Land Rover Discovery Sport – детальний огляд розкішного кросовера

Land Rover Discovery Sport 2019 – це справді дуже витончений автомобіль, що базується тепер на платформі PTA від JLR (Premium Transverse Architecture) і оснащений 240-сильною версією чотирициліндрового дизельного двигуна Ingenium. Є дев'ятиступінчаста автоматична коробка, повний привід і система Terrain Response від Land Rover, що оптимізує тягове зусилля. Всі системи відмінно працюють, що привертає безліч клієнтів і спонукає до дивовижних подорожей.

Оновлений Land Rover Discovery Sport – чудовий універсал

Багатьох цікавить, чи справді Discovery Sport є універсальним автомобілем, який необхідний людям у повсякденному житті. Основні характеристики, безумовно, вказують на це: п'ятимісний кросовер із парою додаткових сидінь, що складаються в підлозі багажника, великий 810-літровий багажник (коли крісла складені), повний привід на випадок поганої дороги (і він із цим справляється). А також привертає увагу зручний дизель із дуже м'якою гібридною системою на 48 В.

На тестованому автомобілі були встановлені колеса меншого розміру для максимально зручних поїздок. Позашляховику не обов'язково потрібні великі колеса – вони затискають шини на бездоріжжі, зачіпають бордюри і дуже мало додають до динаміки. Хоча можна використовувати і трохи більш крутий набір усюдихідних шин.

Це покоління Discovery Sport відрізняється від попереднього: модель тихіша, краще їде, розумніша і точніше управляється. Це не спортивний автомобіль, але він точно надійний, і це головне.

Land Rover Discovery Sport 2019 – вишуканий, спокійний і зручний компактний кросовер. Ви це зрозумієте, проїхавши всього пару тисяч кілометрів. В основі автомобіля немає нічого такого, що потребує викриття. Можна взяти стандартний повнопривідний седан для пересування по трасах, але Discovery Sport 2019 показує свої переваги, коли на шляху трапляються ділянки бруду і коли виникає потреба в роботі поперечних диференціалів. Камера, яка дозволяє вам оцінювати ситуацію за капотом, що відбувається під ним, теж дійсно хороша: ви можете пробиратися через скелясті ділянки без контролера. Крім того, це допомагає, якщо ви турбуєтеся про пошкодження коліс об бордюри. Хоча зменшені 18-дюймові легкосплавні диски мають щедру пружну боковину на тестованому автомобілі, яка діє як бампер.

Новий автомобіль Land Rover Discovery Sport

Складання Discovery Sport 2019 відмінне, всі елементи міцні, всі насадки тримаються стійко. Інформаційно-розважальна система також викликає приємні враження: завдяки додаткам ви можете робити все що завгодно – від пошуку автомобіля до планування заправки. Останнє дуже допомагає з економією дорожніх витрат.

Існує і пара нюансів, нічого серйозного. Пластикова панель у просторі для ніг пасажира погано прикріплена і в якийсь момент може відвалитися, тому доведеться самостійно повторно затягувати пластикові гвинти, щоби розв’язати цю проблему. Також автобокс із 9 швидкостями може коливатися, особливо при русі накатом / прискоренні на кільцевих розв'язках та перехрестях – проблема, яка, здається, посилюється режимом Comfort. Але варто краще вивчити деякі особливості автомобіля. Discovery Sport 2019 здатний досягати економії пального 5,5 л/100 км, хоча в середньому цей показник становить 6,4-6,2 л/100 км, що є розумною витратою для позашляховика солідних розмірів.

Одна з головних причин, чому варто звернути увагу на новий кросовер, є його абсолютна практичність. Ймовірно, саме тому більшість людей купують такий автомобіль. Розташування семи сидінь працює на диво добре, навіть якщо вам просто потрібно розмістити трьох дітей на два задні ряди. Атмосферу комфорту створює і якісна стереосистема (особливо якщо вибрати опційну Meridian). Ви просто можете ввімкнути подкаст у плавному режимі і відправитися додому після важкого робочого дня.

Новий автомобіль Land Rover Discovery Sport вигляд ззаду

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Керованість і практичність Land Rover Discovery Sport 2019

У 2020 році Sport мав досить спокійне USP, що пов'язано з його позашляховою здатністю. Факт того, що автомобіль здатний пересуватися на бездоріжжі, означає, що він менш орієнтований на псевдоспортивний стиль їзди. І це добре, коли мова йде про цілеспрямовано розроблений позашляховик.

Існує кілька моментів, які не можна ігнорувати при водінні Discovery Sport 2019. По-перше, дев'ятиступінчаста автоматична коробка іноді лагає при зниженні швидкості або працює не відповідно до передавального числа, особливо коли ви натискаєте педаль газу. У Discovery Sport також є звичка маневрувати через трансмісію, якщо система вирішує, що необхідно знизити передачу, повільно наближаючись до зупинки.

Можливо, проблема більше полягає в програмному забезпеченні, а не механічного характеру, тому що в цій нечіткій логіці іноді можна побачити повністю правильні рішення, але в цьому немає якоїсь особливої ​​систематичності або зв'язку. Проте дратує те, що коробка, здається, містить занадто багато співвідношень для нормальної роботи комп'ютера. Звичайно, є певний відсоток збільшення ефективності, але це схоже на гонитву за числами, а не на прагнення зробити автомобіль більш функціональним. Також у коротких поїздках в місті позашляховий характер Discovery Sport простежується чіткіше: споживаність пального може збільшуватися до 6,6 л/100 км, а це має значення.

Новий автомобіль Land Rover Discovery Sport вигляд спереду

Не можна не звернути увагу на те, що Discovery Sport 2019 не є базовою моделлю серед інших Land Rover. Тестований варіант Land Rover Discovery Sport D240 AWD HSE R-Dynamic коштує близько 70 тис. доларів (у стандартній комплектації близько 45 тис. доларів). Однак, повноцінний Discovery (від 66 тис. доларів за версію S із дизельним двигуном потужністю 240 кінських сил і в повній 7-місній конфігурації, а не конфігурації 5 + 2), або навіть стильний дизель Velar D180, хоча і на 18-дюймових легкосплавних дисках, які йому не особливо підходять. Land Rover у специфікації GLB справді є більш дорогим позашляховиком, але навіть у досить скромних характеристиках він, як і раніше, є чи не найкращим автомобілем, особливо якщо ви цінуєте комфорт більше, ніж керованість.

Вперше досліджуючи бездоріжжя на Discovery Sport, ви можете бути дуже захоплені концепцією «прозорого капота» завдяки спеціальній камері. Це корисна функція разом із дзеркалом заднього виду Clearsight. Дзеркало можна використовувати, коли задня частина автомобіля настільки брудна, що ви боїтеся подряпати заднє скло, якщо скористаєтеся двірником. Задні сидіння дуже функціональні: їх можна розділити на 2 ряди, щоб надати дітям більше місця, і, якщо ви просто піднімете одне з крісел третього ряду, все одно залишиться багато місця для багажу. У цілому тестована комплектація досить зручна.

Новий автомобіль Land Rover Discovery Sport передній бампер

Плагін-гібрид Land Rover Discovery Sport 2019

Через особливості роботи у 2020 році жорсткі тести Discovery Sport не вдалося провести. Але навіть у звичайних поїздках можна помітити, що при перетині штучних з'їздів обвіс R-Dynamic дещо обмежує кут в'їзду. І взагалі, шарнірне зчленування осі не таке велике, як усі могли очікувати.

Очевидно, це не така велика проблема з електронними блокуваннями диференціалу, що підтримує рух уперед, навіть коли колеса перебувають у вільному падінні, але для Land Rover властива трохи більша гнучкість. Варто відзначити, що при перетині перешкоди, якщо ви спробуєте одночасно підняти в повітря переднє праве і заднє ліве колесо, всі двері відкриваються без проблем. Так що надбудова досить жорстка. Якщо б ви зробили це в старих серійних Land Rover, ви не змогли б відкрити двері, тому що автомобіль злегка зрушився б під дією кручення.

Новий автомобіль Land Rover Discovery Sport решітка

Плагін-гібрид Discovery Sport 2019 насправді досить непоганий. PHEV оснащений 1,5-літровим бензиновим двигуном із турбонаддувом потужністю 200 к.с., що приводить у рух передню вісь, плюс електродвигуном потужністю 100 к.с. для задньої осі (що дає 4x4), але вагу він має майже таку саму, як дизель. Електричний запас ходу складає 55 км (WLTP), викиди CO2 в циклі 44 г/км, а витрата пального в тому ж циклі становить 1,67 л / 100 км.

В основному Discovery Sport 2019 виглядає динамічним, і ви отримуєте бонусну опцію руху чисто на електриці, яка, без сумніву, буде корисна для більш коротких поїздок. Також у Land Rover заявляють, що плагін ніколи повністю не розряджає акумулятор, тому у вас завжди буде повний привід на випадок, якщо він знадобиться (задня вісь працює тільки від електрики).

Новий автомобіль Land Rover Discovery Sport колесо

Неймовірно практичне додаткове обладнання Discovery Sport 2019

Кожен власник автомобіля має свій список обов'язкового додаткового обладнання. Є також загальні функції, що значно полегшують життя кожного автовласника. Хоча розглянутий у цьому огляді Discovery Sport вже є HSE Dynamic, а значить він досить добре обладнаний від початку, але деяке обладнання варте того, щоби його додати до стандартного.

По-перше, додаткові опції в дизайні екстер'єру в даному конкретному випадку: фарба Firenze Red Metallic із чорним контрастним дахом і Black Pack. Це того варте – навіть після подолання бруду комбінація виглядає справді дуже круто. Сидіння Luxtec і замшеві сидіння як варіант без доплати дуже зручні і мають надзвичайну стійкість до плям. Хоча варто звернути увагу, що через маленькі пори в тканині може потрапляти дрібне сміття і крихти, тому вам знадобиться пилосос для їх правильного очищення. Додаткова аудіосистема Meridien Surround Sound також достойна того, щоб її придбати. Якщо ж ви не аудіофіла, вам підійде і стандартна система. Майте на увазі, що Meridien – не найважливіший елемент в автомобільній аудіосистемі, а просто гарне оновлення за розумною ціною.

Пакет динамічного управління об'єднує настроювану динаміку і адаптивну динаміку, а також додає червоні гальмівні супорти як візуальну підказку, а, з огляду на вартість у 1500 доларів, це має значення. Звичайно, без цього пакету можна водити розкішний кросовер, але він знадобиться тоді, коли вам потрібно буде більше динаміки для руху вперед. Також корисні захисні стекла: не потрібно турбуватися про те, як припаркувати автомобіль із опущеними сидіннями й іншим ззаду. Деякі люди ненавидять чорні задні вікна, але з чорно-червоним дизайном вони виглядають гармонійно. Пакет допомоги водієві (360-градусна камера, чіткий монітор виходу, адаптивний круїз-контроль, розпізнавання броду, допомога при паркуванні і моніторинг руху ззаду) звучить занадто дорого за близько 3000 доларів, і без цих функцій можна успішно керувати автомобілем. На під'їзних дорогах, де постійно доводиться виїжджати зі сліпої зони, ви оціните їхню допомогу. Однак це дуже специфічні ситуації, і це одна з тих речей, які приємно мати, але вони не важливі.

Вам точно знадобляться додаткові USB-порти (2 у другому ряду сидінь і 1 в третьому), особливо якщо у вас троє дітей, яких часто розміщують на 3 ряди через місця для ліктів. Також буде корисним Tracker.

Новий автомобіль Land Rover Discovery Sport салон

Додаткове обладнання для подорожей із собаками викликає більше суперечностей. Складаний органайзер для багажу від Land Rover для роботи з комплектом дійсно практичний, оскільки він трохи змінює ситуацію в багажному просторі. Він виключно якісний, але те ж саме можна знайти в інтернет-магазинах, тільки за у 2 рази нижчою ціною. Так що дійсно потрібно хотіти мати органайзер саме бренду Land Rover. Те ж саме і зі стійкою до розливу мискою для собак майже за 75 доларів – ви можете отримати гарну за 10 доларів без логотипа. Портативна система ополіскування для Land Rover відмінно підходить для миття взуття і собак, перш ніж вони сядуть в автомобіль, але вона занадто дорога. Навіть при побіжному пошуку можна знайти гідні фірмові версії приблизно в 3 рази дешевші, які практично однакові. Те саме стосується і переносного душу для кемпінгу з резервуаром.

Чи знадобитися вам пандус для тварин? Це гарна ідея, але ви будете мало його використовувати. Його трохи клопітно розкладати і складати тільки для того, щоби посадити собаку в автомобіль, а також пандус зменшує кількість простору для тварини. Фактично, єдина причина використовувати пандус – це якщо у вас є великий собака, якого ви не можете самостійно підняти, і він старий чи хворіє.

Повнорозмірна перегородка для багажу також зроблена належним чином, але здається зайвою. Вона угвинчується в задню частину, як каркас безпеки на болтах, але візуально нагадує про старі фільми зі злочинцями. Чудово підходить для безпеки тварин, але заважає використанню відкидного третього ряду сидінь, тому сідати і виходити може бути трохи незручно. Цей момент потрібно продумувати, і справа не в зручності для семи місць. Тому по суті єдине, що варто мати, – це стьобана підкладка для багажного відділення. Її вартість висока, але вона ідеально вписується в задню частину за формою і розмірами. Також ЇЇ легко мити під струменем води, і вона має м'яку підкладку у всіх необхідних місцях для комфорту собаки.

У Discovery Sport є ремені і зав'язки у всіх потрібних місцях і навіть клапани для доступу до шнурка, щоби ви могли закріпити речі ззаду. Є навіть акуратний відкидний клапан, щоби тварини не дряпали верхню частину бампера. А якщо він вам не потрібен, ви просто можете його витягнути і закатати.

Саме так Discovery працює більшість часу: багажне відділення з собакою, автомобільний органайзер на пасажирському сидінні, невеликий перетворювач блоку живлення з трьохконтактним роз'ємом для зарядки ноутбука. Коли його потрібно переобладнати для сім'ї з п'яти осіб, просто зніміть спорядження і замініть його сидіннями.

Новий автомобіль Land Rover Discovery Sport багажне відділення