Mercedes-AMG E63 S універсал та Porsche Panamera Turbo S Sport Turismo: порівняльний огляд

Потужні новинки 2021 року - Mercedes-AMG E63 S універсал і Porsche Panamera Turbo S Sport Turismo з двигунами внутрішнього згоряння V8 твін-турбо, порівняльний тест-драйв яких ви можете прочитати в нашому матеріалі.

Новий автомобіль Porsche Panamera Turbo S Sport Turismo і Mercedes-AMG E63 S

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    145 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    135 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Тест-драйв Panamera Turbo S Sport Turismo і AMG E63 S універсал

Ера високопродуктивних універсалів Mercedes-AMG почалася з легендарного E55, який був представлений в 2005 році. Саме ця модель стала першим уособленням унікальної філософії AMG - максимум зусиль для рекордного результату. Динамічність супер-універсала плюс практичність, яку можна порівняти з позашляховиком, в багатофункціональному дизайні - ось формула, якої дотримувався бренд, створюючи новий Mercedes-AMG E63 S.

Новий автомобіль Mercedes-AMG E63 S вигляд збоку

На даний момент п'ятимісний універсал E63 S в стандартній комплектації оснащується найсучаснішою системою повного приводу AMG 4MATIC + і 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом, який видає 603 кінських сили.

П'ятимісний Panamera Sport Turismo від Porsche дебютував в 2018 році. Сьогодні існує вже сім варіантів цієї моделі, три з яких - гібриди. Високопродуктивний Turbo S в стандартній комплектації поставляється з найсучаснішою системою повного приводу Porsche, посиленою поперечним вектором крутного моменту «плюс» і керованим заднім мостом. Автомобіль також може похвалитися 4,0-літровим V8 твін-турбо, який видає ще більш запаморочливі 620 кінських сили.

Новий автомобіль Panamera Sport Turismo

Продуктивність універсала Mercedes-AMG E63 S і Porsche Panamera Turbo S Sport Turismo

При вазі в 2112 і 2187 кілограми, Mercedes-AMG і Porsche пропонують неймовірну швидкість. Універсал E63 S оснащений новітньою дев'ятиступеневою коробкою передач AMG Speedshift MCT, в якій для з'єднання двигуна і трансмісії використовуються муфти замість гідротрансформатора.

У режимі «Race» з адаптивним регулюванням швидкості обертання наш найкращий час розгону від 0 до 100 кілометрів на годину було досягнуто при 4000 об / хв. Результат - рекордні 3 секунди, що супроводжуються чудовим звуком темпераментної моделі.

Mercedes-AMG E63 S двигун

Panamera Turbo S Sport Turismo також ефективно використовує систему управління запуском, але замість цього має восьмиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням. Перемикання на підвищену передачу таке ж швидке, як і у AMG, але набагато більш плавне, майже непомітне. У режимі Sport Plus Porsche розганяється до 5000 об / хв, і до 100 кілометрів на годину на 0,3 секунди швидше, ніж E63. Panamera виривається вперед, роблячи це всього за 2,7 секунди, випереджаючи при цьому легендарний McLaren Senna.

Panamera Turbo S Sport Turismo двигун

Їзда та рульове управління: Mercedes-AMG проти Porsche

Обидві моделі оснащені інтелектуальною підвіскою з пневморесорами й адаптивними амортизаторами з тристороннім регулюванням. Porsche не зупиняється на цьому, а йде далі, встановлюючи активні стабілізатори поперечної стійкості, які утримують його положення в поворотах. Обидва автомобілі гарантують відмінну шумоізоляцію.

Хоча контури керма AMG E63 ідеальні, загальне враження від оснащення менш яскраве. В епоху переходу від кнопок до сучасних сенсорних панелей, кнопок на кермі AMG виявилося занадто багато, і знадобиться чимала кількість зусиль, щоб звикнути до функціоналу.

Mercedes-AMG E63 S салон

Завдяки системі, яку Porsche називає Power Steering Plus (додатковий підсилювач рульового управління), Panamera здатний практично читати думки водія. Незважаючи на кількість технологій, які роблять все це можливим, плавність і природність дійсно вражає. Кілька кнопок на кермі з різними формами і текстурами легко вивчити і використовувати. На відміну від E63, круїз-контроль управляється окремим перемикачем.

Panamera Turbo S Sport Turismo салон

Підсумки тест-драйву AMG E63 S універсал і Panamera Turbo S Sport Turismo

Все зводиться до характеристик і вражень від водіння, де за усіма параметрами перемагає Porsche. Ще одним плюсом є витончений атлетизм Porsche, те, наскільки він надзвичайно органічний в порівнянні з брутальним темпераментом AMG.

Новий Mercedes-AMG E63 S

Mercedes-AMG E63 S вимагає більше зусиль, планування і концентрації, щоб робити те, що Panamera робить легко, без сценарію і без турбот. Ваш вибір може відрізнятись, але ми обираємо Porsche Panamera Turbo S Sport Turismo 2021 року. Більш потужний, ефективний і привабливий.

Новий Panamera Turbo S Sport Turismo