Ferrari 812 GTS оснащений культовим двигуном V12

Рівно через 50 років після дебюту останнього Spider в модельному ряду Ferrari, оснащеного переднім V12, новий 812 GTS символізує тріумфальне повернення моделі, яка зіграла ключову роль в історії марки з моменту її заснування.

Відродження легенди – Ferrari 812 GTS

Історія Ferrari V12 Spider включає в себе безліч знакових моделей і почалася в 1948 році з 166 MM, автентичного гоночного GT, який виграв дві найпрестижніші гонки на витривалість в світі в 1949 році: Mille Miglia і 24 Hours of Le Mans. Останнім у цій довгій лінійці був 365 GTS 4 1969, також відомий як Daytona Spider завдяки легендарній перемозі Ferrari в гонці 24 години Дайтона 1967 року, коли два заводських 330 P4 і 412 P, розташувалися поруч з картатим прапором, щоб зайняти трійку лідерів.

Що робить 812 GTS таким унікальним, так це те, що він оснащений 6,5-літровим двигуном V12, який видає майже 800 кінських сил і розганяється до 340 км на годину з опущеним верхом. Крім того, 812 GTS напрочуд слухняний, коли це необхідно.

Минуло понад 50 років з моменту виробництва останньої серії Spider з переднім розташуванням двигуна V12 - 365 GTS - тому повернення цього типу автомобілів є великою новиною для Ferrari і має вирішальне значення для задоволення зростаючого попиту на суперкари.

Новий автомобіль Ferrari 812 GTS

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz EQC Edition 1886

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    0 км
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    88 888$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-AMG GT R Coupe

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    6500 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Задній
    150 000€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    1 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    235 000$
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше
  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    338 000€
    Лізінг від 0,01%
    Докладніше

Автентична стилістика спортивного 812 GTS - дизайн поза часом

Вся задня частина автомобіля - дах, тент і багажне відділення - була перероблена. Ідея полягала в тому, щоб надати автомобілю нове поєднання елегантності та балансу завдяки двом контрфорсам, під якими розташований механізм руху даху. Контрфорси були спроектовані так, щоб візуально передати відчуття тяги вперед і надати бічним вікнам фірмовий вигляд. Коли верх опускається, панелі даху зникають під кришкою тенту.

Новий автомобіль Ferrari 812 GTS вид ззаду

Висувний жорсткий верх, який відкривається всього за 14 секунд на швидкості до 45 км / год, не впливає на габарити салону, тим самим зберігаючи простору кабіну автомобіля. Заднє скло, яке діє як захист від вітру, робить автомобіль дійсно придатним для використання з опущеним верхом.

Дизайн 812 GTS побудований на моделі 812 Superfast. Обидва автомобілі мають довгий і елегантний капот, на якому встановлений атмосферний двигун V12. Задня частина 812 GTS нагадує 365 GTB / 4 1968 випуску. Екстер'єр отримав кілька характерних для моделі особливостей, таких як 20-дюймові ковані диски з декількома спицями, доступні в алмазній обробці, рідкому сріблі та обробці Grigio Scuro.

Атмосфера інтер'єру розкішного Ferrari 812 GTS продовжується в естетиці гоночного спорту, яка підкреслена вишуканим оснащенням і ексклюзивними матеріалами оздоблення.

Новий автомобіль Ferrari 812 GTS салон

Двигун Ferrari 812 GTS – незалежність та унікальне звучання V12

Силовий агрегат, який, завдяки своїй здатності розвивати значну потужність 800 к.с. при 8500 об / хв і 718 Нм крутного моменту при 7000 оборотах на хвилину, є найпотужнішим двигуном в своєму класі. Розгін до 100 км / год займає менше 3 секунд, а від 0 до 200 км / год - всього за 8,3 секунди. Максимальна швидкість Ferrari 812 GTS зафіксована на позначці 340 км / год.

Як і на 812 Superfast, такий рівень продуктивності був досягнутий за рахунок оптимізації конструкції двигуна і частково за рахунок інновацій, таких як використання системи прямого впорскування під тиском 350 бар і системи управління впускною системою із змінною геометрією. Ці модифікації дозволили використовувати збільшення робочого об'єму з 6,2 до 6,5 літрів, щоб максимізувати вихідну потужність.

Особливу увагу було приділено калібруванню налаштувань Manettino для підвищення потенціалу двигуна і відчуття максимальної потужності, що передається автомобілем. Проте, водій завжди зможе легко та впевнено дозувати величезний крутний момент завдяки педалі акселератора, за допомогою плавної, поступалної подачі потужності на всіх оборотах двигуна.

Форма кривої крутного моменту показує, що розподіл крутного моменту не було принесено в жертву збільшенню потужності. Значні 80% максимального крутного моменту доступні вже при 3500 об / хв, що покращує гнучкість і прийом на більш низьких оборотах.

В результаті це робить 812 GTS найпотужнішим автомобілем в своєму класі, легко випереджаючи конкурентів, таких як McLaren 720S Spider потужністю 710 к.с. і Aston Martin DBS Superleggera Volante потужністю 715 к.с. Потужність передається на задні колеса через семиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням, яка відрізняється короткими передавальними числами і адаптивною синхронізацією перемикання для плавного або різкого перемикання передач і миттєвого відгуку при натисканні на педаль газу.

Новий автомобіль Ferrari 812 GTS двигун

Елегантна аеродинаміка кабріолета 812 GTS

Аеродинаміка 812 GTS поставила перед дизайнерами Ferrari дві основні задачі: як гарантувати ті самі характеристики, що й версія купе з піднятим верхом, і в той же час забезпечити максимальний комфорт для пасажирів з опущеним дахом.

Велика увага приділялася мінімізації як турбулентності всередині кабіни, так і аеродинамічного шуму, щоб пасажири могли спокійно розмовляти навіть на високих швидкостях.

Як і у випадку з LaFerrari Aperta, дві невеликі L-подібні заслінки в верхніх кутах вітрового скла роблять когерентний концентрований вихор, який створює розмиття в полі швидкості безпосередньо над заднім склом, тим самим уникаючи надмірного тиску за головами пасажирів.

Новий автомобіль Ferrari 812 GTS вид збоку

Управління та безпека Ferrari 812 GTS

При розробці 812 GTS мета полягала в тому, щоб зберегти хвилююче відчуття швидкості і потужності, що забезпечуються версією berlinetta з точки зору прискорення, часу відгуку та маневреності. Ще одна інтегрована система - це система Virtual Short Wheelbase 2.0 (PCV), яка отримала подальший розвиток на основі досвіду. Також доступні наступні високопродуктивні функції допомоги водієві:
 

  • Ferrari Peak Performance (FPP): при повороті крутний момент на рульовому колесі вказує водієві, що автомобіль наближається до межі зчеплення з дорогою, допомагаючи контролювати цей динамічний стан;
  • Ferrari Power Oversteer (FPO) - в разі надмірної поворотності, яка найчастіше виникає при виході з поворотів, крутний момент на рульовому колесі дає водієві зворотний зв'язок, щоб команди рульового колеса відповідали правильному налаштуванню автомобіля;
  • Оптимізоване калібрування амортизаторів автомобіля.
 

Розкішний 812 GTS оснащений електропідсилювачем рульового управління (EPS), який, відповідно до традицій Ferrari, використовується для повного розкриття потенціалу автомобіля з точки зору продуктивності шляхом інтеграції з усіма електронними засобами управління динамікою автомобіля, включаючи версію 5.0 запатентованої Ferrari SSC.

Новий автомобіль Ferrari 812 GTS задній бампер