BMW M3 Competition і BMW M4 Competition – унікальні можливості нових спорткарів

BMW є однією з найкращих компаній у побудові швидких спортивних автомобілів. Новина про те, що нові M3 і M4 вже ввійшли у виробництво і з’являться на ринку навесні 2021 року, викликала радісні емоції і змусила чекати з нетерпінням багатьох шанувальників бренду. Незважаючи на суперечливу нову мову дизайну BMW, варто очікувати, що клієнти активно відвідуватимуть автосалони, щойно автомобілі будуть доступними. Нещодавно стало відомо, що вартість BMW M4 Competition 2021 становитиме понад 100 000 доларів, тому клієнтів цікавить, які можливості для них відкриє один із нових автомобілів M Performance.

Продуктивність і вага BMW M3 і M4 2021 Competition 2021

Інженери BMW розповіли про технічні характеристики нових BMW M3/M4 Competition 2021, зокрема про продуктивність, яка так усіх цікавила. Як заявляють інженери німецької автомобілебудівної компанії, нові автомобілі перевершать усі сподівання. BMW M4 набагато швидший, ніж його попередник, що, як і раніше, залишається лідером у модельному ряді, і з чашоподібними шинами частково швидший, ніж легендарний BMW M4 GTS. Новий автомобіль відрізняється більш легкими колесами, полегшеними сидіннями, пакетом жорсткості, який включає передні і задні розпірки та іншим.

Новий автомобіль BMW M3

Нові пропозиції

  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    11 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    199 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S560 4MATIC

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    33 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    165 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • BMW-Alpina XB7

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4.4 Бензин
    Привід:
    Повний
    250 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi RS 6 Avant

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    6 тис.
    Двигун:
    4.0 Бензин
    Привід:
    Повний
    155 555$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
Новий автомобіль BMW M4

Передні колеса і гальмівна система BMW M3 і M4

Як зазначають фахівці BMW, вони багато зусиль вклали у продуктивність. Як і при розробці комбінації обода/колеса. Ширина легкого кованого колеса на передній осі становить 275 мм. Також було оптимізовано гальма. BMW M3/M4 2021 будуть оснащуватися опційними вуглецево-керамічними гальмами M, але також були розроблені гальма M Compound зі 6-циліндровим супортом, які нові моделі матимуть у стандартній комплектації.

Новий автомобіль BMW M3 вигляд сбоку

Модифіковані елементи кузова BMW M3 і M4

Ще одним елементом поліпшених характеристик є спеціальний пакет жорсткості. Розробники збільшили жорсткість кузова у деяких зонах як у передній частині кузова, так і ззаду. У моторному відсіку з'явився каркас, що складається з таких частин, як: купольна, купольно-передня частина і купол-перебірка-стійка, що закінчується великою алюмінієвою трапецієподібною пластиною на днищі. Всі ці заходи ефективні для полегшення ваги спортивного автомобіля.

Новий автомобіль BMW M4 вигляд сбоку

Нові матеріали в конструкції спорткарів M3 і M4

Багато клієнтів цікавилися загальною вагою M3/M4 і новими матеріалами. Загальна вага автомобіля і легкі матеріали становлять великий інтерес для потенційних власників M3/M4 Competition 2021. У цьому поколінні інженери додали багато легких елементів, наприклад, карбоновий дах, передбачений відразу для стандартної комплектації. Капот і двері будуть виготовлятися з алюмінію. Також однією з головних особливостей є колінчастий вал, у конструкції якого розробники змогли скинути 1,5 кг, що, в свою чергу, відбивається на чутливості.

BMW M3 і M4 2021 Competition 2021 – особливості інтер'єру

Головною відмінністю конструкції салону M3/M4 є ковшоподібні сидіння з карбону M нової розробки. Вони не просто виглядають легкими, вони і є легкі. Разом сидіння важать на 10 кг менше, ніж спортивні сидіння M. BMW знизила шумоізоляцію до мінімуму. Це допомагає зменшити вагу автомобіля і, звичайно ж, збільшує задоволення від водіння.

Фахівці компанії проводили порівняльні замірювання ваги BMW M3/M4. Для точки відліку взяли BMW M4 Competition (F82) потужністю 450 к.с., споряджена маса якого становить 1640 кг (це означає, що автомобіль був порожній, але його бак повний). Новий M4 потужністю 480 к.с. у дуже легкій конфігурації з ручним перемиканням передач важить 1674 кг. Це відмінний показник для автомобіля, розміри якого мають вирішальне значення і який повинен відповідати всім новим міжнародним законодавчим вимогам, включно з пасивною безпекою. Інженери BMW пишаються характеристиками нових моделей.

Новий автомобіль BMW M3 і M4 2021 інтер'єр

Система охолодження BMW M3 Competition і BMW M4 Competition

Розробники німецької компанії заявили, що нові роздвоєні решітки радіатора призначені не тільки для поновлення стилю, а мають важливі функції. Система охолодження отримала безліч важливих змін для більш ефективної роботи, оскільки BMW прагне створювати автомобілі з найкращими у своєму класі характеристиками, викликаючи захоплення у поціновувачів динамічного водіння.

Модуль основного охолодження M3 і M4 Competition

Інженери BMW продемонстрували наочно всі нові технології. Під час недавньої невеликої презентації розробники зняли передній бампер нового автомобіля і показали, які технології лежать у його основі. Уся поверхня за двома решітками використовується для охолодження систем. Фахівці поставили великий блок охолодження посередині автомобіля. Він включає вентилятор потужністю 1000 Вт і радіатори охолоджувальної рідини високої і низької температури. Розміщення всередині автомобіля було оптимізовано. Тепер блок охолодження розташований на 40 мм ближче до передньої частини автомобіля, ніж у базовій моделі, що дозволяє поліпшити якість впуску відпрацьованого повітря. Якщо подивитися крізь велику решітку прямо на радіатор, то можна побачити, що у верхній частині автомобіля тепер є кам'яний захист. Його додали для захисту радіатора від гравію на гоночній трасі. Знизу можна побачити маслоохолоджувач коробки передач, якого немає у версії з МКПП. Радар дальньої дії зліва регулює відстань при повсякденному використанні на дорогах. Це не ідеально для охолодження, яке вам потрібно на гоночній трасі, але при повсякденному використанні ніякого зниження продуктивності не відбудеться. Радарний датчик є частиною опційного помічника Driving Assistant Professional.

Новий M3 і M4 Competition 2021

Зовнішня система охолодження M3 і M4 Competition

Якщо ви оглянете систему охолодження знизу в розібраному вигляді, зможете побачити канал для охолодження гальм поруч із повітрозабірником для модуля охолодження. Це було зроблено для того, щоб адаптувати спорткар до умов гоночної траси. При огляді знизу праворуч ви побачите радіатор охолоджувальної рідини, поруч із ним канал охолодження гальм, спрямований прямо на гальма, а потім попереду по центру автомобіля – охолоджувач моторного мастила. Охолоджувач моторного мастила має додаткову кромку, яка забезпечує негативний тиск в області радіатора для максимальної ефективності охолодження.