BMW X6 2020 року – огляд потужного купеподібного кросовера

Останній X6 від BMW – це конкурентоспроможний купеподібний кросовер, що б не говорили про його дизайн. Його ходові якості і обладнання є найкращими у своєму класі, а X6M є просто ракетою за потужністю. Дизельні версії, як і раніше, мають найбільший сенс із точки зору експлуатаційних витрат і хорошої керованості, а завдяки збільшеній, у порівнянні з колишньою версією, кабіною салон так само гарний і практичний.

Загальна інформація про модель BMW X6 2020

BMW X6 є автомобілем, думки про який розділилися. Його вважають або досконалою інтерпретацією спортивного формату SUV зі звичайними якостями всіх BMW, або невиправдано великим, важким і агресивним транспортним засобом, що представляє марнотратство і надмірне споживання ресурсів. Якої б думки ви не були, X6 явно успішний для BMW, і остання модель також є кращою – менш громіздкою, ніж раніше, не такою витратною щодо пального, краще керованою і більш щедро обладнаною.

Купеподібний стиль також не є перешкодою для практичності, як він колись міг бути. BMW збільшила X6 до останнього покоління, знайшовши додатковий простір між колесами і, як наслідок, розширивши салон і багажник. Хоча тут немає семимісного варіанту, як у X5, з яким X6 поділяє практично всі характеристики, але все-таки X6 має великий багажник і задню кабіну, яка вміщує навіть вищі рами. У X6 салон просторий, зручний і добре складений.

BMW X6 2020 надає широкий спектр двигунів для будь-яких потреб: від розумних рядних шестициліндрових дизельних моделей з економічністю, що наближається до позначки 5,9 л/100 км, до X6M Competition, який є одним із небагатьох кросоверів, що ви можете побачити де-небудь поруч із трасою, і не тільки тому, що він буксирує одномісний гоночний автомобіль. Усі X6 також добре їздять, із прекрасним балансом плавності ходу і керованості, а також із хорошим комфортом на далеких дистанціях.

Новий автомобіль BMW X6 2020

Рівні оснащення не пропонують сюрпризів зі звичайними комплектаціями Sport і M Sport, пропонованими у поєднанні з бензиновими моделями 40i і дизельними моделями 30d/40d. Стандартний комплект включає 19-дюймові легкосплавні диски, адаптивні світлодіодні фари, передні спортивні сидіння з підігрівом, оздоблені шкіряною оббивкою Vernasca, автоматичні двері багажного відділення та інформаційно-розважальну систему BMW Live Cockpit Professional.

BMW X6 2020 – це хороший приклад свого класу, який іде нарівні з такими конкурентами, як Audi Q8 і Mercedes-Benz GLE Coupe – іншими кросоверами, що слідом за BMW з оригінальним X6 отримали більш похилі лінії даху й обміняли максимальну практичність на швидший стиль. Новий X6 не зовсім потрапляє в точку, як Q8 і GLE Coupe. X6 2020 їздить краще, але не відчувається таким особливим за кермом і, можливо, не настільки приємний зовні.

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    145 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    135 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Технічні особливості та продуктивність BMW X6 2020

Минуло багато часу відтоді, як позашляховики, такі великі і важкі, як X6, були неповороткими. BMW була однією з перших автомобілебудівних компаній, що дали позашляховику справжню продуктивність з оригінальним X5 у 1990-х роках, а сьогоднішній X6 є одночасно швидким і напрочуд майстерним навіть у своїй найбільш скромній трилітровій дизельній версії. Рядні шестициліндрові двигуни і V8 є звичайною справою так само, як восьмиступінчасті коробки передач і стандартний повний привід xDrive. Який би силовий агрегат ви не вибрали, в ньому є як продуктивність, так і витонченість, а також плавне перемикання передач від АКПП.

BMW X6 2020 добре справляється з поворотами. Ви не помітите великої різниці між X6 і його більш практичним еквівалентом X5, незважаючи на більш спортивний стиль. Ви можете відчути тільки трохи більше точності в управлінні X6 і трохи менший крен, мабуть, через меншу кількість металу над головою. Але з урахуванням особливостей класу X6 їздить добре, і плавність ходу має теж дуже високу. Винятком є ​​X6M Competition: у нього відмінні характеристики і рівні зчеплення та контролю, що кидають виклик фізиці, проте цей автомобіль поступається в комфорті поїздки, особливо на не дуже рівній дорозі.

Новий автомобіль BMW X6 2020 вигляд ззаду

Двигуни і максимальна швидкість останнього BMW X6

Пара бензинових двигунів і пара дизелів живлять основний модельний ряд X6. Усі моделі xDrive40i, 30d і 40d базуються на 3-літрових рядних шестициліндрових агрегатах, у той час як у M50i використовується 4,4-літровий V8. Усі впевнено справляються з великим кросовером, навіть 282 к.с. 30d досить, щоби розігнати X6 до 100 км/год за 6,1 с. Бензиновий 40i трохи швидший, його 6 циліндрів із турбонаддувом 328 к.с. дає такий же спринт за 5,7 с, а 40d ще потужніший – 335 к.с. і здатність розганятися до 100 км/год на 0,2 с швидше, ніж його бензиновий еквівалент.

Проте, X6 M50i є найпотужнішим. Його 4,4-літровий V8 із турбонаддувом розвиває 523 к.с., що дозволяє йому розганятися до 100 км/год за 4,3 с. Усі варіанти будуть розганятися до 250 км/год, у той час як дизель 30d початкового рівня, як і раніше, буде розганятися до 230 км/год.

Звичайно, є ще X6M Competition, чия власна версія 4,4-літрового турбованого V8 розвиває 616 к.с., 750 Нм крутного моменту і розганяє кросовер до 100 км/год за 3,8 с. Максимальна швидкість становить 250 км/год, але, як і завжди, з автомобілями M Competition, BMW за запитом може підняти цей обмежувач до 290 км/год.

Новий автомобіль BMW X6 2020 вигляд спереду

BMW X6 2020 – витрата пального

Дизель, як і раніше, є лідером у цьому класі за економією пального і викидів CO2, особливо коли немає доступного плагін-гібрида. Таким чином, xDrive 30d залишається найбільш економним із сімейства X6, вимагаючи 6-5,6 л/100 км залежно від специфікації, з відповідними показниками викидів CO2 від 176 до 190 г/км. Наступним іде 40d, чиї показники в 6,5-6 л/100 км на диво не надто сильно відстають, незважаючи на додаткову потужність – він, як і раніше, використовує по суті той самий 3-літровий рядний шестициліндровий дизельний двигун, тільки в іншому налаштуванні. Викиди CO2 тут вказані як 191-203 г/км, знову ж таки залежно від таких факторів, як розмір коліс і шин.

Бензинові двигуни споживають трохи більше, ніж їхні дизельні аналоги, як у лабораторії, так і в реальних умовах на дорозі. Для 40i це означає 8,2-7,6 л/100 км і 207-221 г/км CO2, у той час як M50i реєструє 9,6-9,3 л/100 км і 257-263 г/км CO2. Якщо X6M Competition очолив список за продуктивністю, то він значно відстає з точки зору економії, зі злегка страхітливими показниками комбінованої економії WLTP 18,8-18,5 л/100 км і цілими хмарами CO2, що виходять із вихлопних труб зі швидкістю від 287 до 293 грамів на кожен кілометр.

Новий автомобіль BMW X6 2020 важіль коробки передач

Огляд BMW X6 2020 року – інтер'єр та інформаційно-розважальна система

Тут він дуже схожий на BMW X5, і це непогано. Дизайн приладової панелі типовий для сучасного BMW із деякими елементами старої школи BMW, такими як центральна консоль, злегка нахилена до водія. Більш яскраві відтінки оздоблення з добре продуманим використанням високоякісних матеріалів практично в усьому салоні створюють приємну атмосферу. Шкіра покриває багато поверхонь, є алюмінієве оздоблення. Елементи управління з розумним використанням кнопок і ручок, а не широко розповсюджених сенсорних екранів, розташовані логічно.

BMW також включила деякі витончені деталі, такі як важіль селектора з ефектом кришталю. Деякі сумніви викликає рульове колесо з товстими ободами (хоча, за загальним визнанням, воно виглядає непогано), а також приладова панель перед водієм. Вона, безумовно, цікава своїми спідометром і тахометрами, що обертаються у протилежних напрямках, але їхні геометричні форми не так легко читаються, як традиційні аналогові датчики BMW минулого – ви витратите більше часу, вдивляючись у діджитал-цифри в їх центрі (або у чудовий проекційний дисплей BMW, якщо він встановлений). Втім, цей дискомфорт трохи компенсує дуже зручна посадка.

Новий автомобіль BMW X6 2020 кокпіт

Колись інформаційно-розважальна система BMW iDrive була жахливою для навігації, але після кількох десятиліть поліпшень вона увійшла в число найкращих систем на ринку. Новий X6 тепер перебуває на версії 7.0, що складається з великого сенсорного екрана в центрі приладової панелі, розташованого під кутом до водія. Екраном можна керувати, натискаючи на нього, або за допомогою звичайного клікабельного колеса на трансмісійному тунелі, або голосової активації.

Система включає з'єднання смартфона з Apple CarPlay, але вбудоване програмне забезпечення BMW, функції навігації і звуку досить гарні самі по собі, а незмінно фізичне колесо iDrive – найбезпечніший та інтуїтивно зрозумілий спосіб навігації по меню на ходу.

Новий автомобіль BMW X6 2020 дисплей

Огляд BMW X6 2020 року – практичність і комфорт

BMW X6 2020 збільшився у розмірах, хоча ви цього могли не помітити, оскільки новий стиль не такий значний, як раніше. Або ж, може бути, що решітка радіатора, яка постійно збільшується, просто робить іншу частину автомобіля візуально меншою. Найважливіша зміна полягає в тому, що X6 отримує більшу колісну базу, ніж його попередник, відповідно до X5, що призводить до значного збільшення пасажирського простору.

Місця для зберігання речей в салоні теж досить багато: містке відділення між передніми сидіннями, хороші дверні полиці і великий бардачок. Водночас усі пасажири можуть насолоджуватися зручними сидіннями, хоча, на відміну від семимісного варіанту в X5, тут усього п'ять місць через більш низьку лінію даху. Огляд спереду досить обширний, але видимість ззаду трохи страждає, тому при паркуванні, зокрема, ви будете вдячні за датчики і камеру заднього виду.

Габарити останнього BMW X6

Німецька компанія ретельно попрацювала над тим, щоби приховати збільшення розміру нової версії X6: ви готові будете заприсягтися, що він виглядає меншим, але він більший у всіх вимірах, ніж його попередник. Автомобіль на 26 мм довший (усього 4935 мм), на 15 мм ширший (2004 мм) і має висоту 1696 мм, а його колісна база (2975 мм) на 42 мм більша, ніж раніше, на користь внутрішнього обсягу. Для порівняння, X5, на якому заснований X6, насправді трохи коротший – 4922 мм, такої самої ширини і вищий – 1745 мм, хоча у них однакова колісна база. X6 важить від 2055 кг до 2260 кг.

Новий автомобіль BMW X6 2020 задня частина

Комфортний простір для пасажирів

Із більш похилою лінією даху, ніж у типового позашляховика, X6 міг би позбавити простору задніх пасажирів, особливо над головою, але це не так. Завдяки зусиллям розробників X6 здається просторим, яке б місце в салоні ви не вибрали. Автомобіль надає достатньо простору для пасажирів ззаду (і для ніг, і для голови), хоча з цим низьким дахом високим людям, напевно, краще бути уважнішими, щоби не вдаритися головою об трохи менший дверний отвір.

Передня кабіна мало чим відрізняється від X5, тому вона виглядає і відчувається просторою, а сидіння повинні підходити для більшості типів статури. Сидіння і кермо мають великий діапазон регулювання, що спрощує пошук потрібного положення для водія.

Новий автомобіль BMW X6 2020 задній ряд

Багажне відділення

Витончена форма X6 вміщує 580-літровий багажник з піднятими задніми сидіннями, який розширюється до 1530 літрів при складених вперед спинках, що можливо у форматі 40/20/40 для гарної адаптованості залежно від вантажу, який ви збираєтеся перевозити. Ці показники нагадують більш практичний X5, хоча, природно, ви все одно отримаєте більше місця для багажу в X5 з 650-літровим багажником і до 1870 л, якщо опустити задні сидіння.

Новий автомобіль BMW X6 2020 багажне відділення

Огляд останнього BMW X6 – надійність і безпека

Точні рейтинги безпеки останнього X6 ще не відомі, оскільки EuroNCAP (Європейська програма оцінки безпеки автомобілів) ще не провела краш-тест автомобіля. Однак, тест дуже схожого X5 вже проведений, тому ви можете зробити висновок про те, що X6 повинен бути настільки ж безпечним.

Протестований у 2018 році, X5 отримав повний п'ятизірковий рейтинг: 89% за безпеку дорослих пасажирів, високі 86% за безпеку дітей, 75% за вразливих учасників дорожнього руху (часто називається безпекою пішоходів) і 75% за системи допомоги в гарантуванні безпеки. BMW X6 2020 має корисний набір технологій, спрямованих на зниження ймовірності аварії: активне екстрене гальмування, здатне виявляти пішоходів, велосипедистів, інші транспортні засоби і статичні об'єкти, функції підтримки швидкості й утримання у смузі руху, а також активний капот для безпеки пішоходів. X6 має той самий рівень технологій, що й X5.

Новий автомобіль BMW X6 2020 задній бампер