Audi RS7 2021 і BMW M8 Gran Coupe 2020 проти Mercedes-AMG GT63 S 2021 - порівняльний тест-драйв

Audi, BMW і Mercedes-AMG розкривають секрети виробництва своїх неймовірно потужних спортивних седанів. Бренди почали з архітектури автомобілів і створили версію з високими характеристиками, заниженою лінією даху і похилою задньою частиною. Кожен автомобіль має повний привід, адаптивні амортизатори, великі гальмівні диски і твін-турбо V8 об'ємом не менше 4,0 літрів.

Mercedes-AMG GT63 S в потужному огляді новинок разом з Audi RS7 і BMW M8 Gran Coupe

Audi RS7, BMW M8 Competition Gran Coupe і Mercedes-AMG GT63 S є важкоатлетами за ціною та характеристиками. GT63 очолює список як по потужності, так і за вартістю, з 630 кінськими силами і за ціною 199 910 доларів. Для порівняння, M8 здається вигідною угодою за ціною в 167 245 доларів за 617 сил. RS7 - наш аутсайдер з 591 к.с., але він також і найдешевший 137 540 доларів.

Місцем для тест-драйву була обрана Південна Каліфорнія, де звивисті дороги ведуть по мальовничих маршрутах, відкриваючи види на каньйони і гори. Всі подробиці продуктивності, факт, цифри і враження від водіння читайте в нашому новому матеріалі.

Audi RS7 2021 і BMW M8 Gran Coupe 2020 і Mercedes-AMG GT63 S 2021

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

BMW M8 Competition Gran Coupe: третє місце

Якби це були змагання з дрег-рейсингу, M8, все одно програв би, незважаючи на неймовірно швидкий час 100 кілометрів на годину за 2,7 секунди. Хоча ці цифри дійсно привід для гордості, GT63 ще швидше. І все ж ми збираємося називати M8 головним спортсменом нашого випробування, тому що, хоча Mercedes-AMG і Audi можуть відключити свої системи повного приводу, щоб стати задньопривідними автомобілями, тільки M8 володіє справжнім гоночним темпераментом.

Судячи з обладнання для випробувань, M8 фінішував не останнім. Його повний час розгону перевершило RS7 і було всього лише трохи позаду GT63, ​​а його швидкість гальмування залишається абсолютним лідером. Час проходження BMW і прискорення до 100 км / год також перевершує конкурентів, з приємним бонусом економії палива.

Здається, що M8 Competition має все необхідне, щоб стати переможцем, але враження від водіння страждають від занадто великої кількості налаштувань. Що зашкодило рейтингу M8, так це те, що він зайняв останнє місце в усіх суб'єктивних динамічних категоріях. Починаючи з рульового управління і закінчуючи режимами водіння.

BMW M8 Competition Gran Coupe вигляд ззаду

Налаштувань так багато, що в налаштуваннях є налаштування. Щоб спростити швидкий виклик вашої улюбленої настройки для зусилля рульового управління, агресивності трансмісії, гальмування, реакції дросельної заслінки, контролю стійкості і обсягу вихлопу, BMW підтримує два програмованих режими M. Також є три режими підвіски, від Comfort до Sport Plus.

Авжеж, комфорт. Тут його не вистачає. З ледь допустимою оцінкою в категорії їзди Gran Coupe заробив майже найнижчий бал. У BMW великі передні сидіння і достатньо місця ззаду для двох, але середнє сидіння здається трохи дефективним, так як кожен, хто сидить на ньому, повинен ділити місце з центральною консоллю.

Як і слід було очікувати від ціни в 167 245 доларів, автомобіль дуже добре обладнаний. Звичайно, всі три автомобілі пропонують практично все, що ви очікуєте від розкішної або продуктивної моделі, і мають рівні бали за функціями і зручностями. Всередині є великий сенсорний екран, оздоблення з вуглецевого волокна, стьобана шкіра, передні сидіння з підігрівом і вентиляцією, регульоване кермо з підігрівом, бездротове з'єднання Apple і Android, адаптивний круїз-контроль, меню допоміжних засобів для водія і більш широке меню вищезазначених опцій режиму продуктивності.

BMW M8 Competition Gran Coupe салон

Mercedes-AMG GT63 S: друге місце

Mercedes-AMG GT63 S найгучніший з групи на швидкості 100 км / год. Ви навряд чи помітите будь-які звуки або пориви вітру через ще більш сильний шум шин. Як і BMW, AMG непохитний навіть в м'яких настройках підвіски. Широкі шини Michelin Pilot Sport Cup 2, найбільш агресивна гума тут - заробили очки за те, що AMG розігнався за 2,6 секунди до 100 кілометрів на годину, вибивши зі змагань Audi і BMW.

Посилені та комфортні передні сидіння AMG Performance змусять вас відчути себе на справжньому треку. Їх низько встановлене положення створює відчуття гонок, особливо коли двигун набирає обертів, а вихлоп гуде. Хоча GT63 - єдиний в групі автомобіль без середнього сидіння, його задні сидіння пропонують більше місця і підтримки, ніж у Audi або BMW. Схоже, що мета AMG полягала в тому, щоб впровадити дух дводверного GT в щось, що могло б вмістити пару дитячих сидінь. Місія виконана.

Mercedes-AMG GT63 S вигляд спереду

З трьох автомобілів в цьому тесті GT63 S за 199 910 доларів - найдорожчий з великим відривом - пропонував найоригінальніші деталі оснащення. Як приклад, складаний ящик для покупок і виріз в вантажному відсіку для його зберігання. Дивно, але навіть незважаючи на все це, у нас не було розпилювача парфуму, який наповнює ваш автомобіль ароматами, розробленими брендом, але це не вплинуло на оцінку.

Входження GT63 S в повороти змусило нас пробачити йому низький рівень комфорту. Коли дорога стала звивистій, GT63 став ще нижче і неймовірно технічно пройшов кожен відрізок. Рульове управління і автоматична коробка передач настільки чутка, що можна подумати, що вони читають ваші думки. Якщо M8 перемагає в області гоночного спорту, GT63 - явний чемпіон змагань на екстремальних ділянках маршруту.

Mercedes-AMG GT63 S салон

Audi RS7 Sportback: перше місце

На випробувальному треку RS7 не зміг подолати секундний бар'єр до 100 кілометрів на годину, зробивши це за 3,0 секунди. RS7 не пропонує маніакальної уважності Mercedes-AMG або гоночної потужності BMW. Його плавність ходу, манера поведінки і автоматична коробка передач менш різкі. Замість цього Audi робить ставку на розкіш.

Шкіряні сидіння з 14-ма позиціями не тільки найзручніші, але і неймовірно стильні і сучасні. Комбінація пневматичних ресор і адаптивних амортизаторів приховує всі гріхи бригадирів з укладання дорожнього покриття. Навіть зі спортивним вихлопом RS7 був, безумовно, найбільш тихим з ​​усіх трьох моделей.

Audi RS7 Sportback вигляд ззаду

Незважаючи на те, що він повільний і має найменше зчеплення з дорогою, RS7 забезпечує ідеальний баланс між розкішшю і спортом. Якщо рівень зчеплення не такий високий, як у інших, а рульове управління не таке різке, як у AMG, різниця не настільки велика, щоб ви захотіли покинути салон RS7 з чорної шкіри і текстурованого вуглецевого волокна в гонитві за більш суворими умовами комфорту в обмін на швидкість.

Також у покупця RS7 буде найбільший вантажний відсік і місце для зберігання в салоні. Перш ніж звинувачувати нас в тому, що ми стали такими ж м'якими, як автомобілі, які ми тестуємо, згадайте, що це чотиридверні седани. У вас можуть бути пасажири - кілька пасажирів, навіть діти. Іншими словами, RS7 - єдиний з цієї приголомшливо швидкої трійки, що не розбудить малюка по дорозі додому від бабусі. Audi RS7 - це автомобіль, який ми рекомендуємо всім, хто прагне отримати унікальне поєднання спортивності та розкоші.

Audi RS7 Sportback салон