Audi SQ7 і SQ8 з двигуном V8 TFSI і спортивною потужністю

Audi SQ7 і SQ8 в стандартній комплектації оснащені повнопривідним рульовим керуванням і спортивною пневматичною підвіскою, а в якості опції доступний спортивний диференціал і система стабілізації крену. Детальніше про продуктивність нових позашляховиків в нашому матеріалі.

Audi SQ8 2020 року - мережа статусних автосалонів Automaximum

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz EQC Edition 1886

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    0 км
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    88 888$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-AMG GT R Coupe

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    6500 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Задній
    149 900€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    1 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    235 000$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    338 000€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше

Рекордна продуктивність нових SQ7 і SQ8

Audi представляє SQ7 і SQ8 з новими двигунами TFSI. Таким чином, бренд реагує на світову тенденцію використання спортивних бензинових двигунів в сегменті високопродуктивних позашляховиків. Що стосується підвіски, Audi SQ7 TFSI і Audi SQ8 TFSI пропонують безліч високотехнологічних компонентів, а нові можливості управління і "розумні" помічники завершують доповнюють моделей. Спортивні SQ7 і SQ8 надійдуть на європейський ринок восени 2020 року.

Потужність 373 кВт і 770 Нм крутного моменту, який постійно доступний в діапазоні від 2000 до 4000 об / хв дозволяють двигуну 4.0 TFSI легко впоратися з темпераментом Audi SQ7 і Audi SQ8. Новий V8 з подвійним турбонаддувом розганяє обидві моделі з нуля до 100 км / год за 4,1 секунди, а розгін з 80 до 120 км / год займає всього 3,8 секунди.

Електроніка обмежує максимальну швидкість до 250 км / год. У залежності від комплектації SQ7 TFSI споживає від 12,1 до 12,0 літрів палива на 100 кілометрів. Для SQ8 TFSI ці цифри також складають від 12,1 до 12,0 літрів.

Циліндри двигуна 4.0 TFSI з робочим об'ємом 3,9 літра розташовані в легкому алюмінієвому блоці циліндрів і покриті шаром заліза, який наноситься методом плазмового напилення, що знижує тертя і, отже, знижує витрату палива і знос.

При їзді в помірному стилі активується особлива технологія підвищення ефективності: система циліндрів на вимогу (COD) тимчасово деактивує чотири циліндри, відключаючи уприскування і запалення та залишаючи впускні і випускні клапани закритими.

Audi SQ7 і Audi SQ8 - мережа статусних автосалонів Automaximum

Два турбонагнітателя з подвійною спіраллю, кожен з яких забезпечує один ряд циліндрів тиском до 1,5 бар гарантують обмін газу практично без втрат, що дозволяє врівноважити подачу енергії і час спонтанного відгуку.

Головки циліндрів спроектовані так, що сторона впуску знаходиться зовні, а сторона випуску - всередині, в той час як турбокомпресори і їх проміжний охолоджувач встановлені на внутрішній стороні V під кутом 90 градусів. Така компоновка забезпечує короткі шляхи проходження газу між випускним каналом і стороною приводу вихлопної турбіни з мінімальними втратами потоку.

Послідовність запалювання 1-3-7-2-6-5-4-8 надає 4.0 TFSI виразний спортивний і потужний звук. У кожній вихлопній трубі є заслінка, яка модулює звук в залежності від навантаження і швидкості двигуна. Активні подушки двигуна зменшують передачу вібрації на кузов. Їх електромагнітні приводи діють як гучномовці: вони випромінюють через мембрани імпульси, які точно відповідають вібраціям двигуна, але зрушені на 180 градусів.

Продуктивний 8-ступінчастий тіптроник з швидким перемиканням передач і постійний повний привід quattro виводять потужність 4.0 TFSI на рекордний рівень. Коли водій прибирає ногу з педалі акселератора, в автоматичній коробці передач включається муфта вільного ходу.

У звичайному режимі руху чисто механічний міжосьовий диференціал розподіляє крутний момент між передньою і задньою осями в співвідношенні 40:60. Якщо тяга на одній осі знижується, велика частина крутного моменту направляється на іншу вісь - до 70% на передню або до 85% на задню вісь.

Audi SQ7 2020 - мережа статусних автосалонів Automaximum

Удосконалена система підвіски Audi SQ7 і SQ8

З опціональним пакетом модифікацій підвіски клієнти додатково отримують спортивний диференціал. При проходженні поворотів на високій швидкості він розподіляє крутний момент між задніми колесами за допомогою двох багатодискових муфт, при цьому велика частина крутного моменту передається на колесо з кращим зчепленням на зовнішній стороні повороту.

Такий розподіл крутного моменту робить управління ще більш маневреним і стабільним: при повороті або прискоренні великий спортивний позашляховик буквально вдавлюється в поворот, а недостатня обертальність значно зводиться до мінімуму.

Audi пропонує SQ7 TFSI і SQ8 TFSI в стандартній комплектації з двома спортивними модулями підвіски. Спортивна адаптивна пневматична підвіска включає регульовані амортизатори і здатна змінювати кліренс кузова до 90 міліметрів. Повне рульове управління складається з двох компонентів. Рульове управління переднім мостом зі спортивним передавальним числом 13,3: 1 значно збільшує маневреність і стійкість автомобіля.

Привід шпинделя впливає на задні колеса: на малій швидкості він повертає їх на кут до 5 градусів в зворотному напрямку, що полегшує маневрування. При швидкості близько 60 км / год він злегка повертає їх в одному напрямку для підвищення стійкості, зокрема, при швидкій зміні напрямку.

У розширений пакет підвіски входить ще один модуль: електромеханічна активна стабілізація крену (EAWS). На обох осях встановлено компактний електродвигун, сполучений з трансмісією. Він ділить стабілізатор на дві половини. При русі по прямій це дозволяє їм діяти в значній мірі незалежно один від одного, що знижує коливання підресореною маси на нерівній дорозі.

У стандартній комплектації Audi SQ7 TFSI оснащується 20-дюймовими колесами і шинами з серії 285/45, а SQ8 TFSI поставляється з 21-дюймовими колесами і шинами того ж формату. В якості альтернативи Audi і Audi Sport пропонують інші 21- і 22-дюймові колеса, а 23-дюймові колеса з шинами формату 295/35 доступні для версії Coupe.

На передню вісь встановлені гальмівні диски діаметром 400 мм, а на задній осі - диски діаметром 350 мм. Чорні гальмівні супорти - опціонально доступні в червоному кольорі. За запитом Audi також встановить гальмівну систему з особливо потужними і міцними керамічними дисками з вуглецевого волокна. Вони мають діаметр 420 міліметрів спереду і 370 міліметрів ззаду. Супорти пофарбовані в сірий колір антрацит.

Audi SQ8 - мережа статусних автосалонів Automaximum

Екстер'єр SQ7 і SQ8: динамічний темперамент

Спортивний характер Audi SQ7 TFSI і Audi SQ8 TFSI завдяки деталям, характерним для S, стає очевидним ще з першого погляду. Передня частина автомобіля має подвійні планки в єдиній рамі і тривимірну пластину в бампері, а бічні повітрозабірники заповнені фірмовою стільниковою сіткою.

Корпуси зовнішніх дзеркал з алюмінію створюють яскраві акценти, захист днища кузова з потужним дизайном і чотири характерних вихлопних патрубка на задній частині гучно заявляють про вражаючу потужність автомобіля. Деякі елементи виконані в матовому сріблястому кольорі, в тому числі широка рамка решітки радіатора.

Інтер'єр SQ7 - мережа статусних автосалонів Automaximum

SQ7 і SQ8: інтер'єр і оснащення

Елегантна спортивна атмосфера продовжується в просторому салоні Audi SQ7 TFSI і SQ8 TFSI. Спортивні сидіння оббиті шкірою і алькантарою чорного або сірого кольору. Спинки прикрашені тисненням S, а контрастна строчка доповнює дизайн. Вставки виготовлені з матового шліфованого алюмінію.

За бажанням вони можуть бути виконані з карбону або сірого глянцевого шпону дуба. В обсяг серійного виробництва входять також накладки на пороги з підсвічуванням з алюмінієвими вставками та логотипом S спереду. Педалі, підніжка і захист порога виготовлені з нержавіючої сталі.

За запитом Audi встановить спортивні сидіння plus з вбудованими підголівниками та пневматично регульованими бічними валиками з високоякісної шкіри Valcona з ромбічним візерунком. Червоний колір Arras доступний в якості додаткової опції.

Спортивні сидіння S можуть бути додатково обладнані вентиляцією і функцією масажу. Третій ряд сидінь доступний для Audi SQ7 TFSI. Пакет контурного / зовнішнього освітлення, який також доступний в якості опції, підсвічує контури і поверхні 30 відтінками, які можна налаштувати за допомогою MMI.

Новий автомобіль Audi SQ8 TFSI інтер'єр - мережа статусних автосалонів Automaximum

Інформаційно-розважальна система та елементи управління Audi SQ7 і SQ8

Система управління сенсорним екраном MMI в Audi SQ7 TFSI і Audi SQ8 TFSI об'єднує два великих дисплея в центрі приладової панелі. Вони мають діагональ 10,1 дюйма і 8,6 дюйма відповідно і реагують тактильним і акустичним зворотним зв'язком на всі натискання пальцями.

Структура меню дозволяє легко керувати за допомогою логічних ієрархій. Користувач може налаштувати інтерфейс верхнього дисплея таким чином, щоб він міг стежити за декількома додатками одночасно.сталі.

В якості опції доступний проекційний дисплей, який відображає важливу інформацію на лобове скло. Audi virtual cockpit plus зі спеціальними видами відображення управляється за допомогою багатофункціонального рульового колеса і служить стандартним дисплеєм.

Водій може активувати різні екрани, в тому числі вид «S-Performance», який переміщує фокус на лічильник оборотів і відображає вихідну потужність і крутний момент у відсотках.

За концепцією управління та інформаційно-розважальною системою стоїть новий високопродуктивний основний блок - модульна інформаційно-розважальна платформа третього покоління (MIB 3). Система працює з комунікаційним блоком, який виконує всі завдання, пов'язані з підключенням, і має вбудовану точку доступу Wi-Fi.

SQ7 TFSI і SQ8 TFSI в стандартній комплектації оснащені топовою інформаційно-розважальною системою MMI Navigation plus, яка повністю розкриває потенціал MIB 3. Навігаційна система пропонує супутникові зображення з Google Earth і приймає інформацію про потік трафіку для кожної смуги руху і прогнози ситуації на дорозі.

Новий автомобіль Audi SQ8 TFSI екстер'єр - мережа статусних автосалонів Automaximum

Додаткові можливості Audi connect

Послуги Audi connect пропонують водіям індивідуальну інформацію та інтелектуальну допомогу. Якщо автомобілем керує кілька водіїв, до шести користувачів можуть зберігати свої індивідуальні настройки - від пунктів призначення, що ві часто обираєте до кращого освітлення - в окремих профілях.

Дані завантажуються в обліковий запис myAudi клієнта в хмарі і зберігаються там. Автомобіль регулює індивідуальні настройки при відкритті дверей водія. Функція персоналізації входить в стандартну комплектацію Audi SQ7 TFSI і Audi SQ8 TFSI. Ключ Audi connect, який дозволяє користувачам блокувати і відкривати автомобіль, а також запускати двигун за допомогою свого смартфона Android, доступний в якості опції.

Тут обмін даними здійснюється через Near Field Communication (NFC). Удосконалена аудіосистема Bang & Olufsen з тривимірним звуком включає в себе підсилювач потужністю 1920 Вт і до 23 динаміків.

Комфортне обладнання, таке як чотирьохзонний автоматичний кондиціонер, функція допомоги при закриванні дверей і пакет контролю якості повітря з ароматом і іонізатором, доповнюють комфорт водія і пасажирів.

Новий Audi SQ8 TFSI - мережа статусних автосалонів Automaximum

Опціональні світлодіодні фари HD Matrix є ще одним технологічним елементом: завдяки інтелектуальному регулювання вони висвітлюють дорогу з максимальною яскравістю і точністю в будь-якій ситуації. У SQ7 TFSI вони додатково оснащені лазерним ліхтарем Audi, який майже вдвічі збільшує дальність дії дальнього світла.

Адаптивний асистент круїз-контролю бере на себе управління, прискорення і уповільнення в багатьох ситуаціях. Досить легкого дотику до керма, щоб дати знати системі, що водій бере на себе рульове управління, залишаючи при цьому автоматичне бокове наведення активним.

Система допомоги при паркуванні Plus - це нова функція в моделях S. Асистент маневрує на паралельну парковку або паркувальне місце і виїжджає з неї одним натисненням кнопки, забезпечуючи при цьому доступ до рульового управління, газу, гальма і типтроніка.

На швидкості нижче 10 км / год помічник може уникнути зіткнень при маневруванні за рахунок втручання в гальмівну систему при русі вперед і назад. Система виявляє навколо автомобіля об'єкти розміром більше 20 сантиметрів, наприклад, паркувальні стовпи в гаражах. Для цього використовуються ультразвукові датчики і додаткові камери об'ємного огляду. Якщо того вимагає ситуація, він гальмує автомобіль до повної зупинки.

Audi SQ7 TFSI і SQ8 TFSI будуть представлені на європейському ринку восени. У Німеччині вони будуть доступні за ціною від 93 287,40 євро і 101 085,72 євро відповідно.