Porsche 718 Cayman GT4 PDK 2021: перший тест-драйв і подробиці оновлення

Нові 718 Cayman GT4 і Boxster Spyder в ході останнього оновлення отримали 7-ступінчасту коробку передач PDK з подвійним зчепленням, яка доступна опціонально замість стандартної шестиступінчастої механічної коробки передач. Для тих, хто не знайомий з особливостями GT4 і його історією, варто уточнити, що нова коробка передач має більше значення, ніж може здатися на перший погляд. Подробиці читайте далі.

Огляд нового Porsche 718 Cayman GT4

Бренд позиціонує 718 Cayman GT4 як яскравого представника сімейства Boxster Spyder і GT3-подібну спортивну модель, яка була створена напівавтономним підрозділом Porsche - Skunkworks GT. Це легендарна компанія, яка займається розробкою кожного Porsche з префіксом "GT", а також інших популярних моделей, таких як 991.1 911 R і 991.2 911 Speedster. Все в GT4 було або оновлено, або повністю перероблено, починаючи, але не обмежуючись, модифікованої підвіскою, гальмами і дизайном екстер'єру. О, звичайно ж, новий вражаючий двигун, але ми повернемося до цього трохи пізніше.

Говорячи мовою Штутгарта, це робить моделі GT4 і Spyder найбільш продуктивними і амбітними представниками родини 718 на даний момент. Варіанти GT4 і Spyder з більш потужним двигуном RS готуються до випуску через два-три роки.

Поки Porsche 718 Cayman GT4 все ще перебував у виробництві, шанувальники звинуватили бренд в тому, що шестиступінчаста механічна коробка передач і її уповільнена робота стануть каменем спотикання, який може вплинути на продуктивність 3,8-літрового двигуна майбутньої моделі.

Новий автомобіль Porsche 718 Cayman GT4 PDK 2021

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Глава правління Porsche Motorsport і GT доктор Франк-Штеффен Валлізер визнав в інтерв'ю, що команда хотіла встановити більш коротку передачу в новий автомобіль, але їм катастрофічно не вистачило місця. «Нам би дуже хотілося, щоб передача була трохи коротшою, але технічно у нас не було можливості. При цьому ми розробили рішення, яке з'явиться пізніше в цьому році, і зуміє вразити всіх поціновувачів гоночної продуктивності », - сказав пан Валлізер.

Рішення, про яке говорить глава Porsche, - це вищезгадане семиступінчасте подвійне зчеплення PDK, яке не тільки додає додаткову шестерню в порівнянні з механічною коробкою передач, але і чия вища передача трохи коротша, ніж сьома передача, яка є в менших варіантах 718 с PDK.

Новий автомобіль Porsche 718 Cayman GT4 PDK 2021 вигляд ззаду

Спортивний двигун Cayman GT4 2021

У задній частині автомобіля розташований 4,0-літровий безнаддувний шестициліндровий двигун Porsche. Незважаючи на те, що його загальний обсяг близький до GT3, новий 718 GTS 4.0, являє собою збільшену версію 3,0-літрового твін-турбо зі зниженим турбонаддувом, яка є в кожному 911-му поколінні без GT або 992 з потужними компонентами, такими як новий колінчастий вал і колектори.

Пік крутного моменту досягається лише між 5000 і 6800 об / хв, а всі 414 кінських сил можна відчути на пікових 7600 об / хв. Ви повинні підтримувати високі обороти більшу частину часу, що значно спростило безпроблемну роботу PDK. Друга передача досягає максимуму на швидкості трохи більше 100 кілометрів на годину, а третя близько 200 кілометрів на годину.

Новий автомобіль Porsche 718 Cayman GT4 PDK 2021 вигляд збоку

Продуктивність Porsche 718 Cayman GT4 на трасі

Новий 718 GT4 розганяється до 100 км / год всього за 3,4 секунди, покращуючи як офіційний рейтинг Porsche (3,7 секунди), так і результати нашого попереднього тесту 718 GT4 з шестиступінчастою механічною коробкою передач на цілих 0,7 секунди.

Різниця між старим GT3 і новим GT4 була додатково проілюстрована в тестах керованості. Найдивовижнішим є те, що GT4 не може по-справжньому перемогти рекордний крутний момент 992 Carrera S, оскільки найпродуктивніший Cayman насилу долає 23,2-секундний рекорд кола, який встановлює Carrera S, але все ж наступає на п'яти легендарному 992, долаючи ділянку траси всього на 0,1 секунди повільніше.

Новий автомобіль Porsche 718 Cayman GT4 PDK 2021 вигляд з лівого боку

Porsche 718 Cayman GT4: враження від водіння

Перехід від 718 GTS 4.0 до GT4 - це майже такий же стрибок, як різниця між Carrera GTS і GT3, незважаючи на те, що 718-і мають спільний двигун. Передня вісь і велика частина задньої підвіски з дворежимними амортизаторами PASM в стандартній комплектації скорочують дорожній просвіт приблизно на 3 сантиметри в порівнянні зі стандартним 718.

Всі системи приводу переналаштовані для максимальної продуктивності GT4 - механічний диференціал підвищеного тертя і система векторизації крутного моменту Porsche (PTV) входить в стандартну комплектацію і дозволяє отримати враження як на трасі, так і за її межами.

Рульове управління неймовірно комфортне та ідеально відрегульоване, додаткові карбоново-керамічні гальма гарантують приголомшливу гальмівну здатність, а система PDK забезпечує плавні перемикання, які, мабуть, займають всього частку секунди. Швидкість, з якою ви можете долати навіть звивисті відрізки шляху, дійсно вражає.

Новий автомобіль Porsche 718 Cayman GT4 PDK 2021 салон