Mercedes-Maybach GLS 600 2021: огляд першого тест-драйву

Витончена філософія бренду Mercedes-Maybach є важливим компонентом його ідентичності в екосистемі ультра-люкс сегмента і в новому Mercedes-Maybach GLS це помітно з першого погляду. Як інтер'єр, так і екстер'єр флагманського позашляховика сконцентровані на інтерпретації поняття "сучасної розкоші" та прагненні розширити межі звичного. Детальніше в нашому огляді.

Тест-драйв нового Mercedes-Maybach GLS в Каліфорнії

Левова частка обладнання в Maybach GLS 600 запозичена у його аналога Mercedes-Benz GLS 580, і це, безсумнівно, працює на користь флагманському позашляховику.

Під капотом знаходиться розроблений AMG 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, що розвиває потужність 550 кінських сил і 729 Нм крутного моменту, а також EQ Boost, 48-вольта м'яка гібридна система, яка додатково гарантує 21 кінську силу і 249 Нм крутного моменту для заповнення областей низьких оборотів діапазону потужності.

У поєднанні з дев'ятиступеневою автоматичною коробкою передач, яка передає потужність на всі чотири колеса через систему повного приводу 4Matic, GLS 600 розганяється до 100 кілометрів на годину за 4,8 секунди, на шляху до максимальної швидкості в 250 кілометрів на годину, що обмежена електронікою. Продуктивність в кінцевому підсумку не поступається місцем розкоші.

Якщо Mercedes-Benz приділяє однакову увагу розкоші і продуктивності, а Mercedes-AMG більше сфокусований на продуктивності, Mercedes-Maybach навмисно повертає в протилежному напрямку. Інженери перенастроїли стандартну пневматичну підвіску GLS для відповідності вимогам комфорту, а не для екстремальних маневрів, чому сприяла система E-Active Body Control, яка входить в стандартну комплектацію нового позашляховика.

Система дозволяє індивідуально регулювати силу пружини і демпфірування на кожному колесі і може сканувати поверхню дороги, щоб налаштувати підвіску на майбутні нерівності і вибоїни. В режимі руху по кривій система також може нахиляти підвіску автомобіля в поворот на кут до 3,0 градусів, як в мотоциклі, щоб зменшити поперечне навантаження і поштовхи, що відчуваються пасажирами автомобіля.

Але давайте не будемо забувати, що GLS 600 дійсно є позашляховиком, тому поряд з його буксирувальною потужністю 3,5 тонни, є також режим Off-Road, який піднімає пневмопідвіску для збільшення дорожнього просвіту та регулює реакцію дросельної заслінки і тягу.

Новий автомобіль Mercedes-Maybach GLS 600 2021 передній бампер

Технології в салоні GLS 600: від великого проекційного дисплея і зарядних бездротових пристроїв для пасажирів спереду і ззаду до аудіосистеми Burmester 3D і інформаційно-розважальної системи MBUX, входять в стандартну комплектацію.

Система управління складається з 12,3-дюймової цифрової панелі приладів і 12,3-дюймової інформаційно-розважальної системи з сенсорним екраном і навігацією. Пасажири на задніх сидіннях можуть взаємодіяти з системою MBUX за допомогою додаткового 7,0-дюймового планшета.

Набір систем допомоги водієві Mercedes-Benz також доступний і включає, серед іншого, Active Distance Assist, Active Steering Assist і Active Lane Change Assist. При використанні в поєднанні один з одним вони можуть забезпечувати напівавтономні функції водіння.

Новий автомобіль Mercedes-Maybach GLS 600 2021 салон

Нові пропозиції

  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    11 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    199 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S560 4MATIC

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    33 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    165 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • BMW-Alpina XB7

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4.4 Бензин
    Привід:
    Повний
    250 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi RS 6 Avant

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    6 тис.
    Двигун:
    4.0 Бензин
    Привід:
    Повний
    155 555$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Дизайн Maybach GLS 600

Хоча технологічність і широкий функціонал, що лежить в основі GLS 600, вражає, саме повністю ексклюзивні елементи надають йому особливого характеру. І це починається зі стилю.

Унікальні 22-дюймові колеса входять в стандартну комплектацію, додатково доступні 23-х дюймові. Ексклюзивна решітка радіатора Maybach з вертикальними жалюзі домінує в передній частині позашляховика, автоматичні підніжки вітають вас кожен раз, коли ви сідаєте в автомобіль і виходите з нього, а що стояча зірка Mercedes-Benz вперше прикрашає капот автомобіля. Також доступний варіант фірмового двокольорового забарвлення.

Ексклюзивні штрихи в салоні виходять за рамки шкіряної обшивки стелі і стилістики Maybach, щоб зробити GLS 600 чимось особливим. Деякі з цих функцій призначені спеціально для пасажирів на задніх сидіннях, наприклад, ексклюзивний режим руху Maybach, який гарантує, що VIP-клієнти другого ряду відчувають якнайменше рухів автомобіля.

Новий автомобіль Mercedes-Maybach GLS 600 2021 вигляд спереду

GLS 600 випускається або п'ятимісним, або чотиримісним, з задніми кріслами і центральним підлокітником, який заміняє середнє сидіння для тих, хто хоче відмовитися від додаткового місця.

Третій ряд сидінь відсутній - щоб збільшити простір для ніг задніх пасажирів і ще більше поліпшити шумоізоляцію, Mercedes встановив жорстку перегородку і поличку для речей позаду сидінь другого ряду. Функції обігріву, вентиляції та масажу також є стандартними для задніх пасажирів, як і підстаканники з підігрівом і охолодженням.

Новий автомобіль Mercedes-Maybach GLS 600 2021 задній ряд

Враження від водіння і продуктивність Maybach GLS

Комусь новий Mercedes-Maybach GLS може здатися важким і норовливим. Вузькі звивисті дороги пагорбів Малібу повинні були підкреслити цю проблему в GLS 600. Але незабаром стало очевидно, що позашляховик піклується про максимальний комфорт своїх пасажирів в будь-якій ситуації.

Автомобіль оснащений спортивним режимом, який зміцнює підвіску і змінює точки перемикання передач для більшої реакції. А ось режим Curve ідеально підкреслює здатність підвіски нахилятися в повороті і створює відчуття рівного і стабільного повороту, не створюючи різкості, якщо ви зіткнетеся з нерівністю на дорозі.

Незалежно від того, чи їдете ви попереду чи позаду, дорожній шум в Maybach практично відсутній, і, за винятком випадкового гарчання при перемиканні на знижену передачу V8 при підйомі на пагорб, слухових відволікаючих чинників неймовірно мало.

Новий автомобіль Mercedes-Maybach GLS 600 2021 вигляд ззаду