Audi RS e-tron GT 2021 – огляд майбутнього електричного спорткара

Audi розпочала свій шлях електрифікації з кросовера e-tron, але є і ті клієнти, які жадають радості перебувати ближче до асфальту в красивому і швидкому електрокарі. Для цих людей компанія випустить Audi RS e-tron GT – високопродуктивну версію електричного седана, яка на 98% буде являти собою новий серійний автомобіль.

Технічні характеристики Audi RS e-tron GT 2021

За даними Audi, повнопривідний двомоторний RS e-tron GT буде виробляти 631 кінських сил, 830 Нм крутного моменту і розганятися від 0 до 100 км/год менш ніж за 3,5 секунди. Це буде перша електрична модель RS, але не остання. Потужність розробники вирішили розподілити на два синхронні електродвигуни з постійними магнітами: задній – потужністю 449 к.с., передній – 235 к.с. Тут немає трьох двигунів, як на кросовері e-Tron S, але RS e-Tron GT має задній диференціал підвищеного тертя з електронним управлінням.

Очікується, що звичайний e-tron GT буде виробляти 590 к.с. – це найпотужніший RS з тих, що коли-небудь існували (такий самий, як RS6, але кращий із 631 к.с. і функцією короткочасного підвищення потужності), і 830 Нм крутного моменту. При цьому Audi приділяє стільки ж уваги відтворюваності цієї продуктивності, навіть коли енергія в батареї вичерпується, як і Porsche Taycan Turbo.

GT буде оснащуватися пневматичною підвіскою з адаптивними амортизаторами, яка дозволяє регулювати дорожній просвіт залежно від режимів руху. Наприклад, у режимі підвищення ефективності автомобіль опускається ще на 2-2,3 см, щоби збільшити запас ходу. Audi не надала дані про коефіцієнт лобового опору або запас ходу, але зазначила, що це буде перша Audi з плоскою конструкцією ходової частини.

Акумуляторна батарея на 93,4 кВт год входить до стандартної комплектації, й Audi заявляє, що 83,7 кВт год із них – це корисна ємність. За словами автовиробника, вага і розташування акумуляторної батареї дають RS e-tron GT більш низький центр ваги, ніж Audi R8. Якщо показник ємності для вас звучить знайомо, то це тому, що він такий самий, як і в Porsche Taycan. Для Taycan і e-tron GT використовується однакова платформа, адже Audi й Porsche розробили автомобілі разом. Транспортні засоби відрізняються настройками двигуна, шасі, рульового управління і підвіски.

Новий автомобіль Audi RS e-tron GT 2021

В обох автомобілів є одна спільна риса – швидка зарядка і можливість попередньо підготувати акумулятор перед прибуттям до зарядної станції на маршруті. Як і Taycan, RS e-tron GT підтримує швидку зарядку постійного струму 800 В і потужністю до 270 кВт. Зарядний пристрій постійного струму потужністю 50 кВт збільшує заряд акумулятора з 5 до 80% приблизно за 1,5 години, а зарядний пристрій потужністю 11 кВт – з 0 до 100% приблизно за 9 годин.

Як і в Taycan, на задній осі встановлена ​​двоступенева коробка передач, а для збільшення запасу ходу від акумуляторної батареї акцент зроблено на рух накатом, а не на рекуперацію. Проте Audi трохи більше використовує свій передній електромотор для ефективності, але може так швидко переключатися на задній (у 5 разів швидше, ніж механічний повний привід), що вплив на динамічне ведення повинен бути мінімальним. Чекайте понад 400 км у циклі WLTP.

Доступна чотириколісна система рульового управління, завдяки якій задні колеса можна повертати на кут до 3 градусів. Система може повертати задні колеса або в напрямку, протилежному переднім (на низьких швидкостях), або в тому ж напрямку для зміни смуги руху (на більш високих швидкостях).

Гальмівна система доступна у 3 варіантах: традиційні сталеві дискові гальма, керамічні диски з вуглецевого волокна або сталеві диски з поверхневим покриттям. Як і в більшості електромобілів, гальмування буде здійснюватися і фрикційними гальмами, і системою рекуперативного гальмування.

Новий автомобіль Audi RS e-tron GT 2021 вид ззаду

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    145 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    135 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Чим відрізняється Audi RS e-tron GT від звичайного e-Tron GT

Між стандартними виробничими моделями, такими як A4 TDI і RS4, різниця набагато менша, ніж ми зазвичай бачимо. Це, на думку Audi, пов'язане з тим, що вони вже почали з високоспортивної платформи з преміальною ціною в e-Tron GT, а не модернізують більш масовий продукт до чогось відповідного RS.

Але між двома кузовами немає візуальних відмінностей (хоча ви можете вибрати дах із вуглецевого волокна), і навіть 20-дюймові легкосплавні диски RS-spec можуть бути встановлені на e-Tron GT, який в стандартній комплектації має 19-дюймові. Усередині ви отримуєте спеціальні дисплеї RS для інтер'єру, фантастичні спортивні сидіння теж різні.

RS оснащується трикамерною пневматичною підвіскою в стандартній комплектації (опція для стандартного автомобіля), але загалом отримує ті самі важелі підвіски й обладнання, що і його молодший брат. RS отримує гальма, які зменшують гальмівний пил на 90% у стандартній комплектації (модернізація e-Tron GT) або опційну вуглецево-керамічну конструкцію. Найважливіше – продуктивність збільшується на 40 к.с.

Новий автомобіль Audi RS e-tron GT 2021 вид збоку

Дизайн нового електрокара Audi RS e-tron GT

Поки що Audi покриває автомобіль камуфляжем, але відомо, що його остаточний серійний дизайн близький до концепт-кару, який компанія представила на автосалоні в Лос-Анджелесі в 2018 році.

Місце водія неймовірно низьке, особливо з урахуванням того, що у вас під ногами розташовується частина батареї. Сидіння також дуже зручні і надають хорошу підтримку. Тактильність приємно доповнюється відносно тонким рульовим колесом зі скошеним низом (D-подібної форми), обтягнутим алькантарою.

Велика частина приладової панелі й інформаційно-розважальної системи знайома по Audi A6, хоча помітно, що верхня частина центральної консолі нахилена до водія, а деякі ємнісні кнопки A6 прибрані, щоби їх було легше натискати.

Audi запропонує 19-, 20- і 21-дюймові колеса. Компанія стверджує, що 20-дюймові колеса найбільш аеродинамічні.

Новий автомобіль Audi RS e-tron GT 2021 вид спереду

Відчуття від водіння електричного спорткара RS e-Tron GT

Назва говорить сама за себе: цей автомобіль повинен захоплювати, як RS. Але динамічний режим у нього м'якший, ніж у Sport Taycan, і немає еквівалента Sport Plus.

Їзда шикарна, особливо зі встановленими 21-дюймовими легкосплавними дисками. Вражаюча вишуканість, рульове управління середньозважене і точне, хоча, можливо, не така різка реакція, як у Taycan. Ви можете вимкнути синтетичні звуки електродвигуна, але ця насичена нота, схожа на рівний рядний бензиновий двигун, насправді допомагає вам подумки оцінити швидкість.

Продуктивність дуже висока: під час розгону вас та інших пасажирів в автомобілі притискає до сидіння. На звивистих дорогах гостре рульове управління e-Tron в поєднанні з низьким центром ваги (хоча автомобіль важить близько 2300 кг) дозволяє швидко змінювати напрямок, рівень зчеплення неймовірно високий, а рухи кузова швидко демпфуються.

На дорогах без асфальтового покриття RS e-Tron GT стає трохи неповоротким. Для таких ситуацій більше підходить настройка Comfort. Але якщо трохи знизити швидкість, RS швидко, стабільно і маневрено подолає цей шлях, навіть із підвіскою Dynamic в її найбільш агресивному режимі. Dynamic має достатню податливість, зокрема на сильно нерівних ділянках.

RS e-Tron GT – це вражаючий привід, що володіє величезною витонченістю і продуктивністю, що полегшують тривалі поїздки, і дуже потужним шасі, яке може порадувати водія, орієнтованого на продуктивність. Автомобіль також приваблює дизайном і технологіями, залишаючи яскраві враження навіть на низьких швидкостях. Audi заявляє, що RS e-tron GT надійде в автосалони в 2021 році.

Новий автомобіль Audi RS e-tron GT 2021 задній бампер