Mercedes-Benz S-Class 580 e - гібридна модифікація розкішного седана
Нове покоління Mercedes-Benz S-Class серії 223 в гібридному варіанті з інноваційним електричним модулем має не тільки запас ходу понад 100 км, а й максимальну потужність 510 к.с. Детальніше про модель читайте в нашому матеріалі.

Нові пропозиції
-
Lamborghini Urus
- Рiк:
- 2020
- Пробіг:
- 0 тис.
- Двигун:
- 4,0 Бензин
- Привід:
- Повний
330 000€Лізинг від 0,01% -
Mercedes Maybach S650 Guard Klassen
- Рiк:
- 2018
- Пробіг:
- 14 тис.
- Двигун:
- 6,0 Бензин
- Привід:
- Повний
499 999$Лізинг від 0,01% -
Porsche Taycan Turbo
- Рiк:
- 2020
- Пробіг:
- 0 км.
- Двигун:
- Електро
- Привід:
- Повний
155 900€Лізинг від 0,01% -
Mercedes Maybach S560 4MATIC
- Рiк:
- 2018
- Пробіг:
- 18 тис.
- Двигун:
- 4,0 Бензин
- Привід:
- Повний
159 999$Лізинг від 0,01%
Новий S-Class 580 e з електричним двигуном
Нове покоління Mercedes-Benz S-Class буде представлено в гібридній модифікації з електричним приводом і запасом ходу до 100 кілометрів.
Також, на вибір буде доступно три колісні бази, задній і повний привід. Крім того, пізніше бренд планує випуск броньованої версії GUARD, як і версії Maybach і AMG. Двигун V12 вперше поставляється з повним приводом 4MATIC.
Новий S 580 e в останньому поколінні буде оснащений 6-циліндровим бензиновим двигуном потужністю 367 к.с. в поєднанні з електродвигуном потужністю 143 к.с., в результаті чого потужність системи становитиме близько 510 к.с.
Вбудована батарея має загальну потужність 28 кВт / год і може заряджатися за допомогою змінного і постійного струму. Запас ходу з використанням чистого електричного приводу становить понад 100 км (в циклі WLTP).

Удосконалення безпеки і аеродинаміки гібридного S-Class
У наступному поколінні Mercedes-Benz S-Class також пропонуватиме додаткові дверні ручки з висувною версією, які покращують як показники аеродинаміки, так і рівень пасивної безпеки. Ручки автоматично висуваються і знову ховаються після їх використання.
Для захисту від травм висувні дверні ручки будуть натягнуті пружинами, де механізм штовхає рукоятки назовні до пружинного балансира, а не переміщує рукоятки всередину і назовні. Також новинкою є абсолютно інтелектуальна концепція управління MBUX і вдосконалені функції безпеки.
