Brabus 800 на базі GLS 63 4MATIC

На додаток до тюнінгу Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC +, Brabus також представив BRABUS 800 на основі Mercdes-AMG GLS 63 4MATIC. Підвищення продуктивності гарантує моделі вражаючу потужність 800 кінських сил і крутний момент 1000 Нм.

GLS Brabus 800

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz GLS 63 AMG 4MATIC +

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    210 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche 911 Turbo S

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    2.6 тис.
    Двигун:
    3.7 Бензин
    Привід:
    Повний
    340 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    870 км
    Двигун:
    4 Бензин
    Привід:
    Повний
    380 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi A8L quattro

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    3,0 Дизель
    Привід:
    Повний
    107 777$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Високопродуктивна версія GLS 63 4MATIC + від Brabus

Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC + - один з найпопулярніших розкішних позашляховиків в світі і, отже, ідеальна основа для нового суперкара BRABUS. Восьмициліндровий двигун нового BRABUS 800 з двома турбонагнітачами був модернізований за допомогою установки BRABUS PowerXtra B40S-800 Performance Upgrade. Потужність 588 кВт/800 к.с. і крутний момент 1000 Нм гарантують повнопривідному автомобілю виключно високі характеристики: всього за 3,8 секунди розгін з місця до 100 км/год і максимальна швидкість до 280 км/год., обмежена електронікою.

Новий позашляховик GLS 63 Brabus 800

Два спеціальних турбокомпресори BRABUS і модифікована магістральна група з більш міцними осьовими підшипниками забезпечують максимальний тиск наддуву 1,6 бар. Для цього довелося перепрограмувати електронний контроль тиску наддуву. Модифіковане програмне забезпечення імпортується в систему управління двигуном модулем BRABUS PowerXtra з використанням технології plug-and-play.

В якості опційного оснащення, на вибір доступна 4-трубна високопродуктивна вихлопна система BRABUS з нержавіючої сталі з регулюванням вихлопної заслінки, яка пропонує активне управління звуком - потужне ревіння V8 в спортивному режимі або непомітний шепіт в режимі «Coming Home».

Brabus 800 GLS 63 4MATIC +

Аеродинамічні показники позашляховика Brabus 800

Звичайно, аеродинаміка, шини і підвіска також адаптовані до величезного потенціалу продуктивності BRABUS 800. Для топової моделі GLS-Class тюнінгове ательє з Боттропа розробило точно підігнані компоненти кузова, які не тільки роблять позашляховик більш спортивним, але і сприяють аеродинамічній ефективності. Передній спойлер BRABUS, який кріпиться до нижньої частини бампера, на високих швидкостях знижує підйомну силу на передній осі, що забезпечує ще більш стійкий рух. Бічні повітрозабірники в передньому бампері доповнені індивідуальними воздуховодами. Ці компоненти також зроблені з вуглецевого волокна.

Щоб зробити колісні арки більш спортивними, є спеціально виготовлені карбонові насадки BRABUS. Вставка дифузора BRABUS для заднього бампера зроблена з того ж високотехнологічного матеріалу, який ідеально поєднується з чотирма вихлопними трубами BRABUS в карбоновому або титановому виконанні, які також пропонуються для комбінації зі стандартною вихлопною системою. Головний акцент екстер'єру - спойлер на даху, виготовлений за запитом з поліуретану PUR-R-Rim.

Brabus GLS 63 двигун

Також суперкар оснащений недавно розробленими високотехнологічними кованими дисками BRABUS Monoblock M «PLATINUM EDITION» розміром 10Jx24. Технологічний партнер BRABUS, компанія Continental, пропонує для них відповідні високопродуктивні шини. Щоб ще більше оптимізувати динаміку руху і зробити зовнішній вигляд ще більш спортивним за рахунок його зниження, інженери підвіски BRABUS розробили спеціальний модуль управління для пневматичної підвіски AIRMATIC, який занижує BRABUS 800 приблизно на 25 міліметрів.

Автомобіль Brabus 800

Тюнінг Brabus 800: потужний і спортивний дизайн

Першокласний позашляховик візуально демонструє свої спортивні якості: дизайнери BRABUS розробили стилізовані і аеродинамічно ефективні деталі кузова з вуглецевого волокна. Не менш ексклюзивною є персоналізація інтер'єру за допомогою високоякісної шкіри BRABUS, ідеально обробленої до найдрібніших деталей.

Поверхні сидінь і внутрішні частини дверних панелей Brabus 800 виконані в дизайні Arrow Wave. Щоб відобразити червоні акценти BRABUS на кришці двигуна і кузові в салоні, перфоровані області були оббиті червоною тканиною, що надає шкіряному інтер'єру ще більше спортивності.

Brabus GLS 63 салон

Потужний темперамент позашляховика також підкреслюється елементами з вуглецевого волокна на панелі приладів і дверних картах, а також алюмінієвими педалями і ручками дверей. Для ще більш точного вибору передачі при ручному управлінні дев'ятиступеневою автоматичною коробкою передач SPEEDSHIFT на кермі в дизайні BRABUS RACE є спеціальні алюмінієві підрульові пелюстки.