Mercedes-AMG GT: еволюція легендарної моделі

Кожен виробник автомобілів преміум-класу, який має за спиною гоночну історію, любить втілювати свої знання з області автоспорту в дорожніх автомобілях. Mercedes-Benz і згодом Mercedes-AMG саме так вчинили зі своєю легендарною серією GT. Все в автомобілях GT було спроектовано і розроблено з урахуванням високих характеристик, від базової моделі до блискавичного Black Series.

Спортивна потужність Mercedes-AMG GT

Розподіл ваги на 47 відсотків передньої частини та 53 відсотки задньої частини. Як і в SLS AMG, AMG GT був розроблений з семиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням (також відомою як AMG Speedshift DCT). Ця установка допомагає досягти оптимального розподілу ваги. Механічне блокування диференціала задньої осі входить в стандартну комплектацію AMG GT, а AMG GT S має диференціал задньої осі з електронним управлінням. Обидва вбудовані в корпус трансмісії.

Двигун підключається до коробки передач через вал з вуглецевого волокна. Потужний V-8 всередині AMG GT і коробка передач утворюють фіксований блок, оскільки вони з'єднані торсіонною трубкою. Трубка має довжину 1,71 метра і по суті являє собою цілісну частину корпусу і важить менше 27 кг. Усередині труби знаходиться вал з вуглецевого волокна, який обертається зі швидкістю двигуна. Його вага становить всього 3,9 кг, а його завдання - передавати на коробку передач крутний момент до 650 Нм.

Більше 90 відсотків архітектури AMG GT побудовано з алюмінієвих компонентів, що дозволяє знизити його споряджену масу до 1540 кг. Кришка багажника зроблена зі сталі, а передня дека повністю виготовлена ​​з магнію. В результаті один тільки кузов важить всього 231 кг. Магнієвий настил знижує інерцію перед переднім мостом, а сталева кришка багажника збільшує жорсткість автомобіля.

Mercedes-AMG GT

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz GLS 63 AMG 4MATIC +

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    210 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche 911 Turbo S

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    2.6 тис.
    Двигун:
    3.7 Бензин
    Привід:
    Повний
    340 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    870 км
    Двигун:
    4 Бензин
    Привід:
    Повний
    380 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi A8L quattro

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    3,0 Дизель
    Привід:
    Повний
    107 777$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Двигун AMG GT - надпродуктивний V8

На момент дебюту 4-літровий двигун V-8 AMG GT забезпечував 456 кінських сил (AMG GT) і 503 кінських сил (AMG GT S). Два його турбокомпресора були встановлені всередині западини, утвореної рядами циліндрів, для більш компактного компонування і кращого центру ваги. Тоді новий M178 V-8 важив 209 кг і отримав систему змащення із сухим картером. Типово для AMG, двигун кожного AMG GT збирається одним техніком, чий підпис прикрашає табличку на двигуні. AMG GT потрібно чотири секунди, щоб розігнатися до 100 км на годину, а GT S завершує спринт за 3,8 секунди. Максимальна швидкість обмежена до 310 км / год і 304 км / год відповідно.

Двигун AMG GT

Керамічна гальмівна система GT

Доступна в якості додаткового обладнання, кераміко-композитна гальмівна система поставляється з пофарбованими в бронзу супортами (шестипоршневі передні, однопоршневі задні) і керамічними дисками діаметром 402 мм спереду і 360 мм ззаду. Керамічні диски на 40 відсотків легше звичайних композитних дисків і володіють більшою стійкістю до вицвітання.

Керамічна гальмівна система AMG GT

Ексклюзивний AMG GT Roadster і GT R

У розкішному GT Roadster кришка багажника зроблена не зі сталі. Замість цього AMG обрала суміш SMC (формувальна суміш) і вуглецевого волокна. Складаний Z-подібний м'який верх побудований на каркасі з магнію, сталі та алюмінію, і він може відкриватися або закриватися за 11 секунд на швидкості до 50 км / год.

AMG GT R заснований на тій же платформі і двигуні, що і звичайний AMG GT. Проте, потужність збільшується до 577 кінських сил, крутний момент збільшується до 700 ньютон-метрів, а новий колір AMG Green Hell Magno разом з решіткою радіатора Panamericana, допомагає відрізнити його від аналогів і підкреслити всі головні переваги. Більш того, ковані колеса і підвіска з койловерів були розроблена спеціально для AMG GT R.

Новий AMG GT Roadster

Надпотужний AMG GT R PRO

AMG GT R Pro - це більш аеро-оптимізована версія GT R. Pro створює велику притискну силу і має більш легкі ковшоподібні сидіння і більш легкі колеса. Більш того, частиною пакета оптимізації є додаткові площини для занурення, великий спліттер, стабілізатор поперечної стійкості з вуглецевого волокна і крило з вуглецевого волокна, оснащене закрилками Gurney.

Всі ці зміни дозволили гонщикові AMG GT3 Маро Енгелю завершити коло Північної петлі Нюрбургринга за кермом GT R Pro за 7: 04.632. Цей час кола дозволив AMG GT R Pro випередити таких конкурентів, як Nissan GT-R Nismo і Porsche 911 GT3.

Новий Mercedes-AMG GT Black Series

Mercedes-AMG GT Black Series - абсолютний рекордсмен

Новий V-8 всередині Mercedes-AMG GT Black Series видає 720 кінських сил. До речі, двигун отримав плоскопанельний колінчастий вал замість стандартного поперечного кривошипа. Турбіни Black Series забезпечують наддув до 24,6 фунтів на квадратний дюйм, а капот, крила і двері багажника виготовлені з вуглецевого волокна.

AMG GT Black Series з максимальною притискною силою, що становить 880 фунтів при швидкості 155 миль на годину, є кращою зброєю Штутгарта на треку. Щоб довести це, легендарний автомобіль зустрівся з Нюрбургрингом, де встановив рекорд кола 6: 43,616, випередивши колишнього рекордсмена, а саме Aventador SVJ Lamborghini, на 1,354 секунди.