BMW X3 xDrive30e 2020 року – огляд плагін-гібридного кросовера

Багато плагін-гібридів програє в ціні порівняно з альтернативними моделями, які працюють на двигуні внутрішнього згоряння. Однак, BMW X3 xDrive30e буде вигідним як для приватних покупців, так і як службовий автомобіль. Ця модель не набагато дорожча, ніж аналогічний 3,0-літровий дизель, і, хоча практичність гібрида в деяких ситуаціях нижча, економія експлуатаційних витрат потенційно величезна. При цьому він зберігає типові для X3 сильні сторони комфорту, якості складання і технологій.

BMW X3 xDrive30e 2020 – технічні характеристики плагін-гібрида

BMW швидко розширює лінійку автомобілів з електромодулем, і один з останніх – X3 xDrive30e. Доки не з'явиться повністю електричний iX3, доти xDrive30e буде моделлю з найнижчим рівнем викидів CO2 серед усього модельного ряду X3 – 48 г/км. Автомобіль оснащується 2,0-літровим 4-циліндровим бензиновим двигуном потужністю 135 кВт / 181 к.с. з технологією TwinPower Turbo й електродвигуном потужністю 80 кВт / 107 к.с. Загальна потужність гібридного X3 досягає 215 кВт / 288 к.с. / 420 Нм, а максимальна швидкість – 210 км/год.

BMW X3 xDrive30e 2020 має восьмиступінчасту автоматичну коробку передач Steptronic й інтелектуальну систему повного приводу. Літій-іонний акумулятор ємністю 12 кВт/год дозволяє X3 долати близько 50 км без підзарядки, а 50-літровий паливний бак розширює можливості до декількох сотень кілометрів для далеких поїздок.

При достатньому заряді акумулятора X3 xDrive30e запускається від електроенергії. Інтеграція бензину та електроенергії і чудова восьмиступінчаста АКПП роблять плагін-гібридний кросовер досить спритним: він справляється зі своїми завданнями в місті. BMW стверджує, що розгін від 0 до 100 км/год складає 6,1 с, коли автомобіль перебуває в змішаному режимі (Auto eDrive), використовуючи потужність як електродвигуна, так і ДВС. Однак при русі від акумулятора в режимі Max eDrive X3 xDrive30e набагато менш чутливий, чого і слід було очікувати, з огляду на те, що в електродвигуна всього 107 л.с., а вага автомобіля становить 2080 кг. Неофіційні тести показують, що час розгону кросовера складає 12-13 с.

Новий автомобіль BMW X3 xDrive30e 2020

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz GLS 63 AMG 4MATIC +

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    210 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche 911 Turbo S

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    2.6 тис.
    Двигун:
    3.7 Бензин
    Привід:
    Повний
    340 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    870 км
    Двигун:
    4 Бензин
    Привід:
    Повний
    380 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi A8L quattro

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    3,0 Дизель
    Привід:
    Повний
    107 777$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Однак цей автомобіль не був створений для гонок. Якщо вам необхідно більше швидкості, варто вибрати X3 M40i. Коли ви керуєте X3, то відчуваєте, що він міцний і стійкий. Це відчуття безпеки ніколи не зникає, зокрема й під час проходження поворотів.

Рекуперативне гальмування X3 xDrive30e не регулюється, як і в інших електромобілях BMW. Воно не дуже жорстке, але відчутне. Перевірити кількість енергії, яка повертається за допомогою рекуперації, можна на індикаторі відсотка заряду батареї в нижньому правому куті дисплея водія. Коли ви повністю розряджаєте акумулятор, і автомобіль переходить у змішаний режим водіння (Auto eDrive), після того, як автомобіль відновлює досить енергії, ДВС відключається на деякий час. Таким чином, ви рухаєтеся від акумулятора, поки не витратите ту енергію, яка раніше була рекуперована.

X3 xDrive30e заряджається до 3,7 кВт від EVSE 240 В рівня 2, повністю батарея заряджається трохи більше ніж за 3 години. При використанні 120-вольтового кабелю для періодичного використання, що поставляється з автомобілем, X3 xDrive30e повністю заряджається за 11,5 ч. Як і у всіх плагін-гібридах BMW, тут немає опції швидкої зарядки постійним струмом.

Новий автомобіль BMW X3 xDrive30e 2020 зарядка

Режими водіння й ефективність BMW X3 xDrive30e

Плагін-гібрид xDrive30e має 3 режими роботи: Battery Control, Auto eDrive і Max eDrive. Battery Control утримує поточний заряд акумулятора на заданому вами рівні – ідеально, якщо поїздка починається з руху по автомагістралі, але закінчується в міській зоні. Або якщо ви прямуєте в європейську зону з низьким допустимим рівнем викидів і хочете повністю використовувати акумулятор після прибуття туди.

У режимі Max eDrive автомобіль буде рухатися виключно від акумулятора, поки він не розрядиться, якщо водій не витисне до упору педаль акселератора. При натисканні на педаль відчувається жорстка перешкода. В Max eDrive легко залишатися, тому що вам справді потрібно сильно натиснути на педаль, щоби спрацював двигун внутрішнього згоряння. Якщо ви зробите це, автомобіль миттєво рушить уперед, тому що ваш запит передбачає потребу у швидкому прискоренні, наприклад, для виїзду на швидкісне шосе.

Новий автомобіль BMW X3 xDrive30e 2020 вигляд ззаду

У режимі Auto eDrive автомобіль автоматично визначає, який режим є найбільш ефективним: лише на акумуляторі або змішаний. Залежно від швидкості й умов руху автомобіль буде плавно перемикатися з повністю електричного на поєднання електричного і ДВС, при цьому більша частина роботи на низьких швидкостях здійснюється тільки від акумулятора.

Водій може вибрати, який режим роботи буде використовуватися за замовчуванням при запуску автомобіля. Це цінна можливість, оскільки деякі інші автомобілі завжди за замовчуванням працюють у певному режимі і не допускають налаштування.

Окрім 3 робочих режимів, існує ще 4 режими руху: Sport, Sport Plus, Comfort і Eco Pro. За замовчуванням автомобіль має налаштування Comfort, і більшість часу ви будете їздити саме в цьому режимі. У режимі Sport Plus ви можете відчути більш швидке рульове управління і більш різку реакцію трансмісії.

Новий автомобіль BMW X3 xDrive30e 2020 режими руху

BMW X3 xDrive30e 2020 – комфорт і практичність кросовера

Кросовер BMW X3 xDrive30e 2020 був розроблений для потреб сім'ї: комфортного та ефективного пересування одночасно з меншою витратою пального. І йому це вдається. У режимі Max eDrive тиша в салоні X3 xDrive30e ідеальна. Звичайний X3 є лідером у класі, коли мова йде про вишуканість. У цьому xDrive30e нічим не відрізняється від базової моделі, адже салон ізольований від найбільш різких нерівностей настільки добре, що вони сприймаються тільки як віддалені удари. Більш дрібні нерівності повністю поглинаються, а шум вітру і дороги також добре ізольований. Двошарнірна підвіска передньої стійки і п'ятиважільна незалежна задня підвіска відмінно працюють, забезпечуючи плавне водіння по нерівностях дороги на всіх швидкостях. Це неймовірно розслабляє і дозволяє відпочити.

Тиша дещо порушується, коли включається двигун внутрішнього згоряння. Чотирициліндровий двигун не викликає неприємного шуму, але при запуску видає глухий гул.

Новий автомобіль BMW X3 xDrive30e 2020 задні сидіння

Оскільки високовольтна акумуляторна батарея розташована під задніми сидіннями, паливний бак трохи зсунутий назад і розміщений над задньою віссю. Це призводить до того, що вантажний простір позаду зменшений і розташований вище, ніж у X3 без плагіна. Обсяг багажного відділення скоротився до 450 літрів, що на 100 літрів менше, ніж у традиційних варіантів із ДВС. Це також проявляється у вигляді незграбної сходинки в дні багажника і відсутності достатньої кількості місця для зберігання зарядних кабелів. В усьому іншому салон PHEV залишається таким самим, як і в усіх інших X3. Це означає, що він продуманий, добре зібраний і оснащений найкращою у своєму класі інформаційно-розважальною системою.

Новий автомобіль BMW X3 xDrive30e 2020 багажне відділення

Стандартна інформаційно-розважальна система iDrive 6.0 поліпшена порівняно з попередньою версією (яка була, наприклад, в i3s), і вона також включає Apple CarPlay. Додана функція управління жестами рук, яка працює досить добре, коли ви до неї звикнете.

Новий автомобіль BMW X3 xDrive30e 2020 кокпіт

Вдосконалені системи допомоги при водінні (ADAS) X3 xDrive30e 2020 працюють повністю коректно. Активний помічник з утримання смуги руху не дозволяє водієві на занадто довгий час відпускати кермо, швидко нагадує вам взяти кермо і впливає на гальмівну систему, якщо цей запит не виконується.

Новий автомобіль BMW X3 xDrive30e 2020 дисплей

BMW X3 xDrive30e 2020 не такий хороший в управлінні, як дизельна модель: більш досконалий у місті, але в меншій мірі в далеких поїздках. Він також трохи менш практичний, але тут немає великого вибору, коли справа стосується ціни. Його вартість трохи вища порівняно зі звичайним X3, однак коли справа доходить до експлуатаційних витрат, різниця повністю окуповується. За тиждень витрата пального становить у середньому 5 л/100 км (приблизно 60% по місту і 40% по шосе). Для порівняння, BMW X3 sDrive30i 2019 року отримує комбіновану витрату 9 л/100 км, тому ви можете легко побачити, наскільки значною буде економія пального. Особливо в тому разі, якщо вам необхідно кілька автомобілів для компанії для роботи в місті.

Новий автомобіль BMW X3 xDrive30e 2020 вигляд збоку