Audi SQ5 Sportback TDI і Q5 Sportback - ще більше можливостей та задоволення від водіння

Новий Q5 Sportback підкуповує потужним і прогресивним дизайном. Вражаюча варіативність і функціональність, а також буксирувальна потужність до 2,4 тонн роблять позашляховик безперечним лідером свого сегменту. Топова модель лінійки - SQ5 Sportback TDI з потужністю 341 к.с. і крутним моментом 700 Нм сподобається поціновувачам спортивних і темпераментних моделей.

Прем'єра нових SQ5 Sportback TDI і Q5 Sportback

Після Q3 Sportback і e-tron Sportback Audi представляє свій третій кросовер: Q5 Sportback. Це купе з динамічними лініями призначене для клієнтів, які цінують не тільки виразний дизайн і технічні нововведення, але також спортивний характер і високий рівень повсякденного комфорту. Очолює лінійку SQ5 Sportback TDI. Його трилітровий двигун забезпечує концентровану потужність 341 к.с. і 700 Нм крутного моменту.

Audi Q5 Sportback випромінює потужну енергетику, типову для моделей Q від Audi. З боків восьмикутної решітки Singleframe розташовані великі повітрозабірники. Фари з характерними денними ходовими вогнями оснащені світлодіодною або опціональною технологією Matrix LED. Безперервна елегантна плечова лінія підкреслює колеса, а разом з ними і повний привід quattro.

Бічні накладки на пороги дверей надають позашляховику стійкості і надійності. Різко скошене заднє скло і, здавалося б, високо розташований задній бампер створюють динамічний і яскравий зовнішній вигляд Q5 Sportback.

Нові автомобілі Audi SQ5 Sportback TDI і Q5 Sportback вигляд спереду

Задні ліхтарі Q5 Sportback з цифровою технологією OLED

За запитом Audi пропонує задні ліхтарі з інноваційною цифровою технологією OLED. Кожне джерело світла включає в себе три органічних світлодіода, випромінюючих особливо однорідне червоне світло. Кожен світлодіод розділений на шість сегментів, якими можна управляти індивідуально. При замовленні автомобіля клієнти можуть вибрати одну з трьох модифікацій задніх ліхтарів, кожна з яких включає динамічний сценарій освітлення при вході і виході з автомобіля

Додаткова спортивна графіка відображається при виборі «динамічного» режиму в системі Audi drive select. Якщо інший автомобіль наближається до нерухомого Q5 Sportback ззаду на відстань менше двох метрів, загоряються всі сегменти OLED, забезпечуючи повне виявлення транспортного засобу.

Нові автомобілі Audi SQ5 Sportback TDI і Q5 Sportback задні фари

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    405 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    179 900$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    140 900€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Варіанти персоналізації Q5 Sportback

Audi пропонує новий позашляховик в дизайні екстер'єру «Advanced» і «S line». Відмінності полягають в конструкції Singleframe, бічних повітрязабірниках і, зокрема, в задньому бампері. Доступно 12 варіантів забарвлення і різні варіанти оздоблення для додаткових деталей на вибір, включаючи пакет чорного кольору, а також повне і контрастне забарвлення. При висоті 4,69 м Q5 Sportback на сім міліметрів довше Q5.

Довга колісна база 2,82 метра забезпечує достатньо місця на борту. Інтер'єр з його горизонтальними лініями робить простір ще більш вільним. Лінії інтер'єру «design selection» і «S line» надають йому ще більш елегантного та спортивного вигляду. Вони представлені в широкому асортименті кольорів та матеріалів оббивки, включаючи високоякісну шкіру Nappa.

Новий автомобіль Audi SQ5 Sportback TDI і Q5 Sportback вигляд збоку

Функціональний простір нового Q5

Об'єм багажного відділення складає 510 л, що збільшується до 1480 л при завантаженні на дах і складених задніх сидіннях. Audi також пропонує додаткові задні сидіння plus, які можна рухати убік і регулювати кут нахилу спинки. Це збільшує обсяг багажного відділення в базовій конфігурації до 60 л - з іншого боку, він забезпечує підвищений комфорт для пасажирів на задньому сидінні, коли спинка сидіння і поверхня сидіння встановлені повністю назад.

Пакет організації зберігання і багажного відділення також доступний в якості опції. Задні двері з електроприводом входять в стандартну комплектацію. У поєднанні з додатковою зручною клавішею їх можна відкрити простим рухом ноги.

Позашляховик в образі купе примітний рядом додаткових практичних якостей. Володіючи двигуном 2,0 TDI потужністю 204 к.с., він може буксирувати причепи загальною вагою до 2,4 тонни. Рейлінги доступні в якості опції. Система контролю спусків забезпечує безпеку при русі по крутих схилах.

Новий автомобіль Audi Q5 Sportback багажне відділення

Позашляховики Q5 оснащені адаптивною пневмопідвіскою

Стандартна спортивна підвіска завдяки щільній установці забезпечує прямий контакт з дорогою. Audi також пропонує альтернативну підвіску з керованими амортизаторами або універсальну і зручну адаптивну пневматичну підвіску. Система регулює дорожній просвіт в широкому діапазоні 60 мм.

Дорожній просвіт може бути збільшений на 45 мм при русі по грунтових дорогах, а кузов знижений на 15 мм при швидкому русі. Це знижує опір при одночасному підвищенні ефективності.

Стійкість автомобіля також залежить від його низького центру ваги. Для зручності навантаження задню частину кузова можна опустити на 55 мм, коли автомобіль нерухомий.

Додаткове динамічне рульове управління змінює передавальне число рульового управління і підсилювач в залежності від швидкості руху. Пряме передавальне число і підвищена потужність полегшують керування автомобілем при повільній їзді, в той час як на більш високих швидкостях непряме передавальне число позитивно впливає на стійкість на прямій.

Новий автомобіль Q5 Sportback тест драйв

Двигун TDI і TFSI в останньому поколінні Q

Audi Q5 Sportback буде випущений на ринок Європи з трьома версіями двигунів - двома двигунами TDI і одним TFSI. Їхня вихідна потужність коливається від 204 к.с. до 286 к.с.

За рух в Q5 Sportback 40 TDI quattro відповідає двигун 2.0 TDI. Він виробляє 204 к.с. і 400 Нм крутного моменту, розганяє великий позашляховик від 0 до 100 км / год за 7,6 секунди і досягає максимальної швидкості 222 км / год. М'яка гібридна система (MHEV) на 12 В підвищує ефективність. Стартер-генератор з ремінним приводом може відновлювати енергію при уповільненні і зберігати її в компактній літій-іонній батареї.

Більш того, система MHEV дозволяє рухатися накатом при вимкненому двигуні, а діапазон старт-стоп починається вже при швидкості 22 км / год. Другий варіант 2.0 TDI з'явиться після виходу на ринок.

Семиступінчаста коробка передач S tronic і повний привід quattro з технологією Ultra забезпечують ефективну передачу потужності чотирициліндровому дизельному двигуну. У нормальних умовах руху він передає крутний момент виключно на передні колеса. У той момент, коли потрібен повний привід, два зчеплення миттєво активують задній міст.

Audi Q5 Sportback 50 TDI quattro пропонує ще більшу потужність і крутний момент: модель пропонує 286 к.с. і 620 Нм - цього достатньо для стандартного спринту за 5,7 секунди і максимальної швидкості 240 км / год. Система MHEV працює з 48 В і навіть більш ефективна, ніж в чотирициліндровому дизелі.

Восьмиступінчастий тіптронік плавно і швидко перемикає передачі. Постійний повний привід quattro використовує механічний міжосьовий диференціал. Він розподіляє 40 відсотків крутного моменту на передню вісь і 60 відсотків на задню і, при необхідності, направляє більшу частину крутного моменту на вісь з кращим зчепленням.

Audi Q5 Sportback 45 TFSI quattro з чотирициліндровим бензиновим двигуном 2.0 TFSI розганяється від 0 до 100 км / год за 6,1 секунди і розвиває максимальну швидкість 240 км / год. Бензиновий двигун розвиває 265 к.с. і 370 Нм крутного моменту. Як і дволітровий TDI, він використовує м'яку гібридну систему 12 В, семиступінчасту коробку передач S tronic і привід quattro з технологією Ultra.

Новий автомобіль Audi Q5 Sportback TDI вигляд спереду

Audi пропонує ще більше допомоги водієві

Audi Q5 Sportback оснащений численними системами допомоги водієві. Адаптивний круїз-контроль може взяти на себе прискорення, уповільнення і утримання смуги руху в багатьох ситуаціях. Водієві досить доторкнутися до ємкісного керма для збереження бічного управління.

Друга високотехнологічна система - це система допомоги при прогнозуванні ефективності, яка підтримує прогнозований стиль водіння. Системи допомоги при повороті, при перехресному русі та попередження про вихід також підвищують безпеку. Стандартна система Audi pre sense city допомагає уникнути або пом'якшити наслідки зіткнення з учасниками дорожнього руху перед автомобілем.

Що стосується елементів управління, дисплеїв і інформаційно-розважальної системи, Q5 Sportback замінює Q5 модульною інформаційно-розважальною системою третього покоління або MIB 3. Багатофункціональне ркермо Plus забезпечує безпечне і просте управління найбільш важливими функціями і дисплеями.

Інформаційно-розважальна система MMI Navigation plus працює в парі з 10,1-дюймовим сенсорним дисплеєм. Голосове управління природною мовою може бути активоване словами «Привіт, Audi». Багато налаштувань автомобіля можна зберегти в індивідуальних профілях користувачів і на клієнтському порталі myAudi в хмарі.

Деякі онлайн-сервіси з обширного портфоліо Audi connect використовують інтелект Audi для функцій, які включають попередження водіїв про небезпеку. Додаток myAudi надійно пов'язує автомобіль зі смартфоном клієнта. Додаткові апаратні модулі, такі як аудіосистема Bang & Olufsen 3D Premium Sound доповнюють інформаційно-розважальну систему.

Новий автомобіль Audi Q5 Sportback салон

Спортивний Audi SQ5 Sportback TDI

Вдосконалений трилітровий дизельний двигун Audi SQ5 Sportback TDI розвиває потужність 341 к.с., а крутний момент 700 Нм постійно доступний від 1750 до 3250 об / хв. Розгін від 0 до 100 км / год займає 5,1 секунди, максимальна швидкість 250 км / год обмежена електронікою.

Новий 3.0 TDI став ще кращим в багатьох деталях. Поршні замінені з алюмінієвих на ковані. Новий матеріал знижує теплові втрати і, завдяки своїй міцності, не призводить до збільшення ваги в порівнянні з алюмінієвими поршнями. Інжектори з електромагнітним клапаном можуть вводити паливо з постійно високою точністю, оскільки новий п'єзоелектричний датчик контролює закриття голки. Він може виконувати до восьми окремих вприсків за робочий цикл, а також вимірювати мінімальні кількості палива з високою точністю.

Невелике легке колесо компресора обертається в турбонагнітачі дизельного двигуна V6, особливо швидко набираючи обертів - важливий фактор для спонтанного і потужного розвитку крутного моменту. Проміжний охолоджувач тепер працює через новий водо-повітряний охолоджувач непрямої дії, розташований всередині V двигуна. Швидке створення тиску відбувається завдяки коротким шляхам всмоктування повітря.

Новий автомобіль Audi SQ5 Sportback TDI вигляд збоку

MHEV і EPC: більше ефективності та маневрів

В 3.0 TDI використовуються дві технології, що знижують витрату палива і підвищують продуктивність. М'яка гібридна система на 48 В (MHEV) відновлює до 8 кВт потужності при уповільненні. Завдяки електрики від літій-іонної батареї автомобіль може працювати за інерцією до 40 секунд при вимкненому двигуні, після чого стартер-генератор з ремінним приводом без проблем перезапускає двигун.

Ще одним важливим блоком в мережі 48 В є компресор з електричним приводом (EPC). При рушанні з місця і прискоренні з низьких швидкостей обертання він прискорює створення тиску наддуву і забезпечує мимовільно реакцію 3.0 TDI.

Як і у всіх двигунах TDI, Audi використовує технологію подвійного дозування з двома каталітичними нейтралізаторами SCR в Q5 Sportback для додаткової обробки вихлопних газів. Перший з цих каталітичних нейтралізаторів розташований безпосередньо за колектором в вихлопної лінії і одночасно служить фільтром твердих частинок; другий знаходиться далеко від двигуна під підлогою автомобіля. Два каталітичних нейтралізатора дозволяють охопити різні робочі ситуації і широкий діапазон температур вихлопних газів.

Новий автомобіль Audi Q5 Sportback вигляд спереду

Швидке і плавне перемикання передач: восьмиступінчастий tiptronic

Як і у версії 3.0 TDI Q5 Sportback, в моделі S швидкий і плавний восьмиступінчастий тіптроник керує передачею потужності. Постійний повний привід quattro в міру необхідності передає крутний момент на передню і задню осі.

За запитом Audi може доповнити це спортивним диференціалом, який активно регулює розподіл крутного моменту між задніми колесами при русі в спортивному стилі, направляючи більший крутний момент на зовнішнє колесо, яке має краще зчеплення з дорогою, що робить автомобіль ще більш маневреним для проходження поворотів на швидкості. Зовнішньому задньому колесу також передається більший крутний момент при розгоні за малим радіусом, щоб збільшити динаміку.

Підвіска SQ5 Sportback

Підвіска Audi SQ5 Sportback TDI з легкістю справляється з роботою потужного дизельного двигуна. П'ятиважельна підвіска направляє кожне з чотирьох коліс. 20-дюймові колеса з шинами 255/45 входять в стандартну комплектацію, але 21-дюймові колеса від Audi або Audi Sport GmbH доступні в якості альтернативи.

Шестипоршневі гальмівні супорти з алюмінію і гальмівні диски діаметром 375 мм встановлені на передній осі. Спортивна підвіска S з регулюванням амортизаторів занижує кузов на 30 мм в порівнянні з Q5 Sportback і пропонує особливо широкий діапазон між комфортом і динамічністю.

Поряд з додатковим спортивним диференціалом, двигуном, рульовим управлінням і автоматичною коробкою передач регульовані амортизатори інтегровані в стандартну систему динамічного управління Audi drive select, яка дозволяє водієві управляти характером цих систем за допомогою шести профілів.

Сьомий профіль (allroad) додається, якщо встановлена адаптивна пневматична підвіска зі специфічним налаштуванням S - пневматична підвіска адаптує висоту дорожнього просвіту кузова до дорожньої ситуації в даний момент.

Новий автомобіль Audi Q5 Sportback вигляд ззаду

Дизайн Audi SQ5 Sportback TDI

Ексклюзивні деталі допомагають Audi SQ5 Sportback TDI створити ще більш сильне враження. Вертикальні кронштейни формують структуру великих бічних повітрязабірників на передньому бампері. Філігранні планки з'єднують великі восьмикутні стільники один з одним в восьмикутній решітці Singleframe.

Світлодіодні фари Audi встановлюються серійно, світлодіодні фари Matrix з автоматичним дальнім світлом і динамічними поворотниками доступні в якості опції. Задній бампер об'єднує кронштейн з матового алюмінію, під яким знаходяться вставка дифузора і чотири хромованих овальних патрубки вихлопної труби. Для задніх ліхтарів можна вибрати нову цифрову технологію OLED.

Інтер'єр Audi SQ5 Sportback TDI виконаний в чорному або темно-сірому кольорах, алюмінієві накладки на пороги з підсвічуванням прикрашені логотипами S. На вибір пропонуються три варіанти оббивки спортивних сидінь з електричним регулюванням і тисненим логотипом S. Контрастна строчка прикрашає сидіння і кермо; функція масажу і вентиляція сидіння доступні за запитом.

Q5 Sportback і SQ5 Sportback TDI сходять з конвеєру заводу в Сан-Хосе-Чьяпа в Мексиці. Позашляховики будуть випущені на міжнародні ринки в першій половині 2021 року.

Новий автомобіль Audi SQ5 Sportback TDI Дизайн