BMW X7 і Cadillac Escalade разом з Lincoln Navigator та Mercedes-Benz GLS-Class в порівняльному тест-драйві

У цій статті ми представляємо вам докладний тест-драйв сучасних флагманських позашляховиків від легендарних світових брендів - Cadillac Escalade ESV 4WD, Lincoln Navigator 4x4 Black Label, Mercedes-Benz GLS 580 4Matic та BMW X7 xDrive 40i. Ми порівняли головні переваги і обрали переможця, який безкомпромісно гарантує вам комфорт, безпеку і продуктивність.

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    405 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    179 900$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    140 900€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Порівняльний огляд розкішних позашляховиків 2020-21 року

П'ять років тому в порту Лос-Анджелеса, ми провели майже такий само тест, в якому новому на той момент Cadillac Escalade вдалося перемогти Mercedes GL, Lexus LX, Land Rover Range Rover, Lincoln Navigator та Infiniti QX80.

Час зупинився для Lexus, Range Rover і Infiniti. Проте, Cadillac, Lincoln та Mercedes просунулися в 2020-і роки з новими трирядними розкішними позашляховиками. Новачком в цьому списку є BMW, який зміг самостійно вийти в сегмент флагманських позашляховиків.

Оновлений в 2019 році Lincoln Navigator є одним з найбільш переконливих американських автомобілів класу люкс за останні три десятиліття. Його стиль нагадує про шедеври автомобілебудування, але разом з цим, він сучасний, елегантний і безпомилково впізнаваний.

Mercedes-Benz GLS-Class - третє покоління позашляховиків S-класу. Оновлений в 2019 році, великий Mercedes-Benz пропонує вражаючий набір технічних характеристик, від гібридного шестицилиндрового GLS 450 до високопродуктивного AMG GLS 63 і по-справжньому розкішного Maybach GLS 600. Ми вирішили протестувати гібридний Mercedes-Benz GLS 580 4Matic 2020 року з двигуном V8.

Розкішні позашляховики 2020-21 року

Новий Cadillac Escalade використовує новітні та кращі технології GM. Всередині є масивні OLED-дисплеї для водія і унікальна система пневмопідвіски, покликана зробити їзду ще краще, ніж будь-коли. Для тест-драйву ми обрали Cadillac Escalade ESV 4WD 2021 року.

BMW X7 був представлений в кінці 2019 року, щоб доповнити флагманський седан 7-ї серії компанії. Наш BMW X7 xDrive 40i 2020 модельного року володіє всім необхідним для конкуренції в цьому сегменті: трьома рядами сидінь, гарно оздобленим салоном і новітніми автомобільними технологіями BMW.

Переможцем в цьому випробуванні стане розкішний позашляховик, який йде на найменшу кількість компромісів. Ми шукаємо комфортабельний автомобіль з легким прискоренням і м'якою, але впевненою їздою. Нам потрібен розкішний інтер'єр, який створював би ексклюзивне враження. Але з огляду на, що це також сімейні позашляховики, ми дивимося на внутрішній простір в кожному ряду і стежимо за тим, щоб оснащення комфорту і функціональності були перенесені в усі три ряди, а не тільки в перші один або два.

BMW X7 xDrive 40i 2020

BMW X7 XDrive 40i: 4-е місце

Ніколи не буває легко зробити щось нове. Щоб приземлитися на Місяць, знадобилось 11 місій Аполлона, і хоча BMW X7 явно не є космічним транспортним засобом, абсолютно очевидно, що BMW вперше побудувала щось настільки велике.

Новий X7 має всі необхідні права, щоб вважатися серйозним гравцем в сегменті трьохрядних розкішних позашляховиків. Оснащений модульною платформою BMW CLAR, яка використовується у всьому, від Toyota Supra до BMW 8 серії, X7 приблизно на 8,5 дюймів довше, але трохи вужчий, ніж середньорозмірний X5 BMW.

З огляду на те, що ми орієнтуємося на розкіш, а не на продуктивність, ми обрали стандартний 3,0-літровий двигун I-6 з турбонаддувом потужністю 335 к.с., а не додатковий 4,4-літровий двигун V-8 з твін-турбонаддувом потужністю 523 кінських сили. Шестициліндровий двигун плавно розвиває потужність та працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і стандартним повним приводом.

Новий BMW X7

Хоча нам дійсно подобається 3,0-літровий двигун I-6 з турбонаддувом BMW в інших моделях, ми не впевнені, що це правильний вибір для трирядного позашляховика. Швидкий по місту з хрипким спортивним звуком вихлопу, шестициліндровий двигун поводиться менш амбітно на шосе.

Інша причина полягає в тому, що в BMW маленький і тісний салон. У X7 найменше простору для ніг, мало місця для плечей в другому і третьому рядах, найменше простору для голови в третьому ряду і вантажного простору за третім рядом - менше, ніж у компактного BMW 3.

Але BMW X7 однозначно захоплює своїм чудово оздобленим інтер'єром. Кожен ряд X7 має однакову форму з утепленої коричневої шкіри з обробкою з горіхового дерева і сатинованої металевої обробки. Матеріали, як правило, теж високої якості. Нам особливо сподобалися електричні склопідйомники другого ряду і кнопки люка на дверних панелях, а також підігрів сидінь і безліч портів USB. Незважаючи на деякі позитивні моменти, BMW X7 не перевищує усталених гравців в цьому сегменті. Це хороша перша спроба, але, на жаль, не найкраща.

BMW X7 2020

Mercedes-Benz GLS 580 4Matic: 3-е місце

Якби ця історія стосувалася виключно того, який позашляховик нам найбільше подобається водити, Mercedes-Benz GLS 580, ймовірно, домігся б більшого успіху, ніж його третє місце. Це, мабуть, найбільш спортивна модель з чотирьох.

Тож не дивно, з огляду на те, що платформа GLS підтримує як хот-роди AMG, так і ексклюзивний Maybach і поставляється зі стандартною пневматичною підвіскою. Опціональний 4,0-літровий твін-турбо V-8 також робить свій внесок в позитивне враження від позашляховика. Хоча в стандартну комплектацію входить гібридний 3,0-літровий двигун I-6 з турбонаддувом потужністю 362 к.с., замість нього німецький бренд вирішив відправити для тест-драйву полегшений GLS 580.

Mercedes-Benz GLS 580

Відкритий на хорошій дорозі, GLS 580 досить цікавий, щоб змусити вас забути про існування моделі AMG. Рульове управління швидке, чуйне і точне, трансмісія передає крутний момент хвиля за хвилею, а жорстко налаштована підвіска зберігає відчуття впевненості.

У порівнянні з BMW, Cadillac і Lincoln, у Mercedes-Benz був найменш вражаючий інтер'єр. Ігноруючи застарілий дизайн - проблема, від якої страждає і BMW, - матеріали нашого GLS 580 хороші, але не відповідають ексклюзивному рівню сегмента. Як і у випадку з X7, в GLS не вистачає місця. Він не такий тісний, але і далеко не такий просторий, як Cadillac або Lincoln, з вузьким салоном, що веде до обмеженого простору для плечей на задніх сидіннях. В цілому, нам дуже подобається Mercedes-Benz GLS, але, на жаль, в цій ціновій категорії є більш розкішні пропозиції.

Mercedes-Benz GLS 580 салон

Cadillac Escalade ESV 4WD Premium Luxury: 2-е місце

Новий Escalade п'ятого покоління - безумовно, найбільш вражаючий автомобіль за 22-річну історію цієї моделі. Хоча він як і раніше розділяє свою платформу з Chevrolet Tahoe / Suburban і GMC Yukon, цей Escalade знаменує собою перший випадок, коли ми можемо істотно відрізнити Escalade від його корпоративних побратимів.

Cadillac має нові функції, які включають три вражаючих вигнутих OLED-дисплея, поліпшені матеріали і найсучасніші технології, такі як доповнена реальність. Потужність забезпечується оновленим 6,2-літровим V-8, який розвиває 420 к.с. і 623 Нм крутного моменту в поєднанні з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Також доступний 3,0-літровий турбодизель. Escalade оснащується опціональним повним приводом (4WD зі зниженим діапазоном - додаткова опція).

Cadillac Escalade ESV

Позашляховик гарантує перевагу на звивистих дорогах, оскільки контроль кузова є неймовірно ефективним для автомобіля в цьому сегменті, а добре зважене і точне рульове управління робить Cadillac більш компактним, ніж він є насправді.

Вигнутий 38-дюймовий (комбінований) OLED-дисплей з шкіряною оббивкою - найкраща особливість салону. Другий і третій ряди розкішного салону пропонують багато простору. Завдяки збільшеній довжині нашої моделі ESV за третім рядом місця в багажному відділенні більше, ніж за другим рядом Mercedes-Benz. Розкіш, як правило, поширюється на передню частину салону, а не на задню. У задній частині позашляховик здається трохи більш індустріальним і схожим на робочу вантажівку.

Є й деякі сумнівні дизайнерські рішення, над якими варто задуматися. Сім ідентичних кнопок для режиму руху, трансмісії і налаштувань пневматичної підвіски, розташовані біля лівого коліна водія, здаються другорядними.

Cadillac Escalade ESV салон

Lincoln Navigator 4x4 Black Label: 1-е місце

З точки зору продуманості, це, мабуть, самий розкішний з чотирьох автомобілів. Заслужений переможець і гордий представник розкішного сегмента - Lincoln Navigator 4x4 Black Label.

На платформі, спільній з Expedition, Lincoln з алюмінієвим кузовом оснащений всюдисущим 3,5-літровим двигуном V-6 з подвійним турбонаддувом, що розвиває потужність 450 к.с. і крутний момент 691 Нм. Він працює з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач, аналогічною тій, що використовується в Escalade (трансмісія була розроблена GM і Ford спільно), і справжньою системою повного приводу.

Lincoln Navigator Black Label

У той час як в манері їзди BMW, Cadillac і Mercedes-Benz є спортивний темперамент, Navigator повертає нас до майже забутої епохи, коли спортивні автомобілі були спортивними, а розкішні автомобілі були воістину розкішними. У ньому є щось від старої школи, коли автомобілі захоплювали.

Двигун V-6 з подвійним турбонаддувом потужний, плавний і тихий. Незважаючи на те, що трансмісія має тенденцію до раннього придбання конкретної вищу передачу незалежно від режиму руху, перемикання на нижчу передачу відбувається швидко і плавно.

Салон Navigator Black Label чудово компенсує будь-які недоліки в їздових якостях. Navigator - один з тих розкішних автомобілів, в яких відкриваєш двері і відразу відчуваєш себе так, як ніби увійшов в приватні розкішні апартаменти. Інтер'єр повертає нас до минулої епохи автомобільного дизайну з красивою довгою зігнутою дерев'яною смугою на приладовій панелі, красивою обробкою шкірою, акцентами чорного кольору і сріблястого сатину.

Lincoln Navigator Black Label салон

У новому Navigator є все, - від надзвичайно зручних передніх сидінь з 30-ма позиціями до високоякісної аудіосистеми Revel Ultima і м'яких килимків. Центральна консоль новаторська, спритна і надає масу місця для зберігання речей. Просто перебувати в цьому позашляховику - вже велике задоволення. Lincoln Navigator Black Label - це кращий баланс істинної розкоші, комфорту, вартості та вражень від водіння.

Lincoln Navigator Cadillac Escalade Mercedes-Benz GLS BMW X7