Mercedes-Benz S-Class і Porsche Panamera проти BMW 7 Series і Audi A8 - розширений тест-драйв

Неймовірний порівняльний тест-драйв Mercedes-Benz S-Class і Porsche Panamera проти BMW 7 Series і Audi A8 в нашому новому матеріалі. Читайте про головні переваги, конкретні особливості кожної моделі та дізнайтеся хто переміг в сегменті продуктивних розкішних седанів.

Mercedes-Benz S-Class: ще більш інтелектуальний

S-Class протягом десятиліть був еталоном розкішного седана для всіх, крім легендарних Bentley і Rolls-Royce, і його нове сьоме покоління продовжує цей шлях, поєднуючи зручну для водія динаміку, комфорт пасажирів і технічні переваги.

Mercedes-Benz продовжує знаходити способи передбачати проблеми і допомагати водієві в тій мірі, в якій це необхідно, не обмежуючи задоволення від управління цим чудовим автомобілем, з останніми версіями повного приводу і повністю інтегрованого керування всіма колесами. А MBUX другого покоління тепер включає п'ять екранів.

Є дві 3,0-літрові дизельні шістки і дві 3,0-літрові бензинові шістки. Нова модель поставляється з дев'ятиступеневою автоматичною коробкою передач, і всі, крім менш потужного дизеля, мають повний привід 4Matic. Специфікація починається з лінії AMG, до якої можна додати оснащення Premium, Premium Executive, Premium Plus або Premium Plus Executive.

Mercedes-Benz S-Class салон

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Porsche Panamera: відданість традиціям

Porsche Panamera з нами з 2010 року і тепер у другому поколінні його можуть затьмарити власні позашляховики Porsche і електричний Taycan, але легендарний Panamera як і раніше привертає увагу.

Відносно непомітний Panamera зосереджений на блискучому виконанні основних функцій. Це включає в себе 2,9-літровий бензиновий V6, який може розділяти деякі загальні елементи з Audi, але став візитівкою Porsche; це поєднання універсальності та ефективності. Також знімаємо капелюха перед опциональними карбон-керамічними гальмами, які знову і знову забезпечують корисну потужність в будь-яку погоду без зниження ефективності.

Стосовно кузова, це спортивний седан або Sport Turismo. Задній чи повний привід, турбо або гібрид, шість або вісім циліндрів. Наш 4S знаходиться приблизно в середині діапазону модифікацій Panamera, хоча це один з найдорожчих автомобілів у цій групі конкурентів.

Porsche Panamera салон

BMW 7 Series: винятковий досвід водіння

Традиційно більш орієнтована на водія альтернатива S-Class, хоча цей тест-драйв все ще залежить від технічних характеристик. Поточна 7-я серія (шосте покоління, але модернізована в 2019 році) дуже скромна і навіть аскетична.

Це єдиний plug-in hybrid в цій групі, який додає 111-сильний електропривод до 282-сильного двигуна. В дорозі перехід між ними плавний і ефективний. Обсяг паливного бака зменшено з 78 до 46 літрів. BMW вимагає 4,4 години для повної зарядки від настінного боксу.

Автомобіль доступний як з дизельним (на вибір два), так і з бензиновим (на вибір два, плюс гібрид) двигуном, зі звичайною або подовженою архітектурою, а також заднім або повним приводом. Є стандартний дизайн, потім Sport, потім M Sport.

BMW 7 Series салон

Audi A8: лаконічна розкіш

Протягом чотирьох поколінь A8 являв собою трохи більш сучасну альтернативу Mercedes-Benz і BMW. Зокрема, управління було неймовірно комфортним з самого початку. Але A8 ніколи не був таким динамічним, як ви могли б мріяти.

Активна підвіска з функцією прогнозування, яка використовує безліч інформації, щоб полегшити вам шлях. Пневматична підвіска оснащена електромеханічними механізмами, які реагують на сигнали датчиків сканування дороги, передбачають погані поверхні і коригують нерівності.

A8 55 TFSI доступний в спортивному оздобленні з відносно скромною кількістю додаткових функцій, звичайною і довгою колісною базою, з 3,0-літровим бензиновим або дизельним двигуном, 3,0-літровим гібридом і 4,0-літровим двигуном V8. Рівні специфікацій варіюються від Sport до S Line, від Black Edition і до максимально розкішного Vorsprung.

Audi A8 салон

Порівняльний огляд Mercedes-Benz S-Class і Porsche Panamera проти BMW 7 Series і Audi A8

Перед нами абсолютно новий Mercedes-Benz S-Class і його конкуренти - прямі суперники BMW і Audi, а також більш спортивна альтернатива від Porsche.

На момент запуску новий S-Class доступний тільки з парою дизелів і двома версіями 3,0-літрового рядного шестициліндрового двигуна. Ми обрали більш продуктивний бензиновий двигун потужністю 429 к.с., підключений до дев'ятиступеневої автоматичної коробки передач і повного приводу. Стосовно вихідної потужності, флагманська модель конкурує з Porsche Panamera 4S, оснащеним 435-сильним варіантом 2,9-літрового двигуна V6.

Єдина модель з маркуванням PHEV - це BMW 745e, який поєднує в собі рядну шестірку з одним електромотором, що в сумі дає 389 к.с. Ми попросили Audi надати нам A8 60 TFSI, але, оскільки в потрібний момент не було жодного доступного шестицилиндрового двигуна, єдиним іншим шестициліндровим варіантом був 55 TFSI, що розвиває 335 к.с., що в даному контексті поступається конкурентам.

Новий S-Class прагне затьмарити свого попередника. І він починає цю місію, переписуючи філософію комфорту в салоні. Істинний комфорт - це не тільки питання хороших сидінь - він побудований на можливості автомобіля рухатися плавно і швидко. Для цього автомобіль отримав найсучасніше рульове управління задніми колесами. Але так, у S-Class також є найрозкішніші в світі сидіння, які разом з ретельно продуманими зусиллями по шумозаглушенню створюють дійсно чудову ізоляцію.

Завдяки елегантному дизайну, продуманій ергономіці і розширеним можливостям підключення пасажири завжди відчувають себе особливими. Здатний читати по губах, очах і жестах, S-Class дійсно забезпечує особливий досвід користувача

Mercedes-Benz S-Class вигляд спереду

Audi A8 також не має серйозних мінусів, але при цьому він недостатньо хороший. Наприклад, потрібна доробка, щоб приглушити дратуючий рівень шуму (двірники, шини, двигун, вітер). Нова активна підвіска з прогнозуванням, яка додає режим Comfort Plus, чудова. Система підтримує практично горизонтальне положення кузова незалежно від перевантаження і дії рульового управління і швидко усуває будь-які натяки на погане дорожнє покриття.

Так само, як і A8, по суті, є більшим і дорожчим A6, 7-а серія - це більш смілива 5-а серія, доступна з кількома додатковими модифікаціями. Модель пропонує вражаючу економію палива, яку вдалося досягти завдяки гібридному приводу. Поки водій дотримується рутини зарядки і автомобіль в основному використовується для приміських і внутрішньоміських поїздок, концепція PHEV має свої переваги.

Один динамічний недолік стосується різниці в потужності між розрядженою і повністю зарядженою батареєю. Без електромотора автомобіль розвиває 282 к.с., а паливний бак 745e був зменшений з 78 до 46 літрів, щоб звільнити місце для акумулятора.

Audi A8 вигляд спереду

Porsche беззастережно виграє приз за продуктивність. Справа не тільки в цифрах, хоча вони є незаперечними фактами: Panamera 4,3 секунди, S-Class 4.9 секунд, BMW 5,1 секунд і Audi 5.7 секунд до 100 км / год.

Panamera націлений на чітко визначену групу покупців, які більше зацікавлені в бренді своєї нової покупки, ніж в традиційних властивостях супер-седана. Їзда комфортна на гладких поверхнях, але погіршується на розбитому асфальті. Система приводу повністю синхронізована зі швидким і точним рульовим управлінням, додатковими вуглецево-керамічними гальмами і блискавичною дросельною заслінкою.

4S свідомо уникає класичних пасток преміум-сегмента, таких як занадто розкішні крісла і атмосфера в салоні. Як спортивний п'ятидверний GT - Panamera пропонує іншу філософію.

У цьому контексті варто зазначити, що всі моделі були оснащені системами рульового керування задніми колесами, але тільки S-Class може забезпечити екстремальний кут повороту до 10 °, що значно зменшує радіус повороту. Окрема подяка 745e за те, що він зберіг знайомий контролер iDrive, який дозволяє водієві однією рукою виконувати рутинні дії, в той час як очі можуть зосередитися на дорозі.

Mercedes-Benz S-Class і Porsche Panamera BMW 7 Series і
                Audi A8 вигляд спереду

Підсумки тест-драйву: чому переміг Mercedes-Benz S-Class

Крім безлічі стандартних факторів оцінки автомобіля, ми також враховували такі показники, як імідж і дизайн бренду, характер, ергономіку і взаємодія людини та транспортного засобу.

Audi і BMW є за що похвалити. A8 - швидкий і легкий, в той час як 7-а серія пропонує гібридне рішення, яке підійде не всім. На відміну від Porsche, обидва автомобілі дуже стараються залучити основних покупців S-Class, але в цілому ні 7-а серія, ні A8 не є достатньо розкішними, щоб змагатися за перше місце.

Panamera займає друге місце. Ця модель приваблює невелику групу покупців розкішних седанів, які приділяють набагато більше уваги характеристикам, ніж комфорту та зручності для пасажирів. Це спортивний автомобіль, представлений як п'ятидверне купе, і він тут кращий за показниками динаміки.

Новий S-Class з довгою колісною базою та інтелектуальним заднім рульовим управлінням є кращим автомобілем в цьому тест-драйві. Якщо вам потрібен розкішний седан, такий як S-Class, купуйте S-Class.

Mercedes-Benz S-Class і Porsche Panamera BMW 7 Series і
                Audi A8 вигляд ззаду