Ferrari 488 GTB – шедевр спортивного автомобілебудування

Розкішний Ferrari 488 GTB прийшов на заміну Ferrari 458 Italia, який ви можете придбати в мережі салонів AutoMaximum. Спорткар отримав новий 3,9-літровий двигун твін-турбо V8 GTB замість безнаддувного 4,5-літрового V8. Піковий крутний момент турбомотора складає 760 Нм, що набагато вище, ніж у старого V8 – 539 Нм.

Легендарний екстер'єр Ferrari 488 GTB

Спортивний темперамент Ferrari 488 GTB отримав своє відображення в атлетичних формах кузова. Передня частина відрізняється подвійною решіткою, через яку повітря спрямовується в два радіатори. Фірмовий стилістичний елемент на повітрозабірнику, розділений спліттером на дві частини, є даниною оригінальній моделі 308 GTB.

Ferrari 488 GTB

Капот має яскраво виражену підняту центральну частину і два бокових канали, які мають подвійну функцію: додання автомобілю більш спортивного вигляду та відведення повітря через два вентиляційних отвори в бампері. У задній частині головним акцентом є динамічний спойлер і великі вентиляційні отвори, які допомагають поліпшити аеродинаміку автомобіля.

Ferrari 488 GTB вид ззаду

Нові вихлопні патрубки були переміщені, щоб забезпечити простір, необхідний для дифузора. Новий колір Rosso Corsa Metallizzato був розроблений, щоб підкреслити надзвичайно спортивний характер цієї моделі, а також її унікальну елегантність і ексклюзивність. Якщо дивитись зблизька, можна помітити, що відтінок має дивовижну глибину та блиск, якого вдалося досягти за рахунок використання тришарової композиції.

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz EQC Edition 1886

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    0 км
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    88 888$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-AMG GT R Coupe

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    6500 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Задній
    149 900€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    1 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    235 000$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    338 000€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше

Інтер'єр Ferrari 488 GTB: вишуканий дизайн та ексклюзивні матеріали

Салон 488 GTB був спроектований так, щоб підтримувати неповторну атмосферу гоночного спорту без шкоди для комфорту пасажирів. Панель управління повністю адаптована до потреб водія – усі команди швидко доступні завдяки зручному розташуванню поруч з водієм.

Ferrari 488 GTB салон

Нова легка і компактна панель приладів розміщена по горизонталі і оснащена ультра-спортивними вентиляційними отворами, що нагадують повітрозабірники для реактивних літаків.

Ferrari 488 GTB панель приладів

Усі елементи створені вручну з використанням матеріалів і оздоблення, які одночасно елегантні та спортивні, з наголосом на створення функціонального простору. Окрему увагу було приділено різним відділенням для дрібних речей, які забезпечують досить місця для зберігання. Ferrari 488 GTB може похвалитися новою спортивною інформаційно-розважальною системою, розробленою для спрощення навігації, яка дозволяє миттєво використовувати різні функції.

Продуктивність Ferrari 488 GTB: феноменальна швидкість і зразкова керованість

Легендарний спорткар 488 GTB розвиває потужність 670 л. с. при 8000 об / хв з співвідношенням 172 л. с / літр, що є новим рекордом для серійного Ferrari. Максимальний крутний момент 760 Нм на сьомій передачі та час відгуку дросельної заслінки всього 0,8 секунди при 2000 об / хв на третій, підтверджують феноменальну продуктивність спортивної моделі. Швидкості 100 км / год Ferrari 488 GTB досягає за 3 секунди, а з 0 до 200 км / год всього за 8,3.

Чудові показники продуктивності є результатом прагнення досягти максимальної ефективності в усіх напрямках. Новий V8 також має іонну сенсорну систему, яка вимірює іонізуючий струм для контролю моменту запалювання й адаптивного прогнозування запалювання.

Механічна ефективність гарантується масляним насосом, який подає масло під високим або низьким тиском. Головки циліндрів з роликовими штовхачами знижують потужність, споживану гідророзподільним механізмом, на 10% на низьких оборотах завдяки зменшенню тертя. Використання плоскої конструкції колінчастого вала гарантує максимальну компактність, меншу масу і допомагає поліпшити внутрішню гідродинаміку двигуна.

Ferrari 488 GTB двигун

Крім того, технологія подвійної спіралі направляє вихлопні гази з кожного циліндра через окремі спіралі та збільшує ефективність вихлопних імпульсів для досягнення максимальної потужності.

Чудова динаміка 488 GTB пояснюється також магнітореологічною системою демпфірування SCM 3, яка має більш швидкий блок керування двигуном для зміни магнітного поля в амортизаторах, що дає відчуття більшого контролю і кращого поглинання ударів.

Завдяки новій гальмівній системі Brembo Extreme Design гальмівний шлях 488 GTB на 9 відсотків коротше, ніж у попередньої моделі. Запозичені у LaFerrari гальма також мають нові супорти, які забезпечують оптимальне охолодження при екстремальному водінні.

Ferrari 488 GTB встановлює рекорди аеродинаміки

Аеродинамічні рішення, засновані на трекових випробуваннях в Маранелло, збільшують притискну силу без збільшення опору, в результаті чого показник ефективності становить 1,67, що є рекордом для серійної Ferrari. Притискна сила на 50 відсотків вище, ніж у попередньої моделі, незважаючи на зменшення опору.

У передній частині автомобіля переважають центральна аеродинамічна стійка і подвійний спойлер в стилі F1, які як підвищують ефективність радіатора, так і генерують додаткову притискну силу.

Ferrari 488 GTB екстер'єр

Ferrari 488 GTB має інноваційне аеродинамічне днище, яке включає в себе вихрові генератори, спеціальні вигнуті аеродинамічні елементи, які прискорюють повітря, знижуючи тиск. В результаті це сприяє створенню загальної притискної сили в 325 кг на швидкості 250 км / ч.

Запатентований Ferrari видувний спойлер – нове рішення. Повітря надходить в повітрозабірник в основі заднього скла і виходить через бампер. Це гарантує підвищену притискну силу і дозволяє уникнути збільшення висоти заднього спойлера і, таким чином, допомагає знизити опір.

Повітрозабірники Base Bleed з боків автомобіля розділені центральною заслінкою. Потік через верхню частину заслінки, яка також використовується для забору повітря в двигун, виходить з хвостової частини, щоб зменшити опір, викликаний слідом низького тиску безпосередньо позаду автомобіля. Потік з нижньої частини заслінки надходить в інтеркулери для охолодження всмоктуваного повітря.