Bentley V8 – ключові факти про новий двигун Flying Spur

Bentley планує працювати над створенням більш екологічних механізмів і повністю електричної лінійки автомобілів до 2030 року. Британський бренд вже зробив успішні кроки в цьому напрямку, випустивши такі автомобілі, як Bentayga Hybrid. Але, напевно, найбільше інженери Bentley пишаються своїм високотехнологічним 4,0-літровим твін-турбо V8, яким оснащується новий Flying Spur.

Відмітні характеристики нового Bentley V8

Bentley будує двигуни cross-plane V8 (з колінвалом із поперечним перерізом) понад 60 років. Таким чином Flying Spur відрізняється оригінальним двигуном, більш широким діапазоном між зупинками подачі пального і скороченням викидів CO2, при цьому забезпечуючи приголомшливу продуктивність. Ця унікальна комбінація була досягнута завдяки використанню новітніх інженерних знань і технологій. Відмінні якості cross-plane V8 починаються з блоку, відлитого з високоміцного алюмінію, обробленого з дотриманням найжорсткіших допусків. Додаткову потужність безнаддувному V8 додає набір турбонагнітачів із подвійною спіраллю, розташованих у V-подібній частині двигуна. Для підвищення ефективності паливні форсунки і свічки запалювання централізовані в кожній камері згоряння, забезпечуючи оптимальну форму розпилення та шляхи згоряння. Розподільні вали можуть регулювати фазу газорозподілу до 50 градусів і відключати половину циліндрів, коли двигун працює з частковим навантаженням, перетворюючи V8 в ідеально збалансований V4. Усередині є п’ятиопорний колінчастий вал і легкі поршні.

Новий двигун Bentley

Основні факти про новий V8

  • Двигун розвиває понад 135 к.с. на літр.
  • Турбонагнітачі Twin-scroll, встановлені по центру в V, забезпечують швидкий відгук і максимальний крутний момент 770 Нм, доступний уже при 2000 об/хв.
  • Турбіни працюють при максимальній температурі 950°C – вони гарячі, як лава. Близькість каталітичних нейтралізаторів до турбін знижує викиди при холодному запуску.
  • Розташовані в центрі паливні форсунки в камерах згоряння працюють під тиском 250 барів.
  • Поршні з легкого сплаву переміщаються зі швидкістю до 20 м/с.
  • Покриття отворів зі сплаву заліза товщиною всього 150 мікронів знижує знос циліндра.
  • Деактивування циліндра за 20 мс.
  • Розподільні вали регулюють фазу газорозподілу до 50° і можуть відключати половину циліндрів.
  • Викиди CO2 288 г/км, і при цьому розгін від 0 до 100 км/год за 4,1 секунди.

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Конструкція і висока ефективність нового Bentley V8

Конструкція двигуна V8 гарантує, що механізм здатний забезпечувати високу потужність і крутний момент, але при цьому більш низькі викиди і максимальну ефективність.

Компактна V-подібна конфігурація передбачає використання колінчастого вала з 5 підшипниками і потужність легких поршнів. Щоби звести до мінімуму втрати потужності на тертя, колінчастий вал також безпосередньо пускає в хід водяний насос і ланцюги приводу ГРМ через проміжний вал для підвищення ефективності.

Двигун точно квадратної форми, довжина ходу якого відповідає діаметру циліндра 86 мм, забезпечує найкращий баланс між потужністю і крутним моментом, а за допомогою турбонагнітача з подвійною спіраллю новий V8 розвиває понад 135 к.с. на літр, що означає максимальну швидкість для Flying Spur V8 до 318 км/год.

Новий Bentley V8

Новий двигун V8 від Bentley – перетворення викидів на енергію

Cross-plane V8 розвиває пікову потужність 542 к.с. (404 кВт) із максимальним обертовим моментом 770 Нм усього при 2000 об/хв.

Ключовою особливістю турбонагнітачів із подвійною спіраллю є два окремі паралельні проточні канали в корпусі турбіни, які спеціально направляють вихлопні гази до лопаток турбінного колеса, в результаті чого досягається високий крутний момент на низьких швидкостях. Турбокомпресори розташовані всередині V двигуна, що зводить до мінімуму відстань, яку проходять вихлопні гази від двигуна до турбонагнітачів, що можуть працювати із запаморочливою швидкістю 176 000 об/хв і створювати тиск наддуву до 1,6 бара. Миттєвий крутний момент забезпечує час розгону до 100 км/год за 4,1 секунди.

Як і розташування центрального турбонагнітача, ще однією конструктивною особливістю восьмициліндрового двигуна є безпосередня близькість каталітичних нейтралізаторів до циліндрів всередині V. Ця конфігурація дозволяє системі контролю викидів швидко досягати оптимальної робочої температури. Нагрівання каталітичного нейтралізатора прискорюється на етапі запуску двигуна через відкриття перепускних клапанів турбокомпресора.

Новий двигун V8 від Bentley

Новий Bentley cross-plane V8 – ідеальна паливно-повітряна суміш

Два паливні насоси високого тиску приводяться в дію безпосередньо від розподільних валів автомобіля, які живлять 8 форсунок кожен із потужністю до 250 барів. Завдяки цьому V8 легко розганяє величезний Flying Spur усього за 4,1 секунди.

Форсунки встановлюються по центру камери згоряння безпосередньо поруч із свічкою запалення, постачаючи пальне через 7 форсунок у кожен циліндр для досягнення оптимального розпилення і, отже, повітряно-паливної суміші перед запалюванням. Конструкція впускних отворів для повітря підтримує підвищене перемішування потоку повітря, що надходить до циліндра, і сприяє розподілу пального по циліндру для більш чистого процесу згоряння і зниження викидів.

Для підвищення зносостійкості отвори циліндрів покриваються сплавом заліза з використанням процесу атмосферного плазмового напилення. Таким чином створюється міцне покриття, яке при цьому має товщину всього 150 мікронів, аналогічну товщині аркуша паперу.

Новий Bentley cross-plane V8

Адаптивність і економія пального вдосконаленого Bentley V8

Щоби максимізувати економію пального, двигун V8 здатний відключати 4 із 8 циліндрів за умов малого навантаження, коли необхідний крутний момент нижчий, ніж 250 Нм, а частота обертання двигуна нижча, ніж 3500 об/хв. Ця зміна непомітна для пасажирів: час відключення становить близько 20 мілісекунд (десята частина часу, необхідного для моргання).

У двигуні використовується двоступенева система ковзаючих кулачків, яка за необхідності відключає циліндри 3, 3, 5 і 8 через впускні і випускні клапани. У результаті ви отримуєте до 30% економії пального залежно від навантаження і швидкості двигуна, що означає збільшений запас ходу, менший вплив на навколишнє середовище і більш тривалий рух між зупинками для заправки.

Новий двигун Bentley cross-plane V8