Nissan GT-R – зразок сучасного суперкара

Nissan GT-R є справді якісним автомобілем на сьогодні. Він продається вже 13 років, а в Європі був офіційно представлений у 2008 році у версії R35. Це був перший GT-R, який не носив назви Skyline, але він компенсував відсутність послідовного розвитку тим, що всі ми можемо прийняти – потужністю. На момент запуску його 3,8-літровий двигун V6 із двома турбінами, названий VR38DETT, видавав 473 к.с. і 588 Нм. Такі показники в наші дні здаються майже банальними, але значно перевищують заявлені 276 к.с. стандартних R34.

Технічні характеристики Nissan GT-R

Nissan зберіг GT-R актуальним завдяки частим оновленням модельного року, проте пікова потужність збільшувалася кожні кілька років (разом із безліччю неймовірно точних налаштувань підвіски, рульового управління і гальмування). Тому тепер ми отримали базовий GT-R, який виробляє 562 к.с. і 637 Нм. Цієї потужності достатньо для розгону автомобіля вагою 1,7 тонни від 0 до 100 км/год 2,7 секунди і до максимальної швидкості 315 км/год. Ба більше, всім добре відомо, що GT-R добре налаштовуються, і всі ці цифри можуть піддатися значному поліпшенню за розумну плату. Але і стандартних показників цілком достатньо. Мало хто виходив із GT-R і заявляв, що автомобіль розчаровує повільністю.

Велику заслугу в цьому має його V6 із турбонаддувом, але справді багато уваги має бути приділено системі повного приводу у всіх GT-R. AWD був зразком продуктивності повного приводу задовго до того, як технологія була інтегрована майже у кожен суперседан і купе на планеті. Великий Nissan (поряд із Audi R8 і Porsche 911 Turbo) безсумнівно був одним із ключових каталізаторів для автовиробників в усьому світі, з огляду на переваги підключення всіх чотирьох коліс до їх усе більш потужних силових установок.

Новий автомобіль Nissan GT-R двигун

Навіть після безлічі великих оновлень режими водіння Nissan GT-R залишаються приємними без хитрощів, обмежуючись трьома перемикачами, які дозволяють налаштовувати м'якість контролю стійкості, жорсткість трансмісії і підвіски. Підійміть кожен вгору – і засвітиться червона буква «R», що позначає налаштування для гонки.

У той час, як із більш пізніми рестайлінгами GT-R японська компанія спробувала додати трохи більше комфорту і всебічних можливостей, модель, як і раніше, представляє грубу силу, тільки одна версія є більш витонченою. Він не настільки легко вписується у повсякденне життя, як 911. Але він, як і раніше, коштує менше, ніж 911, при цьому пропонуючи в деяких галузях багато інших можливостей.

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Керованість оригінального суперкара Nissan GT-R

У реальності швидкі купе стають трохи більш грубими і більш складними у своїй поведінці, ніж великі жорсткі Nissan.

Інженери японської компанії працювали над підвищенням комфорту, але і в першій версії це досі автомобіль із досить високою якістю їзди. Кути пом'якшуються, якщо ви налаштуєте амортизатори до рівня Comfort, але не настільки, щоби ви не змогли досить добре відчути дорогу і досить точно визначити, коли востаннє був поворот. Nissan GT-R можна порівняти з партнером, який не залишає вас у біді, але водночас тримає вас у напрузі.

Про це найкраще свідчить система повного приводу, яка має тенденцію віддавати перевагу задній осі і сильно відрізняється від інших систем зі співвідношенням 50/50. Система повного приводу під назвою ATTESA ET-S (що розшифровується як Advanced Total Traction Engineering System for All-Terrain with Electronic Torque Split) розподіляє потужність так, як вважає за потрібне величезний бортовий комп'ютер автомобіля. Він приймає інформацію від шестиступінчастої коробки передач DCT і твін-турбо V6, аналізуючи пробуксовку, відхилення від курсу і безліч додаткових показників десять разів на секунду, щоби визначити, скільки з 562 к.с. потрібно розподілити в який кут автомобіля і коли.

Хоча звучить так, ніби автомобіль обмірковує все, керування водія досі відіграє дуже важливу роль. Для GT-R характерна надлишкова обертальність на виході з повороту на низькій передачі (і на піку діапазону потужності), і вам майже не потрібно коригувати рульове управління (AWD виводить вас із повороту досить сильно).

Новий автомобіль GT-R 2020 вигляд сбоку

Рульове управління GT-R неймовірно швидке і інтуїтивно зрозуміле для досить громіздкого автомобіля. Також вражають його гуркотливі диференціали на низькій швидкості і шум, що доноситься з титанових вихлопних труб із синіми наконечниками, коли ви їдете трохи швидше. Тримайте електронний контроль стійкості ввімкненим – і потужність буде урізана, якщо бути незграбним. Відпустіть ESC – і краще залишатися уважним.

GT-R має і приголомшливу продуктивність. Цей спорткар, ймовірно, спровокував активну розробку всієї низки потужних автомобілів, «занадто швидких для дороги», давши Porsche поштовх до дії (ніхто навіть не думав, що їй це необхідно багато років тому). Тепер це один із небагатьох автомобілів із потужністю понад 500 к.с., який насправді здається швидким і вражаючим навіть на швидкості пішохода.

У Nissan GT-R є багато вповільнень, але це тільки посилює враження від водіння, коли турбіни загоряються на позначці 3500 об/хв. Робота шестиступінчастої коробки передач із підрульовими перемиканням здається трохи невпевненою, якщо порівняти з АКПП конкурентів, але передатні числа також захопливо короткі й ідеально підходять для підтримки роботи турбонаддува. Просто вам варто бути готовими до розчарування на автомагістралі, коли ви спробуєте піймати фантомну сьому передачу, щоби трохи заспокоїти ситуацію. Спорткар настільки зручний, наскільки коли-небудь були GT-R, але все-таки трохи різкий.

Якщо ви турбуєтеся про те, що останні модифікації автомобіля занадто сильно пом'якшують його роботу, то можете додатково вибрати оновлення Track Edition із кованими колесами і підвіскою Bilstein із налаштуванням від Nismo. Або ж вибрати найкращий у модельному ряді GT-R NISMO. Його вартість у понад 2 рази більша, ніж базового GT-R Pure, але в ньому використовуються оригінальні компоненти гоночного автомобіля GT3.

Новий автомобіль GT-R інтер'єр

Дизайн інтер'єру Nissan GT-R – оригінальний дух епохи

Тут багато що залежить від того, говоримо ми про GT-R до або після 2016 року. Це рік, коли спорткар отримав найбільше оновлення зі сміливими змінами дизайну екстер'єру і великими модифікаціями в салоні, а завдяки новій мультимедійній системі вдалося скоротити кількість кнопок з 27 до 11. З усіх формальних характеристик GT-R це найбільше поліпшення за останні 13 років.

Однак усі GT-R мають чудову кабіну, орієнтовану на водія. Nissan відмінно налаштовує підвіску залежно від того, розміщується кермо праворуч або ліворуч, з огляду на вагу водія, при цьому три інші сидіння не обов'язково повинні бути зайняті. І звичайно, не без ретельного розрахунку того, як ви розподіляєте вагу своєї сім'ї.

Прихильники комфорту та естетики в усьому (а також ті, хто провів десятиліття в Porsche 911) вважатимуть інтер'єр GT-R занадто простим. Деякі його елементи управління – не в останню чергу незграбний важіль селектора – дуже схожі на іграшкові, якщо порівнювати з акуратністю Porsche. Однак рівною мірою всі ці штрихи наділяють GT-R власним характером. GT-R – спортивний автомобіль, що стає все більш старомодним. Оскільки епоха бензинових автомобілів усе ближче до заходу, існує якась привабливість у речах, які майбутнє не надто швидко захоплює.

Усі ключові елементи в салоні добре зафіксовані: великі, зручні спортивні сидіння (Recaros у спеціальній версії GT-R), великий, розбірливий аналоговий тахометр, просте підключення CarPlay у більш пізніх моделях, тактильні перемикачі режимів. Вражає навіть тепер уже досить архаїчний точково-матричний цифровий спідометр. Він менше відволікає, ніж заповнений інформацією дисплей TFT, який дезінформує вас опціями навігації та радіо, коли ви просто хочете швидко водити автомобіль.

Новий автомобіль GT-R тахометр

Усю цю інформацію можна знайти і на центральному сенсорному екрані, який також буде показувати майже всі можливі параметри продуктивності: від кута повороту до температур рідин, про існування яких ви навіть не підозрювали. Усе налаштовується за допомогою функції, яка була основним продуктом GT-R з Skyline R34 кінця дев'яностих.

Якщо ви вибрали версію NISMO, більш високу ціну виправдають оригінальні карбонові панелі оздоблення й величезна кількість алькантари, що покриває кермо, приладову панель і дах.

Nissan GT-R – експлуатаційні витрати

Вартість складає приблизно 117 300 доларів. Вартість базового Porsche 911 Turbo з аналогічною продуктивністю, для порівняння, – близько 182 800 доларів без деяких досить важливих опцій. Старі GT-R із безліччю варіантів налаштування, які піднімають його продуктивність за межі пікового рівня в 562 к.с., мають вартість від 54 600 доларів. Нижче цієї позначки вартість не падає, але варто відзначити, що ви можете придбати суперкар із приголомшливою потужністю. При цьому навіть перші GT-R не потребуватимуть занадто багато пального.

Також слід взяти до уваги те, що за 117 300 доларів ви отримуєте безліч обладнання, включно з потужною стереосистемою Bose із 11 динаміками, регульованими у 8 напрямках спортивними сидіннями, 20-дюймовими легкосплавними дисками RAYS і титановою вихлопною системою – усе це входить до стандартної комплектації.

Навіть через 10 років після виходу першої моделі Nissan GT-R лишається так само хорошим, як і був. Власне, кращим. І, найімовірніше, це буде тривати ще років 5 точно, доки всі автокомпанії не перейдуть на електрику. Це в кінцевому підсумку доведеться зробити і GT-R. А до того часу ви можете насолоджуватися неймовірними можливостями бензинового «монстра».

Новий GT-R

Унікальний спорткар Nissan GT-R

GT-R став зразком потужних автомобілів майже відразу після своєї появи, несучи першість чудових R33 і R34, які так добре відомі з відеоігор Gran Turismo, і приголомшуючи виробників суперкарів високою швидкістю та вигідною ціною. Його безперервне суперництво з Porsche за перевагу на Нюрбургринзі, можливо, вже всіх втомило. Але 911 спонукає навдивовижу відданих інженерів Японії до безперервного розвитку.

Ще 13 років тому GT-R не так шокував своїми темпами, але він досі залишається особливим. Цей автомобіль вимагає, щоби ви водили його певним чином, але підтримує і винагороджує вас за це. Конкуруючі автовиробники, можливо, черпали натхнення у жорсткому Nissan і його запаморочливо розумному AWD, проте не існує суперкара, схожого на нього. Також Nissan GT-R дозволяє значно економити в порівнянні з автомобілями з аналогічною продуктивністю і більш преміальною назвою.