BMW 5 2020: огляд оновленої серії преміум-класу

BMW 5 серії – сьоме покоління найдовговічнішої і найбільш продаваної моделі BMW, серце бренду. Під кодовою назвою G30, BMW 5 – це все, що ви очікуєте від сучасного представника вищого класу: він легший, швидший, ефективніший і більш щільно укомплектований, включно зі протоавтономними технологіями. У 2020 році були внесені деякі невеликі косметичні зміни: нові фари, бампери і злегка модифікована решітка радіатора

Платформа нової 5 серії BMW

Це покоління 5 серії засноване на новій платформі, але не на тій же, яку має 7 серія. У платформі BMW 5 2020 немає вуглецевого ядра, тільки високоміцна сталь, алюміній і магній. Кожна зовнішня панель зроблена з алюмінію, що є частиною пакета економії, який дозволяє знизити споряджену масу до 100 кг в порівнянні з попередньою серією 5, незважаючи на безліч додаткового бортового обладнання.

У зовнішньому вигляді явно простежується еволюція: ті ж пропорції, але більш відточені в усіх відношеннях. Ті, кому не сподобався зовнішній вигляд останньої 4 серії, будуть раді, що цей седан представницького класу зберіг свою індивідуальність. Він, як і раніше, залишається великим автомобілем у своєму класі і, хоча цей кузов все ще може виглядати трохи громіздким, у реальності він набагато кращий, ніж на фотографіях. Найкраще представлені зразки більш світлих металевих відтінків, які демонструють покриття.

Лінія даху має яскраво виражений обід для більшої схожості з купе, але без шкоди для внутрішнього простору над головою. У новій 5 серії посадка низька, і в салоні автомобіля досить простору для пасажирів спереду і ззаду.

Новий автомобіль BMW 5 2020

Двигуни відносяться до модульного сімейства BMW. Це означає, що вони не нові для G30, але у 2020 році в бензиновий 520i початкового рівня і дизельний 530d xDrive будуть додані м'які гібридні технології, щоби зробити їх трохи більш екологічними. До цього був тільки дружній до екології 520d, в якому використовувалася ця технологія ще в кінці 2019 року.

З моменту запуску в 2017 році деякі двигуни з'являлися і зникали, але тепер ми отримуємо бензинові 520i і M550i xDrive, дизельні 520d і 530d xDrive, а також підключні гібриди 530E і 545e – останній з'явиться в кінці року з 3-літровим бензиновим i6.

Новий автомобіль BMW 5 2020 двигун

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    405 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    179 900$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    140 900€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Стандартне обладнання і технології BMW 5 2020

Роздвоєна решітка радіатора містить більш ефективні активні аеродинамічні жалюзі, ніж попередня модель, а світлодіодні фари входять до стандартної комплектації. Базова специфікація включає більше обладнання, ніж надають конкуренти, а також запозичує технології зі списку опцій 7 серії. Практично єдина значна річ, яку ви не можете отримати на BMW 5, але її надає BMW 7 – це пневматична підвіска. Однак, BMW 5 2020 дебютувала з новим пакетом BMW Driving Assistant Plus – цілим набором напівавтономних допоміжних засобів.

Новий автомобіль BMW 5 2020 решітка радіатора

Яскраві доповнення включають Display Key зі вбудованим екраном, управління жестами, Hi-Fi Bowers & Wilkins (до комплекту входять гучномовці з яскравим підсвічуванням) і проекційний дисплей із збільшеною на 70% областю перегляду. Плюс неминучі поновлення активного шасі, включно зі регульованим адаптивним демпфіруванням, стабілізатором поперечної стійкості й управлінням чотирма колесами.

Переваги двигуна M550i xDrive BMW 5 2020

На момент запуску продукту бренду, який так сильно асоціюється з заднім приводом, єдиною доступною моделлю з заднім приводом була 520d.

Більш потужні 530d і M550i мають тільки xDrive. Можна припустити, що 4,4-літровий V8 N63 з турбонаддувом, потужністю 523 к.с. і 750 Нм, яка передається на всі 4 колеса, буде більш цікавим, ніж задній привід із дизелем потужністю 181 к.с.

Турбо означає, що продуктивність досить груба і несприятлива для збільшення оборотів, але M550i xDrive розганяється зі вражаючою швидкістю: від 0 до 100 км/год всього за 3,8 секунди, а поєднання стандартної восьмиступінчастої автоматичноюї коробки передач і потужного крутного моменту означає, що вам ніколи не доведеться довго чекати додаткового прискорення.

Штучний шум V8, що подається в кабіну, також додає відчуття театральності, а шасі настільки фантастично добре відрегульовано, що кути зникають і розмиваються, ви навряд чи зможете їх вловити.

Оснащений адаптивною підвіскою M, M550i xDrive надає найбільш розкішну їзду з усіх BMW 5 у цій лінійці, ізолюючи вас від ударів. Ви ковзаєте в автомобілі, відчуваючи лише випадкові брижі через сидіння. Ще сильніше враження справляє підвіска, встановлена ​​в пакеті Comfort (через додатковий рух кузова), і ще більше – веселощі Sport (оскільки тут мінімізується відчуття плавання). У будь-якому випадку, 20-дюймові диски кидають виклик демпфіруванню рівно настільки, щоби під’юдити M550i, інакше ж панує стійка атмосфера спокою.

M5 Competition, як і раніше, залишається чемпіоном, але, якщо для вас це занадто, M550i xDrive пропонує майже всю продуктивність і спонукає вас вибирати більш довгий маршрут від A до B, крім мінімального перевантаження і максимального комфорту. Єдиний мінус – витрата палива 21,4 л/100 км.

Новий автомобіль BMW 5 2020 коробка передач

Характеристики 530d xDrive BMW 5 2020

BMW 530d xDrive здається ідеальним. Шестициліндровий дизельний двигун об'ємом 3 л може не відповідати потужності бензинового V8, але він дає 750 Нм. Натиснувши сильніше педаль газу, ви почнете сумніватися, чи справді перебуваєте в 525d. Насправді він не повільний, просто неймовірно ефективна система xDrive настільки добре нейтралізує подачу потужності, що ви практично не відчуваєте прискорення.

Навіть під час сильного дощу немає будь-яких затримок крутного моменту або раптової зміни кута повороту. Калібрування програмного забезпечення в цьому відношенні просто чудове, забезпечує відмінне зчеплення з дорогою і круті повороти. І хоча рульове управління не дуже приємне і трохи легке, навколо центральної частини немає мертвих зон, а те, як воно завантажується, коли ви в'їжджаєте в поворот, вселяє величезну впевненість.

Мінусом цієї версії двигуна BMW 5 2020 є якість їзди. На 20-дюймових колесах та опційних адаптивних амортизаторах, наявних у пакеті M Sport Pro Pack, 530d xDrive погойдується на пагорбах так, що це незабаром починає дратувати, незалежно від того, в якому режимі ви перебуваєте. Двигун 520d із пасивним демпфіруванням на тих же колесах був не ідеальний, але набагато краще справлявся з поглинанням ударів, залишаючи лише мінімальне тремтіння. Якщо ви виберете 530d xDrive, можливо, краще залишити опцію Pro Pack відключеною.

Новий автомобіль BMW 5 2020 задній бампер

Хоча загальна конструкція нової 5 серії не набагато жорсткіша, ніж у попередньої версії, критичні шляхи навантаження, які допомагають ізолювати підвіску, були значно посилені.

Технічні характеристики

  • Двигун: рядний шестициліндровий 530d об'ємом 2993 куб. см, 24 В, турбодизель TwinPower з регульованою геометрією, 286 к.с. при 4000 об/хв, 750 Нм при 2000-2500 об/хв.
  • Трансмісія: восьмиступінчаста автоматична АКПП, повний привід.
  • Продуктивність: 530d xDrive розганяється за 4 секунди від 0 до 100 км/год, максимальна швидкість становить 250 км/год (обмежена електронікою), 5,11-4,52 л/100 км, 143-159 г/км CO2.
  • Вага/матеріал: 1895 кг / алюміній, сталь.
  • Розміри (довжина/ширина/висота в мм): 4936/1868/1479.

Інтер'єр нової BMW 5

У дизайні салону нова 5 серія сильно відійшла звичного BMW. Цифровий екран у кабіні та більший, оновлений екран інформаційно-розважальної системи Apple Carplay вдосконалюють інтер'єр, і, за винятком деяких трохи дешевих на дотик поворотних ручок, якість і деталізація чудові. Частини оздоблення скануються лазером, так що ділянки, які примикають, можуть бути спеціально вирізані відповідно до їхніх точних профілів. На кожен автомобіль індивідуально.

Усі технології працюють ідеально. Управління жестами реагує швидше і стабільніше, навіть якщо ви вважаєте за краще фізично торкатися до відповідного елементу управління, а великий HUD надає розширений обсяг корисної інформації, включно з попередженнями про майбутнє обмеження швидкості. Масажні сидіння справді пропонують якісний масаж.

Driving Assistant Plus додає можливість зміни смуги руху, використовуючи тільки індикатор, серед інших помірних функцій самоуправдіння. Однак, нова серія BMW 5 настільки хороша і безтурботна в пересуванні автомагістралями, що водіям нема про що турбуватися. Автомобіль суперстабільний, суперзручний і досить економно витрачає паливо.

Якщо ви готові придбати автомобіль трохи дорожчий, вибирайте M550i xDrive. Із цим м'язистим V8 і м'яким ходом він перевершує 7 серію.

Майбутній підключний гібрид 545e також буде цікавою комбінацією, що поєднує в собі міську їзду на електриці з нульовим рівнем викидів і поліпшену передачу шестициліндрового бензинового двигуна на далекі відстані в тривалих поїздках.

Новый автомобиль  BMW 5 2020 салон