BMW X5 – огляд практичного кросовера

Еволюція X5 була типово плавною для BMW. Перша версія X5 з'явилася у 1999 році і стала основою для лінійки позашляховиків (або точніше кросоверів) із повним приводом і шасі, створеними для яскравих емоцій. Щоби підкреслити це, BMW назвала X5 автомобілем для активного відпочинку (на відміну від слова «позашляховик», до якого ми звикли). Це традиція, якої BMW дотримується і сьогодні.

Загальні характеристики та основні версії BMW X5

BMW X5 розвиває досягнення своїх попередників і являє собою більш практичну версію з поліпшеним дизайном, оновленою інформаційно-розважальною системою і технологіями безпеки. Зовнішній вигляд X5 значний і сучасний, а салон надзвичайно розкішний і знаменує собою нову еру для німецького виробника.

У модельному ряду не так багато двигунів на вибір, але кожен має високі характеристики без шкоди для паливної ефективності. Новий пакет Off Road надає більше прохідності X5, хоча можливості автомобіля акцентовані більше на дорозі, а не на умовах бездоріжжя. BMW X5 не є найбільш захоплюючою моделлю на ринку великих позашляховиків, але все ж не набагато відстає від лідерів класу.

Доступний тільки один тип кузова – квадратна пятидверка, яка максимізує практичність автомобіля. Фактично, остання модель виводить цей критерій на новий рівень, адже вона більша, ніж раніше. І хоча X5, як і раніше, поставляється з опцією третього ряду сидінь, тепер може похвалитися зручними для користувача функціями, такими як електричне складання сидіння з багажника, а також автоматизовані роздільні задні двері (багажник можна закрити без допомоги рук).

Остання модельна лінійка розширилася і включає 5 варіантів двигунів: 2 дизелі, 2 бензинові агрегати і плагін-гібрид (бензиновий плюс електродвигун). Усе це забезпечує вражаючу продуктивність і все поєднується з восьмиступінчастою АКПП та системою постійного повного приводу BMW xDrive 4x4.

Новий автомобіль BMW X5

Існує тільки 2 рівні оздоблення салону. XLine поставляється з 19-дюймовими легкосплавними дисками, світлодіодними фарами і задніми ліхтарями, пневматичною підвіскою і предметами розкоші: шкіряними сидіннями з підігрівом, системою допомоги при паркуванні і бездротовою зарядкою телефону. Специфікація M Sport включає 20-дюймові легкосплавні диски, гальмівні супорти M Sport і затемнене оздоблення, аеродинамічний пакет M, спортивне рульове колесо й антрацитову обшивку стелі.

Поточні флагманські автомобілі в базовій лінійці X5 – це моделі M50i / d, які додають 22-дюймові легкосплавні диски, затемнену решітку радіатора й адаптивну підвіску M, а також інші унікальні елементи M Sport.

X5 входить у лінійку позашляховиків BMW між меншим X3 і великим X7. Він змагається із широким колом розкішних конкурентів, включно з Audi Q7, Mercedes GLE, Porsche Cayenne, Range Rover Sport і Volvo XC90.

Новий автомобіль BMW X5 вигляд ззаду

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz GLS 63 AMG 4MATIC +

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    210 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche 911 Turbo S

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    2.6 тис.
    Двигун:
    3.7 Бензин
    Привід:
    Повний
    340 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    870 км
    Двигун:
    4 Бензин
    Привід:
    Повний
    380 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi A8L quattro

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    3,0 Дизель
    Привід:
    Повний
    107 777$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Висока продуктивність BMW X5

BMW X5 завжди відрізнявся продуктивністю, орієнтованою на умови дороги, і це залишається незмінним в останньому поколінні. Але BMW додала опціональний пакет Off Road, який надає 4 особливі режими водіння по нерівній поверхні, а також захист днища від каменів і ударів. Це не означає, що X5 так само гарний на бездоріжжя, як Range Rover Sport, але для більшості власників таких якостей має бути більш ніж достатньо.

Завдяки стандартній пневматичній підвісці на дорозі xDrive30d і xDrive40i зберігають спокій і комфорт, особливо на автомагістралі. Їзда неймовірно тиха і розслаблююча, і обидва пропонують достатньо потужності для швидких обгонів, якщо виникне така необхідність.

Новий підключний гібрид xDrive45e, як і раніше, забезпечує вражаючий рівень продуктивності, а також має запас ходу до 90 км, що дає підвищений рівень ефективності і зниження викидів.

Спортивний M50d більше не продається, хоча його бензиновий аналог M50i забезпечує відмінні характеристики, агресивний стиль і є флагманською моделлю в стандартній лінійці.

Усі варіанти оснащені однаковою надплавною восьмиступінчастою АКПП і трансмісією 4x4, яка передає більший крутний момент на задні колеса, щоби підкреслити почуття спортивного водіння. Результат не такий захоплюючий, як у Porsche 4x4, але кращий, ніж у більшості конкурентів SUV. Є також пакет опцій Professional, який додає рульове управління всіма колесами, хоча його реакція трохи нестійка, що знижує задоволення від водіння.

Новий автомобіль BMW X5 вигляд ззаду

Розгін і максимальна швидкість

Версія XDrive30d оснащується 3,0-літровим рядним шестициліндровим дизельним двигуном із одним турбонагнітачем потужністю 282 к.с. Автомобіль розганяється до 100 км/год за 6,5 секунди і видає максимальну швидкість 230 км/год.

Бензиновий xDrive40i, який також оснащується 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном, має з турбонаддувом до 328 к.с. і розганяється до 100 км/год за 5,7 секунди, а максимальна швидкість складає 243 км/год. Топовий M50i – це повноцінна силова установка з 4,4-літровим двигуном V8, потужністю 523 к.с. і розгоном до 100 км/год за 4,3 секунди, що конкурує з суперкаром.

Автономний X5 M Competition виходить на новий рівень, використовуючи 4,4-літровий двигун V8 з технологією M TwinPower Turbo. Це означає, що два турбокомпресори розташовані всередині V двигуна, що допомагає виробляти значні 617 к.с. і 750 Нм крутного моменту. Потужність передається через восьмиступінчасту коробку передач M Steptronic, при цьому M Competition розганяється до 100 км/год усього за 3,8 секунди.

Новий автомобіль BMW X5 вигляд збоку

BMW X5 – витрата пального

BMW X5 великий, важкий і непоганий по продуктивності, тому ефективність автомобіля відносно досить висока. Також у порівнянні з попереднім поколінням X5 ці показники покращилися.

Якщо ви хочете мінімізувати експлуатаційні витрати, краще вибрати X5 xDrive45e. Він оснащується 3,0-літровим шестициліндровим двигуном і електродвигуном, що працює від літій-іонного акумулятора потужністю 24 кВт год. Запас ходу чисто на електроприводі становить до 90 км, що допомагає забезпечити комбінований показник витрати пального від 1,2 до 0,9 л/100 км при тестуванні WLTP.

XDrive30d буде повертати в середньому до 5,6 л/100 км, але викиди від 175 г/км поміщають його в категорію 37% натуральної вигоди (BiK), так що це не дешево. Інший варіант із дизельним двигуном – це xDrive40d потужністю 335 к.с., який пропонує більш високу продуктивність, але при цьому повертає 6 л/100 км і 188 г/км CO2.

XDrive40i із бензиновим двигуном має набагато більшу витрату пального 7,5 л/100 км і 205 г/км CO2.

Версія M50i призначена виключно для тих, хто має більше фінансових можливостей, так як 4,4-літровий V8 управляється тільки за допомогою 23,9 л/100 км при викиді CO2 263 г/км, а версія M Competition ще менш ефективна зі споживчістю 10,6 л/100 км і продуктивністю 292 г/км СО2.

Новий автомобіль BMW X5 коробка передач

BMW X5 – інтер'єр, дизайн і технології

Останній BMW X5 ви можете впізнати миттєво. Він має кілька особливостей, які відрізняють його від старої моделі. Більш глибока роздвоєна решітка у передній частині кузова робить X5 помітнішим на дорозі, так само як і більш гостра форма фар і рельєфні вигини на кузові. Нові ліхтарі та значки в задній частині виділяють автомобіль останнього покоління, який також став трохи більшим, ніж раніше.

Нова платформа X5 доставляє найяскравіші враження. Це варіант модульної поздовжньої платформи, яка також лежить в основі меншого X3, і поставляється з опцією сталевої або пневматичної підвіски, безліччю нових технологій безпеки та інформаційно-розважальних технологій.

У салоні X5 також відбулися невеликі зміни: він став більш кутастим і сучасним – принаймні з точки зору останньої філософії дизайну інтер'єру BMW. Він розкішний і місткий, із новим 12,3-дюймовим інформаційно-розважальним дисплеєм, який пропонує майже всі технічні можливості, що можуть знадобитися будь-якому покупцеві нового автомобіля. Також є набір цифрових інструментів для водія, але він не такий вражаючий, як Audi Virtual Cockpit.

Якість інтер'єру дуже гарна, з міцними і приємними матеріалами та оздобленням, також усе це надійно зібрано разом. Є нова версія 7.0 системи управління BMW iDrive, яка працює без збоїв і зручна у користуванні, хоча в наші дні орієнтуватися стає все складніше.

Цікаві опції для нового X5 включають панорамний люк на даху з режимом нічного освітлення «зоряне небо». Ви також можете отримати лазерні фари з максимальною дальністю освітлення 500 метрів. Тим часом, пакет Offroad пропонує 4 режими водіння по нерівній поверхні (пісок, каміння, гравій та сніг), а також додає захист днища для користувачів X5, які люблять проводити час за містом.

Новий автомобіль BMW X5 кокпіт

Супутникова навігація, стерео й інформаційно-розважальна система

Нова інформаційно-розважальна система включає бездротовий зв'язок Apple CarPlay. Android Auto встановлюється в усі автомобілі, що підтримують систему BMW iDrive 7.0. Основний інтерфейс – це контролер iDrive і 12,3-дюймовий екран із чіткою графікою. Інший 12,3-дюймовий екран замінює традиційний інформаційно-розважальний пакет, але він не так добре настроюється, як Audi Virtual Cockpit.

Як і слід було очікувати, X5 поставляється з повнофункціональною супутниковою навігацією й аудіо, але якщо ви дуже вимогливі, існує опція аудіо Bowers & Wilkins з 20 динаміками і 1500 Вт звуку.

Новий автомобіль BMW X5 навігація

Практичність і комфорт BMW X5 нового покоління

BMW X5 поставляється тільки з одним типом кузова – як п'ятидверний SUV, але останнє покоління є одним із найбільш практичних автомобілів у своєму класі. Як і раніше, він доступний із додатковим третім рядом сидінь. Однак, цей задній ряд найкраще підходить для дітей. Якщо вам необхідне додаткове місце для дорослих, вас може зацікавити більший BMW X7.

Положення водійського сидіння в X5 відмінне, з хорошою ергономікою (звичайною для BMW) і широким діапазоном регулювань. Ви також отримуєте відмінний огляд дороги попереду завдяки висоті X5, а при русі заднім ходом вам допомагатимуть датчики паркування і камери заднього виду.

У салоні X5 досить місця для зберігання речей із великим ящиком з кришкою між передніми сидіннями, великим бардачком і просторими дверними полицями.

Не менш корисні роздільні задні двері: нижня частина забезпечує місце для відпочинку, або щоб поставити речі, коли ви перебуваєте на природі.

Габарити Range Rover

X5 останнього покоління трохи більший, ніж його попередник, і має досить квадратні обриси: його довжина становить 4922 мм, ширина 2004 мм і висота 1745 мм.

Для порівняння, Range Rover Sport має розміри 4879 x 1983 x 1845 мм, а Porsche Cayenne – 4918 x 1983 x 1696 мм.

Новий автомобіль BMW X5 задній ряд

Простір для пасажирів

BMW X5 надає більше ніж достатньо місця над головою і для ніг, а невеликий трансмісійний тунель особливо вражає: третій центральний пасажир може зручно розміститися на задньому багатомісному сидінні. Також пасажирам не доведеться сидіти занадто тісно один біля одного, адже кузов X5 досить широкий.

Багажне відділення

BMW X5 пропонує досить просторий багажник, хоча загальний об’єм 650 л перевершує 690 л в Mercedes-Benz GLE. Заднє сидіння розділяється у співвідношенні 40:20:40, що відмінно підходить для транспортування довгих предметів багажу між двома задніми пасажирами при складеній центральній секції. Крім того, ви можете скласти всі сидіння, щоби звільнити колосальні 1870 л простору. Mercedes-Benz дає вам понад 2000 л, коли все складено, але заднє сидіння розділяється тільки 60:40, тому не є таким універсальним. Опція BMW Comfort Access дозволяє без допомоги рук управляти верхньою і нижньою секціями задніх дверей.

Новий автомобіль BMW X5 багажне відділення

Огляд BMW X5 – надійність і безпека

Останній X5, одна із флагманських моделей позашляховиків у лінійці BMW, оснащений передовими технологіями безпеки. Найбільш вражаючий комплект є частиною пакета BMW Driving Assistant Professional, який пропонує автономні функції: інтелектуальний круїз-контроль із підтримкою утримання у смузі руху і здатність рухатися разом із потоком, зокрема з урахуванням транспортних засобів, що в'їжджають у вашу смугу руху. Іншими нововведеннями є автономне екстрене гальмування і допоміжна система, яка направляє автомобіль у вільний простір при виявленні неминучого зіткнення з іншим автомобілем або пішоходом.

У салоні є безліч подушок безпеки, зокрема колінні подушки спереду. Усі X5 оснащені датчиком удару, який активує розблокування центрального замка, аварійні вогні і відключення подачі палива. Ви також отримуєте потужні світлодіодні фари, обмежувач швидкості і звичайні динамічні системи шасі: електронний розподіл гальмівного зусилля, контроль стійкості й ABS (антиблокувальна система коліс). Це комплексний пакет безпеки, і Euro NCAP присвоїв BMW X5 п'ять зірок у рейтингу безпеки.

Новий автомобіль BMW X5 колесо та гальмівна система