Porsche 911 Turbo - новий погляд на культову модель

Детальний огляд нового Porsche 911 Turbo - поліпшена продуктивність, керованість і ще більше комфорту в салоні. Легендарний спорткар пропонує рекордну швидкість для вашого повсякденного життя.

Тест-драйв нового Porsche 911 Turbo

Після більш ніж 40 років існування легендарного Porsche 911 Turbo і майже чверті століття повнопривідних автомобілів, ми всі думали, що знаємо Porsche 911 Turbo. Він був рекордно швидким, неймовірно потужним і надзвичайно спортивним.

І хоча у нас, очевидно, є GTS, Carrera T і GT3, загальноприйнято вважати, що флагман потужністю 580 к.с. - кращий новий 911 для їзди, що поєднує в собі неймовірну продуктивність, про яку ми мріяли з інтелектуальним функціоналом, якого у нас ще не було. Тепер, зі стандартним Turbo, що збігається з минулим поколінням Turbo S по потужності, виникає неминуче питання: що, разом з неймовірною продуктивністю, новий Porsche 911 Turbo пропонує покупцям?

Porsche 911 Turbo вигляд спереду

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    338 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Rolls Royce Cullinan

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,75 Бензин
    Привід:
    Повний
    490 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Темперамент і потужність 911 Turbo

Як і слід було очікувати, між новими Turbo і Turbo S, крім характеристик потужності, мало що відрізняється. Мабуть, єдині помітні зміни полягають в тому, що керамічні гальма і активні стабілізатори поперечної стійкості є стандартними для S і додатковими для версії Turbo.

В іншому, помітні оновлення для S, які так сильно вплинули на його керованість, в тому числі більш широкі шини, рульове управління на чотири колеса, модифікований повний привід PTM, торкнулися і Turbo.

Звичайний тест-драйв легендарного Turbo, ймовірно, вимагав би гладкого німецького гоночного треку і бездоганних доріг. Але якщо новий Porsche 911 Turbo збирається справити враження, йому необхідно зробити це в реальному світі.

Porsche 911 Turbo вигляд збоку

Важливо відзначити, що, незважаючи на те, що автомобіль надзвичайно зручний у використанні, простіший в управлінні, ніж ваш смартфон, Turbo відразу презентує себе як спортивний автомобіль, поступаючись комфортом в екстремальних ситуаціях. Найбільш помітно це завдяки більш жорсткій їзді на низькій швидкості, трохи більшому дорожньому шуму, більш різкому повороту і турбо-шестициліндровому двигуну, який можна почути в салоні більш чітко. Але про все це можна легко забути навіть на середніх швидкостях, адже продуктивність Turbo набагато багатше, ніж у звичайного 992.

Навіть при зменшенні потужності на 70 к.с., що є максимальною різницею між Turbo і Turbo S, цей автомобіль дуже швидкий. Без Turbo S для прямого порівняння важко бути точним, але, за винятком власників Bugatti Chiron, Turbo нікого не залишить байдужим.

У нинішній версії, спорткар розганяється з нуля до ста за 2,8 секунди, що на 0,2 секунди швидше, ніж в минулому поколінні, і лише на 0,1 секунду повільніше, ніж новий 911 Turbo S.

Porsche 911 Turbo вигляд ззаду

Враження від водіння Porsche 911 Turbo

Їзда за кермом Porsche 911 Turbo надовго залишається в пам'яті. Збільшена ширина колії в поєднанні з повним приводом, забезпечує стабільність без втрати динамічності. Рульове управління теж справляє потрібне враження: задня вісь відмінно вписується в реакцію колеса і дає більше зворотного зв'язку про дорожнє покриття, ніж у версіях Carrera.

Те ж саме і з демпфуванням; режим Sport трохи різкий, але гарантує незабутні враження, а Normal відмінно підійде для вашого повсякденного життя. Вас точно не засмутить відсутність керамічних гальм або складної системи PDCC, які навряд чи стануть в нагоді на дорогах загального користування. Але для маневреності в місті, швидкісного проходження автомагістралей і задоволення від водіння ми однозначно рекомендуємо новий Porsche 911 Turbo тим, хто цінує потужність і не мріє про сімейний автомобіль.

Porsche 911 Turbo салон