Audi Q8: елегантний і практичний кросовер
Audi Q8 поєднує в собі найкраще з двох світів: елегантність чотирьохдверного розкішного купе і практичний талант великого позашляховика. Просторий салон з регульованим багажним відділенням, новітні технології управління та підвіски, а також інтелектуальні допоміжні системи роблять Audi Q8 надійним компаньйоном для бізнесу та відпочинку.
Підвіска і привід Audi Q8 дозволяють легко долати бездоріжжя
Потужний, але ефективний двигун 3.0 TDI з м'якою гібридною системою в 210 кВт (286 к.с.) забезпечує динаміку, на яку натякає атлетичний дизайн. Audi Q8 з дорожнім просвітом в 254 мм, короткими звисами, постійним повним приводом quattro і системою контролю спусків дозволяє продовжувати рух навіть поза дорогами з твердим покриттям. Універсальний, спортивний і елегантний Audi Q8 ви можете купити в мережі салонів AutoMaximum.
Audi пропонує як опцію адаптивну пневмопідвіску з керованим демпфуванням з налаштуванням comfort або sport. Таким чином, можна регулювати дорожній просвіт залежно від ситуації і побажань водія на цілих 90 мм. Підвіска з регулюванням демпфера входить в стандартну комплектацію.
Крім стандартного прогресивного рульового управління, передатне відношення якого стає все більш прямим у міру повороту рульового колеса, Audi також пропонує можливість рульового управління на всі колеса. Автомобіль може повертати задні колеса на цілих 5 градусів: проти напрямку повороту на низьких швидкостях для збільшення маневреності та на високих швидкостях в напрямку повороту для більшої стійкості.
Всі приводні системи особливо ефективні завдяки новій м'якій гібридній технології (MHEV). Основна електрична система на 48 В включає 2 важливих технологічних модуля: літій-іонну батарею і стартер з ремінним генератором. Під час гальмування він може відновити до 12 кВт потужності і повернути її в акумулятор. Технологія MHEV забезпечує тривалі фази вибігання з вимкненим двигуном і діапазон старт-стоп, який починається при 22 км/год. В умовах експлуатації він знижує витрату до 0,7 л на 100 км.

Нові пропозиції
-
Lamborghini Urus
- Рiк:
- 2020
- Пробіг:
- 0 тис.
- Двигун:
- 4,0 Бензин
- Привід:
- Повний
330 000€Лізинг від 0,01% -
Mercedes Maybach S650 Guard Klassen
- Рiк:
- 2018
- Пробіг:
- 14 тис.
- Двигун:
- 6,0 Бензин
- Привід:
- Повний
499 999$Лізинг від 0,01% -
Porsche Taycan Turbo
- Рiк:
- 2020
- Пробіг:
- 0 км.
- Двигун:
- Електро
- Привід:
- Повний
155 900€Лізинг від 0,01% -
Mercedes Maybach S560 4MATIC
- Рiк:
- 2018
- Пробіг:
- 18 тис.
- Двигун:
- 4,0 Бензин
- Привід:
- Повний
159 999$Лізинг від 0,01%
Позашляховик Audi Q8 дає достатньо простору в салоні
Audi Q8 випромінює спортивну динаміку і престиж, як жоден інший кросовер марки з чотирма кільцями. Позашляховик-купе ширший, коротший і нижчий, ніж його споріднена модель Q7: 4,99 м в довжину, 2 м в ширину і 1,71 м у висоту. Володіючи колісною базою майже 3 метри, він пропонує просторий салон, який перевершує своїх прямих конкурентів по найбільш важливим параметрам, включаючи довжину салону і висоту над головою. Тримісну систему в задній частині салону можна зрушувати вперед і назад за бажанням. Багажний відсік в стандартній комплектації вміщує 605 літрів, а при складених спинках задніх сидінь цей об’єм збільшується до 1755 л.

Дизайн екстер'єру Audi Q8
Audi Q8 — вражаючий представник прогресивної мови дизайну, яку Audi вперше представила на дорогах з новим A8. Але в Q8 вона інтерпретується по-своєму, як злиття елегантного чотирьохдверного розкішного купе з великим позашляховиком і відгомонами ікони Audi — Ur-quattro.
Вражаюча восьмикутна рама Singleframe — візитівка Q8, а також нове обличчя сімейства Audi Q. Шість вертикальних хромованих розпірок надають решітці радіатора домінуючий вид. Перегородки втоплені і пофарбовані в темно-сірий колір. Витягнутий вперед спойлер і великі повітрозабірники з чіткими контурами додатково демонструють впевнений вид.
Елегантно похила лінія даху закінчується пологими D-стійками і впирається у рельєфні виступи quattro над колісними арками.

Особливості розумного освітлення в Audi Q8
Покупці Audi Q8 можуть вибрати одну з двох версій фар, обидві світлодіодні. У верхню частину двосекційних фар вбудовані денні ходові вогні і ближнє світло, а також інші функції. Дальнє світло розташоване знизу, затемнене і зміщене назад. В опціональних світлодіодних фарах з матрицею HD кожне дальнє світло включає 24 окремих світлодіода. Вони висвітлюють дорогу динамічно і точно, виключаючи інших учасників дорожнього руху з конуса світла, а також служать джерелами світла на поворотах.
Денні ходові вогні мають цифровий характер і вперше є виражено тривимірними. Вони складаються з 7 коротких сегментів і 2 довших по краю фар. Задній ліхтар має аналогічний тривимірний дизайн з 12 сегментами, з'єднаними яскравою світловою смугою, що передає глибину.
У поєднанні з технологією світлодіодної матриці HD фари і задні ліхтарі оснащені не тільки динамічними сигналами повороту, але й виразно відображаються при блокуванні і розблокуванні автомобіля.

Інтер'єр позашляховика Audi Q8: комфорт і логічність
Для Audi характерний високий рівень інтеграції архітектури та управління. Центральним елементом є верхній сенсорний дисплей MMI. Усі елементи логічно пов'язані один з одним, від плоскої вентиляційної планки до широкої консолі в центральному тунелі, на якому знаходиться важіль селектора tiptronic. У темряві контурне світло підкреслює характерні дизайнерські лінії інтер'єру і забезпечує підсвічування тривимірного лазерного значка quattro над бардачком — взірець любові до деталей в Audi. Опції, зокрема сидіння з індивідуальним ескізом, функцією масажу і вентиляції, чотиризонне автоматичне кондиціювання повітря та пакет контролю якості повітря з ароматизацією та іонізатором, ще більше підсилюють елегантну атмосферу..
Концепція елементів управління і дисплеїв у кросовері Audi Q8
В Audi Q8 німецька компанія реалізувала концепцію управління за допомогою сенсорного дисплея, а не кнопок і ручок. Таким чином Audi демонструє свої безкомпромісні вимоги до якості в цифровому світі.
Дисплей розділений на 2 сенсорні екрани з високою роздільною здатністю. Як і на смартфоні, структура меню проста для розуміння і включає екрани, що легко налаштовуються. Верхній дисплей використовується для управління інформаційно-розважальною і навігаційною системою. Нижній дозволяє водієві управляти обігрівом, вентиляцією і кондиціонуванням повітря, а також функціями комфорту і введенням тексту.
Audi Q8 стандартно поставляється з голосовим управлінням, через що автомобіль перетворюється в розумного співрозмовника. Наприклад, голосовий контролер може зрозуміти фразу «я голодний» і у відповідь запропонувати найближчі ресторани. Або ж користувач може зателефонувати контакту з телефонної книги і додати адресу як кінцеву точку маршруту. Голосове управління відповідає на команди і питання двома способами: з даними, що зберігаються на борту, або з докладною інформацією з хмари.
Система MMI navigation plus стандартно поставляється з цифровим дисплеєм Audi virtual cockpit розміром 31 см і з роздільною здатністю 1920 x 720 пікселів, що дозволяє перемикатися між різними видами інтерфейсу. Додатковий проекційний дисплей відображає важливу інформацію на лобовому склі, включно з даними і підказками про дорожню ситуацію попереду для безпечної навігації.

Інформаційно-розважальна система і Audi connect у новому Q8
Нова модель сімейства Audi серійно оснащується топовою інформаційно-розважальною системою, навігацією MMI plus зі вбудованим модулем передачі даних Audi connect. Таким чином в автомобілі доступний не тільки Wi-Fi hotspot, але і швидкий стандарт зв'язку LTE Advanced. Він забезпечує швидкість завантаження даних до 300 Мбіт/с і швидкість вивантаження до 50 Мбіт/с. Модуль надає послуги Audi connect практично у всіх країнах Європи через SIM-карту, постійно встановлену в автомобілі. Всі ці системи засновані на модульній інформаційно-розважальній платформі останнього покоління MIB 2+.
Онлайн-сервіси Audi connect доповнюють навігацію елементами прогнозування. Особливо це стосується інформації про дорожні знаки і про небезпеку служб Car-to-X, які використовують дані автопарку Audi. Audi Connects також пропонує безліч інших послуг: дані про вільні місця на парковці, потокова передача мультимедіа, онлайн-новини, навігація за допомогою Google Earth, доступ до Twitter, електронної пошти та гібридного радіо.
З пакетом безпеки і обслуговування Audi connect клієнти отримують функції екстреного виклику, онлайн-допомоги на дорозі і запиту обслуговування Audi. Також водій може дистанційно керувати своїм автомобілем через смартфон. Додаток myAudi можна використовувати для блокування і розблокування автомобіля, перевірки поточного його стану, визначення припаркованого місця і програмування додаткового обігріву.
Телефонія в Audi Q8 на вищому рівні з точки зору роботи, звуку і якості зв'язку. Audi підключає смартфон до автомобільної антени й індуктивно заряджає телефон. Функція Voice-over-LTE допомагає швидше підключатися і одночасно використовувати високошвидкісну передачу даних і голосову онлайн-телефонію з високою роздільною здатністю (HD Voice). Інтерфейс смартфона Audi підключається до мобільних телефонів клієнтів на базі iOS і Android і поміщає їх середовище Apple Car Play або Android Auto на дисплей MMI.
Удосконалена аудіосистема Bang & Olufsen з 23 динаміками передає тривимірний звук як на передні, так і на задні сидіння. Музика розкривається точно так, як вона була записана в концертному залі — це захоплююче враження від прослуховування.

Системи допомоги водієві в Audi Q8
При парковці, в місті або в далеких поїздках — Audi Q8 допомагає водієві в багатьох ситуаціях. Audi об'єднує індивідуальні допоміжні системи в чотири пакети: Tour, City, Parking plus і пакет «Допомога плюс».
Для далеких поїздок призначений пакет Tour assist. Центральною системою в ньому є адаптивний асистент руху. Він допомагає водієві з поздовжнім і поперечним управлінням на швидкості до 250 км/год, що істотно підвищує комфорт, зокрема в тривалих поїздках. Система виявляє розмітку, придорожні конструкції, автомобілі на сусідніх смугах руху і автомобілі, що рухаються попереду. У зонах будівництва Audi Q8 автоматично адаптує швидкість до дорожньої ситуації з урахуванням обмеження швидкості. Автомобіль автоматично підлаштовується під поточне обмеження швидкості, знижуючи її перед поворотами і на кругових перехрестях. Якщо Tour assist відключений, підказки відображаються на панелі приладів, а також забезпечується тактильний зворотний зв'язок через активну педаль акселератора.
Аварійний асистент гарантує безпеку за виняткових обставин. Він визначає активність водія і пропонує візуальні і звукові сигнали, а також короткочасне включення гальм для відновлення активного управління. Якщо водій не реагує, система бере на себе управління Audi Q8 і автоматично зупиняє його. Також активуються заходи безпеки Audi pre sense і автоматичний екстрений виклик в залежності від країни.
Для міських джунглів створений пакет City. Безпеку гарантують 5 систем, які визначають рух з усіх боків і повідомляють водія про небезпеку візуально й акустично, а за необхідності включають гальма. Система попередження про виїзд і зміну смуги руху Audi Side Assist доповнює пакет.
Для вдалого маневрування призначений Parking plus. Система допомагає водієві при маневруванні для уникнення зіткнень за допомогою невеликих імпульсів рульового управління і автономного гальмування до повної зупинки, наприклад, при виявленні стійок на багатоповерховій парковці. Попередження про бордюри захищає від пошкодження колісних дисків при парковці. Множинні зображення з камер на 360 градусів дозволяють маневрувати з точністю до сантиметра і забезпечують огляд проїжджаючих частин і детальний огляд коліс. Родзинкою є тривимірний вигляд з вільно обраною перспективою.
У пакет також входить дистанційний паркувальний пілот, який автономно направляє позашляховик на паркувальне місце і виїжджає з нього. Водій стежить за маневром, але йому не потрібно сидіти в машині, що є великою перевагою, особливо при обмеженому просторі для парковки. Водій запускає і контролює процес паркування на своєму смартфоні за допомогою програми myAudi. Дистанційний пілот є частиною пакета «Допомога плюс», який об'єднує всі 3 пакети.
Усі ці функції стали реальністю завдяки zFAS — невеликого комп'ютера, що встановлюється під сидінням водія. Це стандартний центральний асистент допомоги водієві, який постійно обчислює модель навколишнього середовища за допомогою 5 радарних датчиків, 6 камер, 12 ультразвукових датчиків і лазерного сканера. Навіть у темряві і в негоду система допомагає контролювати ситуацію.
