BMW i4 m50: новий електричний суперкар?

Модель iX була повністю електричною, і BMW вдалося вразити цим своїх покупців. Новий електричний позашляховик бренду футуристичний, неймовірно шикарний і чудовий в управлінні. Але після перетворення з iX в BMW i4 M50 2022 року - новітнього електричного седана бренду і першого електромобіля зі значком M - це було схоже на крок назад у часі.

I4 M50 - це старий BMW з акумулятором, а не приголомшливе майбутнє, яке обіцяє iX. Всередині менше високоякісних матеріалів, менше технологій, хоча масивний центральний екран з iDrive 8 все-таки переходить з моделі iX.

На щастя, i4 M50 принаймні приємно водити. Трансмісія - найбільш вражаюча особливість i4. Він знаходиться на одному рівні з одними з кращих електромобілів у своєму класі. Підвіска теж чудова як з точки зору продуктивності, так і з точки зору комфорту. Незважаючи на те, що i4 візуально схожий на традиційний 4 Series Gran Coupe, його стиль, як і раніше, знаходиться поза часом і простором.

BMW i4 m50 2021 - Automaximum

Нові пропозиції

  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    11 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    199 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S560 4MATIC

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    33 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    165 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • BMW-Alpina XB7

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4.4 Бензин
    Привід:
    Повний
    260 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi RS 6 Avant

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    6 тис.
    Двигун:
    4.0 Бензин
    Привід:
    Повний
    149 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

BMW i4 - характеристики і відмінні особливості

Електричний i4 і його бензиновий аналог практично ідентичні: від величезних решіток радіатора і безрамних вікон до очевидної лінії даху в стилі купе. Навіть 20-дюймові колеса M Sport на ньому такі ж. Тим не менш, ви можете вибрати менші 18- і 19-дюймові колісні диски, характерні для i4 50, які, ймовірно. на 15 відсотків легше традиційних сплавів для збільшення запасу ходу.

Зовнішні елементи, які відрізняються в моделях, - це новий спойлер на задній частині для додаткової притискної сили, а також нестандартні деталі на дифузорі, де теоретично можуть бути вихлопні патрубки. I4 виглядає добре, незважаючи на схожість з 4 Series Gran Coupe.

Єдина істотна відмінність між i4 і GC 4 Series всередині - це додавання масивного і чудового вигнутого дисплея iX. Він містить 12,3-дюймову цифрову приладову панель і 14,9-дюймовий сенсорний екран, а новий центральний екран використовує інтерфейс iDrive 8, що є величезною перевагою порівняно з попередньою версією. Також менше ручок і циферблатів порівняно з бензиновою моделлю. Але деякі неотесані пережитки старого інтер'єру залишилися.

Жорсткий пластик і дешеві пристосування - не новина для цього автомобіля, і не тільки в порівнянні з iX, але і з альтернативами, такими як Tesla Model 3, Polestar 2 та іншими. Застарілий поворотний контролер iDrive залишається на центральній консолі і погано працює, враховуючи інтуїтивно зрозуміле сенсорне управління iDrive 8. Традиційні кнопки режиму руху як і раніше займають консоль, розташовану ліворуч від незграбного пластикового перемикача передач, є традиційна ручка регулювання гучності, а не качелька.

Принаймні, iDrive 8 набагато чистіше, простіше у використанні і пропонує більше функцій, при цьому всі параметри акуратно організовані на головному екрані у вигляді ряду вертикальних полів. А завдяки вигнутому дисплею до них легко дістатися під час водіння. Навігація з доповненою реальністю з'явилася в 4-й серії вперше в i4, і вона добре працює на доробкових дорогах. До нього додано такі функції, як бездротовий Apple CarPlay і Android Auto, голосовий помічник «Привіт, BMW» і управління жестами.

Спортивний руль та спортивні сидіння входять до стандартної комплектації моделі M50, забезпечують максимальний комфорт. Вони набагато краще стандартних сидінь в в моделі, яка їздить на бензині, і навіть стандартних шкіряних крісел в i4 eDrive40.

BMW i4 m50 вид спереду - Automaximum

Технічні характеристики та керування автомобілем

Комплектація eDrive40 - це початкова модель, в якій використовується акумуляторна батарея на 83,9 кіловат-години (корисна потужність - 80,7 кВтг) і один електродвигун, встановлений на задній осі, потужністю 335 кінських сил і 430 н/м. I4 M50 - більш потужний з двох - виробляє 536 кінських сил і 795 н/м від тієї ж акумуляторної батареї на 83,9 кВтг, але тепер з електродвигуном, встановленим на кожній осі.

BMW i4 50 володіє більшою потужністю і більшим крутним моментом, ніж бензинові моделі M3 і M4 Competition. Функція Sport Boost доступна в режимі руху Sport і дозволяє короткочасно підняти віддачу силової установки на 50 кінських сил і 65 н/м до максимальних 544 кінських сил і 795 н/м. Електромобіль розганяється до 100 км/год всього за 3,7 секунди з обмеженою максимальною швидкістю в 225 км/год. Електромобіль розганяється до 100 км/год всього за 3,7 секунди з обмеженою максимальною швидкістю в 225 км/год.

Новий BMW i4 m50 2021 салон - Automaximum

Розміри і враження від водіння BMW i4 m50

Модель M50 на 3 см ширше стандартної 3-ї серії на передній осі і майже на 4 см нижче. В i4 M50 використовується той же алюмінієвий підрамник і регульовані амортизатори, що і в його бензинових аналогах, що допомагає йому залишатися маневреним. Але до того ж до цього BMW додали пневматичну підвіску, щоб допомогти впоратися з неабиякою спорядженою масою i4 в 2,2 т.

Пневматична підвіска не тільки сприяє проходженню поворотів, а й допомагає i4 M50 бути бездоганним у дорозі. Автомобіль відчуває себе комфортно навіть на нерівному дорожньому покритті. Наприклад, тест-драйв показав, що за 2 години можна подолати понад 200 км і не відчувати жодного дискомфорту.

Електрокар пропонує такий самий передовий комплект безпеки, як 4-та серія - і багато інших продуктів BMW. Автомобіль як і раніше надійний і безпечний на великих відстанях, пропонуючи такі функції, як адаптивний круїз-контроль, центрування смуги руху і багато іншого.

Новий BMW i4 m50 2021 вид сбоку - Automaximum

Зарядка і продуктивність нової моделі BMW

Легка і ефективна конструкція силової установки забезпечує вражаючу динаміку і значний запас ходу без необхідності застосування великих і важких батарей.

Акумулятор нового BMW i4 складається з чотирьох модулів по 72 комірки і трьох модулів по 12 комірок. Загальна ємність батареї становить 83,9 кВт-год.

BMW i4 оснащується вбудованою системою опалення та охолодження з функцією теплового насоса для салону, високовольтною батареєю і силовою установкою.

Система теплового насоса BMW i4 використовує теплову енергію навколишнього середовища і тепло, яке виділяють двигуни. При низьких зовнішніх температурах це призводить до збільшення дальності ходу приблизно на 15% порівняно зі звичайними електричними системами.

Максимальна потужність рекуперації у версії BMW i4 eDrive40 становить 116 кВт, а у версії BMW i4 M50 - 195 кВт.

Якщо вам потрібен електричний седан, яким приємно керувати, BMW i4 M50 поступається тільки Porsche Taycan. Трансмісія фантастична, а підвіска ідеально підібрана, що робить цей електромобіль вагою в три з половиною тонни комфортним і ненудним в управлінні. Якщо виробник перенесе всі кнопки керування на центральний екран, автомобіль стане більш конкурентоспроможним порівняно з альтернативами від Tesla і Polestar.

Новий BMW i4 m50 2021 багажник - Automaximum