Як правильно вибрати Mercedes-Benz S-Class W222 з пробігом

Mercedes-Benz W222 є шостим поколінням флагманських седанів S-Class. Прем'єра моделі відбулася у 2013 році, а у 2017 W222 пережив обширний рестайлінг. Восени 2020 року німецька компанія представила новий S-Class — W223. У зв'язку з цим на вторинному ринку стало з'являтися безліч цікавих пропозицій. Моделі S-Class завоювали звання довговічних, а наповненість сучасним обладнанням і витончене якісне оздоблення інтер'єру роблять їх ще більш привабливими, навіть якщо автомобіль не новий. Однак, важливо знати про особливості W222, щоби покупка стала справді успішною.

Вартість Mercedes-Benz S-Class 2013 і 2017

Ідеалом представницького класу колись був Mercedes-Benz W140 — легенда 90-х із двигуном V12 об'ємом 6 літрів. У повсякденному житті його називали просто «шестисотим». Для самої компанії цифра 600 була важливою, оскільки нагадувала про найпрестижніший лімузин 20-го століття — Mercedes-Benz 600 (або Mercedes-Benz 100), таким чином пов'язуючи два розкішні автомобілі. Слово «шестисотий» як позначення найкращого седана давно не вживається, однак Mercedes-Benz S-Class у сучасному світі залишається зразком представницького класу і якості, якому намагаються відповідати всі інші бренди.

Mercedes-Benz S-Class 2013

Mercedes-Benz W222, а також модифікована версія 2017 року, екстер'єр якої майже не змінився (хіба тільки фари і ліхтарі), після виходу W223 стає більш доступним варіантом. Автомобілі W222 2013 року пропонуються в середньому за ціною від 45 тис. доларів, якщо не включати дуже зношені варіанти й ексклюзивні екземпляри.

Mercedes-Benz S-Class 2017

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    145 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    135 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Mercedes-Benz W222 — пробіг і особливості експлуатації

Існує кілька нюансів, на які слід звернути увагу, перш ніж ви займетеся підбором S-Class 2013 або 2017 року. По-перше, ви не зможете придбати старий автомобіль якогось іншого кольору, крім чорного, швидше за все. Одна з головних вимог до автомобіля представницького класу — елегантність як інтер'єру, так і зовнішнього вигляду. Тому класичний чорний є найпоширенішим серед W222. Крім того, велика кількість примірників була придбана компаніями, для яких важливий стриманий стиль, а знайти автомобіль у володінні приватної особи дуже складно.

Представницькі седани, як правило, купують ділові люди для щоденних поїздок. Для них важливий комфорт і ідеальний зовнішній вигляд. Вони користуються автомобілем завжди, незважаючи на затори, і часто мають кілька важливих зустрічей на день, тому у старого Mercedes-Benz S-Class завжди буде великий пробіг. При виборі W222 ретельно перевірте, чи не було проведено відмотування показників одометра, якщо запропонований автомобіль не відповідає цим зауваженням.

Однак, головне тут те, що в більшості автомобілів S-Class за кермом перебуває не власник, а найманий водій. Вони не економлять пальне, не звертають увагу на знос і часто подовгу чекають начальника. Внаслідок цього мотор величезну кількість часу працює на холостому ходу, що значно посилює його знос, а також призводить до додаткового навантаження на мастильну і вихлопну системи.

Таким чином, у ході електронної діагностики зверніть увагу на лічильник мотогодин. Щоби визначити приблизно пробіг автомобіля, потрібно помножити показник мотогодин на середню швидкість по маршруту. Крім того, дані про кілометраж ви можете перевірити в безлічі блоків, тому краще оглянути кожен із них. Приблизно пробіг можна також дізнатися, якщо помножити загальний час роботи фар в годиннику на середню швидкість.

Mercedes-Benz W222 вигляд збоку

Особливості двигунів Mercedes-Benz W222

Пропозиції на вторинному ринку розподіляються так: 33% W222 з базовим дизельним двигуном V6 об'ємом 3 л і 43% — з бензиновим двигуном 4,7 л. Дизельний мотор S 350 d був популярний через 249 к.с., що вигідно, якщо ви зобов'язані сплачувати податок на потужність двигуна. Модель S 500 була поширена як оптимальна серед бензинових: найпотужнішою була версія з V12 (дуже дорога), а також допрацьовані версії AMG. Виходять дві крайності — найпростіший дизель або дуже потужний бензиновий мотор. Доведеться визначити, який із них кращий для вас.

Mercedes-Benz W222 вигляд спереду

Бітурбований V8, що встановлюється в S 500, виробляє 455 к.с. Код двигуна — М278. Цей двигун має серйозну недосконалість — раннє утворення задирок у циліндрах. Раннє означає, що пошкодження в моторах з'являлися навіть на автомобілях із пробігом до 50 тис. км. Відновлення двигуна коштує дуже дорого, а при значних дефектах доведеться здійснювати заміну, що обійдеться в кілька тисяч доларів. Теплове навантаження на мотор велике, через що необхідно стежити за чистотою радіаторів, часто проводити заміну мастила, яке в цьому V8 забруднюється швидко, заливати бензин тільки з високим октановим числом і використовувати тільки якісні мастильні матеріали. Стандартний показник для ТО Mercedes-Benz W222 — 15 тис. км. Якщо колишній власник дотримувався цієї рекомендації і часто потрапляв у затори, швидше за все, бензиновий V8 уже не підлягає ремонту.

Часто також зношуються муфти розподільних валів, а заміна їх також досить затратна. Ціна муфти становить 600-700 доларів, а їх необхідно 2 на впуск і 2 на випуск. Також, щоби зняти кришку ГРМ, потрібно вивісити двигун. Водночас турбокомпресори в цьому двигуні вирізняються міцністю.

Таким чином, дизельний V6 легше відремонтувати і він менш вимогливий в обслуговуванні. Мотор V12 має велику потенційну продуктивність, однак із ним частіше потрібно проходити ТО, а обслуговування дороге.

Mercedes-Benz W222 двигун

Mercedes-Benz замінила дизельний V6 3.0 ОМ642 на рядний 2.9 ОМ656 під час рестайлінгу. Його конструкція також досить проста, і цей мотор довговічний — понад 200 тис. км пробігу. Проблеми можуть виникнути тільки внаслідок використання неякісного пального (що трапляється часто в Україні). Це впливає на стан паливної форсунки, ціна якої може досягати 500 доларів, при цьому часто на заміну деталі проблеми не закінчуються. Погане пальне також негативно впливає на паливний насос високого тиску. Тому необхідно користуватися послугами тільки перевірених АЗС, а також не їздити, коли ввімкнений індикатор рівня пального: це призводить до того, що в паливну систему потрапляють бруд і осад, що накопичилися.

Чим простіша конструкція двигуна, менше циліндрів і потужності, тим він надійніший. Турбований V6 має найменше теплове навантаження в лінійці бензинових моторів, тому більш довговічний, ніж інші версії. При цьому впевненість у тому, що з двигуна потрібно отримувати максимальну потужність, призведе до швидкого виходу з ладу навіть зібраних вручну моторів від AMG.

Mercedes-Benz W222 рядний двигун

Коробка передач і ходова Mercedes-Benz S-Class W222

В S-Class W222 встановлюється тільки класична гідротрансформаторна автоматична коробка перемикання передач. Винятком є ​​тільки AMG S 63 з багатодисковими муфтами. До рестайлінгу майже всі версії мали семиступінчасту коробку, після 2017 року — дев'ятиступінчасту. Стандартною рекомендацією для АКПП є регулярна заміна мастила з урахуванням умов їзди і стилю водіння.

Mercedes-Benz W222 вигляд ззаду

Ці АКПП досить надійні, проте з часом все одно відбувається знос, особливо при частих різких стартах і агресивній манері водіння. Як результат — знос гідротрансформатора і фрикційних дисків. Про зношеність останніх свідчать пробуксовки при зміні передач. Рекомендується ретельно проводити діагностику під час тест-драйву, що дозволить виявити очевидні несправності, але необхідна також перевірка за допомогою комп'ютера, щоби побачити повну картину.

Повнопривідна трансмісія стійка і не виходить із ладу до 150-200 тис. км, якщо не намагатися експлуатувати W222 як позашляховик. Але низький кліренс навряд чи міг дозволити попередньому власнику це.

Пневматична підвіска S-Class міцна, здатна працювати без проблем мінімум 150 тис. км, за умов нормальної експлуатації вона не доставляє проблем.

Mercedes-Benz W222 трансмісія

Пневмопідвіски на всіх S-Class відрізняються лише просунутістю. Вони не повинні викликати у вас занепокоєння, оскільки на пневмобалонах стоять захисні гумові чохли, тому служать вони близько 200 тис. км. Потрапляння бруду практично виключено, завдяки чому мінімізується знос. До того ж повітряні балони можна замінювати на неоригінальні для економії, тому що тепер це обходиться в кілька сотень доларів.

Іноді відбувається окислення контакту клапана регулювання жорсткості в амортизаторах, через що і підвіска перемикається на режим Sport. Можна почистити роз'єм, але у критичній ситуації доведеться замінити демпфер.

Mercedes-Benz S-Class W222 вигляд збоку

Стан кузова і салону при виборі Mercedes-Benz W222

S-Class відображає статус його власника, а навіть невелика подряпина псує загальне враження від автомобіля. Не дивно, що для вживаного W222 косметичне перефарбування — часте явище. Однак важливіше добре оглянути кузов на наявність зварних швів, кріплень зі слідами зняття, відмітин на ущільнювачі та їх пошкоджень і недостачу пластикових елементів.

Важливо розуміти, що ремонт дорогих автомобілів далеко не завжди здійснюється якісно. По-перше, часто буває багато претензій навіть до роботи офіційних представництв. По-друге, як уже говорилося вище, власники W222 нерідко наймають водіїв, тому можуть навіть не знати про якісь події з їхніми автомобілями. Водій може економити на пальному і мастилі, через що навіть дорогий новий S-Class можна легко і дуже швидко «вбити».

Mercedes-Benz W222 салон

Як правило, видимі ознаки зносу на деталях салону з'являються після 100 тис. км пробігу (виключення дуже рідкісні). На 150 тис. км симптоми стають досить помітними: заломи на шкірі, потертості на кермі і накладках педалей. Це ще один дуже хороший показник для визначення справжнього пробігу автомобіля. Невідповідність між станом салону і заявленим пробігом має насторожити вас.

Численні деталі, які зазвичай відносять до елементів розкоші, також дуже часто ламаються: кнопки, перемикачі, підсвічування, мікроліфти та інше. Особливо це стосується W222, який використовував не один пасажир, зокрема автомобілів із прокату та VIP-таксі. При цьому ремонт таких дрібних деталей неприємно дивує: заміна якоїсь лампочки може коштувати від кількох сотень доларів, а неоригінальних деталей просто немає. Можливим виходом є дуже хороший автосервіс із досвідченими майстрами.

Mercedes-Benz W222 задній ряд

Дуже часто Mercedes-Benz W222 з потужним двигуном шукають через довгий перелік розкішних опцій. Але проблема полягає в тому, що все з часом ламається і зношується. Вибрати автомобіль уже буде важко, оскільки при продажі вживаного авто рідко складається докладний опис із повним переліком оснащення. А визначити по фото це також неможливо. Далі, всі ці функції треба буде перевірити і протестувати під час огляду. Багато систем самі сигналізують про несправності, а збої можна визначити за допомогою електронної діагностики, але помилки можна скинути. І не завжди повна діагностика дозволяє виявити проблему.

Mercedes-Benz W222 екстер'єр

Вибір Mercedes-Benz W222 з пробігом — електроніка

В S-Class 2013 використовується 26 датчиків, що на 7 одиниць більше, ніж у попередній версії S-Class, системи тривимірного огляду, 3 блоки управління, а також інформація і технології з дуже різних галузей, таких як армія й охорона здоров'я. W222 здатний розпізнавати вуличні знаки та адаптувати світло фар за допомогою Adaptive Highbeam Assist Plus для того, щоби не засліплювати автомобіль попереду. Завдяки цій системі ви можете рухатися з постійно увімкненим дальнім світлом. В S-Class 2013 вже використовувалися датчики для напівавтономного водіння — W222 здатний рухатися самостійно до 15 секунд, але це все одно вражає.

До всіх допоміжних технологій від попереднього покоління, в ньому також додалася система допомоги при рульовому управлінні, яка ефективно слідує за автомобілем, що йде попереду, і використовує його як засіб орієнтації, навіть якщо немає чіткої розмітки смуги руху. Для W222 була покращена система попередження про з’їзд зі смуги (Active Lane Keeping Assist), яка вперше стала здатна втручатися в рульове управління і повертати автомобіль у смугу руху.

Модель 2013 року з використанням приголомшливого набору датчиків визначає, наскільки серйозне гальмівне зусилля потрібно і робить усе за водія. В W222 також використовувався зовсім новий тоді задній радарний датчик для запобігання вторинним аваріям.

Mercedes-Benz W222 датчики

На додаток до всього, модель S400L Hybrid SE Line 4dr Auto, наприклад, оснащуються стереокамерами в лобовому склі, які визначають нерівності і вибоїни на дорозі і передають сигнали на колеса для адаптації. Система Magic Body Control дозволяє переїхати лежачого поліцейського з подвійною швидкістю, і водій майже не відчує цього.

Mercedes-Benz S-Class має статусний вигляд, незалежно від року випуску. Однак, у кузов просунутого дорогого автомобіля вбудовано безліч радарів, камер і сенсорів з усіх боків, несправність яких може приховувати добре перефарбований кузов і доглянутий чистий салон. Пошкодження деяких датчиків може не тільки значно знижувати комфорт їзди, а й впливати на вашу безпеку. При виборі W222 краще скористатися послугами фахівця, який має досвід роботи саме з Mercedes-Benz. Водночас важливо, щоби ви мали уявлення про особливості автомобіля, який плануєте придбати. Можливо, щоби повернути W222 хороший стан, доведеться витратити кілька тисяч доларів, оскільки навіть невелике ДТП призводить до пошкоджень численної крихкої електроніки.

Як вибрати Mercedes-Benz S-Class W222 на вторинному ринку: 5 головних порад

  1. Незначний пробіг на W222 — велика рідкість, тому обов'язково перевірте лічильники мотогодин.
  2. Для представницького седана нормальними є косметичні перефарбовування, проте сліди аварій сигналізують про можливі пошкодження електроніки.
  3. Пневмопідвіска і АКПП досить надійні, проте погано реагують на жорстке водіння.
  4. Бензиновий двигун S 500 схильний до утворення задирок у циліндрах, які можуть виникати навіть на невеликому пробігу. Дизельний S 350 d має вигідну потужність і відрізняється низькими витратами, але ремонт паливної апаратури обійдеться набагато дорожче бензинового.
  5. Якщо ви плануєте придбати автомобіль із безліччю опцій, зверніть увагу на те, що ретельно перевірити їхню роботу буде дуже складно.
Mercedes-Benz S-Class W222