Audi SQ8 TFSI 2020 року – огляд потужного кросовера з бензиновим двигуном

Новий Audi SQ8 TFSI відходить від дизельної вишуканості й ощадливості, що зміцнює його принципи як високопродуктивного позашляховика. Audi SQ8 тепер оснащується бензиновим двигуном потужністю 507 к.с. Керованість автомобіля стала трохи кращою, ніж у SQ7. Важливо й те, що він здатний зробити RS Q8 зайвим, оскільки забезпечує аналогічну стабільну продуктивність, а також більш високий рівень комфорту за набагато нижчою ціною.

Audi SQ8 2020 року – бензиновий двигун TFSI

Новий SQ7 не є єдиним динамічним кросовером Audi, який оснащується з 2020 року новим двигуном: SQ8, що нижчий, ширший від нього і має купеподібний дах, також отримав велике оновлення під капотом.

Німецька автомобілебудівна компанія відмовляється від дизельної енергії, віддаючи перевагу бензинові. Це пов'язано з прагненням Audi залучити покупців на великих ринках, де все більшого значення набувають швидкі позашляховики з бензиновими двигунами – в основному в США і Китаї. Таким чином, у 2019 році Audi SQ8 з'явився на ринку з 4,0-літровим дизельним V8 TDI потужністю 435 к.с. з турбонаддувом, а в 2020 році також з 4,0-літровим бензиновим V8 TFSI з подвійним турбонаддувом, який ще використовується в моделі RS Q8.

Бензиновий двигун 4.0 TFSI потужністю 373 кВт (507 к.с.) і 770 Нм крутного моменту надзвичайно ефективно приводить у рух великий Audi SQ8. Розгін від нуля до 100 км/год займає всього 4,1 секунди; розгін від 80 до 120 км/год усього за 3,8 секунди. Максимальна швидкість регулюється електронікою на рівні 250 км/год. Залежно від вибраного обладнання SQ8 споживає від 12,1 до 12,0 літрів і від 276 до 275 грамів CO2.

Новий автомобіль Audi SQ8 TFSI двигун

Biturbo V8 – це високотехнологічний двигун. Система управління циліндрами «Cylinder on demand» (COD) тимчасово відключає 4 циліндри при помірному русі, тим самим знижуючи витрату пального. Два турбонагнітачі з подвійною спіраллю знижують протитиск і оптимізують газообмін для поліпшення заповнення камер згоряння. Вони розташовані у V-подібній частині рядів циліндрів під кутом 90 градусів. Таке компонування призводить до коротких трактів і мимовільного відгуку навіть на низьких оборотах. У вихлопній системі два виконавчі механізми з регульованим режимом модулюють звук восьмициліндрового двигуна. Коливні котушки в активних опорах двигуна мінімізують передачу вібрацій на кузов завдяки створенню протифазних коливань. Вони перекривають коливання двигуна і значною мірою їх усувають.

Новий автомобіль Audi SQ8 TFSI вигляд спереду

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Трансмісія і підвіска Audi SQ8 2020

Збільшена потужність у 507 к.с. передається в систему повного приводу quattro через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Audi SQ8 стандартно поставляється з 2 спортивними компонентами шасі: спортивною адаптивною пневматичною підвіскою з керованими амортизаторами і рульовим керуванням усіма колесами. На малих швидкостях SQ8 повертає задні колеса на цілих 5 градусів у зворотному напрямку, що покращує маневреність і зменшує радіус повороту. На швидкості 60 км/год і вище вони злегка повертаються в одному напрямку для підвищення стійкості на високих швидкостях і під час швидкої зміни напрямку.

У вдосконалений пакет підвіски входить ще один високоефективний модуль: електромеханічна активна стабілізація крену (eAWS). При русі по прямій система, яка приводить у дію стабілізатори за допомогою електродвигунів, забезпечує високий рівень комфорту при русі. Це також знижує крен під час швидких поворотів. У цей пакет також входить спортивний диференціал, який у разі потреби перемикає крутний момент між задніми колесами під час швидких поворотів. У результаті управління стає ще більш маневреним і точним.

Новий автомобіль Audi SQ8 TFSI передня частина

Платформа електронного шасі (ECP) є центральним контролером, що з'єднує більшість керованих систем шасі. Водії сприймають таку тісну взаємодію як максимальну точність управління. Є можливість вибору між 7 профілями водія в системі вибору приводу Audi: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency, Allroad, Offroad і Individual.

Стандартний розмір коліс для SQ8 становить 21 дюйм, опційні – 22- і 23-дюймові. Автомобіль оснащується передніми гальмівними дисками діаметром 400 мм. На їхні чорні супорти наносяться значки S. Audi також пропонує особливо потужні і міцні диски з вуглецевої кераміки для передньої і задньої осі. У цьому разі гальмівні супорти пофарбовані в антрацитно-сірий колір.

Спортивний і водночас елегантний дизайн Audi SQ8 TFSI

SQ8 зберігає той самий спортивний зовнішній обвіс, що й раніше, в салоні встановлюється пара спортивних сидінь і спортивне рульове колесо, а також стандартна чорна шкіра з контрастною строчкою. Нові функції в інформаційно-розважальних системах, системах зв'язку та допомоги водієві завершують технологічний пакет моделі. Вони роблять водіння і паркування SQ8 ще простішим, приємнішим і комфортнішим.

Новий автомобіль Audi SQ8 TFSI передній ряд

Як і в попередній версії, інтер'єр сфокусований на парі сенсорних екранів інформаційно-розважальної системи в центрі приладової панелі і на центральній консолі. Цифрові прилади входять до стандартної комплектації, з 12,3-дюймовим дисплеєм Virtual Cockpit Audi, встановленим за замовчуванням.

Новий автомобіль Audi SQ8 TFSI задній ряд

Відмінна керованість Audi SQ8 2020

Новий бензиновий V8 почувається в SQ8 вільніше, якщо порівнювати зі схожою моделлю SQ7. Це тому, що, бувши більш спортивним із двох великих кросоверів Audi, він трохи краще відповідає характеру автомобіля.

Оновлений SQ8 став менш економним, однак трохи кращим в управлінні, ніж SQ7. У нього приблизно така ж вагу, як у близької моделі, але завдяки ширшій колії і більш низькому центру тяжіння автомобіль надає вам більше свободи для впевненого дослідження високого рівня зчеплення, пропонованого в поворотах.

Важливо відзначити, що SQ8 зберігає іншу дуже важлива якість – комфорт їзди. Багато високопродуктивних позашляховиків намагаються максимально компенсувати вигини своїх неідеальних розмірів і форм, поступаючись у комфорті. Однак, пневматична підвіска SQ8 добре продумана, забезпечує м'яку їзду, комфорт і стає більш твердою тільки тоді, коли ви переводите автомобіль у режим Dynamic за допомогою перемикача режимів руху.

Новий автомобіль Audi SQ8 TFSI екстер'єр

Audi SQ8 TFSI 2020 vs Audi RS Q8 2019

Можливості, які пропонує новий SQ8, є трохи цікавішою пропозицією, ніж оновлений SQ7. Зокрема через наявність його потужнішої моделі RS Q8. Однак тепер, коли в SQ8 використовується той самий бензиновий двигун V8, що і в його дорожчому повнофункціональному аналозі RS, він може стати привабливим способом економії для покупців, залучених RS Q8.

Audi SQ8 2020 поступається RS Q8 у потужності всього на 92 к.с., але максимальна швидкість точно така сама, а розгін до 100 км/год повільніший лише на 0,2 секунди. Проте базова ціна SQ8 становить 103 700 євро (Німеччина) проти 129 500 євро за версію RS, і для повсякденного життя модель зручніша. Ви не отримаєте стільки стандартного устаткування (хоча можете виправити це за допомогою одного з варіантів оздоблення Carbon Black або Vorsprung), ні жорсткого стилю RS, але для багатьох це буде набагато більш вигідною покупкою, ніж флагман лінійки Q8, оскільки він більш ніж відповідає можливостям RS.

Новий автомобіль Audi SQ8 TFSI вигляд ззаду