1

Mercedes-Benz GLS 580 vs BMW X7 — який із розкішних позашляховиків вибрати

Ні Mercedes Benz GLS 580 4Matic 2020 року, ані BMW X7 xDrive40i 2020 року не є новинками у світі позашляховиків. У кінці 2019 року BMW представила X7 як абсолютно нову модель 2020 модельного року, що зробило його 7 Series SUV з точки зору асортименту продукції компанії. Що стосується повнорозмірного трирядного Mercedes-Benz GLS-Class, то позашляховик зараз перебуває у третьому поколінні, яке стартувало з моделі 2020 року.

Вартість Mercedes-Benz GLS 580 і BMW X7

Mercedes-Benz має чималу перевагу над BMW через її досвід продажу позашляховиків такого розміру, повертаючись до попередника GLS-Class — GL-Class 2007. Це великий плюс формально з точки зору розробки та доопрацювання конкретної концепції автомобіля, але це не створює прірву між GLS-Class і X7.

Важливою деталлю є те, що BMW виробляє X7 M50i з 4,4-літровим V8 з двома турбінами потужністю 523 к.с. за стартовою ціною 83 тис. євро. Mercedes-Benz пропонує GLS 450 з м'яким гібридним двигуном I6 потужністю 362 к.с. за базовою ціною 63 тис. євро. Ці альтернативні комплектації є кращим співвідношенням ціни і якості в порівнянні з моделями, які тут розглядаються, оскільки вартість GLS 580 починається від 82 тис. євро, а X7 xDrive40i — від 62 тис. євро. Однак ціна і потужність не вплинули суттєво на результат цього порівняльного огляду.

Mercedes-Benz GLS 580 і BMW X7

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    405 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    179 900$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    140 900€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Mercedes-Benz GLS 580 2020 і BMW X7 2020 року — інтер'єр

Жоден із інтер'єрів цих розкішних трирядних позашляховиків не змусить вас застигнути у здивованому захопленні. Однак X7 все-таки виграє тут.

У салоні BMW під час водіння тихіше, ніж у Mercedes-Benz, а його стьобана коричнева шкіра (у комплекті з цікавим хвилеподібним малюнком на верхніх частинах сидінь і на спинці до низу) особливо приваблива. Тим часом, поєднання горіхового дерева, кольору satin metallic і чорного внутрішнього оздоблення розглянутого автомобіля виглядає чудово. У цілому підгонка, оздоблення та вибір матеріалів у BMW X7 xDrive40i 2020 роблять його значно дорожчим автомобілем, ніж Mercedes, навіть незважаючи на те, що його ціна в 80 тис. євро нижча, ніж ціна Mercedes-Benz, на 9 тис. євро.

Новий автомобіль BMW X7 кокпіт

Водночас для деяких водіїв сидіння X7 xDrive40i, навіть якщо вони максимально відрегульовані відповідно до індивідуальних переваг, будуть відчуватися занадто плоскими. Може здаватися, що сидіння не утримує вас, хоча впирається у стегна.

У той час як інтер'єр X7 наповнений красивими матеріалами, загальний дизайн не є чимось новим від BMW, а глянцеве оздоблення дерева демонструє дивовижну кількість нерівностей, через що саме дерево виглядає фальшивим. Тим часом, усі кнопки управління, що оточують перемикач, виглядають однаково, тому практично неможливо використовувати будь-яку з них під час водіння, не відволікаючись від дороги на центральну консоль. Також і iDrive від BMW, і MBUX від Mercedes — інформаційно-розважальні системи, які трохи розчаровують.

Новий автомобіль BMW X7 2020 задній ряд

Нижня частина багатомісного сидіння X7 другого ряду має механічний привід для переміщення вперед і назад. BMW зберегла якість матеріалів салону для переднього пасажира й оздоблення для другого ряду (другий ряд навіть має той самий малюнок строчки, що і на передніх сидіннях), а задні сидіння зручні і забезпечують хорошу підтримку.

Однак доступ до третього ряду здійснюється повільно через включення живлення. Воно спрацьовує настільки довго, що сидіння насправді можна було б із таким же успіхом контролювати вручну. Сам по собі третій ряд більш жорсткий, ніж у GLS 580 4Matic. Він підходить тільки для дітей у більшості поїздок (хіба що крім коротких). Однак, хоча посадка у третій ряд займає дуже багато часу — на відміну від Mercedes, X7 до того ж вузький і обмежений двома сидіннями — він усе одно кращий, ніж у Mercedes, з дерев'яним оздобленням, власним клімат-контролем і лампою для читання.

Іншими примітними моментами X7 xDrive40i є важіль перемикання передач із прекрасним кристалом і вісім різних варіантів масажу передніх сидінь, які повністю подбають про ваше хороше самопочуття.

Новий автомобіль BMW X7 2020 багажне відділення

Як і X7, інтер'єр Mercedes-Benz GLS 580 2020 року, безумовно, відмінний, але не відкриває нових можливостей. По суті, це той самий колишній дизайн інтер'єру, який Mercedes-Benz використовувала останні кілька років. У порівнянні з недавно випущеними продуктами компанії, такими як новий седан S-Class, він виглядає застарілим.

Шкіряні, дерев'яні та металеві елементи оздоблення у GLS 580 — усі оригінальні предмети, але вони більше не здаються унікальними, особливо в автомобілі зі стартовою ціною 82 тис. євро. Існують більш бюджетні позашляховики з такими функціями, як обшивка стелі з алькантари, наприклад, яку ви тут не знайдете. Таким чином, GLS 580 більше схожий у сучасному світі на базову модель.

 Новий автомобіль Mercedes-Benz GLS 580 2020 кокпіт

Інтерфейс інформаційно-розважальної системи MBUX вигадливий і часом незручний у використанні. Ви можете пом'якшити деякі з цих недоліків, якщо витратите чимало часу на систему, щоби навчитися вільно користуватися нею.

З точки зору розкоші GLS 580 виробляє більше шуму від шин, вітру і двигуна, ніж BMW. Однак, на відміну від X7, другий ряд оснащується окремими великими сидіннями з електроприводом і витончено оформленими корпусами. Ви можете віддати перевагу цій комплектацію, але деяким вона може не сподобатися через специфічну глибоку посадку. Швидше за все, це залежить від типу статури. Дратівливим моментом може бути те, що USB-порти і розетка другого ряду заховані в шухляді під системою клімат-контролю у другому ряді, через що до них важко добиратися.

 Новий автомобіль Mercedes-Benz GLS 580 2020 задній ряд

У цілому сидіння в GLS-Class жорсткіші, ніж в X7, але вони зручні і легко регулюються — за винятком передніх валиків. Щоби налаштувати їх, потрібно відкрити меню сидіння на екрані MBUX і внести відповідні зміни. GLS 580 надає одну фантастичну функцію — Mercedes-Benz Energizing Comfort, яка комбінує звук, графіку, навколишнє освітлення і налаштування масажу, щоби забезпечити максимальне розслаблення.

Третій ряд Mercedes-Benz забезпечує досить вертикальне положення сидіння, але GLS 580 2020 надає більше простору для голови, ніг і плечей у третьому ряді, ніж BMW X7, в основному на 2,5-5 см. Насправді різниця не відчувається сильно, що призводить до такого самого висновку: дорослим буде некомфортно у довгій подорожі. Доступ до третього ряду також може дратувати: сидіння другого ряду опускається вперед автоматично, але тільки з боку пасажира позашляховика, і це знову занадто довгий процес.

 Новий автомобіль Mercedes-Benz GLS 580 2020 багажне відділення

Враження від водіння Mercedes-Benz GLS 580 2020 і BMW X7 2020

Це не найпродуктивніші позашляховики. Але для клієнтів, яким необхідно більше емоцій від водіння, ніж перевезення людей і вантажів по місту, Mercedes-Benz GLS 580 2020 року — простий вибір.

GLS відчувається і рухається набагато більше як легковий автомобіль, ніж X7, з твердим і чуйним налаштуванням його пневматичної підвіски. BMW також має пневморесори, але Mercedes-Benz налаштувала свою версію далі в бік спортивної складової.

Реакція на кермо відносно швидка, і GLS 580 справді принесе приємні емоції на звивистій дорозі. Ця характеристика може бути несуттєвою для автомобіля в такому сегменті, але шасі навдивовижу стримане. Шасі дозволяє вам легко долати повороти, і при цьому дає гарне уявлення про сили, що виникають у шинах і рульовому управлінні.

Компроміс полягає в невеликих поштовхах на сидінні пасажира і, часом, менш незграбній поїздці, ніж покупці могли б спочатку очікувати. Але тут говориться про відносні терміни: навіть із перемикачем режиму руху, встановленому в положення Sport, GLS далеко не надто жорсткий. Деякі водії будуть раді залишити його в більш агресивному налаштуванні на хороших дорогах. Амортизація підвіски GLS 580 в цілому чудова в широкому діапазоні дорожніх умов і легко перевершила свого конкурента.

Mercedes-Benz GLS 580 і BMW X7 вигляд спереду

BMW X7 xDrive40i 2020 року змусить багатьох поскаржитися на його їзду. У той час як GLS витримує всілякі нерівності й удари підвіски, кузов X7 постійно рухається. Це не має великого значення, коли ви їдете на передніх сидіннях, але пасажири ззаду мають гірші відчуття. У цілому поїздка складається напружена і з недостатнім демпфіруванням та неабияким креном кузова.

Контроль над кузовом розчаровує, особливо для BMW. Рульове управління дуже різке, відразу зміщується від центру, і кожен раз, коли ви повертаєте кермо, воно перекидає автомобіль на переднє зовнішнє колесо. Кузов завжди рухається: з одного боку в інший, по діагоналі, вперед і назад, і він ніколи не зупиняється надовго. Єдиний плюс тут полягає в тому, що кінцеві ходові якості досить хороші завдяки дуже м'якій підвісці, але не кращі, ніж у Mercedes. Переведіть його у режим Sport, щоби виправити контроль над кузовом — і ви втратите якість їзди.

Що стосується силових агрегатів, це змагання не може бути чесним, якщо вам потрібно чисте прискорення. GLS 580 поставляється з 4-літровим V8 із подвійним турбонаддувом — плюс електродвигун — і виробляє 483 к.с. і 700 Нм крутного моменту. Двигун працює в парі з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач, і ця комбінація ефективна для розгону до 100 км/год за 4,7 с і 400 м за 13,2 с при 170 км/год.

Mercedes-Benz GLS 580 і BMW X7 вигляд ззаду

BMW X7 xDrive40i оснащується восьмиступінчастою АКПП і 3-літровим рядним шестициліндровим двигуном BMW із турбонаддувом, що розвиває потужність 335 к.с. і крутний момент 447 Нм. Він розганяється до 100 км/год за 5,6 с і долає 400 м за 14,2 секунди зі швидкістю 156 км/год.

Однак, якими б плавними не були м'яко-гібридні силові агрегати EQ Mercedes-Benz, ви можете виявити, що трансмісія GLS схильна до періодичних різких ривків пониженої передачі, особливо коли двигун вимикається при переході в режим економії пального. Зазвичай це відбувається при більш повільному русі та супроводжується моментом коливання при цьому. Точно так само економна система зупинки/запуску зазвичай дуже плавна, але вона може коливатися, якщо відпустити педаль гальма у той момент, коли система готова заглушити двигун. У цих випадках при повторному включенні система видає сильний брязкіт.

Що стосується X7, I6 працює плавно. Але, хоча він досить потужний для їзди по місту, на автостраді починає набирати розгін вище 113 км/год — і це з однією людиною в салоні. Ви обов'язково відчуєте тяжкість у роботі з повним завантаженням пасажирів і спорядження. Проте його коробка передач дуже плавна і в цілому непомітна. Ви ніколи не зловите її на роботі — що властиво коробці передач у розкішному автомобілі.

Вигляд спереду Mercedes-Benz GLS 580 і BMW X7

Mercedes Benz GLS 580 4Matic 2020 vs BMW X7 xDrive40i 2020 року — який позашляховик вибрати

У цьому огляді перемагає Mercedes-Benz GLS 580, а не BMW X7 xDrive40i — головним чином за його чудову динаміку руху, й особливо за його якість їзди. Незважаючи на те, що модель Mercedes-Benz потужніша, відповідні показники прискорення не сильно вплинули на огляд.

Хоча дехто може віддати перевагу інтер'єру BMW, а не Mercedes-Benz, загальний досвід і функціональність не настільки гарні, щоби проголосувати за X7. Також не можна не звернути увагу на трохи більший третій ряд GLS і його 530 куб. см задньої вантажного відділення з використанням третього ряду (проти 314 куб. см BMW).

Однак важливо відзначити, що BMW виграє боротьбу через економію пального, маючи рейтинги EPA 11,76/9,4 л/100 км по місту/шосе у порівнянні з показниками Mercedes-Benz GLS 580 14,7/11,2 л/100 км. Та якщо є бажання проїхатися на найкращому трирядному розкішному позашляховику, доступному зараз від німецького автовиробника, то Mercedes-Benz GLS 580 2020 року — вибір номер один.

Mercedes-Benz GLS 580 і BMW X7 екстер'єр