1

Bentley створила перший найкращий двигун W12 для Bacalar

Bentley представила W12 на Женевській онлайн-виставці у 2020 році. Тепер Bacalar вартістю 1,6 млн євро пройшов усебічні випробування, і розробники переконалися, що він відповідає високим клієнтським стандартам. Bacalar, розроблений підрозділом кузовного обладнання Bentley Mulliner, являє собою зроблену на замовлення версію Continental GT Convertible зі приголомшливим стилем, який не схожий ні на одну іншу модель у лінійці автовиробника. У грудні 2020 року компанія Bentley розробила перший передсерійний прототип Bacalar, і тепер двигун W12 для першого автомобіля клієнта побудовано і ретельно протестовано.

Bentley W12 – технічні характеристики і модифікації

Bacalar оснащений удосконаленою версією 6-літрового двигуна W12 від Bentley, потужність якого збільшена до 659 кінських сил і 900 Нм крутного моменту, що на 24 к.с. і 4 Нм більше, ніж у Continental GT Convertible із двигуном W12. З 2003 року потужність двигуна W12 збільшилася на 27%, крутний момент – на 38%, а викиди знизилися на 28%.

Легендарний 6-літровий двигун W12 із подвійним турбонаддувом від Bentley, створений у 2002 році, перетворився в найновішу версію двигуна W12, використовуваного у сьогоднішньому модельному ряду. Унікальна W-подібна конфігурація означає, що двигун на 24% коротший, ніж аналогічний двигун V12. Це дає перевагу в установці і дозволяє максимально використовувати корисний простір у салоні.

Новий двигун Bentley W12

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz GLS 63 AMG 4MATIC +

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    210 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche 911 Turbo S

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    2.6 тис.
    Двигун:
    3.7 Бензин
    Привід:
    Повний
    340 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    870 км
    Двигун:
    4 Бензин
    Привід:
    Повний
    380 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi A8L quattro

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    3,0 Дизель
    Привід:
    Повний
    107 777$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Останнє покоління W12 було випущено на Bentayga у 2016 році. Ретельно перероблений двигун включав картер, на 30% міцніший, ніж у його попередника, а на поверхні циліндрів було нанесено покриття для зменшення тертя і підвищення корозійної стійкості. Покриття з низьколегованої сталі наноситься на отвори за допомогою процесу атмосферного плазмового напилення (APS).

Була вдосконалена також система охолодження: двигун має 3 окремі контури охолоджувальної рідини. Перший призначений для максимально швидкого прогрівання голів циліндрів до оптимальної робочої температури, досягнення найкращих характеристик двигуна і зниження викидів. Другий охолоджує блок двигуна і масляну систему, а третій відповідає за теплове навантаження турбонагнітачів. Кожна система має спеціальний водяний насос, що дозволяє оптимізувати індивідуальний контроль.

Новий двигун Bentley W12 станина

W12 поєднує пряме впорскування пального під високим тиском (200 барів) зі впорскуванням через порт низького тиску (6 барів). Комбінація цих двох систем забезпечує максимальне очищення, знижує викиди твердих частинок і оптимізує передачу потужності і крутного моменту.

Турбокомпресори Twin-scroll мінімізують час відгуку турбонагнітача і забезпечують більш ефективний вихлоп.

Система змінного робочого об'єму Bentley дозволяє працювати двигуну впівсили за певних умов. Впускні і випускні клапани, впорскування пального і запалювання відключаються на певних циліндрах, при цьому двигун працює як шестициліндровий для підвищення ефективності. Система переходить у цей режим на 3-8 передачах, нижче 3000 об/хв і крутним моментом до 300 Нм.

Новий двигун Bentley W12 2021 блок

Якість Bentley W12 гарантують численні тести

Кожен двигун W12 збирається бригадою з 45 майстрів за 6,5 години, перш ніж він пройде контроль якості протягом понад години з використанням 3 діагностичних машин.

По-перше, двигун перевіряється на герметичність. Тест можна проводити після того, як двигун буде зібрано так, що паливна, водяна і масляна системи можуть бути закриті. Цей етап виробництва відомий як «короткий двигун». Для випробування на герметичність кожна з систем для пального, мастила і води піддається індивідуальному тиску. Потім вимірюється швидкість зменшення тиску. Якщо тиск падає швидше, ніж очікувалося, це свідчить про витікання. Після цього рідина розпилюється на зовнішню частину двигуна, щоби точно визначити траєкторії витікання.

Другий, «холодний тест», більш просунутий. Тут двигун завантажують на пластину випробувального стенда і через колінчастий вал з'єднують з великим електродвигуном. Потім за допомогою датчиків збираються дані, що вимірюють 600 індивідуальних властивостей і характеристик двигуна протягом 15-хвилинного циклу.

 Новий двигун Bentley W12 2021 розробка

Під час цього тесту двигун працює зі швидкістю 120 об/хв для полегшення виявлення невідповідностей. Холодний тест також допомагає Bentley перевірити правильність синхронізації двигуна.

Нарешті, «гарячий тест» імітує реальне використання двигуна з кожною встановленою частиною. Перед цим випробуванням у двигун додається УФ-барвник для виявлення будь-яких витікань, а охолоджувальна рідина і паливна система перебувають під тиском повітря й азоту відповідно. Потім двигун запускається для підвищення тиску мастила перед включенням запалювання і залишається на холостому ходу, щоби технічні фахівці вислухали будь-які проблеми і перевірили витікання за допомогою УФ-лампи. Після цього кожен W12 випробовується протягом мінімум 21,5 хвилини і працює до 3800 об/хв з максимальним навантаженням 300 Нм.

Новий двигун Bentley W12 2021 зовнішній вигляд