Audi RS6 2021 vs Mercedes-AMG E 63 S vs Porsche Panamera Turbo S – огляд розкішних універсалів

Mercedes-AMG E 63 був одним із найпопулярніших, і єдиним в США, суперуніверсалом до дебюту Panamera Turbo Sport Turismo у 2017 році. Потім Audi зробила, здавалося б, немислиме, та недавно представила неперевершений і давно очікуваний Audi RS6 2021. Тепер на ринку представлено три універсали зі схожими характеристиками, але який із них найкращий?

Загальні технічні характеристики Audi RS6 2021, Mercedes-AMG E 63 і Porsche Panamera Turbo S

Універсали настільки популярні, тому що забезпечують керованість легкового автомобіля і практичність позашляховика. Крім того, деяким автовласникам більше подобається довгий дах, а не триоб’ємний седан.

Усі три універсали, що представлені в цьому огляді, виготовляються в Німеччині. Audi RS6 2021 є найновішим суперуніверсалом, маючи 4,0-літровий V8 із подвійним турбонаддувом, що розвиває 591 к.с. і 800 Нм крутного моменту. Водночас Audi є найменш потужним із 3 варіантів. Хоча важко уявити універсал з 591 к.с. найменш потужним.

Audi RS6 2021 Mercedes-AMG E 63 Porsche Panamera Turbo S

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

RS6 також є найважчим, його вага на 17,7 кг більша, ніж у Porsche: 2205,4 кг проти 2187,7 кг. Найважчий і найменш потужний – не дуже добре у перспективі (хоча варто зазначити, що 17,7 кг – це невелика різниця).

У всякому разі Audi також є найменш дорогою моделлю з точки зору стартових показників, дешевшою, ніж AMG, приблизно на 2800 євро. Однак, зі специфікаціями ціна RS6 піднімається до 108 400 євро, що набагато більше, ніж середня вартість зі специфікаціями E 63 S в 106 300 євро. Porsche, як це часто буває, коштує набагато дорожче. Вартість Panamera Turbo S Sport Turismo починається від 150 000 євро, а зі специфікаціями доходить до 176 000 євро.

Audi RS6 Mercedes-AMG E 63 Porsche Panamera Turbo S

Mercedes-AMG E 63 S, вагою 2113 кг, також має 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом. Сучасний універсал має потужність 603 к.с. і 850 Нм крутного моменту, яка передається через дев'ятиступінчасту автоматичну коробку передач Mercedes. Він нагадує про легендарного представника E-Class – Hammer, який першим оснащувався унікальним 5-літровим V8 з повністю незалежною головкою блоку циліндрів з 4 клапанами на циліндр.

Audi RS6 використовує восьмиступінчасту автоматичну коробку передач ZF, а Porsche – восьмиступінчасту коробку передач із подвійним зчепленням PDK.

Порівняння Audi RS6 Mercedes-AMG E 63 Porsche Panamera Turbo S

Усі три універсали повнопривідні, хоча в AMG є режим Drift Mode, який відключає передній карданний вал, перетворюючи його на нестримний задньопривідний автомобіль. Йому властиве навіть деяке безумство, оскільки, щоб увійти в режим дрейфу, необхідно відключити контроль тяги і стійкості, а крутний момент 850 Нм подається тільки на задню вісь.

Porsche також поставляється з 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом, і тепер в образі Turbo S (попередня версія була просто Turbo) генерує 620 к.с. і 818 Нм.

Порівняння Audi RS6 2021 Mercedes-AMG E 63 Porsche Panamera Turbo S

Враження від водіння Audi RS6 2021, Mercedes-AMG E 63 S і Porsche Panamera Turbo S

З опущеними сидіннями ці три автомобілі дуже практичні, хоча габаритні предмети завантажувати в багажне відділення не дуже зручно. Наприклад, телевізор діагоналлю 65 дюймів вам буде складно розмістити. Найбільше вантажного простору надає Mercedes-AMG.

Однак, крім багажного простору, важлива продуктивність автомобілів. Як ці універсали будуть себе поводити на пористій гравійній дорозі, пагорбах, на треку і піщаній трасі?

Керованість Audi RS6 2021

Audi RS6 на 99% настільки ж хороший, як AMG і Porsche, – його навряд чи можна назвати переможеним у цьому змаганні. Але за динамікою водіння Audi займає далеко не третє місце. Педаль гальма дуже чутлива, що робить гальмування непередбачуваним. У двох інших автомобілях з цього огляду гальмування відбувається легко, але не в Audi. Невпевненість у гальмуванні – це один мінус, але разом із поганим контролем над кузовом це призводить до незадовільної керованості.

У RS6 не дуже гарна податливість підвіски, і є постійний вертикальний рух. При водінні здається, що автомобіль ніколи не приходить у стан спокою. Рульове управління дуже легке і надає нульовий зворотний зв'язок.

Тестований Audi RS6 мав додаткову пневматичну підвіску. Інший варіант – сталеві пружини з гідравлічними амортизаторами. В оригінальному автомобілі гідравлічна система забезпечувала кращий контроль над кузовом, а рульове управління було гострішим.

Новий автомобіль Porsche Panamera Turbo S вигляд спереду

RS6 здається важким, особливо в передній частині кузова, а в крутих поворотах передні колеса починають видавати дуже багато шуму, зокрема це стосується шин. Тиск у шинах усіх трьох автомобілів було скориговано відповідно до рекомендацій виробників. Проте на RS6 тиск спереду досягає 3,9 кг на кв. см. Зазвичай це відбувається через те, що на передню частину автомобіля припадає занадто велика вага. Звичайно, Audi має найбільшу вагу передньої частини відповідно до характеристик – співвідношення 55/45% проти AMG 54/46 і 52/48 Porsche.

Audi RS6 2021 варто розглядати як muscle car у традиційному сенсі: рухається справді швидко, але має погані гальма і незадовільну керованість. Особливо в порівнянні з двома іншими універсалами. Однак, варто враховувати те, що RS6 є абсолютно новим, тоді як універсал E 63 S і Panamera Turbo S Sport Turismo мали оновлення в середині циклу. Це означає, що в інженерів останніх двох було більше часу на виправлення деяких недоліків.

Керованість Mercedes-AMG E63 S і Porsche Panamera Turbo S

Mercedes-AMG E63 S є протилежністю Audi і забезпечує захопливий досвід у всіх сенсах. В універсалі E 63 S є відчуття, що це просто якісний хороший автомобіль. Він оснащується чудовим двигуном, який звучить неперевершено за будь-яких обставин з 4000-7000 об/хв, він рветься вперед. Якщо раніше ви їздили на Porsche Panamera, то будете вражені тим, наскільки більш захопливим є Mercedes-AMG. Ті ж самі емоції ви відчуєте, якщо порівняєте його з RS6.

Porsche Panamera Turbo S відрізняється плавністю, якої немає в Mercedes-AMG E63 S. Ви можете просто сісти за кермо і рухатися без вагань, тому що автомобіль вселяє у вас велику впевненість. Те, як Sport Turismo знижує потужність на виходах, – просто дивовижно, оскільки так ви справді економите паливо. Хоча, можливо, комусь здасться, що двигуну Turbo S бракує належної гучності. Рульове управління Porsche забезпечує реальний зворотний зв'язок, а також точність. Гальма потужні і надають впевненість у тому, що ви можете легко уникнути використання ABS.

Новий автомобіль Audi RS6 2021 вигляд спереду

Якщо міркувати тільки раціонально, то Porsche Panamera Turbo S Sport Turismo – найкращий автомобіль. Але емоційно Mercedes-AMG E 63 S більш привабливий: він приголомшливо звучить, проявляє більше характеру і драйву. Зазвичай усі думають, що якщо розігнати на одній ділянці дороги Panamera й AMG до межі, то Panamera буде попереду. Але під час тестів усе було не так. E 63 S не відставав від Sport Turismo. А ось RS6 опинився позаду.

Porsche – найкращий автомобіль за керованістю. У його шасі є витонченість, якої у двох інших універсалів просто немає. Звичайно, вартість Porsche також набагато вища, але ви в цьому випадку отримуєте те, за що додатково платите. Складається враження, що інженери Porsche провели багато часу, спостерігаючи за тим, як рухаються найшвидші спортсмени і тварини, тому що Turbo S рухається вперед дуже органічно.

Mercedes-AMG E 63 S трохи недбалий на гоночній трасі, але все одно кращий, ніж RS6. Та недостатня емоційність RS6 ще не говорить про те, що цей універсал гірший, ніж інші.

Новий автомобіль Mercedes-AMG E 63 S вигляд спереду

Результати на тестовому треку

Для розгону від 0 до 100 км/год Audi RS6 потрібно 3,1 с, AMG E 63 S – 3 с, а Panamera Turbo S Sport Turismo – всього за 2,7 с. Цю перевагу запуску Porsche має завдяки швидшому перемиканню подвійним зчепленням. RS6 долає дистанцію в 402 м за 11,5 секунди зі швидкістю 193 км/год, AMG – за 11,2 секунди зі швидкістю 199,5 км/год, а Porsche показує неймовірні 11 секунд зі швидкістю 198,9 км/год. Важливо зауважити, що швидкість руху AMG трохи вища до кінця дистанції. Це може бути пов'язано з невеликою перевагою E 63 S у співвідношенні потужності і ваги: ​​3,5 кг на к.с. для AMG проти 3,53 кг на к.с. для Panamera.

Новий автомобіль Audi RS6 2021 вигляд ззаду

Те саме стосується і гальмування. Audi RS6 зупиняється зі 100 км/год на несхожих на суперкар 34,4 м. Непогана цифра, але більшість високопродуктивних автомобілів перебувають набагато ближче до 30,5 м. Універсал AMG E 63 S зупиняється на 31,7 м, а Porsche виявився кращим, зупиняючись усього на 31 м.

Новий автомобіль Mercedes-AMG E 63 S вигляд ззаду

У тесті на подолання «вісімки» Audi зрівнявся в показниках з AMG: кожен із яких долає 488-метрову ділянку за 24,2 секунди. Хоча стійкість Mercedes на дорозі трохи вища – 0,83 проти 0,81. Тут Porsche обігнав два інші універсали з часом 23,6 с при стійкості 0,86. Щоби зрозуміти, наскільки божевільним є трек «вісімка» (і показати, наскільки хороші всі три автомобілі) – Acura NSX долає його 23,8 секунди. Дві топові моделі 3 LT Z51 показали результат 23,6 с і 23,3 с.

Новий автомобіль Porsche Panamera Turbo S вигляд ззаду

Audi RS6 2021, Mercedes-AMG E 63 S, Porsche Panamera Turbo S – який із потужних універсалів перемагає

Усі три універсали неймовірні. Щоби чесно провести порівняльний тест, варто взяти кожен із автомобілів для тривалої поїздки. Тоді у вас виникне питання, як Audi RS6, такий чудовий, елегантний, зручний і надшвидкісний атлет, може посісти третє місце. Але це просто показує, наскільки сильна конкуренція.

Mercedes-AMG E63 S на другому місці. Якщо порівнювати цей E 63 S і Panamera Turbo до фейсліфтинга, то швидше за все переміг би AMG. Двигун Hammer чудово справляється з усіма завданнями, і E 63 S справді може не відставати від Turbo S Sport Turismo, але все ж при цьому він працює на межі.

Перше місце дістається Porsche. Звичайно, за різницю в ціні майже 70 000 євро між універсалом Turbo S і E63 S, який посів друге місце, можна придбати відмінний автомобіль. Однак, при порівнянні Panamera Turbo S отримує чисту перемогу, тому що він є найкращим універсалом для водія.

Порівняння автомобілів Audi RS6 2021 Mercedes-AMG E 63 Porsche Panamera Turbo S