Огляд BMW X5 xDrive45e 2021 року: новий розкішний плагін-гібрид з Баварії

Компанія BMW представила X5 xDrive45e, абсолютно нову гібридну версію середньорозмірного кросовера BMW X5. Це гібрид з можливістю підключення до електромережі або plug-in hybrid (PHEV). Новинка пропонує клієнтам BMW всі переваги четвертого покоління X5 (G05), але зі зниженою витратою палива - всього 4.7 л / 100 км в комбінованому циклі при русі по місту/шосе. Запас ходу на чистій електриці становить 50 км.

Баварський гібридний кросовер BMW X5 xDrive45e 2021 року представляє невеликий клас, куди вже входять дворядний Porsche Cayenne S E-Hybrid і Range Rover Sport PHEV, а також трьохрядовий XC90 T8 Plug-In Hybrid і Lincoln Aviator Grand Touring. На тлі своїх різноманітних конкурентів новий гібрид BMW вражає плавною трансмісією, високим комфортом їзди по шосе, шикарним інтер'єром, а також радує порівняно невисокою вартістю. І зрозуміло, xDrive45e не позбавляє свого власника таких очікуваних від BMW переваг, як збалансоване шасі, висока потужність і фірмовий німецький стиль.

X5 xDrive45e 2021

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz GLS 63 AMG 4MATIC +

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    210 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche 911 Turbo S

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    2.6 тис.
    Двигун:
    3.7 Бензин
    Привід:
    Повний
    340 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    870 км
    Двигун:
    4 Бензин
    Привід:
    Повний
    380 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi A8L quattro

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    3,0 Дизель
    Привід:
    Повний
    107 777$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Дизайн BMW X5 xDrive45e

Мабуть, в жодній іншій області BMW не є настільки очевидним лідером, як в автомобільному стилі. А X5 - один з найкрасивіших автомобілів в історії компанії. Потужна подвійна решітка і приголомшливі вузькі фари формують знаменитий анфас популярного кросовера. А ось від прямої поясної лінії дизайнери вирішили відмовитися - вона тепер проходить вище і згинається хвилею над задніми дверима і колісними арками. Вузькі задні ліхтарі - ще одна поступка сучасним тенденціям, хоча світлодіодні акценти в їх корпусі зберігають звичну форму літери L. Стильний малюнок двері багажного відділення з фірмовим нахилом також залишився на своєму місці. Як і сучасна версія вигину Хофмайстера.

Новий позашляховик BMW X5 xDrive45e

Опинившись за кермом, ви відчуєте все ту ж чарівність сплаву традиційного стилю і передових технологій, яке помітили ще з відстані. Трапецієвидний дисплей інформаційно-розважальної системи впирається в цифрову панель приладів - обидва мають діагональ 12,3 дюйма і входять в стандартну комплектацію. На їх фоні органічно виглядають блок управління клімат-контролю і вентиляційні отвори зі схожим виконанням.

Якщо додати пакет M Sport, ви також отримаєте чудові 21-дюймові колеса з Y-подібними спицями, більш агресивний дизайн бампера, а також стильні акценти в кольорі кузова. У салоні - стильне кермо з логотипом M і чудове оздоблення панелі приладів і дверних панелей зі штучної шкіри SensaTec.

Як і всі найбільш значні автомобілі в історії марки BMW, сучасний X5 демонструє ретельну турботу про деталі всередині і зовні. Велика кількість шкіри і м'яких матеріалів в інтер'єрі створює неповторне враження. В окремих версіях BMW X5 xDrive45e має кришталевий важіль перемикання передач і скляні елементи управління iDrive.

BMW X5 xDrive45e M Sport

Комфорт BMW X5 xDrive45e

Чудові матеріали в оздобленні салону - лише частина того, що формує значний комфорт X5 xDrive45e під час їзди. Підвіска зі сталевими пружинами і амортизаторами змінюваної жорсткості забезпечує плавну їзду навіть по екстремальних дорогах, не жертвуючи керованістю і не випробуваючи пасажирів різкими рухами.

Передні і задні сидіння оснащені підігрівом та зручні для тривалих поїздок. Для водія і переднього пасажира і зовсім доступні поліпшені мультиконтурні сидіння з програмами вентиляції і масажу. Для насолоди усіма цими зручностями виділено щедрий простір: попереду це майже 102 см в області ніг і 104 см в області голови, ззаду - майже 95 см для ніг і 99 см для голови. Ці цифри у BMW X5 xDrive45e порівнянні з конкурентами, хіба що Lincoln Aviator пропонує більше.

BMW X5 xDrive45e салон

Новий xDrive45e може похвалитися 2047 літрами максимального обсягу вантажного простору. Це більше, ніж у Porsche Cayenne (1608 л), Range Rover Sport (1735) і Volvo XC90 (1815 л). Лише Linkoln попереду всіх з його 2200 літрами.

Примітно, що гібридний xDrive45e не пропонується з третім рядом сидінь, як його бензинові аналоги в лінійці X5.

BMW X5 інтер'єр

Технології BMW X5 xDrive45e

BMW наділяє плагін-гібрид xDrive45e найпередовішими цифровими технологіями зі свого арсеналу. Перед водієм і переднім пасажиром встановлений великий центральний дисплей з чіткою, красивою графікою. Пасажири можуть легко управляти інформаційно-розважальною системою iDrive 7.0 за допомогою чуйного сенсорного екрану, голосового управління або ручки на консолі з вбудованим трекпадом зверху.

Інтерфейс iDrive від BMW стає досконалішим з кожною генерацією, але актуальна версія як і раніше має недоліки. Багаторівневі підміню ускладнюють швидку зміну режимів їзди, налаштування аудіосистеми або навігаціі. Тем не менше, це єдина претензія, яку можна озвучити до X5 xDrive45e з точки зору технологій. Впевнені, в майбутньому проблема буде вирішена з черговим бездротовим оновленням.

В іншому в салоні багато цікавих функцій для підвищення продуктивності автомобіля і зручності власника, включаючи бездротову зарядку пристроїв, функції Apple CarPlay і Android Auto, систему управління жестами і оновлену аудіосистему Harman Kardon (всі вони входять у пакет Executive за окрему плату).

Гібридний X5 xDrive45e має в своєму ДНК технології BMW EfficientDynamics, які здійснюють інтелектуальне управління енергією. Наприклад, коли ви будуєте маршрут в навігаційних картах, системи аналізують інформацію про поїздку і забезпечують більш ефективне використання всіх видів енергії. Тобто, X5 буде частіше переходити на електротягу в місті, де економія палива і скорочення викидів особливо актуальні. При русі по швидкісних дорогах X5 буде досить бензинового мотора. Під час їзди він зможе заряджати акумулятор за допомогою рекуперативного гальмування.

BMW X5 xDrive45e диски

Продуктивність і керованість BMW X5 xDrive45e

Керованість BMW X5 - як в гібридній, так і в бензинових версіях, - орієнтована більше на комфорт, ніж на продуктивність. У цій моделі BMW не ставить собі цілі домагатися великих досягнень в динаміці та спорті. Навіть в "зарядженій" версії M Sport керованість виразно орієнтована на комфорт їзди. Рухи кузова гібрида X5 легко контролювати, зчеплення з дорогою відмінне. Рульове управління при цьому майже не відчувається, щоб не заохочувати водія на важке, енергійне водіння.

Проте, гібридний X5 гідно продовжує одну сімейну традицію. Його трансмісія, ймовірно, найбільш плавна з усіх електрифікованих автомобілів в цій категорії. Успіхом цієї моделі є 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун, посилений турбонагнітачем з подвійною спіраллю і електродвигуном eDrive. Їх сумарна потужність досягає 389 л.с. Ще у xDrive45e є вражаючий крутний момент 443 фунт-футів, доступний з самого старту. Восьмиступінчаста автоматична коробка передач бездоганно справляється зі своїми завданнями, тому підрульові перемикачі просто не потрібні.

BMW X5 xDrive45e фари

Безпека BMW X5 xDrive45e

Кожен BMW X5 стандартно поставляється з системою автономного екстреного гальмування, системою попередження про ймовірність лобового зіткнення, системою попередження про виїзд за межі смуги руху і моніторингом сліпих зон. Також за окрему плату пропонується пакет Driving Assistance Professional. У ньому є система утримання обраної смуги руху, функція start-stop, асистент зміни смуги руху і система ухилення від зіткнень (вона вміє відслідковувати поведінку пішоходів та інших учасників дорожнього руху, уникаючи потенційних небезпек).

X5 xDrive45e поставляється з повним комплектом подушок безпеки і електронних засобів контролю стійкості, а також з технологією світлодіодних фар BMW LaserLight з автоматичним включенням дальнього світла.

BMW X5 xDrive45e решітка радіатора

Витрата палива і запас ходу BMW X5 xDrive45e

BMW X5 xDrive45e має електричний запас ходу майже 50 км. Для порівняння Porsche Cayenne проїде 25,7 км на одній електриці, Range Rover Sport та Volvo XC90 - 28,9 км, а Lincoln Aviator - 32,1 км. Витрата бензину в комбінованому циклі (електродвигун і бензиновий мотор) становить 4.7 л/100 км.

Новий BMW X5 xDrive45e

Ціна BMW X5 xDrive45e

Стартова вартість плагін-гібрида досить розумна - 65 400 доларів. Volvo XC90 Recharge в цей час продається за 63 450$, Lincoln Aviator Grand Touring за 69 070$, Porsche Cayenne E-Hybrid за 81 80$ і Range Rover Sport PHEV за 83 000$. Однак при оснащенні опціями загальна ціна значно зростає. Проте, навіть дуже добре обладнаний X5 дешевше, ніж скромний варіант Range Rover або Porsche.

У будь-якому випадку, цей BMW X5 xDrive45e 2021 року - чудовий автомобіль, що відрізняється комфортною трансмісією і турбонаддувом, блискучим внутрішнім оснащенням, інтелектуальними технологіями і комплектом передових систем безпеки, а також захоплючим комфортом на дорозі.