту на передню вісь і 60% на задню. Якщо необхідно, він може направити більшу частину потужності на вісь із кращим зчепленням. До 85% може розподілятися на передню вісь і до 70% на задню.

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz EQC Edition 1886

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    0 км
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    88 888$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-AMG GT R Coupe

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    6500 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Задній
    150 000€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    1 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    235 000$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    338 000€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше

Модифікації двигуна Audi Q8 TFSI e

Audi пропонує гібрид Q8 TFSI e із двома рівнями потужності. В електричному режимі Q8 60 TFSI e quattro досягає дальності до 56 км по NEDC і до 45 км по WLTP (стандарти оцінки паливної економності та шкідливих викидів). Версія Q8 55 TFSI e quattro досягає дальності до 59 км в NEDC і до 47 км по WLTP.

ЕQ8 60 TFSI e quattro надає 340 кВт (462 к. с.) і 700 Нм крутного моменту. При роботі обох приводів на повну потужність автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди. Q8 60 TFSI e quattro розвиває максимальну швидкість 240 км/год.

Q8 55 TFSI e quattro забезпечує потужність 280 кВт (381 к. с.) і 600 Нм крутного моменту. Він розганяється до 100 км/год за 5,8 секунди, а максимальна швидкість також становить 240 км/год.

Audi Q8 TFSI e: гібридне управління і стратегія прогнозування

Гібридна система управління Audi Q8 TFSI e quattro автоматично обирає оптимальну стратегію роботи для кожної поїздки. Кросовер-купе запускається в повністю електричному режимі «EV». На низькій швидкості динамік, розташований у правій передній колісній арці, генерує встановлений законом застережливий звук (AVAS, Acoustic Vehicle Alerting System). Бензиновий двигун включається тільки тоді, коли водій натискає на активну педаль акселератора, й автомобілю потрібно більше потужності. Якщо ви хочете максимально використовувати електроенергію, то можете вибрати режим «EV» на центральному дисплеї MMI.

Режим Hybrid, який є основним для Audi Q8 TFSI e quattro, включає три робочі режими: Auto, Hold, і Charge ( «Авто», «Утримання» і «Зарядка»). У режимі «Авто» гібридна система автоматично вибирає оптимальний тип приводу: повністю електричний на низьких швидкостях, двигун TFSI на більш високих швидкостях і часто їх комбінація. При цьому інформація про дорожню ситуацію, яка надається MMI, враховується навіть при відключеній навігації.

Audi Q8 TFSI e quattro вид спереду

Стратегія прогнозування активується, коли ведення по маршруту запускається в стандартній MMI Navigation plus. Його завдання – розумно й ефективно розподілити заряд акумулятора за маршрутом руху. Крім того, стратегія прогнозування може заряджати акумулятор на ефективних фазах роботи двигуна, щоб автомобіль міг працювати повністю на електроенергії в неефективних фазах пізніше (в міському русі, заторах). На основі великої кількості даних, які система використовує для цієї мети, розробляється план далеких поїздок, який постійно оновлюється з використанням даних навігації, навколишнього середовища і даних про трафік з Інтернету.

У режимі «Утримання» стратегія прогнозування підтримує поточний рівень заряду батареї з невеликими відхиленнями. У режимі «Зарядка» мета полягає в тому, щоби максимально зарядити акумулятор під час руху. Це корисно коли поїздка закінчується в міській місцевості й останні кілометри потрібно проїхати виключно на електроенергії.

Висока ефективність рекуперації гібрида Audi Q8 TFSI e

Система прогнозування ефективності виконує дуже важливу функцію в Q8 із підключним гібридним приводом. Коли водій прибирає ногу з педалі акселератора, система визначає, перемикати автомобіль на вільний хід із відключеним TFSI (рух накатом) або сповільнюватися за допомогою електродвигуна, накопичуючи таким чином енергію. Система прогнозування ефективності може відновлювати до 25 кВт потужності. Крім того, електродвигун виконує всі гальмування до 0,3 г. Гідравлічні гальма коліс додатково активуються лише в разі більш сильного уповільнення. Перехід практично непомітний, педаль гальма завжди забезпечує відмінний зворотний зв'язок і може точно регулюватися. Audi Q8 TFSI e quattro розвиває рекуперативну потужність до 80 кВт при гальмуванні.

Audi Q8 TFSI e quattro вид ззаду

Коли активована адаптивна система круїз-асистента (опція), система прогнозування ефективності стає активною не тільки під час уповільнення, але й при прискоренні. Якщо система вимкнена, вона надає водієві підказки, які вказують, коли було б розумно відпустити педаль акселератора: водій відчуває імпульс в активній педалі і бачить інформацію на проекційному дисплеї (опція) і віртуальній кабіні Audi virtual cockpit (стандартна комплектація).

Q8 TFSI e quattro може бути обладнаний багатьма сучасними системами допомоги водієві. Однією з найбільш важливих таких систем є адаптивний круїз-асистент, який може взяти на себе більшість операцій по прискоренню, уповільненню й утриманню в смузі руху на великих відстанях. Q8 TFSI e quattro отримав найвищий бал в тесті на безпеку транспортних засобів Euro NCAP.

Система вибору приводу в Audi Q8 TFSI e для максимального комфорту

Система вибору приводу Audi також входить в базову комплектацію Audi Q8 TFSI e quattro. На вибір доступно до семи профілів водіння: comfort, efficiency, auto, dynamic, individual, offroad і allroad (з адаптивною спортивною пневматичною підвіскою, що входить у стандартну комплектацію топової версії). Audi drive select використовує функції 3.0 TFSI, tiptronic, пневматичну підвіску (опційно для Q8 55 TFSI e quattro) і гідропідсилювач керма. За допомогою налаштувань змінюється спосіб роботи і взаємодії різних систем підвіски. Наприклад, якщо активовані профіль dynamic і режим S tiptronic, електродвигун забезпечує потужний додатковий імпульс, щойно водій прискорюється. При уповільненні в цій настройці блокується вільний хід, дозволяючи приводу відновлюватися.

Audi Q8 TFSI e quattro салон

Гібриди Audi, Audi Q8 55 TFSI e quattro і Q8 60 TFSI e quattro вражають високим рівнем комфорту в повсякденних поїздках. Вони пропонують достатньо місця для п'яти людей, а їхні багажні відділення забезпечують обсяг 505 літрів навіть у базовій конфігурації і збільшуються до 1625 літрів при складеному задньому багатомісному сидінні.

Audi Q8 TFSI e quattro багажник

Заряджайте ваш кросовер Audi Q8 TFSI e у будь-якому місці

Нові підключні гібридні моделі в стандартній комплектації поставляються з кабелем для зарядки від побутових і промислових розеток. З максимальною зарядною потужністю до 7,4 кВт повністю розряджений акумулятор можна зарядити приблизно за 2,5 години.

Audi Q8 TFSI e quattro зарядка

За допомогою програми myAudi клієнти можуть використовувати індивідуальні послуги Audi connect на своїх смартфонах. Ці сервіси дозволяють перевіряти стан акумулятора і дальність, запускати процеси зарядки, програмувати таймер заряду і переглядати статистику заряду й споживання. Зарядні станції перелічені як у додатку, так і в MMI Navigation plus. Ще одна функція програми myAudi – це попередній клімат-контроль в салоні перед початком поїздки. Залежно від комплектації можна активувати обігрів рульового колеса і сидіння, а також вентиляцію сидіння.

Крім кабелю для гаража, Audi Q8 TFSI e quattro також включає кабель для громадських зарядних пристроїв. За запитом служба зарядки Audi e-tron Charging Service надає доступ до 150 000 точок зарядки змінного струму в Європі за допомогою всього однієї карти.