Mercedes-Benz GLB 2019 і Land Rover Discovery Sport 2020 року – порівняння популярних кросоверів

Mercedes-Benz GLB і Land Rover Discovery Sport 2020 є компактними кросоверами класу люкс. Поки що це перші автомобілі у своєму роді, що пропонують 7 сидінь. Обидва мають престижний зовнішній вигляд і сучасне обладнання, обидва вміщують семеро осіб і обіцяють комфорт для сім'ї, обидва перебувають приблизно в одній ціновій категорії у стандартній комплектації. Який із цих двох універсальних кросоверів найкраще підходить для повсякденного сімейного життя?

Огляд комплектацій Mercedes-Benz GLB і Land Rover Discovery Sport 2020

Discovery Sport P250 R-Dynamic SE і Mercedes-Benz GLB 250 стандартно оснащуються повним приводом, сімома сидіннями, двозонним клімат-контролем, 19-дюймовими легкосплавними дисками, світлодіодними фарами і електрично регульованими передніми сидіннями.

Discovery Sport P250 включає стандартний адаптивний круїз-контроль, а GLB 250 – люк на даху. Стандартне оздолення Discovery Sport частково виконане зі шкіри, а Mercedes – зі шкірозамінника. Mercedes-Benz має більш просунутий пакет допомоги водієві, а Land Rover краще обладнаний для їзди по бездоріжжю.

Ви отримуєте безконтактний ключ, напівавтоматичну систему паркування і настроюване зовнішнє освітлення як стандартне устаткування в GLB. У Discovery Sport ви повинні вибрати це все у вигляді пакетів або автономних функцій.

Складніше йде справа і з безпекою. Головною перевагою GLB є сумісність із дитячим сидінням: у другому і третьому рядах є 5 кріплень для сидінь із верхнім ременем і 4 точки ISOFIX. Водночас Discovery Sport не дозволить вам використовувати третій ряд для дитячих сидінь, маючи тільки 2 точки кріплення ISOFIX і 3 точки верхнього кріплення в середньому ряді.

ANCAP присвоїв 5 зірок у 2014 році для Discovery і 5 у 2019 році для Mercedes-Benz. Це означає, що оцінки не ідеально збігаються, оскільки критерії стають усе жорсткішими з кожним роком.

Mercedes-Benz GLB 2019 і Land Rover Discovery Sport 2020 вигляд спереду

У Discovery Sport 8 подушок безпеки, одна з яких встановлена ​​на капоті для захисту пішоходів. У GLB їх 9, з бічними подушками безпеки на задніх сидіннях, яких немає у Discovery Sport. Обидва автомобілі оснащені шторками безпеки, що доходять до третього ряду.

Обидва кросовери оснащені системою контролю сліпих зон, камерами заднього виду, передніми і задніми датчиками паркування, автономним екстреним гальмуванням і попередженням про виїзд зі смуги руху. Такі деталі, як камери з оглядом на 360 градусів, є додатковими, а у Land Rover є функція, що дозволяє вам віртуально стежити за ситуацією під автомобілем для їзди на бездоріжжі.

Є й відмінності. P250 має реактивний асистент руху по смузі, який повертає автомобіль назад на смугу руху, якщо водій відхиляється від неї. GLB 250 оснащується асистентом по утриманню смуги руху з додатковим пакетом допомоги водієві.

Адаптивний круїз-контроль входить у стандартну комплектацію Discovery Sport, але він є частиною пакету допомоги водієві для Mercedes, який також додає такі функції, як допомога при зміні смуги руху та допомога при перехресному русі.

Хоча деякі з функцій можуть бути зайвими по суті, Mercedes-Benz все одно їх включає, так що Land Rover вимушений покращувати своє обладнання.

Mercedes-Benz GLB 2019 і Land Rover Discovery Sport 2020  вигляд ззаду

Технічні характеристики Mercedes-Benz GLB і Land Rover Discovery Sport 2020



Mercedes-Benz GLB 250 4Matic:
 

  • 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом;
  • 165 кВт при 6100 об/хв, 350 Нм при 1800-4000 об/хв;
  • восьмиступінчаста автоматична коробка передач із подвійним зчепленням;
  • повний привід;
  • вага – 1766 кг;
  • комбіновані викиди – 7,7 л/100 км;
  • об’єм багажника (за третім рядом / за другим рядом) – 140 л/500 л (VDA);
  • діаметр повороту – 11,7 м;
  • рейтинг безпеки ANCAP – 5 зірок (2019).



Land Rover Discovery Sport P250 R-Dynamic SE:
 

  • 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом;
  • 184 кВт при 5500 об/хв, 365 Нм при 1400-4500 об/хв;
  • 9-ступінчаста АКПП ZF 9-HP;
  • повний привід;
  • вага – 1905 кг;
  • комбіновані викиди – 8,1 л/100 км;
  • об’єм багажника (за третім рядом / за другим рядом) – 157 л/754 л (SAE);
  • діаметр повороту – 11,8 м;
  • рейтинг безпеки ANCAP – 5 зірок (2014 року).

Нові пропозиції

  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    1 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    235 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    338 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Rolls Royce Cullinan

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,75 Бензин
    Привід:
    Повний
    490 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Інформаційно-розважальні системи GLB і Discovery Sport 2020

Mercedes-Benz має передову інформаційно-розважальну систему MBUX зі швидким завантаженням, чіткою графікою і безліччю варіантів взаємодії: сенсорний екран, сенсорна панель консолі, ємкісне управління на рульовому колесі і голосові інструкції.

Зараз Discovery Sport оснащується трохи більш старою системою під назвою Touch Pro, але з 2021 року має з'явитися оновлена ​​модель із більш сучасною системою під назвою Pivi.

У чому відмінності? У Touch Pro трохи перевантажено меню, є пауза під час перегляду, а графіка явно більш зерниста. Доступ здійснюється тактильно або за допомогою голосу.

Системи обох кросоверів прекрасно підходять для повсякденного використання, прекрасно функціонують і забезпечують легкий доступ до улюблених функцій. Але, якщо ви звикли до телефонів і планшетів останнього покоління, Land Rover дійсно трохи відстає.

Land Rover Discovery Sport 2020 Інформаційно-розважальна система

Функції зв'язку, загальні для двох моделей, охоплюють вбудовану супутникову навігацію, інтеграцію Android Auto і Apple CarPlay, онлайн-доступ до віддалених функцій автомобіля і інформаційних служб, а також Bluetooth.

GLB оснащений цифровим радіо і зарядкою для бездротових телефонів. У Discovery Sport 2020 за ці функції доведеться доплатити.

Ще не з'явиться Discovery Sport MY21, потрібно оцінювати модель на підставі тих параметрів, які доступні зараз. Завдяки трохи більшій деталізації і зрозумілості, декільком вбудованим додатковим функціям і більшій кількості способів доступу, новіша система MBUX від GLB здобуває перемогу.

Mercedes-Benz GLB 2019 Інформаційно-розважальна система

Mercedes-Benz GLB vs Land Rover Discovery Sport 2020 року – салони

Зовні GLB здається більш компактним, але насправді він довший: 4638 мм у порівнянні з 4597 мм у Discovery Sport.

Це говорить про те, що пасажирський простір повинен бути приблизно однаковим. Так і було б, якби не різниця в ширині: 1834 мм для GLB проти 1904 мм для Discovery Sport.

Різниця відразу ж відчувається, коли ви потрапляєте до салону. Land Rover використовує додатковий простір, щоби звільнити більше місця між передніми пасажирами, а також додатковий простір у другому ряді, що робить сімейний автомобіль більш універсальним.

Land Rover Discovery Sport 2020 передній ряд

Щоби зробити компактний інтер'єр візуально просторішим, Mercedes-Benz використовує кілька розумних дизайнерських прийомів. Верхня панель приладів розташована досить низько, а чисті лінії відкритих приладів створюють у водія і переднього пасажира відчуття більшого простору.

Це трохи згладжує завантаженість деталей приладової панелі з 5 вентиляційними турбінами, але є багато окремих елементів, які заважають роботі. Чистіший, менш захаращений вид Discovery Sport здається трохи спокійнішим.

Discovery Sport також має більш міцну конструкцію. Візьміться за дверні ручки або зіпріться на пластикові панелі приладової панелі і консолі – не буде ні скрипів, ні прогинів.

Mercedes-Benz GLB 2019 передній ряд

GLB, хоч і не хисткий, має менш точну тактильну чутливість до низки часто використовуваних частин.

Mercedes робить свій внесок у практичність із величезним бардачком і великими ящиками на передніх дверях, хоча з вузькою центральною консоллю відділення для зберігання речей із кришкою не надто широке. Незважаючи на те, що Land Rover ширший, він не дає ніяких реальних практичних переваг.

Передні сидіння Discovery Sport володіють приємною підтримуючою здатністю. Цікаве оздоблення Luxtec і замшею. Штучна замша виглядає і відчувається як натуральна (хоча, наприклад, Light Oyster – сміливий колір оздоблення для сімейного автомобіля), але тканина Luxtec здається більш міцною, ніж зручною.

GLB у стандартній комплектації має оздоблення салону штучною шкірою. Для автомобіля, в якому можуть розлитися продукти харчування і напої, залишитися на сидіннях сліди від брудного взуття, шерсть собаки і будь-які інші загадкові плями, присутні в сімейному житті, Mercedes-Benz прийняли правильне рішення.

Mercedes-Benz GLB 2019 другий ряд

У середньому ряді достатньо місця в обох кросоверах. Сидіння можуть зміщуватися, тому ви можете максимально збільшити простір для ніг або розташуватися ближче до дітей, якщо необхідно. Також обидва автомобілі оснащені відкидним верхом другого ряду для додаткового комфорту в далеких поїздках.

Хоча це досить нова функція, яка поширюється в сегменті семимісних автомобілів, обидві моделі не оснащуються електричним перемикачем, який би дозволяв натисканням кнопки дістатися до третього ряду. Сидіння нахилити вперед нескладно, але з такою функцією доступ був би комфортнішим.

GLB дійсно демонструє брак ширини. У середньому ряді Land Rover є більше місця для третього пасажира, але в Mercedes це важко, і йому не допомагає центральне положення.

У другому ряді обох автомобілів є повітроводи, але в Discovery Sport немає USB-адаптера. Однак ви отримуєте штекер на 12 В, так що можна використовувати адаптер BYO.

Land Rover Discovery Sport 2020 другий ряд

Третій ряд

У Mercedes-Benz GLB сидіння вужче, вентиляції ззаду немає, а огляду за вікном заважає крихітне бічне скло. Автомобіль надає більше місця для ніг і трохи більше – для голови, але вхід і вихід можуть бути трохи складними.

З іншого боку, Discovery Sport 2020 змушує вас повертатися, щоби звільнити місце для ніг, але при цьому надає більше місця для колін і більш легкий вхід-вихід. Сидіння трохи просторіші, і ви можете вибрати вентиляцію для третього ряду.

Land Rover Discovery Sport 2020 третій ряд

Зручно, що вікна Discovery Sport зміщені трохи вперед, що дає кращий огляд і має привести до меншого захитування при тривалих поїздках, поряд із вентиляційними отворами і додатковим вентилятором. Водночас GLB пропонує зарядку для третього ряду і більш природну посадку.

У результаті найскладніше визначитися з вердиктом для третього ряду. З обома автомобілями вам доведеться йти на компроміс. Однак, дітям набагато легше буде входити і виходити з автомобіля, і в будь-якому випадку третій ряд призначений для нерегулярного використання, а не з метою постійного сімейного транспорту.

Mercedes-Benz GLB 2019 третій ряд

Місце для багажу

Як і слід було очікувати, з усіма трьома рядами попереду багажне відділення, досить вузьке.

Такі речі, як шкільні рюкзаки, спортивне спорядження або рюкзаки для ночівлі, може доведеться розміщувати на підлозі або на вільних сидіннях, якщо вам потрібно розкласти всі сидіння.

Mercedes-Benz надає місце для розміщення вантажної шторки, чого не вистачає Land Rover. GLB також має трохи більш зручний простір із третім рядом унизу. Вирішальним фактором тут можуть бути ваші власні потреби.

Mercedes-Benz GLB 2019 багажне відділення

GLB вміщує 500 л з опущеним заднім рядом або 140 л із ним на місці, а Discovery Sport 2020 має перевагу з 754 л або 157 л із третім піднятим рядом. Але все не зовсім так, як здається, тому що обидва бренди використовують різні офіційні процедури вимірювання. Багажне відділення GLB візуально трохи більш зручне із третім рядом у дії.

Про простір найважче судити. У Discovery Sport більше місця в салоні, а в GLB – більше функціональності. У цьому пункті буде нічия. Не тому, що два кросовери мають ідентичні функції, а тому, що вони пропонують досить багато, але по-різному.

Land Rover Discovery Sport 2020 багажне відділення

Mercedes-Benz GLB і новий Land Rover Discovery Sport – трансмісії

Деякі з відмінностей тут пов'язані з трансмісією, з автоматичним перетворювачем крутного моменту з дев'ятьма швидкостями в Land Rover і з восьмиступінчастою АКПП з подвійним зчепленням для Mercedes.

Показники потужності також трохи розрізняються. GLB 250 видає 165 кВт при 6100 об/хв і 350 Нм при 1800-4000 об/хв, а P250 видає 184 кВт при 5500 об/хв і 365 Нм в ширшому діапазоні 1400-4500 об/хв.

Обидва вимагають неетилований бензин із октановим числом 95. Офіційно Mercedes-Benz трохи скромніший із показником витрати 7,7 л/100 км. Discovery Sport вимагає від 8,1 л/100 км.

На тесті цей розрив збільшився: GLB показав 8,9 л/100 км, а Discovery Sport знадобилося 11,8 л/100 км.

Вага – ворог Discovery Sport, так як його власна маса становить 1905 кг, що майже на 140 кг більше, ніж у GLB з 1766 кг. Обидва кросовери не є легкими, але чим більша маса, тим більшу кількість пального потрібно, а Land Rover, як правило, неохоче нарощує швидкість.

Знову нічия. Додаткову потужність від Land Rover зручно мати про запас, але більш скромний Mercedes-Benz – саме те, що потрібно в місті.

Новий Land Rover Discovery Sport vs Mercedes-Benz GLB – керованість у місті

Хоча Discovery Sport більш потужний, у місті він не такий гарний.

Коли GLB 250 має тенденцію до динамічного прискорення та почувається легше і більш маневрено на міських вулицях, Discovery Sport P250 досить боязкий, набирає швидкість повільно з акселератором із великим ходом, який здається несумісним із відгуком трансмісії.

Звичайно, більш легкий і вузький Mercedes справді максимально використовує цю перевагу. Чи то тривала подорож по автостраді, чи швидка поїздка по магазинах, він завжди спритно управляється. Є деякі незначні зауваження з приводу того, як система стоп-старт хрипко починає діяти. Точно так само АКПП із подвійним зчепленням може бути трохи неточною при парковці, але в інших ситуаціях вона працює плавно.

Discovery Sport більше нахиляється навіть на пологих поворотах, рульове управління не забезпечує особливого ​​зворотного зв'язку, а трансмісія постійно збивається зі шляху при русі по місту. Або відмовляється час від часу перемикатися на підвищену передачу, або агресивно знижує кілька передач за раз для легкого прискорення.

Стоп-старт Discovery Sport хоч і більш плавний, але повільніше реагує і починає рухатися. Іноді це може нервувати.

GLB з адаптивними амортизаторами, встановленими в комфортний режим, більш м'який у цій парі. Він буде долати велику частину нерівностей, що зустрічаються на вулиці, але з дуже великими нерівностями справляється погано.

У Discovery Sport різниця відчувається. Він краще справляється з несподіваними вибоїнами і пагорбами. Discovery також поводиться трохи тихіше в тривалих поїздках по відкритій дорозі тоді, як шум від шин Mercedes більш виражений.

Land Rover Discovery Sport 2020 вигляд ззаду

Використання деяких функцій допомоги водієві показує, що у GLB є більш комфортна допомога в таких речах, як утримання смуги руху і адаптивний круїз-контроль, які працюють настільки плавно, як якщо б за кермом була людина.

Система Discovery Sport аж ніяк не погана, але вона показує, наскільки швидкий стрибок у розвитку подібних систем стався. Discovery Sport має не такий вичерпний перелік функцій, як GLB. До того ж функції адаптивного круїзу і подібні, як правило, різко прискорюються і гальмують, працюючи не так плавно, як Mercedes.

Знову ж, складно зробити остаточний висновок. Більш стабільна і тиха їзда у Land Rover або більш різке прискорення і легша керованість у Mercedes-Benz?

Тут у кожного будуть свої пріоритети, але GLB почувається більш комфортно на міських вулицях, більш збалансований на автостраді, тому він заслуговує на високу оцінку.

Mercedes-Benz GLB 2019 вигляд ззаду

Кросовери GLB і Discovery Sport 2020 року – який кращий

По суті тут варто оголосити нічию. У кожної родини будуть свої пріоритети щодо простору і можливостей, тому остаточним переможцем буде той автомобіль, який підходить вам і вашій родині.

За очками і перемогами в окремих сегментах GLB отримує «золото». У нього найкращі показники безпеки, цей кросовер вільніший на дорозі і має більш сучасні технологічні функції.

І навпаки, додаткова ширина Discovery може окупити себе, якщо ваша сім'я буде частіше використовувати середній ряд. Точно так само, якщо ви любите проводити вихідні за містом, де умови можуть бути різноманітними, Land Rover здається більш вдалим варіантом.

Жоден із цих кросоверів, можливо, не є ідеальним семимісним автомобілем для постійного використання, але для періодичного використання вони підходять. GLB і Discovery Sport неймовірно гнучкі і дозволяють адаптувати простір відповідно до потреб.

Міським жителям безумовно буде легше жити з GLB 250 завдяки його меншим розмірам, швидшій трансмісії і легкому рульовому управлінню, що в цілому сприяє більшій маневреності.

Для порівняння, через більшу ширину Discovery Sport може здаватися громіздким на невеликих вулицях, а також це може утруднити маневрування. Хоча трансмісія здається трохи більш плавною, ніж у GLB 250, на низьких швидкостях при парковці.

Обидва автомобілі оснащені системою зупинки на холостому ходу, але версія Mercedes набагато плавніша і краще виконана, хоча і не непомітна. Версія Land Rover занадто повільна і грубувата. Це теж проблема, бо Discovery Sport – автомобіль, який справді потребує додаткових заходів з економії пального через його величезні розміри і додаткову потужність.

Найімовірніше при їзді на обох автомобілях у години пік буде спостерігатися витрата пального трохи менше 9,0 л/100 км для GLB 250 або понад 11 л/100 км для Discovery Sport.

Обидва кросовери рівні з точки зору потужності і крутного моменту, але Discovery Sport трохи млявий, а GLB 250 швидше реагує на натискання педалі.

Mercedes-Benz GLB 2019 вигляд спереду і Land Rover Discovery Sport 2020 вигляд спереду

Підвіска GLB 250 більш плавна, проте з великими нерівностями справляється гірше, ніж збалансований і врівноважений Discovery Sport.

Що стосується співвідношення ціни і якості, GLB 250 виразно здається більш дорогим автомобілем із точки зору рівня оснащення і того, як усе це скомбіновано разом.

Цифрові дисплеї чіткіші, сидіння приємні і зручні, також є набагато більше функцій і налаштувань для допомоги водієві, а додатковий люк на даху справді робить покупку більш приємною.

Претензії до обладнання GLB 250 досить мінімальні: відсутність традиційних USB-портів дратує, але це легко виправити за допомогою адаптера USB-C, в той час як розташування перемикача передач на важелі індикатора може збивати з пантелику. Зрештою деякі елементи зі штучного металу можуть здатися трохи крихкими.

Land Rover також добре обладнаний, і всі деталі, безумовно, виглядають більш міцними, ніж у GLB 250. Discovery Sport має шанс виграти як більш витривалий і практичний суперник серед сімейних автомобілів. Водночас сидіння з оздобленням зі штучної тканини можуть погано витримувати повсякденне використання сім'єю з маленькими дітьми.

Хоча цифрові дисплеї Discovery Sport не такі чіткі, вони також не такі заплутані і громіздкі, а зручність використання інформаційно-розважальної системи вища, ніж у GLB 250.

Зрештою у цьому порівнянні найбільше запитань викликав задній ряд. Об’єм багажного відділення GLB 250 лише трохи більший. Входити і виходити дорослим однаково некомфортно в обох кросоверах, і жоден із них не здається особливо просторим.

І хоча у нього не було вентиляційних отворів та великого заднього скла, задній ряд GLB 250 виграв через більший простір для ніг і голови, ніж у Discovery Sport. У GLB 250 також є точки ISOFIX на всій задній частині, що, безумовно, зручно для великих сімей. Хоча і ставити дитячі сидіння в задньому ряді не дуже зручно.

В обох автомобілів є одна загальна деталь – задні сидіння, що є тимчасовим рішенням для дітей, а не для дорослих.

У підсумку, переможцем став Mercedes-Benz GLB 250. Він універсальний завдяки своїм габаритам, безлічі точок ISOFIX, меншій витраті пального, а комфорт, оснащення та комплектація випереджають Discovery Sport.

Mercedes-Benz GLB 2019 вигляд збоку і Land Rover Discovery Sport 2020 вигляд збоку