Audi RS Q8 розкішний лідер сімейства Q
"Заряджений" Audi RS Q8 поєднує в собі потужність моделей RS з елегантністю вишуканого купе та ефективністю позашляховика. Надійний автомобіль з генами і темпераментом високопродуктивної спортивної моделі.
Нові пропозиції
-
Lamborghini Urus
- Рiк:
- 2020
- Пробіг:
- 0 тис.
- Двигун:
- 4,0 Бензин
- Привід:
- Повний
330 000€Лізинг від 0,01% -
Mercedes Maybach S650 Guard Klassen
- Рiк:
- 2018
- Пробіг:
- 14 тис.
- Двигун:
- 6,0 Бензин
- Привід:
- Повний
499 999$Лізинг від 0,01% -
Porsche Taycan Turbo
- Рiк:
- 2020
- Пробіг:
- 0 км.
- Двигун:
- Електро
- Привід:
- Повний
155 900€Лізинг від 0,01% -
Mercedes Maybach S560 4MATIC
- Рiк:
- 2018
- Пробіг:
- 18 тис.
- Двигун:
- 4,0 Бензин
- Привід:
- Повний
159 999$Лізинг від 0,01%
Дизайн екстер'єру RS Q8 підкреслює флагманські амбіції позашляховика
Фірмова восьмикутна решітка радіатора Singleframe - візитна картка знаменитої автомобільної марки, в поєднанні з новою стилістикою бічних повітрязабірників в чорному глянцевому кольорі ідеально підкреслює спортивний характер позашляховика від Audi Sport.
Прихильники культового бренду можуть придбати позашляховик Audi в мережі салонів AutoMaximum, а також скористатися послугою індивідуального замовлення автомобіля, яка дозволяє підібрати модель виключно за вашими параметрами.
Безперервна лінія порогів Audi RS Q8 стандартно пофарбована в сірий колір під назвою Манхеттен, завдяки чому архітектура кузова виглядає ще більш динамічно. Центральним елементом дизайну є задній бампер RS з інтегрованим дифузором в чорному глянцевому кольорі. Додаткову аеродинаміку і високий рівень стійкості автомобіля на високих швидкостях забезпечує спойлер на краю даху RS.
Корпуси зовнішніх дзеркал флагманського позашляховика RS Q8 виконані в стандартному чорному кольорі, а в якості опції доступна обробка в колір кузова, алюміній або карбон. У поєднанні з пакетами стайлінгу чорного і карбонового кольору кільця Audi і логотипи RS спереду і ззаду доступні в чорному кольорі.
Також, ви можете обрати одну з двох конфігурацій світлодіодних фар RS Matrix, які як і задні ліхтарі оснащені динамічними поворотниками та унікальною світловою анімацією, характерною для автомобілів RS.

Елегантний інтер'єр Audi RS Q8
Інтер'єр RS Q8 зустрічає вас лаконічними елементами і широкими функціональними можливостями. Витончена панель приладів і строго горизонтальні лінії створюють відчуття нескінченного вільного простору.
Центральним елементом в кабіні є інноваційний сенсорний дисплей MMI. Іншим елементом дизайну є широка симетрична центральна консоль в карбоновій обробці, що ще раз підкреслює спортивний характер позашляховика.
Нові дисплеї RS для Audi virtual cockpit і сенсорний екран MMI надають інформацію про такі показники, як тиск в шинах, крутний момент, потужність, температура, час проходження кола і перевантаження. Також, опціонально доступна можливість установки проекційного дисплея, який дозволяє значно оптимізувати процес водіння.
Комфортні сидіння з розкішної шкіри Nappa / алькантари з тисненням RS прекрасно вписуються в спортивну атмосферу інтелектуального позашляховика. Крім того, додатково доступний ще більш вишуканий варіант - спортивні сидіння RS зі шкіри Valcona з ефективною вентиляцією, стільниковою строчкою і тисненням RS.

Інтелектуальна система приводу RS Q8
Потужність 441 кВт, 800 Нм крутного моменту від 2200 до 4500 об / хв гарантують вражаючі динамічні характеристики Audi RS Q8. Бензиновий двигун V8 з турбонаддувом і прямим уприскуванням прискорює флагманський позашляховик від Audi Sport GmbH до 100 км / год всього за 3,8 секунди.
Опціонально ви можете збільшити максимальну швидкість Audi RS Q8 з 250 км / год до 305 км / год. Крім того, характерно для лінійки RS, водій може налаштовувати звук двигуна через систему Audi drive select.
Biturbo V8 в новому RS поєднує в собі максимальну продуктивність і високу ефективність. Інноваційна гібридна система (MHEV) базується на сучасній 48-вольтовій електричній системі. Функціональним центром гібридної системи є ремінь-генератор змінного струму.
Під час гальмування він може відновлювати до 12 кВт потужності і накопичувати її в компактній літій-іонної батареї завдяки функції рекуперації, що сприяють зниженню витрати палива в розмірі 0,8 літра на 100 кілометрів.
Другою перевагою ефективності RS Q8 є технологія роботи циліндрів на вимогу. При низькому і проміжному навантаженні на верхніх передачах система деактивує циліндри 2, 3, 5 і 8, відключаючи уприскування палива і запалювання, закриваючи впускний і випускний клапани. Процес перемикання займає частки секунди і практично непомітний для всіх, хто знаходиться в автомобілі.
Адаптивний контроль крутного моменту покращує безпеку, стабільність і маневреність нового RS Q8. Під час динамічного повороту додатковий спортивний диференціал quattro розподіляє крутний момент між задніми колесами в міру необхідності.

Концепція безпеки позашляховика Q8 серії RS
Високопродуктивний Audi RS Q8 є надійним напарником навіть в найбільш екстремальних ситуаціях. Широкий діапазон з більш ніж 30 інтелектуальними системами безпеки включає в себе такі функції, як адаптивний круїз-асистент, помічник перехресного руху, попередження про зміну смуги руху і камера 360 градусів.
Також, RS Q8 стандартно поставляється з останнім поколінням інформаційно-розважальної системи MMI navigation plus, яка включає в себе модуль передачі даних Audi connect зі стандартом LTE Advanced і точку доступу Wi-Fi.

Система підвіски Audi RS Q8
Стандартна адаптивна пневматична підвіска з керованим демпфуванням дозволяє RS Q8 відчувати себе впевнено в будь-яких дорожніх ситуаціях, на вулицях мегаполісу і під час подорожей по бездоріжжю.
Опціонально доступна електромеханічна активна стабілізація (EAWS) мінімізує крен кузова під час різкого повороту і вбудована в 48-вольтів електричну систему.
Повнопривідне рульове управління, яке входить в стандартну комплектацію на малих швидкостях повертає задні колеса на 5 градусів проти напрямку передніх коліс для більшої маневреності.
На високих швидкостях вони повертаються на 1,5 градуса в тому ж напрямку, що і передні колеса, щоб поліпшити стійкість позашляховика під час швидкої зміни смуги руху.
Також, водієві на вибір надано вісім профілів системи динамічного управління Audi drive select: комфортний, автоматичний, динамічний, економічний, універсальний, позашляховий та індивідуально настроювані режими RS1 і RS2 - профілі, які можна активувати безпосередньо за допомогою кнопки «RS-MODE» на кермі.
Функціонал Audi drive select дозволяє налаштовувати управління двигуном і коробкою передач, посилення рульового управління, пневматичну підвіску, звук двигуна і характеристики автоматичного кондиціонера.

Audi RS Q8-R - обмежене видання від ABT
Незважаючи на часті порівняння RS Q8 з Lamborghini Urus, фактично, трансмісія і підвіска у цих флагманських позашляховиків відчутно різниться. Навіть з урахуванням обмежень швидкості, Audi визнаний найшвидшим позашляховиком на Північній петлі Нюрбургринга.
Проте, Lamborghini має право похвалитися більш високою продуктивністю - італієць має потужність 641 к.с. і розганяється до 100 кілометрів на годину за 3,6 секунди, в той час як RS Q8 генерує 591 к.с. і вимагає на дві десяті секунди більше, щоб досягти позначки 100 км / год.
Але відповідь Audi не змусила довго чекати себе і голосно пролунала з вихлопної труби модернізованого RS Q8-R від тюнінгового ательє ABT.

Аеродинамічний пакет дизайну Audi RS Q8-R включає елементи з вуглецевого волокна і нову окантовку решітки радіатора, кришки дзеркал, бічні обважування, вентиляційні отвори на крилах, колісні арки і задній спойлер. Легкі 23-дюймові колеса роблять автомобіль нижче, а вихлопна система з нержавіючої сталі з 4,7-дюймовими патрубками з чотирма виходами завершує потужний спортивний зовнішній вигляд.
Усередині вуглецеве волокно прикрашає чохли сидінь, поверхню важеля перемикання передач, центральну консоль і кермо. Також, на порогах, килимках і центральній консолі розташовується напис «1 з 125» - символічне посилання до 125-річчя ательє ABT Sportsline.
Продуктивність RS Q8-R була збільшена з 591 к.с. до 690 к.с., а крутний момент виріс від 800 Нм до 879 Нм. Крім того, розгін розкішного позашляховика від 0 100 км / год тепер займає на 4 десятих секунди менше - 3,4 с.
