Porsche 911 GT3 2021: огляд першої поїздки спортивного прототипу

Новий Porsche 911 GT3 2021 готується до прем'єри і проходить останні випробування на дорогах загального користування перед запуском в серійне виробництво. Глава підрозділу Porsche GT Андреас Преюнінгер розповідає подробиці розробки і першого тест-драйву 911 GT3.

Нова версія Porsche 911 GT3 пройшла випробування на дорозі

Завершуючи останні приготування перед прем'єрою Porsche 911 GT3, глава підрозділу Porsche GT Андреас Преюнінгер і його команда проводять остаточну перевірку прототипів нової спортивної моделі.

Точно невідомо, як буде виглядати новий GT3, завдяки невеликому камуфляжу спереду і ззаду. Але з більш низьким переднім повітрозабірником і заднім крилом зверху він виглядає незвично і забезпечує аеродинамічну перевагу в будь-яких умовах.

Новий автомобіль Porsche 911 GT3 2021 вигляд спереду

Двигун нового Porsche 911 GT3 зазнав змін, які були зосереджені на тому, щоб пристосувати потужний гоночний двигун до правил дорожнього руху і міжнародних норм шкідливих викидів. Наприклад, фільтр сажі вихлопних газів, що знижує викиди, став складним інженерним завданням для команди GT3.

«Якщо ви забиваєте вихлопну систему габаритними каталізаторами і берете великий фільтр сажі, це стає проблемою, тому що двигун являє собою не що інше, як повітряний насос. Якщо повітря не виходить, це робить роботу автомобіля неможливою. Тому нам довелося врівноважити ці модифікації додатковою компресією », - розповідає Преюнінгер.

Безнаддувна 4,0-літрова "шістка" - це сходинка вище попереднього 911 GT3 і навіть його чудової еволюції - двигуна 991 Speedster з одинарними дросельними заслінками. Абсолютна точність і маневреність двигуна - це диво, не кажучи вже про його потужність в 500 кінських сил і 9000 об / хв. Така продуктивність звучить досить незвично: басовитий, багатий тембр на низьких обертах змінюється надихаючим вереском при досягненні червоної позначки на тахометрі.

Новий автомобіль Porsche 911 GT3 2021 вигляд ззаду

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    405 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    179 900$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    140 900€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Аеродинамічні показники Porsche 911 GT3

Першочергова задача зробити новий GT3 більш швидким, точним і маневреним вимагала не тільки змін ефективності, але і безлічі інших удосконалень. Ключовим моментом продуктивності нової моделі є аеродинаміка - продумані модифікації гарантують на 50 відсотків більше притискної сили без будь-якого збільшення рівня опору. Такого ефекту вдалося досягти завдяки інноваційній системі управління повітрям спереду, знизу і, що особливо важливо, ззаду спортивної моделі.

Форма, дизайн і стилістика нового Porsche 911 GT3 завжди слідує за функцією, доповнюючи ексклюзивність високою ефективністю. Саме це можна сказати про заднє крило, яке є одним з головних удосконалень автомобіля.

Широкий спліттер в передній частині направляє повітря туди, де це необхідно, забезпечуючи як охолодження основних систем, так і аеродинамічну стійкість. Саме так оригінальні доповнення дають новому GT3 величезну перевагу притискної сили, зберігаючи при цьому низький лобовий опір.

Новий автомобіль Porsche 911 GT3 2021 спойлер

Керованість і темперамент Porsche 911 GT3 2021

Режими руху, які були доступні в стандартній Carrera скоротилися до трьох основних програм в GT3 - Normal, Sport і Track, кожен з яких налаштовується вручну і впливає на такі параметри, як вихлоп, Porsche Active Suspension Management, а також системи стабілізації і контролю тяги. На автомобілях GT3, які оснащені коробкою передач PDK з подвійним зчепленням, перемикач режимів руху також регулює схему перемикання передач.

Двигун з'єднаний або з точною шестиступінчастою механічною коробкою передач, або з семиступінчастою автоматичною коробкою передач PDK з подвійним зчепленням. Семиступінчастий PDK оснащений підрульовими пелюстками, а також великим перемикачем, встановленим в тунелі трансмісії. Моделі з механічною коробкою передач можуть мати шестиступінчасту коробку передач і три педалі як на звичайному GT3, так і на більш спортивному Touring.

Крім того, в GT3 інженерам легендарного бренду вдалося домогтися зниження маси автомобіля доступними методами, з використанням поліуретанових передніх і задніх бамперів, більш тонких стекол на всіх поверхнях, крім лобового, видаленням звукопоглинальних елементів, відсутністю задніх сидінь, а також, по можливості, завдяки використанню легших матеріалів.

Все це та деякі інші удосконалення допомогли зробити новий Porsche 911 GT3 ще більш динамічним і різким, що гарантує яскраві враження від водіння розкішного спорткара, а також рекордну спортивну продуктивність.

Новий автомобіль Porsche 911 GT3 2021 вигляд збоку

Оснащення спортивного 911 GT3

У підвісці нового Porsche 911 GT3 немає еластокінематіки, але передня вісь отримала масштабні доопрацювання і комплект кованих алюмінієвих поперечних важелів, які змінюють більш звичні стійки MacPherson 911.

Таким чином новий GT3 швидше реагує на нерівності дорожнього покриття, значно знизився рівень тертя в підвісці, а амортизатори стали легшими, оскільки їм більше не доводиться справлятися з великими гальмівними зусиллями.

Porsche 911 GT3 2021 року також ще оснащений колесами по 20 дюймів в діаметрі і 9,5 дюймів в ширину спереду, 21 дюйм в ширину і 12 дюймів в ширину ззаду в комплекті з шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 з шириною поперечного перерізу 255 і 315 міліметрів.

Новий автомобіль Porsche 911 GT3 2021 гальма

Гальма спортивної моделі виросли в розмірах: передні диски збільшилися на 16 дюймів, а задні - на 15 дюймів. Нові диски мають поглиблення, а не наскрізні отвори, що є даниною гоночному спорту, а в якості опції будуть доступні керамічні композитні гальма Porsche.

Підводячи підсумки, важливо уточнити, що новий Porsche 911 GT3, як і всі автомобілі культового бренду, відрізняється розкішною обробкою салону, оригінальним дизайном екстер'єру та сучасним функціоналом управління і комфорту, докладніше про який компанія планує розповісти вже в прем'єрному релізі спорткара. Надходження до продажу 911 GT3 очікується в другому кварталі 2021 року.

Новий автомобіль Porsche 911 GT3 2021 салон