Audi SQ5 TDI 2021 – спортивний кросовер отримав оновлення

Оптимізований Audi SQ5 TDI тепер буде ще більш потужним, різким і спортивним, надаючи яскраві враження від водіння. Дизельний двигун V6 об'ємом 3 л і потужністю 341 к.с. забезпечує плавну й ефективну передачу потужності. Більш гострий дизайн підкреслює динамічний характер кросовера. Доступні також як опція задні ліхтарі з новою цифровою технологією OLED для топової моделі Q5.

Покращення двигуна Audi SQ5 TDI 2021

SQ5 TDI стала першою моделлю Audi S із дизельним двигуном. Вперше була запущена восени 2012 року, отримала великий успіх, тому на її базі стали розроблятися і реалізовуватися наступні покоління.

Оновлена ​​розширена версія 2021 року буде оснащуватися трилітровим дизельним двигуном V6 потужністю 251 кВт (341 к.с.) і з крутним момент 700 Нм. Широкий діапазон частоти обертання двигуна може використовуватися безперервно від 1750 до 3250 об/хв. 3.0 TDI забезпечує розгін топової моделі лінійки Q5 від 0 до 100 км/год за 5,1 секунди і до максимальної швидкості 250 км/год, обмеженою електронікою. Привід вихлопної системи, встановлений на першій версії SQ5 TDI, надає V6 виразний звук.

Багато деталей V6 3.0 TDI були модифіковані. Поршні виготовляються тепер не з алюмінію, а з кованої сталі, що сприяє зниженню теплових втрат. Такі поршні мають більш високу міцність, тому не піддаються втраті ваги, якщо порівнювати з алюмінієвими поршнями. Більш швидке і ефективне згорання забезпечується завдяки ступінчастій виїмці в поршні. Новий п'єзоелектричний датчик, який контролює закриття голки, гарантує незмінно високу точність роботи електромагнітних форсунок, які використовуються для впорскування пального. Електромагнітні форсунки здатні виконувати до 8 впорскувань за робочий цикл, причому кількість впорскувань можна масштабувати з ще більшою точністю. Максимальний тиск упорскування – 2500 бар.

Проміжний охолоджувач був замінений із повітроохолоджувача в бампері на непрямий водяний/повітряний охолоджувач у внутрішній V двигуна. Укорочені шляхи всмоктуваного повітря допомагають швидко створювати тиск наддуву. Проміжний охолоджувач непрямої дії більш ефективний і може навіть нагрівати всмоктуване повітря незабаром після запуску двигуна в холодних умовах навколишнього середовища, щоби швидше досягти ідеальних температур згоряння. Це дає перевагу, тому що очищення вихлопних газів реагує швидше.

Турбокомпресор тепер оснащений меншим і легшим колесом компресора, яке включає передачу з винятковою швидкістю, що є ключовим фактором спонтанного і високого крутного моменту двигуна. Вихлопний колектор має поліпшену ізоляцію, завдяки чому вихлопні гази швидше досягають оптимальної температури після холодного пуску.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI 2021

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    405 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    179 900$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    140 900€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

М'яка гібридна система й електронне управління потужністю Audi SQ5 TDI

Для зниження витрати пального і поліпшення реакції двигуна в удосконаленому 3.0 TDI використовуються 2 технології. М'яка гібридна система на 48 В (MHEV) об'єднує стартер із ремінним генератором (BAS), літій-іонну батарею, що забезпечує буферну пам'ять, і перетворювач напруги 48/12 В. Під час уповільнення автомобіля MHEV відновлює до 8 кВт потужності. Спортивний кросовер здатний рухатися за інерцією до 40 секунд з вимкненим двигуном, після чого потужний BAS запускає двигун. Завдяки системі MHEV споживачі можуть знизити витрату пального до 0,7 л на 100 км.

Друга технологія, яка робить оновлений SQ5 TDI більш продуктивним і спонтанним, – компресор із електричним приводом (EPC). Технологія EPC включається, коли потік вихлопних газів дає занадто мало енергії для приводу турбонагнітача. EPC – це компактний електродвигун, в якому використовується невелика 48-вольтова система. Він розганяє крильчатку компресора EPC до 65000 об/хв приблизно за 300 мс. EPC тепер використовується частіше і ширше. Електродвигун підтримує більш різку реакцію двигуна при рушанні з місця, а також при прискоренні з низьких обертів двигуна. Оптимізована взаємодія між компонентами EPC, MHEV, турбонагнітачем, ДВЗ і трансмісією tiptronic підтримує цей ефект.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI 2021 вигляд спереду

Система нейтралізації вихлопних газів Audi SQ5 TDI 2021

Для доочистки вихлопних газів Audi використовує технологію подвійного дозування на основі 2 каталітичних нейтралізаторів SCR, що працюють разом. Перший із них розташований безпосередньо за колектором в системі випуску відпрацьованих газів, де він також виконує функцію фільтру сажі. Другий розміщений далі від двигуна під підлогою автомобіля. Обидва каталітичні нейтралізатори доповнюють один одного, оскільки вони охоплюють різні робочі ситуації і температурні вікна вихлопних газів. Каталітичні нейтралізатори SCR поставляються з розчином сечовини AdBlue з 24-літрового бака. Завдяки технології подвійного дозування SQ5 TDI значно нижче меж нового стандарту викидів «Euro 6d ISC-FCM AP», який також передбачає різке скорочення викидів NOx у реальних тестах на водіння, що проводяться на дорогах загального користування в повсякденних ситуаціях.

Швидке і зручне перемикання передач у кросовері Audi SQ5 TDI 2021

Потужність передається через восьмиступінчасту АКПП tiptronic, що забезпечує швидке і зручне перемикання передач, а також стратегію перемикання передач, адаптовану до модифікованого двигуна. Коли SQ5 TDI перебуває в режимі руху накатом із вимкненим двигуном, муфта в центральній коробці передач розмикається і перериває потік потужності.

За нормальних умов руху система постійного повного приводу quattro розподіляє крутний момент між передньою і задньою віссю в співвідношенні 40:60. У разі пробуксовки велика частина крутного моменту передається на вісь із кращим зчепленням. До 70% може надходити на передні колеса і максимум 85% – на задні. Під час швидкого проходження поворотів селективне управління крутним моментом згладжує керованість із незначним втручанням гальм на ослаблених колесах на внутрішній стороні повороту.

Оновлений Audi SQ5 TDI – спортивний диференціал

За бажанням можна встановити спортивний диференціал на задню вісь, який активно контролює розподіл крутного моменту між колесами, коли водій вибирає спортивний стиль водіння. Спортивний диференціал передає більший крутний момент на заднє колесо, яке має краще зчеплення з дорогою, буквально вдавлюючи автомобіль у поворот і значно скорочуючи недостатню обертальність. Заднє колесо також отримує більший крутний момент, коли автомобіль прискорюється за межами кривих із малим радіусом, щоби ще більше поліпшити динаміку руху. Таким чином, спортивний диференціал забезпечує більший крутний момент, динаміку й усуває недостатню обертальність.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI 2021 вигляд ззаду

Найвища точність підвіски Audi SQ5 TDI 2021

П'ятиважільна підвіска Audi SQ5 TDI повністю обладнана для роботи з потужним дизельним приводом і направляє кожне з чотирьох коліс. Спортивна підвіска S із регулюванням амортизаторів опускає кузов на 30 мм у порівнянні з Q5 і вражає виключно широким діапазоном комфорту і динаміки.

Опційний спортивний диференціал, двигун, рульове управління і tiptronic, а також регульовані амортизатори інтегровані в стандартну систему динамічного управління Audi drive select. Водій може використовувати його для управління характеристиками цих систем у 6 профілях: auto, comfort, efficiency, dynamic, offroad й individual. Сьомий профіль, allroad, додається, якщо вказана додаткова адаптивна пневматична підвіска зі специфічним налаштуванням S. Ця підвіска регулює дорожній просвіт кузова на 5 рівнях залежно від дорожньої ситуації. Система динамічного рульового управління – ще один додатковий модуль. У ньому використовується хвильова зубчаста передача для зміни передавального числа рульового управління залежно від швидкості і кута повороту: від прямого й маневреного на низьких швидкостях до менш прямого і плавного на автостраді.

Нові акценти в екстер'єрі Audi SQ5 TDI 2021

Модифікований Audi SQ5 TDI відрізняється потужними формами і яскравими деталями, які надають йому ще більш суворий вид. Вертикальні стійки створюють структуру для великих бічних повітрязабірників на передніх бамперах. У восьмикутній решітці Singleframe, характерній для моделей S, великі стільникові секції з'єднані вузькими перемичками. Вони мають алюмінієве оздоблення, як і стійки повітрозабірників.

Стандартна комплектація Audi включає світлодіодні фари. Матричні світлодіодні фари з автоматичним дальнім світлом і динамічними поворотниками доступні як опція. Ззаду в нижні бампери інтегрована матова алюмінієва смуга, під якою розташовані вставка дифузора і 4 овальні хромовані накладки на вихлопні труби. Клієнти можуть вибрати один із 9 варіантів забарвлення кузова. Чорний пакет стайлінгу, який додає спортивні акценти, доступний як опція.

Оновлений Audi SQ5 TDI серійно оснащується 20-дюймовими алюмінієвими дисками з шинами розміром 255/45. Як альтернатива 21-дюймові колеса доступні від Audi або Audi Sport GmbH. На керуючих дисках передньої осі встановлюються шестипоршневі алюмінієві гальмівні супорти діаметром 375 мм. На чорних супортах (червоних за бажанням) нанесені логотипи S.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI 2021 вид збоку

Цифрові задні ліхтарі OLED в оновленому Audi SQ5 TDI

Audi пропонує нову цифрову технологію OLED як опцію для задніх ліхтарів топової моделі Q5. Задній ліхтар розділений на 3 секції по 6 сегментів у кожній. При замовленні автомобіля клієнти можуть вибрати одну з 3 анімацій задніх ліхтарів, кожна з яких має свій власний дизайн при в'їзді і виїзді з дому. Коли активовано динамічний режим Audi drive select, світлові сигнали також набувають ще одну анімацію. Задній ліхтар OLED має функцію виявлення наближення, яка активує всі сегменти OLED, якщо інший водій наближається до нерухомого SQ5 ззаду на відстань менше 2 метрів. Динамічні поворотники завершують спектр цифрових задніх ліхтарів OLED.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI 2021 задні ліхтарі

Інтер'єр спортивного кросовера Audi SQ5 TDI 2021

SQ5 TDI має чорний або темно-сірий інтер'єр з підсвічуванням алюмінієвих накладок на пороги з логотипами S. Спортивні сидіння з електричним регулюванням і тисненими логотипом S доступні в 3 варіантах оббивки. Комбінація шкіра/синтетична шкіра пропонується у стандартній комплектації, а комбінація зі шкіри і матеріалу Dinamica з тисненням S доступна як опція. Мікрофібра Dinamica – новий матеріал, який складається переважно з переробленого пластику і замінює алькантару. Інший варіант – тонка шкіра Nappa з ромбоподібним малюнком червоного магматичного кольору. Сидіння і кермо прикрашені контрастною строчкою. За запитом доступні функція масажу з 3 програмами і вентиляція сидіння. Вставки стандартно виконані з матового алюмінію. Як альтернатива доступні дві версії з карбону, а також чорно-біле оздоблення.

Заднє сидіння у версії plus може пересуватися вбік і має регульований кут нахилу спинки. Багажний відсік має базову місткість 520 л, збільшуючись до 1520 л при складених спинках задніх сидінь. Задні двері з електроприводом, захист порога з нержавіючої сталі, а також алюмінієві рейлінги входять до стандартної комплектації. Спортивний кросовер може буксирувати причіп масою до 2,4 тонни.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI 2021 салон

Інформаційно-розважальна система і Audi connect у новому SQ5 TDI

Сенсорний дисплей MMI з діагоналлю 10,1 дюйма, центральний елемент модульної інформаційно-розважальної платформи MIB 3, служить в якості комбінованого пристрою введення і відображення в центрі приладової панелі. Система голосового управління природною мовою і багатофункціональне рульове колесо доступні як додаткові рівні управління. На 12,3-дюймовому дисплеї передбачено 3 різні графічні макети: Dynamic, Sport і Classic. Німецька компанія пропонує як додаткову опцію проекційний дисплей.

Якщо автомобілем користуються кілька водіїв, вони можуть зберегти свої особисті налаштування в 6 індивідуальних профілях. Сервіси Audi connect Car-to-X можуть допомогти водіям знайти місця для паркування на узбіччі дороги. Вони також попереджають про небезпеки, зокрема слизьку дорогу і туман на шляху попереду. Додаток myAudi з'єднує автомобіль зі смартфоном користувача. Audi phone box з'єднує смартфони з антеною автомобіля і може заряджати їх індуктивно. Опційна аудіосистема Bang & Olufsen 3D Premium Sound з 3D-звуком забезпечує виняткову якість звуку. Гібридне радіо, яке автоматично перемикається між FM, DAB і онлайн-потоками, щоби знайти найкращий прийом, гарантує, що користувачі можуть слухати свої улюблені станції, де б вони не подорожували.

Новий автомобіль Audi SQ5 TDI 2021 дисплей

Системи допомоги водієві

SQ5 містить всі системи допомоги від Q5. Допомога при повороті, допомога в запобіганні зіткнень і попередження про вихід допомагають підвищити безпеку. Адаптивний круїз-асистент може взяти на себе прискорення, уповільнення й утримання смуги руху для водіїв, які подорожують на великі відстані. Система прогнозування ефективності допомагає підтримувати прогнозований стиль водіння з метою зниження витрати пального.

Оновлений Audi SQ5 TDI буде вироблятися на мексиканському заводі в Сан-Хосе-Чьяпа і надійде на європейський ринок протягом першого кварталу 2021 року.