BMW iX 2022 – новий флагман електропродуктивності

Минуло багато часу відтоді, як BMW була піонером у галузі виробництва електромобілів, запустивши i3 з карбоновим кузовом у 2013 році. В останні роки BMW переважно вийшла з гонки, спостерігаючи за тим, як конкуренти випускають більш потужні електромобілі з великим запасом ходу. Однак із прийдешнім iX це зміниться. BMW iX стане позашляховиком, який буде поєднувати потужність близько 500 к.с. із запасом ходу 482,8 км відповідно до процедури випробувань EPA FTP-75. Досі електрокар був відомий під назвою iNext, але при переході від прототипу до серійної моделі йому дали більш виразне ім'я iX. Поки він перебуває на «стадії розробки серійного виробництва».

Технічні характеристики нового електрокара BMW iX

Великий позашляховик заснований на новій архітектурі, що розроблена баварським виробником спеціально для акумуляторних електромобілів. У нього багато переваг у порівнянні зі своїми попередниками, але BMW, схоже, найбільше пишається прогресом, досягнутим у технологіях автоматизованого водіння і цифрових послуг. Наприклад, рівень обчислювальної потужності був створений для обробки в 20 разів більшого обсягу даних, ніж у попередніх моделях.

BMW iX 2022

BMW поки поділилася дуже обмеженою інформацією про електричну трансмісію. Відомо, що BMW iX буде оснащуватися 2 електродвигунами: по одному на кожну вісь. Автомобіль зможе розганятися від 0 до 100 км/год менше ніж за 5 секунд, а загальна потужність системи становитиме близько 500 к.с.

Як і інші електрифіковані моделі бренду, iX буде використовувати компактні синхронні двигуни з водяним охолодженням і зовнішнім збудженням, які BMW розробила і буде виробляти самостійно. Хоча даних про акумуляторний блок поки немає, але все ж можна припустити, що він буде встановлений під підлогою і буде використовувати активно охолоджувану нижню пластину. Як заявляють представники BMW, слід очікувати, що максимальна потужність iX перевищить 100 кВт год. Він також буде підтримувати швидку зарядку постійним струмом потужністю до 200 кВт. Від зарядного пристрою iX можна буде зарядити від 10% до 80% менше ніж за 40 хвилин. Німецька компанія також зазначила, що зарядний пристрій на 11 кВт зможе повністю зарядити акумулятор приблизно за 11 годин.

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz EQC Edition 1886

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    0 км
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    88 888$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-AMG GT R Coupe

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    6500 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Задній
    149 900€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    1 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    235 000$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    338 000€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
Новий BMW iX 2022

Вражаючий дизайн екстер'єру BMW iX

Дизайн, безумовно, приголомшує. Тим, хто сподівався, що решітка радіатора 4 серії була використана один раз або буде використовуватися дуже рідко, доведеться розчаруватися. Новий BMW iX має такий же візуально агресивний профіль передньої частини, незважаючи на відсутність потреби в охолодженні двигуна внутрішнього згоряння. Замість нього решітка містить камеру, радар і безліч інших датчиків. У компанії відзначили, що iX поєднує в собі «функціональність BMW X5 зі спортивним характером X6 і візуальним ефектом X7». Чи добре це, вирішувати клієнтам.

Новий BMW iX 2022 - мережа салонів Automaximum

Габарити BMW iX 2022

BMW стверджує, що загальна довжина і ширина аналогічні розмірам X5: близько 4922 мм і 2004 мм відповідно, а висота близька до 1702 мм X6. Остаточна цифра колісної бази – 2997 мм, що на 22 мм більше, ніж у X5. Двері оснащені висувними ручками, які примикають до кузова, коли автомобіль замкнений або рухається, як у Range Rover Velar і нового Mercedes S-Class. Самі двері безрамні. У задній частині розташовані круглі задні двері, що нагадують Audi Q7, з елементами дифузора в бампері, де зазвичай розміщуються вихлопні труби. Об'єктив камери заднього виду захований у нактоуз круглої форми BMW, що є прикладом shy tech компанії – функції, яка залишається прихованою до тих пір, поки не буде використана. Повне світлодіодне освітлення буде стандартним, з адаптивним лазерним світлом – опційним.

У iX відсутня основна структура i3 з вуглецевого волокна. Модель побудована на основі CLAR (спочатку задньопривідний) версії архітектури BMW п'ятого покоління і алюмінієвої просторової рами. Як і в 7-й серії, вона буде мати деталі, зроблені з пластику, армованого вуглецевим волокном, зокрема панель капота і раму заднього скла. Офіційних відомостей про масу немає, але не варто очікувати, що настільки великий і з таким запасом заряду батареї автомобіль буде легким. З іншого боку, він повинен бути легшим, ніж Audi e-tron у 2650,3 кг.

BMW пишається коефіцієнтом лобового опору iX 0,25 і заявляє, що низький аеродинамічний профіль, якому сприяють активні закрилки, дозволив збільшити запас ходу автомобіля приблизно на 64,4 км відповідно до європейського протоколу випробувань WLTP.

Новий автомобиль BMW iX 2022 вид ззаду

Електричний позашляховик BMW iX – інтер'єр

BMW iX – це перший серійний автомобіль BMW із шестикутним рульовим колесом, який, за словами автовиробника, «спрощує доступ і дає водієві кращий огляд інформаційного дисплея». Водночас інтер'єр iX має набагато більш мінімалістичний естетичний вигляд, ніж в інших BMW. Він був розроблений для максимального збільшення простору, зі зменшеними елементами управління і центральним 14,9-дюймовим вигнутим сенсорним екраном, що відображає основний інтерфейс користувача. Центральний екран легко поєднується з 12,3-дюймовим екраном панелі приладів. Між сидіннями все ще розташований контролер iDrive, який можна повернути і натиснути, а також кулісний перемикач, який замінює звичайний перемикач коробки передач. BMW iX також пропонуватиме проекційний дисплей та опцію аудіосистеми 4D Bowers&Wilkins потужністю 1615 Вт із підсилювачами басів на передньому сидінні, аналогічно системі Mercedes у недавно представленому новому S-Class.

Заднє сидіння виготовлено з тактильної грубої жакардової тканини і має елементи з сенсорним управлінням. Проводячи пальцями по певних ділянках, ви можете перемикати музичні треки, збільшувати/зменшувати гучність і виконувати різні інші команди, у той час як світлові доріжки відстежують ваші рухи.

Автономний режим водіння електричного позашляховика BMW iX

У 2018 році тодішній голова BMW Гаральд Крюгер пообіцяв, що iX буде запущений з автономністю, яку він назвав «рівнем 3,5». Але поки точних даних про можливості автономного водіння цього автомобіля немає. Швидше за все, деталі будуть відомі на початку 2022 року – тоді планується запуск.

Зараз відомо, що інтер'єр може змінювати конфігурацію в залежності від того, перебуває автомобіль в автономному чи ручному режимі управління. Концепт включає режим Boost для звичного управління людиною і режим Ease для автономного пересування. У режимі Ease рульове колесо злегка забирається, а педалі стають врівень з підлогою. У компанії стверджують, що в режимі Boost BMW iX, як і раніше, буде відповідати своїй лінійці «ідеальної машини для водіння» завдяки низькому центру тяжіння і сильному прискоренню, хоча BMW не оголосила прогнозовані показники продуктивності.