BMW M2 CS 2020 року — огляд найкращого спорткара BMW M

Щоби не робити гучних заяв, ми не називатимемо BMW M2 CS 2020 найкращим з усіх поколінь M3, M5, M6 і M8. Але M2 CS точно найкращий автомобіль M, створений за останні 12 років, а цей період охоплює багато хороших моделей M. Він навіть більш захопливий, ніж M4 GTS зі впорскуванням води, який був представлений кілька років тому.

Технічні характеристики купе BMW M2 CS 2020

BMW M235i хороший, але не найкращий, M2 чудовий, M2 Competition відмінний, але в дуже специфічних умовах. BMW M2 CS 2020 фантастичний без винятків. Фактично, найгірше, що ви можете сказати про M2 CS, — це те, що BMW не виробляє їх в достатній кількості. Доступний тільки в межах одного модельного року, M2 CS 2020 з'явився у багатьох дилерів у кінці минулого року і, ймовірно, вже скоро буде розпроданий. Якщо ви пропустите свій шанс, залишиться тільки два варіанти: ринок уживаних автомобілів і явно менш вдалий M2 Competition 2021 року, який не отримає ніяких оновлень CS і буде продаватися ще рік, поки це покоління 2 Series Coupe не піде з виробництва.

Двигун M2 CS безумовно заслуговує на увагу, але особливий витвір мистецтва в цьому спортивному автомобілі — підвіска. Нарешті оснащений підвіскою Adaptive M (і до того ж у стандартній комплектації), M2 CS 2020 дозволяє їздити скрізь, а не тільки по гоночній трасі або хорошій асфальтованій дорозі.

Новий автомобіль BMW M2 CS 2020

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Наскільки вам сподобався M2 Competition, повністю залежало від того, де ви його водили, бо нерівні дороги робили жорстко підресорений автомобіль хитким і нестійким. M2 Competition був чудовий на гладкому асфальті й особливо на гоночній трасі. Завдяки відмінному зчепленню і передбачуваній керованості, це той автомобіль, який тим краще реагує, чим сильніше ви його розганяєте. Однак, у крутих поворотах доводилося проходити шлях від кінцевої недостатньої керованості в середині до дикої надлишкової керованості на виході з повороту. Щоби зрозуміти, як це водити BMW M2 CS 2020 року, просто забудьте все негативне про M2 Competition.

Новий автомобіль BMW M2 CS 2020 передній бампер

BMW M2 CS 2020 ідеальний за будь-яких умов: круті повороти, довгі автомагістралі, гладке покриття і нерівні дороги. Адаптивні амортизатори разом із легшими 19-дюймовими колесами і липкими шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 розв’язують усі проблеми, з якими ми коли-небудь стикалися з M2 і M2 Competition (в яких використовувалися величезні 19-дюймові колеса з шинами Pilot Super Sport з тонкими бічними стінками). Уся нервозність зникла, її змінила повна впевненість в автомобілі. Зчеплення з дорогою є завжди, і майже завжди більше, ніж автомобіль здатний перевершити.

Новий автомобіль BMW M2 CS 2020 вигляд збоку

Відмінна керованість спорткара BMW M2 CS 2020

Інструментальне тестування на закритій трасі виявило невелику недостатню керованість на ранній і середній фазах повороту, але це хороша недостатня керованість, яка доводить автомобіль до межі можливостей. Ви можете вибити задню частину автомобіля через надмірну обертальність на виході з повороту, але це варто випробувати. Налаштуйте M2 CS правильно — і ви зможете красиво дрейфувати з повороту, але автомобіль справді більше схильний до того, щоби отримати зчеплення з дорогою і їхати. Диференціал із комп'ютерним управлінням ідеально налаштований, щоби виштовхувати спорткар зовні з повороту для створення невеликого обертання, а не божевільного дрифту.

Проїжджаючи на M2 CS крутими поворотами з вимкненими комп'ютерними допоміжними системами або в режимі M Dynamic, ви практично ніколи не відчуєте недостатню керованість. І замість надмірної керованості ви отримуєте достатнє ковзання, щоби вивести спорткар із поворотів. Якщо ви будете водити M2 CS правильно, цей автомобіль стане вашим ідеальним партнером.

Новий автомобіль BMW M2 CS 2020 вигляд спереду

Один із моментів, який виділяється найбільше, — це безпосередність M2 CS. Ні в одному елементі управління немає неточностей: немає затримки між вашими командами і тим, що робить автомобіль далі. Управління туге, різке і врівноважене. BMW M2 CS 2020 більше схожий на вас як водія, ніж на автомобіль під вашим контролем, це тип автомобіля «прямо тут, прямо зараз».

Педаль гальма також підвищує впевненість водія. За кермом BMW M2 Competition частково викликало тривогу те, що педаль ставала абсолютно дерев'яною при сильному натисканні. BMW M2 CS 2020 з опційними карбоново-керамічними гальмами, як і раніше, дає трохи дерев'яне відчуття, коли ви глибоко витискаєте педаль, однак BMW виправила проблему до такого ступеня, що тепер у найгіршому випадку це буде незначною скаргою.

 Новий автомобіль BMW M2 CS 2020 вигляд ззаду

BMW M2 CS 2020 року — приголомшлива потужність і відмінна коробка передач

Завдяки додатковим 39 кінським силам M2 CS здатний змагатися з M2 Competition і досягти граничної межі. BMW виконала величезну роботу, налаштувавши його двигун із турбонаддувом, щоби він передавав потужність лінійно, найкращі безнаддувні двигуни колишніх часів. Натискання на педаль газу вище 4000 об/хв змушує спорткар досягати реальних швидкостей і не вщухати. Двигун BMW M2 CS не просто заводиться з великим ентузіазмом, але, як і раніше, має відмінні характеристики на нижніх і середніх частотах.

Швидше за все, BMW більше не буде встановлювати у свої автомобілі коробку передач із подвійним зчепленням, і M2 CS — бездоганний останній екземпляр. Хоча інженери M продовжували її встановлювати, роблячи таку заяву, і в них є ця коробка передач. PDK Porsche вже давно є еталоном програмування автоматичної коробки передач у спорткарах, і M DCT у BMW M2 CS 2020 врешті-решт отримала її. PDK ніколи не помиляється у зміні передачі. Хотілося б отримати краще пояснення, чому вона включається як незграбна стара коробка передач SMT з одним зчепленням на низькій швидкості, крім як «тому що деякі покупці BMW думають, що це виглядає більш спортивно». Однак, на цей нюанс не варто звертати великої уваги.

 Новий автомобіль BMW M2 CS 2020 салон

У наші дні кожен новий автомобіль M оснащується традиційним автоматичним гідротрансформатором. Старі коробки передач стали настільки хорошими і швидкими, що більше немає переваги в продуктивності подвійного зчеплення, і отже, немає економічного обґрунтування для продовження розробки таких маломасштабних коробок передач із обмеженим застосуванням.

Крім цього анахронізму, головною рисою характеру M2 CS є його серйозність. Коли ви розганяєте спорткар, в ньому немає грайливих і безтурботних рис, наприклад, Porsche 718 Cayman. Фактично, подорожуючи на M2 CS, ви будете порівнювати його з Cayman GT4.

 Новий автомобіль BMW M2 CS 2020 дисплей

BMW M2 CS vs Porsche 718 Cayman GT4

Ці два спорткари поділяють дуже цілеспрямовану поведінку, ставлячи на перше місце динамічність і рух вперед, а не розваги. Вони розроблені так, що здатні досягти нових рекордів на колі, але з усвідомленим розумінням того, що дороги реального світу — це не гоночні траси, і вуличні автомобілі повинні показувати хороший результат у різних умовах. Прекрасно також те, що розуміння їхніх здібностей і можливостей викликає у вас усмішку, і від цього вони стають тільки кращими.

Змагання між Porsche 718 Cayman GT4 і BMW M2 CS було б дуже складним. Порівняйте результати тестів, і ви побачите, що автомобілі в основному ідентичні. BMW M2 CS 2020 року з автоматичним подвійним зчепленням розганяється до 100 км/год за 4 секунди і проїжджає 400 м за 12,2 секунди зі швидкістю 193 км/год, випереджаючи Porsche на 0,1 секунди в обох показниках, і він на 3 км/год швидший. BMW зупиняється з 100 км/год на 31 м, що майже дорівнює показнику суперкара і на 1,5 м коротше, ніж GT4. Porsche перевершує BMW у керованості, причиною чого, швидше за все, є різниця у спорядженій масі. M2 CS може бути на 43,5 кг легшим, ніж останній M2 Competition, але він все одно на 177 кг важчий, ніж 718 Cayman GT4.

Нюанси схожого характеру двох спорткарів розкриються згодом, але поки що BMW M2 CS 2020 року є найкращим спортивним автомобілем, який Баварія побудувала за понад 10 років, а може бути, що й будь-коли. Він найкращий варіант як із точки зору цього покоління купе 2 Series, так і з точки зору трансмісії з подвійним зчепленням M. А ще він просто блискуче виглядає з дисками Misano Blue Metallic поверх Gold.

 Новий автомобіль BMW M2 CS 2020 вигляд зверху