Mercedes-Benz EQS: перша поїздка на розкішному електричному седані

Флагманський електричний EQS від Mercedes-Benz - перший автомобіль на новій архітектурній платформі для електромобілів. Модель побудована на основі архітектури EVA 2, яка дозволяє використовувати нові підходи в області функціональності та дизайну. Ще до світової прем'єри 15 квітня ми змогли зробити перший тест-драйв нового EQS.

Тест-драйв нового EQS від Mercedes-EQ

Перше відчуття від сидіння в EQS вражає сучасною розкішшю оснащення і стилістики. Відповідно до філософії S-Class, панель приладів і двері оббиті шкірою з декоративною строчкою. Без сумніву, родзинкою інтер'єру є (опціонально) Hyperscreen. Перевагою є розташування і нахил дисплея щодо водія. Перш за все на дисплеї може відображатися навігаційна карта. Задня частина електромобіля пропонує ще більше місця. Довга колісна база в 3,21 метра створює достатньо місця, щоб відчувати себе комфортно.

В салон моделі EQS дуже зручно потрапити через великі пасажирські двері. В якості опції доступні комфортні двері, які при необхідності можуть автоматично відкривати і закривати всі чотири двері за допомогою електроприводу. Двері водія можуть відкриватися навіть автоматично, без будь-яких дій з боку водія.

Досить, якщо водій підійде до дверей. Щоб закрити двері, водій повинен короткочасно натиснути на педаль гальма після посадки - двері відразу ж закриваються. В цілому EQS має округлі лінії, схожі на купе. В автомобілі, який все ще замаскований зовні, чітко видно елегантну конструкцію з коротким звісом спереду і ззаду і подовжена передня частина. Електричний седан завдовжки 5,21 метра в цілому виглядає дуже красиво і ефектно.

Новий автомобіль Mercedes-Benz EQS

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

EQS з потужністю 385 кВт і повним приводом 4MATIC

Новий EQS буде доступний з потужністю від 245 до 385 кВт. Ще більш потужна версія також з'явиться пізніше. Також буде доступний задній і повний привід. Ми їдемо на EQS 580 потужністю 385 кВт з повним приводом 4MATIC і крутним моментом 855 Нм, який розганяється до 100 км / год за 4,3 секунди.

Після нетривалого водіння ми змогли отримати перше враження про те, наскільки маневреним і потужним повинен бути новий розкішний електричний седан. Крутний момент EQS інтелектуально і безперервно розподіляється між передньою і задньою осями за допомогою функції перемикання крутного моменту. Максимальна швидкість обмежена до 210 км / год.

Новий автомобіль Mercedes-Benz EQS вигляд збоку

Пневматична підвіска в стандартній комплектації Mercedes-Benz EQS

Враження від водіння відмінні, і враження від підвіски теж хороші. Стандартна пневмопідвіска дуже добре поглинає нерівності та вибоїни. Погане дорожнє покриття практично не турбує вас і ваших пасажирів в салоні.

Дратівливий шум вітру - теж не знайомий новому EQS через плавні форми кузова і відмінний коефіцієнт аеродинамічного опору - від 0,20 в залежності від комплектації. Краща продуктивність, яку вже вражаюче продемонстрував тестовий автомобіль.

Кожне сильне прискорення або сміливе натискання на педаль акселератора супроводжувалося унікальним звуком. Наше враження: шум ні в якому разі не гучний або нав'язливий, він швидше за фоновий, і більш відчутний на підсвідомому рівні.

Новий автомобіль Mercedes-Benz EQS вигляд ззаду

Запас ходу EQS - 770 кілометрів

EQS має запас ходу до 770 кілометрів відповідно до WLTP. Седан має 400-вольтову архітектуру і, в залежності від потужності та приводу (задній або повний привід), має два розміри батареї з корисною енергоємністю 90 або 107,8 кВтг. Батарея складається з десяти або дванадцяти модулів.

EQS можна заряджати до 200 кВт на станціях швидкої зарядки постійним струмом. Це означає, що можна зарядити автомобіль на 200-300 км відповідно до WLTP, наприклад, за 15 хвилин. При змінному струмі зарядка потужністю до 22 кВт можлива від стандартного зарядного пристрою вдома.

Рекупераційна потужність EQS сягає 290 кВт. У той же час інтелектуальне управління температурою гарантує, що акумулятор може бути попередньо нагрітий або охолоджений під час руху автомобіля і що він завжди буде в оптимальному температурному діапазоні до того, як запланована зарядка припиниться.

Новий автомобіль Mercedes-Benz EQS вигляд спереду

Навігаційний тест системи Electric Intelligence: від Штутгарта до Гамбурга

Ми прописуємо маршрут зі Штутгарта в Гамбург в навігаційну систему. У EQS навігація за допомогою Electric Intelligence стала ще розумнішою, ніж раніше. У розрахунку враховується безліч факторів, таких як пробки або зміна стилю водіння, і в кінці на дисплеї відображається найшвидший і найбільш зручний маршрут, включаючи зупинки для зарядки.

У нашому випадку ми починаємо з майже повністю зарядженою батареєю (94%) і потребуємо двох зупинок для зарядки на запланованому 690-кілометровому маршруті - приблизно через 275 км і приблизно через 480 км.

Система MBUX повідомляє водієві, що перша зупинка на швидкому зарядному пристрої повинна тривати 15 хвилин, а друга 21 хвилину від 10 до 60%, щоб прибути в пункт призначення в Гамбурзі. Зрештою, це звучить непогано: всього 36 хвилин перерви при загальному часу водіння майже 7 годин.

Новий автомобіль Mercedes-Benz EQS дисплей