Land Rover Defender 2020 і Toyota Land Cruiser Heritage Edition 2021 — порівняльний огляд справжніх позашляховиків

Два автомобільні гіганти в історії знову зустрілися у новому світі. Нечасто зустрічається можливість протестувати два найбільш визнані позашляховики, не кажучи вже про порівняння на найскладніших трасах. Але, на щастя, нам вдалося зробити огляд на Toyota Land Cruiser Heritage Edition, що отримала назву 200 Series, і Land Rover Defender.

Двигуни Defender 2020 і Land Cruiser 2021

Ви можете згадати багато зауважень про надійність Land Rover і про те, наскільки відверто застарілим стало шасі Land Cruiser 14-річної давності. Це традиційні аргументи в суперечках між прихильниками Cruiser і Land Rover — інакше, напевно, і бути не може. Найкращий спосіб випробувати можливості обох автомобілів і визначити переможця — змусити подолати скелясту стежку з безліччю нестандартних перешкод, особливо в екстремальних погодних умовах.

Якщо ви щодня водите Land Cruiser 100, за кермом нової моделі ви точно відчуєте себе, як удома, і, хоча між ними майже 20 років, не можна заперечувати схожість. Двигун V8 об'ємом 5,7 л і восьмиступінчаста автоматична коробка передач роблять водіння по шосе абсолютно невимушеним, хоча Defender виявився набагато швидшим, розігнавшись до 105 км/год.

Новий автомобіль Toyota Land Cruiser Heritage Edition 2021 вигляд спереду

Це має сенс, оскільки Defender тепер оснащується рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом і 48-вольтовою м'якою гібридною системою, яка має вбудований стартер-генератор і електричний компресор для майже миттєвого включення турбонаддува. Хоча він виробляє лише трохи більше потужності, ніж V8 Land Cruiser (395 к.с. проти 381 к.с.), турбо-лаг не існує, і він краще використовує знижену кількість повітря, що доступне в горах.

Новий автомобіль Land Rover Defender 2020 вигляд спереду

Нові пропозиції

  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    11 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    199 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S560 4MATIC

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    33 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    165 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi RS 6 Avant

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    6 тис.
    Двигун:
    4.0 Бензин
    Привід:
    Повний
    149 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Rolls-Royce Wraith Kryptos

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    900 км.
    Двигун:
    6,6 Бензин
    Привід:
    Задній
    550 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Toyota Land Cruiser Heritage Edition 2021 і Land Rover Defender 2020 року — позашляхові технології

Хороша практика — зупинитися біля початку маршруту і переконатися, що ваш автомобіль готовий до експлуатації на бездоріжжі, особливо коли це тестові автомобілі. Ми перевірили всі чотири шини, щоби переконатися, що все в порядку, особливо з Land Cruiser, який йшов зі всюдихідними шинами Dunlop Grandtrek AT20, що залишають бажати кращого.

Насправді це перша претензія до Heritage Edition. З огляду на те, що пороги було усунуто, можна було б припустити, що Toyota зробить усе можливе, щоби створити свій Land Cruiser більш гідним позашляховиком. Використання 33-дюймових усюдихідних покришок значно поліпшило б зовнішній вигляд, забезпечивши додатковий дорожній просвіт і більш жорстку боковину для кращого зчеплення, на додаток до агресивнішого малюнку протектора. Defender оснащувався додатковими грязьовими шинами Goodyear Wrangler DuraTrac.

Незважаючи на вік, у Land Cruiser справді встановлені деякі позашляхові технології для випадків, коли на зміну рівному шосе приходить бруд, пісок, каміння або сніг. Оснащений системою контролю тяги Toyota ATRAC, великий Land Cruiser використовує сигнали від 4 датчиків швидкості коліс для імітації блокування диференціалів спереду і ззаду, взаємодіючи з центральним диференціалом із обмеженим прослизанням і блокуванням. Проте хотілося б, щоби з Heritage Edition повернули механічні блокувальники мостів на Land Cruiser, оскільки це те, чого ми не бачили за останні 20 років.

Crawl Control — ще одна витончена технічна функція Land Cruiser, що більш-менш діє як круїз-контроль у ситуаціях з низькою швидкістю і керується ручкою на центральній консолі. Особливо ця опція сподобається тим водіям, які хочуть мати якомога більше контролю. Отже, поставте свій Land Cruiser на низький рівень, заблокуйте міжосьовий диференціал і виберіть Rock and Dirt для настройки ATRAC.

Новий автомобіль Toyota Land Cruiser Heritage Edition 2021 вигляд ззаду

Хоча у Defender немає живого заднього моста (менше шарнірного зчленування), він має безліч інших інноваційних технологій, які компенсують це, зокрема реальне блокування заднього диференціала. І центральний, і задній блокувальники на Defender вмикаються автоматично, і хоча це звучить як платформа для електронної нестійкості, на практиці працює досить добре.

Defender також оснащений пневмопідвіскою і має дорожній просвіт 27,94 см на найвищому рівні в порівнянні з 22,6 см у Land Cruiser. Однак, пневмопідвіски, як правило, не підходять для застосування на бездоріжжі, оскільки вони створюють неймовірне навантаження на систему на максимальній висоті, коли балони знаходяться під повним тиском. Час покаже, чи придатна система Defender для тривалого використання, особливо після закінчення терміну гарантії. Для довговічності найкраще запускати пневматичну підвіску на її нормальній висоті дорожнього просвіту, використовуючи максимальний підйом для подолання великих перешкод, а потім опускати назад вниз.

Як і його японський конкурент, Defender оснащується унікальною системою управління рельєфом, що називається Terrain Response 2. Система має режими, такі як Land Cruiser, які можна вибирати, але ви можете залишити її в автоматичному режимі, і автомобіль сам зробить усе інше за вас. Система виконує 500 тестів навколишнього середовища і сценаріїв зчеплення на секунду, змінюючи контроль тяги, дросельну заслінку, реакцію і багато іншого.

Новий автомобіль Land Rover Defender 2020 вигляд ззаду

Подолання перешкод Toyota Land Cruiser Heritage Edition 2021 і Land Rover Defender 2020

Перша перешкода — це кам'яна сходинка, яку неможливо об'їхати і у якої є ще один невеликий уступ. Першим перешкоду долав Land Cruiser, по складнішій трасі. Системі ATRAC знадобилося трохи часу для адаптації до подій. Зрештою позашляховик зміг прорватися і подолати перешкоду.

Defender пройшов простіший шлях, оскільки водій боявся пошкодити автомобіль. Однак, як би не хотілося дати Land Cruiser Heritage Edition перемогу за це, довелося погодитися, що Defender подолав би складнішу перешкоду без проблем.

Через велике скупчення каменів Land Cruiser також пішов першим. У Land Cruiser не виникло ніяких проблем, він лише зачепився за захист днища. Завдяки тому, що у Heritage Edition є 4 додаткові пластини ковзання, трансмісія не пошкодилася. Було тільки трохи потягнуто вниз бампер, але не більше.

Новий автомобіль Toyota Land Cruiser Heritage Edition 2021 підвіска

Потім Defender підняв свій масивний кузов. Хоча у Defender дорожній просвіт трохи більший, ніж у Land Cruiser, він все ж трохи протягнув днище. Defender краще пройшов через скупчення каменів, але обидва автомобілі були на висоті.

Остання перешкода — кам'яна сходинка з опуклістю і невеликим підйомом. Ця небезпечна ділянка стежки — ось що викликало найбільше хвилювань.

Через нестачу дорожнього просвіту (більшість позашляховиків, які долають цю перешкоду, мають принаймні кілька модифікацій), ми зробили невеликі запобіжні заходи і побудували сходинку з каменів, щоб усунути потенційні проблеми. Ця практика називається прокладанням стежки і часто буває дуже корисною. Дивовижно, але Land Cruiser Heritage Edition подолав перешкоду без проблем, а за ним і Defender.

У той час як Defender був справді стійкий, шини DuraTrac не так добре справлялися зі сумішшю льоду і снігу. Система ABS Land Rover подолала крижану суміш на спуску приголомшливо добре, особливо в тіні. І хоча Defender відмінно виконав свої завдання, шини DuraTrac не впоралися з крижаної сумішшю.

Новий автомобіль Land Rover Defender 2020 підвіска

Land Rover Defender 2020 vs Toyota Land Cruiser Heritage Edition 2021 — який із позашляховиків перемагає

Незважаючи на деякі сучасні функції комфорту, Land Cruiser Heritage Edition 2021 схожий на сільськогосподарський автомобіль, а його шасі застаріває. Система ATRAC працює добре, як і система підтримки швидкості на бездоріжжі і всі інші функції, але це не те, що робить позашляховик Land Cruiser.

Новий Heritage Edition робить усе, що повинен, але йому не вистачає шарму, який пропонували оригінальні Land Cruiser. Може, річ у тому, що модель 2021 року, і вона повинна дозрівати, як хороше вино, протягом 20 років після того, як проїхала кілька сотень тисяч кілометрів. Звичайно, позашляховик прослужить довше з невеликим обслуговуванням, але відсутність хороших позашляхових шин і цінник в 91 000 доларів змушують задуматися.

На противагу цьому, Defender — новий варіант класичної формули. На відміну від оригінальної моделі, яка трохи застаріла. Defender являє собою безліч нових технологій і одягнений у вишуканий сучасний корпус, який справді виглядає відповідним чином і навіть краще рухається на трасі. Багатьох шанувальників позашляховиків повернення Defender вельми порадувало, а його можливості — як нагорода за очікування.

Новий автомобіль Land Rover Defender 2020 огляд

Незважаючи на деякі сучасні функції комфорту, Land Cruiser Heritage Edition 2021 схожий на сільськогосподарський автомобіль, а його шасі застаріває. Система ATRAC працює добре, як і система підтримки швидкості на бездоріжжі і всі інші функції, але це не те, що робить позашляховик Land Cruiser.

Новий Heritage Edition робить усе, що повинен, але йому не вистачає шарму, який пропонували оригінальні Land Cruiser. Може, річ у тому, що модель 2021 року, і вона повинна дозрівати, як хороше вино, протягом 20 років після того, як проїхала кілька сотень тисяч кілометрів. Звичайно, позашляховик прослужить довше з невеликим обслуговуванням, але відсутність хороших позашляхових шин і цінник в 91 000 доларів змушують задуматися.

На противагу цьому, Defender — новий варіант класичної формули. На відміну від оригінальної моделі, яка трохи застаріла. Defender являє собою безліч нових технологій і одягнений у вишуканий сучасний корпус, який справді виглядає відповідним чином і навіть краще рухається на трасі. Багатьох шанувальників позашляховиків повернення Defender вельми порадувало, а його можливості — як нагорода за очікування.

Новий автомобіль Toyota Land Cruiser Heritage Edition 2021 огляд