BMW 4 серії і Audi A5 — порівняльний огляд купе 2020 року

Незважаючи на те, що 4-а серія BMW розвивалася на тій самій платформі, що й поточна 3-тя серія, вона не є просто побічним продуктом — компанія провела досить велику модифікацію платформи, щоби зробити серію 4 більш керованою. Нова 4 серія, як і всі попередні купе BMW, орієнтована на водія, тому передбачається, що баланс, врівноваженість і точність перебувають у пріоритеті. Але, можливо, це не так. Можливо, ви хотіли б гарний робочий простір, менш зухвалий стиль і безтурботну ефективність переднього приводу. A5 пропонує все вищеперелічене.

Технічні характеристики BMW 4 серії

У цьому огляді ми розглянемо версію з бензиновим двигуном початкового рівня, зі 181 к.с. і розгоном до 100 км/год за 7,5 с. У 430i встановлюється потужніша версія того самого двигуна, але вона коштує приблизно на 4600 євро більше, і автомобіль може бути оснащений диференціалом M Sport. M440i xDrive — це в цілому більш потужний варіант із рядним шестициліндровим двигуном, який видає 369 к.с. і коштує близько 64 тис. євро без додаткових опцій.

Фізично у BMW 4 жорсткіший кузов, нижчий кліренс і ширша колія, переналаштована система гальмування, рульового управління і підвіски, а також більш негативний розвал передніх коліс. Версія 420i обходиться без нової 48-вольтової м'якої гібридної системи 4-й серії, і її неможливо отримати з повним приводом xDrive. Пакет Technology Plus Pack (4200 євро) надає Driving Assistant Professional для часткової автономності на автомагістралях.

Новий автомобіль BMW M2 CS 2020

Нові пропозиції

  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    11 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    199 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S560 4MATIC

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    33 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    165 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi RS 6 Avant

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    6 тис.
    Двигун:
    4.0 Бензин
    Привід:
    Повний
    149 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Rolls-Royce Wraith Kryptos

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    900 км.
    Двигун:
    6,6 Бензин
    Привід:
    Задній
    550 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Audi A5 S-line — технічні характеристики

Автомобіль оснащується сучасним бензиновим чотирициліндровим двигуном із безпосереднім впорскуванням і турбонаддувом, який виробляє 187 к.с. і 320 Нм (останнє від дизельного двигуна з 1450 об/хв). TFSI поєднує в собі пряме впорскування (суміш пального та повітря подається в камери, а не в колектор) і впорскуванням пального надвисокого тиску для отримання стратифікованого заряду.

У цьому огляді буде розглядатися Audi A5 40 TFSI 2020 S-line. S-line (близько 3000 євро) пропонує більші колеса, матричні світлодіодні ліхтарі, пакет стайлінгу і спортивні сидіння. Бензинові варіанти включають ще більш повільний Sport 35 TFSI, варіанти 40 і 45 з 261 к.с., в той час як потужність дизельного двигуна 35 складає 161 к.с., а 40 — 201 к.с. При виборі бензинового 45 або дизельного 40 ви отримуєте повний привід quattro.

Новий автомобіль Audi A5 S-line вигляд ззаду

BMW 420i M Sport — недолік потужності і відмінна керованість

Ви можете розташуватися з неймовірним комфортом у салоні 420i (чудові сидіння і кермо з підігрівом, дивовижна потужність і чіткість звуку Harman Kardon), особливо в режимі їзди Comfort, коли двигун і коробка передач працюють без зусиль. Однак, ця лінива безтурботність триває недовго.

Зміна швидкості відбувається повільно, спочатку непомітно, як зрушується льодовик. Підсвідомо (можливо, це викликано значком на кермі M) ваше задньопривідне, відносно чисте і бездоганне (за сучасними мірками) купе BMW змушує вас замислитися про всі задньопривідні купе BMW, які були раніше. Ви згадуєте про такі автомобілі, як 2000 CS, із його піднесеними пропорціями, які прорізали трафік Мюнхена кінця 60-х років, як сталева акула.

Досить натхненні, ви прискорюєте темп. Тепер режим Comfort занадто неакуратний, тому ви перемикаєтеся на Sport і знижуєте контроль стійкості на сходинку нижче. Коли ви з'їжджаєте з шосе з рівним дорожнім покриттям, відразу стають очевидні дві речі.

По-перше, і це нелегко сказати, BMW G22 420i злочинно малопотужний. Спочатку 2-літровий агрегат здається досить сильним, турбований крутний момент і спритна восьмиступінчаста автоматична коробка передач об'єднані, щоби дозволити вам легко подолати передмістя. Але коли автомобіль повинен працювати трохи старанніше, двигун BMW справляється з труднощами. Ви очікуєте, що крутний момент буде передавати потужність близько 4500 об/хв, але абсолютно нічого не відбувається.

Новий автомобіль BMW M2 CS 2020 передній бампер

Недолік потужності для таких завдань, як прямолінійний розгін, у спортивному купе BMW 420i за близько 60 тис. євро трохи збиває з пантелику. Він навіть менш здатний, ніж Fiesta ST.

На щастя, кілька хвилин по тому ви також помічаєте, що 420i сенсаційно хороший в управлінні.

Завдяки нижчому і жорсткішому кузову 4 серії водіння 420i стає захопливим і дуже приємним. Зчеплення з дорогою передніх коліс і контроль крену особливо вражають: ці дві якості спонукають вас менше гальмувати, більше довіряти передньому мосту і все швидше долати повороти. Зробіть це — і ви майже зможете відчути позитивний момент невеликої потужності двигуна і відсутність великих часток турбонаддува, що поступається місцем плавним, швидким лініям.

Рульова рейка надає мало фактичного зворотного зв'язку, але зате дуже точна, а інша частина автомобіля настільки жорстка, що ви чітко відчуваєте точки контакту. Ви дуже швидко вивчите характер цього купе і незабаром будете точно знаходити баланс бічного навантаження, положення дросельної заслінки і недостатнього зчеплення. Можливо, в теплу і суху погоду BMW буде здаватися менш цікавим, більш одновимірним, з дуже великим зчепленням з дорогою, з огляду на його характеристики. Але коли є вода, пісок і гравій, розмиті дощем, і бруд або лід 420i — це ідеально збалансоване купе BMW.

Новий автомобіль BMW M2 CS 2020 салон

Вартість BMW G22 420i 2020 і Audi A5 40 TFSI 2020

BMW і його конкурент A5 Audi — пара німецьких купе з поршневими двигунами і цінниками, які змушують здивуватися. Вони змагаються за своє місце у світі, що захоплений кросоверами і PHEV, у світі, де Model 3 і Evoque є новою нормою преміум-класу.

BMW 420i коштує близько 46 тис. євро без додаткових функцій. Але ви відразу ж захочете додати пакет M Sport Pro (2900 євро), який вартий кожного євроцента за його посилені гальма, чудову стереосистему Harman Kardon і адаптивні амортизатори. Також ви додасте трохи приємних деталей, адже занадто багато працюєте, щоби відрегулювати сидіння вручну. Таким чином, ціна легко злітає до близько 47 тис. євро.

Це не той момент, коли Audi стане більш вигідною альтернативою. Вартість S-line 40 з опціями досягає 55,5 тис. євро. Є більш доступні моделі A5, але вони дуже повільні, естетично не такі привабливі і настільки мінімалістичні, що ви вдячні хоча б за наявність сидінь. Приблизно на 2900 євро дорожчий, ніж Sport початкового рівня, S-line пропонує більші колеса (19 дюймів у стандартній комплектації), матричні світлодіодні фари, пакет зовнішнього стилю S-line і спортивні сидіння. Audi пропонує і менш потужний бензиновий двигун Sport 35 TFSI. Але ці 187 к.с. у версії 40, звичайно, мінімум. Купе оснащується коробкою передач із подвійним зчепленням і управляє тільки передньою віссю. Щоб отримати повний привід quattro, вам доведеться вибрати більш потужний 45 (261 к.с.), і вам знадобиться оздоблення Vorsprung вищого класу для отримання адаптивних амортизаторів. Отже, передній привід і фіксовані амортизатори плюс ручне регулювання сидіння, ні натяку на гібридизацію за майже 58 тис. євро.

Нові автомобілі BMW G22 420i 2020 і Audi A5 40 TFSI 2020 вигляд збоку

Купе — це безпрограшна покупка. Хоча очевидно, що вони не дуже вигідні з точки зору співвідношення ціни і якості, перевагою таких автомобілів є елегантний стиль, динамічність і статус. Однак, існують варіанти набагато кращі. Седан M Sport 3 серії з більш переконливим двигуном 30i (усе ще чотирициліндровий із турбонаддувом, але з 254 к.с.) коштує 47 тис. євро. І потрібно всього лише знайти на пару тисяч більше для плагін-гібрида 330e: 288 к.с. і 48+ км електричного запасу ходу, а також більш вишукана фарба і один або два пакети Tech.

Засмучує і відсутність задніх дверей. Це передбачає, що задні сидіння будуть використовуватися тільки час від часу. Але тоді можна вибрати M135i — швидкий хетчбек із потужністю 302 к.с., тяговим зусиллям і приголомшливим вектором крутного моменту, який точно залишить 420i позаду.

Існують причини, щоби відмовитися від покупки цих купе. Але технічно, принаймні з точки зору трансмісії, вони останні у своїй лінійці. Їхні лінії настільки плавні, наскільки виділяються, і десятиліття накопиченого досвіду і високобюджетного розвитку призвели до того, що ми отримуємо два автомобілі настільки ж вражаючі, як і вірні ДНК своїх брендів.

Новий автомобіль Audi A5 40 TFSI 2020 вигляд збоку

Audi A5 40 TFSI 2020 року — вишуканий дизайн і комфортний салон

Погляньте на задню частину кузова A5: це дуже вишуканий автомобіль. І коли ви сідаєте в салон, враження тільки посилюється. Audi надає сучасний робочий простір: спокійний, лаконічний інтер'єр, який здається просторим, але не порожнім. Матеріали фантастичні, від м'якої шкіри до мерехтливих матових металевих сплавів, а сидіння настільки ж зручні, як у BMW, більш розкішні, хоча і забезпечують меншу бічну підтримку. Тільки новий екран інформаційно-розважальної системи трохи дратує, оскільки виглядає застарілим рішенням на тлі настільки ретельно продуманого дизайну. Це система з сенсорним екраном, але також забезпечує аналогове управління кондиціонером і гучністю. Панель праворуч від руля також виглядає застарілою у 2021 році з аналоговими ручками для регулювання яскравості дисплея і положення проекційного дисплея.

У русі A5 — це невибагливий автомобіль, з ненав'язливою та ефективною трансмісією і приголомшливо високим рівнем доопрацювання. Двигун помітно могутніший, ніж у BMW, хоча і приглушений, без фальшивого шуму 4 серії. Ви можете їздити на цьому купе тижнями без скарг, рівень шуму майже нульовий. Звичайно, добре подумавши, можна згадати про декілька потужних автомобілів для довгої самостійної подорожі пізно вночі.

У режимі Dynamic Audi легко мчить і на сухому асфальті, і по бруду. Рульове управління навіть більш інертне, ніж у BMW, і ви не помічаєте, наскільки дерев'яна педаль гальма, поки не пересядете назад в 420i і майже не ударитеся в лобове скло. Але пасивно налаштований A5 добре їде на швидкості (меншою мірою по місту) і досить переконливо контролює його масу.

 Новий автомобіль Audi A5 40 TFSI 2020 салон

Перші спроби познайомитися з балансом керованості, швидше за все, будуть незграбними і приведуть до тривалих нападів недостатньої керованості. BMW, навпаки, добре реагує на такі маневри. Частково проблема — це повна відсутність відчуття наявності гуми від шин Hankook. Ця недбала неясність швидко приводить вас до (як виявляється, помилкового) висновку, що автомобілю бракує зчеплення.

У передній осі A5 40 TFSI явно виражений крен, звичайно, після врівноваженості 420i, хоча і Audi можна змусити літати, чому сприяє трохи більше різке співвідношення потужності до ваги.

Але BMW — це автомобіль, на якому ви захочете їздити більше. Якщо всі ці невеликі зміни в порівнянні з 3 серією (більш жорсткий кузов, нижчий дах і центр ваги, збільшений негативний розвал, збільшена ширина колії) виглядають незначними формально, врахуйте, що кожна з них означала, що BMW відвернулася від дуже привабливої економії завдяки масштабу. Відмінності 4 серії значні, хоча спортивне купе має багато спільного з 3 серією, особливо в порівнянні з Audi A5.

Нові автомобілі BMW G22 420i 2020 і Audi A5 40 TFSI 2020

Audi A5 40 TFSI 2020 чи BMW 420i M Sport 2020 року — найкраща пропозиція

Ні A5 40 TFSI, ні BMW 420i не пропонуються з повним приводом. BMW відмінно справляється з поганими умовами завдяки своїй скромній потужності і через те, що при різкому прискоренні провідні колеса вдавлюються в поверхню. Audi з переднім приводом справляється добре, почасти завдяки відмінно відкаліброваній системі контролю тяги, яка врівноважує, а не вбиває потужність під час ковзання. Але, щоби поліпшити якість звуку, потрібен quattro, а для цього необхідно піднятися до 45 TFSI. Адаптивна підвіска 420i також забезпечує більш плавну їзду.

Тим часом Audi забезпечує високотехнологічний інтер'єр. Особливо вражає технічне оздоблення купе тканиною. Але у BMW набагато більше місця на задніх сидіннях, а його інформаційно-розважальний екран і режими руху легше зрозуміти. Режими водіння BMW більш інтуїтивно зрозумілі в пошуку й управлінні, ніж Audi Drive Select, огляд якого можна легко приховати напоєм в підстаканнику.

Audi A5 40 TFSI — це не автомобіль для водія, який шукає нескінченні об'їзні шляхи додому або переглядає дати гонок на трасі Гран-прі Брендс-Хетч. Але це не є ні сюрпризом, ні результатом будь-яких реальних технічних недоліків. Audi знає своїх клієнтів, і більшість із них набагато більше зацікавлені у вишуканості, від якої перехоплює подих, і приголомшливому інтер'єрі, ніж у бездоганній точності педалі гальма або граничній регульованості. Водночас вважати A5 похмурим було б неправильно. Це передньопривідне купе, але тут є зчеплення, холоднокровність і справжня прохідність, не кажучи вже про величезну зручність, породжену витонченим дизайном екстер'єру та інтер'єру. Йому просто потрібно більше потужності, повний привід і привабливіша вартість.

 Нові автомобілі BMW G22 420i 2020 і Audi A5 40 TFSI 2020 вигляд ззаду

BMW — це вражаюче нове спортивне купе, яке тепер може зрівнятися з Audi за якістю робочого простору і вишуканістю, перевершивши його за основними цінностями BMW.

Інтер'єр 420i значною мірою нагадує 8 серію. Він не протистоїть 911 і Bentley, але відчувається досить особливим у цій ціновій категорії. Традиційні об'єми G22 (високий і широкий трансмісійний тунель, тонке бічне скло) модернізовані у 2021 році завдяки акуратно інтегрованому інформаційно-розважальному екрану, технологічному навколишньому освітленню і чітко відпрацьованому дизайну.

І якщо деякі з матеріалів здаються недостатньо розкішними після Audi (бежевий текстурований пластик), розрадою є одна з найкращих інформаційно-розважальних систем. Безліч методів управління: сенсорне управління, голосом, жестами і iDrive — все це дійсні засоби взаємодії з 4 серією, і вони ефективні як окремо, так і особливо в поєднанні.

BMW 420i 2020 вривається на дорогу, адаптивні амортизатори покращують їзду. Жорсткий кузов витримує навіть найбільш незручні асиметричні поштовхи, а підвіска гасить рухи коліс за один цикл. І хоча недостатньо потужний двигун змусить вас мріяти про 6 серію, врівноваженість, точність, зчеплення і плавність ходу BMW роблять водіння більш приємним і захопливим. Таким чином, перше місце отримує BMW 420i M Sport: краща керованість, більше простору ззаду і краща ергономіка.